Goede tt achter je ctrl+vquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:54 schreef tochweerhenk het volgende:
TS jij bent echt een nerd binnen 5 seconden een nieuw topic?
Schaamhaar pizza eten, was erg leuk om te zien bij Dirty Sanchezquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien zijn hier mensen met ideeën.
Euh... ja.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:55 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Schaamhaar pizza eten, was erg leuk om te zien bij Dirty Sanchez
Pepers eten live op een webcam?quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:55 schreef GGMM het volgende:
Nog mensen over met serieuze ideeën? Zo'n UI-change wordt ook zo afgezaagd.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:58 schreef Doublepain het volgende:
CR7 bij real
77 wedstrijden en 102 goals
Je kan ook overdrijven, je bent ze waarschijnlijk net zo aan het ophemelen als de rest van de media.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:54 schreef ZuidGrens het volgende:
Echt sick die wissels/jeugdspelers van Barca
quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:58 schreef tralalala het volgende:
De laatste El Clásico begon toen toch pas 23:30 ofzo?
Met Sierd toen
Echt bazen keken toen gewoon.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:58 schreef tralalala het volgende:
De laatste El Clásico begon toen toch pas 23:30 ofzo?
Met Sierd toen
Heb de samenvatting gezien maar was behoorlijk onder de indruk. Ik heb niets in de media gelezen over die wedstrijdquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:58 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijven, je bent ze waarschijnlijk net zo aan het ophemelen als de rest van de media.
Hoorde zelfs al voorbij komen dat die ploeg eenvoudig kampioen zou worden in Nederland.
Om even bij de realtiteit te blijven, dat superelftal met barcelona talentjes staat ook gewoon 13e in secunda division..
Hansie.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:01 schreef Rickazio het volgende:
[..]
wat zit je nou te lachen, mot je een tik?
Kezman kon dat doen als hij bleef.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:01 schreef Doublepain het volgende:
Wooow wacht, in 77 wedstrijden, 102 goals scoren is niet bijnzonder? Noem eens een paar die NU spelen, die dit evenaren?
Kan je niet gewoon 10x 1 euro inzetten??quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:01 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Geld op zetten dan, 1euro inzetten is 425 euro krijgenals het gebeurd.
het is "Wat zit jij nou te lachen?"quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:01 schreef Rickazio het volgende:
[..]
wat zit je nou te lachen, mot je een tik?
Ga je nog wat spelers noemen of wat?quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Schelvis komt vast weer preken over Real Madrid - Barça.
En zijn kut ademen in de microfoon.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Schelvis komt vast weer preken over Real Madrid - Barça.
Kan ook.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon 10x 1 euro inzetten??
Dus, 1-0, 2-0, 0-1, 0-2 etc?
quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
tt change naar:
met maandag Hans en Schelvis
quote:
Je kunt om 10 uur ook gewoon weggaan...quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:04 schreef Type-R het volgende:
Wat een lange zit is dat eigelijk als je daar op vrijdag in het publiek zit.
En Heerenveen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
zaterdag:
16:00 Arsenal - Everton
18:45 FC Twente Enschede - NEC Nijmegen
19:45 AZ Alkmaar - De Graafschap
20:45 PSV Eindhoven - NAC Breda
20:45 Inter Milan - Fiorentina
22:00 Real Madrid - Barcelona
zondag:
14:30 FC Utrecht - Feyenoord Rotterdam
14:30 RKC Waalwijk - Ajax Amsterdam
17:30 Stuttgart - Bayern Munich
maandag:
20:00 Chelsea - Manchester City
20:45 AS Roma - Juventus
Genoeg te zien weer.
Tegenstander was ook niet zo veel he, maar goed ze hebben het redelijk gedaan.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:00 schreef ZuidGrens het volgende:
Topshowtje, 8,5 wat mij betreft.
[..]
Heb de samenvatting gezien maar was behoorlijk onder de indruk. Ik heb niets in de media gelezen over die wedstrijd
hier ookquote:
Idd. Dan ben je niet lekker in je knikker.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:06 schreef DrDentz het volgende:
als je niet van boskampie geniet ben je niet goed bij je kanis
Pics.quote:Op zaterdag 10 december 2011 02:28 schreef RemcoW23 het volgende:
Leuke aflevering tot nu toe. Ingeborg is best doenbaar.
Verder: Ronaldo is baas
quote:Op zaterdag 10 december 2011 04:08 schreef Perico het volgende:
Het ging steeds over Ingeborg, de vrouw van Georg Kessler, de trainer die AZ in 1981 landskampioen maakte en die bondscoach was in jaren 60:
[ afbeelding ]
Barry Hughes gebruikte ooit een rolfluitje langs de lijn tegen Kessler als trainer van Haarlem:
[ afbeelding ]
Lachen als het de vader of oom van Gijpie blijkt te zijn.![]()
Maar vooralsnog geen foto van Ingeborg, waar dus 5 spelers van Oranje overheen zijn gegaan in Zeist...
quote:Op zaterdag 10 december 2011 04:08 schreef Perico het volgende:
Maar vooralsnog geen foto van Ingeborg, waar dus 5 spelers van Oranje overheen zijn gegaan in Zeist...
Als het van 5 spelers bekend is kan je er wel vanuit gaan dat er meer bij Ingeborg koffie hebben gedronkenquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:38 schreef maril het volgende:
Eigenlijk had dat gisteren niet gemogen ze zijn te ver gegaan . en ik ben geen haar beter want ik heb me betrapt dat ik op namen heb zitten googelen wie eronder George Kessler bij het Nederlands elftal heeft gespeeld.![]()
Whehe.quote:Op zaterdag 10 december 2011 04:08 schreef Perico het volgende:
Het ging steeds over Ingeborg, de vrouw van Georg Kessler, de trainer die AZ in 1981 landskampioen maakte en die bondscoach was in jaren 60:
[ afbeelding ]
Barry Hughes gebruikte ooit een rolfluitje langs de lijn tegen Kessler als trainer van Haarlem:
[ afbeelding ]
Autolulquote:
Kijk het net terug ja, mooi momentquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:38 schreef BeamofLight het volgende:
Mooiste was dat Boskamp al begon te grinneken voordat jd over da Wijf van kessler begon.
Aad wil alleen maar 10 ploegen uit Spanje en Engeland in de CL.quote:
Dan heb je vast niet alles gezienquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:06 schreef pberends het volgende:
Verder een hele matige uitzending.
Dost.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:19 schreef Van_Poppel het volgende:
Ben benieuwd wie de Gilette speler van de week wordt...
Stephan Keller kan 'm wel gebruiken, maar die speelt in de Jupiler League.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:19 schreef Van_Poppel het volgende:
Ben benieuwd wie de Gilette speler van de week wordt...
Het gaat over de wedstrijden van het weekend, bij de volgende vi zijn die wedstrijden die jij noemt nog niet gespeeld.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:16 schreef bianconeri het volgende:
Best rare toto eigenlijk weer!
Heb je grote wedstrijden als As Roma-Juventus en Chelsea-Man City op het programma staan, veel interessanter voor de toto en dan komen ze met paar flut wedstrijdjes aanzetten.
Real-Barca gaat Real gewoon winnen hoor, makkie.
+dat ze heel ouderwets zijn over Italie, waar gewoon tegenwoordig erg aanvallend gespeeld wordt.
Maar blijft weer een prachtige aflevering!!
Hij zit alleen maar te klagen over de bankquote:Op zondag 11 december 2011 09:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Genee is nu bij Eva Jinek op zondag (Nederland 1) te gast
Ook nog een mooie sneer naar Bert van de Veer.quote:Op zondag 11 december 2011 09:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij zit alleen maar te klagen over de bank.
Nou vertel, hoe gaat ie dit keer?quote:Op zondag 11 december 2011 12:25 schreef Gramulanion het volgende:
Hahahahahahahahaha net de nieuwe reclame van de NEM met Johan.
speur naar de reclames op TVquote:Op zondag 11 december 2011 12:29 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Nou vertel, hoe gaat ie dit keer?
Ja die. Nog niet gezien.quote:Op zondag 11 december 2011 12:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die met de kitscherige televizierring? Die was er vorige week ook al hoor.
Zie je het al voor je.quote:Op zondag 11 december 2011 15:24 schreef Evertjan het volgende:
http://www.mediacourant.nl/?p=119073
‘René van der Gijp welkom in Studio Voetbal’
ik denk niet bij Arno wat een gezellige vent is dat.......Oh zegt hij zelf ook haha.quote:Op zondag 11 december 2011 15:24 schreef Evertjan het volgende:
http://www.mediacourant.nl/?p=119073
‘René van der Gijp welkom in Studio Voetbal’
quote:Op zondag 11 december 2011 18:19 schreef Oliver23 het volgende:
Van mij mag Dione de Graaf wel af en toe Wilfred Genee een keertje vervangen. Moet ze alleen wel het jurkje van gisteren aantrekken, wat ze bij Paul de Leeuw aan had
En dan een tafel met Johan Derksen, Johan Boskamp en Hansie Hansie
quote:Op maandag 12 december 2011 06:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Legendarische aflevering bij DWDD waarin Gullit he-le-maal werd neergehaald.
"Hij zat ergens in de kantine met een paar wijven te lullen", blijft prachtigquote:
Praten over voetbal dat er niet is?quote:Op maandag 12 december 2011 10:57 schreef Stiggie het volgende:
Gaat VI eigenlijk door in de winterstop? Anders zal gijppie na de winterstop wel terugkeren
WIJ ZIJN DE BESTE VAN INNSBRUCK, WIJ ZIJN DE BESTE VAN GARMISCH PARTENKIRCHEN.quote:Op maandag 12 december 2011 11:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Praten over voetbal dat er niet is?
Barcelona speelt toch door hahaquote:Op maandag 12 december 2011 11:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Praten over voetbal dat er niet is?
Ik denk dat het helemaal afgelopen is met Gijp bij VI. Hij komt ook niet meer in de promo's voor.quote:Op maandag 12 december 2011 10:57 schreef Stiggie het volgende:
Gaat VI eigenlijk door in de winterstop? Anders zal gijppie na de winterstop wel terugkeren
Mee eens. Ik ben er al langer van overtuigd dat we Gijp niet meer aan tafel gaan zien.quote:Op maandag 12 december 2011 12:52 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik denk dat het helemaal afgelopen is met Gijp bij VI. Hij komt ook niet meer in de promo's voor.
Het zou leuk zijn als hij weer terug komt (niet elke uitzending), maar eerlijk gezegd mis ik hem ook niet.
Ik zie hem toch liever dan Hansie aan tafelquote:Op maandag 12 december 2011 13:13 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Mee eens. Ik ben er al langer van overtuigd dat we Gijp niet meer aan tafel gaan zien.
quote:Op maandag 12 december 2011 13:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zie hem toch liever dan Hansie aan tafel
quote:Op maandag 12 december 2011 13:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gewoon 1 of 2x per maand Gijp, net als Hansie/Emile/Boskamp
Dat vond ik al toen hij er nog wel zat, maar we zullen zien. Weet iemand wanneer de VI winterstop precies ingaat eigenlijk?. Want dan begin ik ook mijn winterslaap.quote:
Voordat ze met winterstop gaan hoop ik eigenlijk op een soort jaaroverzicht. Met zijn allen aan de kersttafel (Derksen/Genee/Boskamp/Gijp/Kraay/Schelvis), allen in smoking en dan lekker het voetbaljaar doornemenquote:Op maandag 12 december 2011 13:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat vond ik al toen hij er nog wel zat, maar we zullen zien. Weet iemand wanneer de VI winterstop precies ingaat eigenlijk?. Want dan begin ik ook mijn winterslaap.
Gewoon op oudejaarsavond. Is toch mooi man, VI met oudjaar. Bak bier erbij, champagne en om 12 uur toeteren met Wilfred.quote:Op maandag 12 december 2011 13:36 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Voordat ze met winterstop gaan hoop ik eigenlijk op een soort jaaroverzicht. Met zijn allen aan de kersttafel (Derksen/Genee/Boskamp/Gijp/Kraay/Schelvis), allen in smoking en dan lekker het voetbaljaar doornemen
Er wordt wel eens gezegd dat Johan vooral een act opvoert in plaats van zichzelf spelen, maar vd Gijp had dit al helemaal. Na een tijdje verveelt dit echt enorm.quote:Op maandag 12 december 2011 14:17 schreef julian6 het volgende:
Snap echt niet hoe sommige mensen hier gijp niet kunnen missen
De analist wel. De clown niet.quote:Op maandag 12 december 2011 14:17 schreef julian6 het volgende:
Snap echt niet hoe sommige mensen hier gijp niet kunnen missen
Vind ik ook, als ik op YouTube de leukste stukjes terug kijk zijn het vaak opmerkingen van Derksen die ik er uit pik.quote:Op maandag 12 december 2011 14:20 schreef Adames het volgende:
[..]
Er wordt wel eens gezegd dat Johan vooral een act opvoert in plaats van zichzelf spelen, maar vd Gijp had dit al helemaal. Na een tijdje verveelt dit echt enorm.
quote:Op maandag 12 december 2011 13:36 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Voordat ze met winterstop gaan hoop ik eigenlijk op een soort jaaroverzicht. Met zijn allen aan de kersttafel (Derksen/Genee/Boskamp/Gijp/Kraay/Schelvis), allen in smoking en dan lekker het voetbaljaar doornemen
Geniaal plan.quote:Op maandag 12 december 2011 13:51 schreef Stofje het volgende:
[..]
Gewoon op oudejaarsavond. Is toch mooi man, VI met oudjaar. Bak bier erbij, champagne en om 12 uur toeteren met Wilfred.
Sowieso eerst een half uur VI Chelsea - Manchester City begint pas om 21:00.quote:Op maandag 12 december 2011 15:28 schreef HenkieVdV het volgende:
Twijfels.Vanavond Man C kijken en dan later VI of toch maar niet en gewoon m'n autistische maandagavond behouden.
![]()
komt door het format en het voeren van Genee.quote:Op maandag 12 december 2011 14:20 schreef Adames het volgende:
[..]
Er wordt wel eens gezegd dat Johan vooral een act opvoert in plaats van zichzelf spelen, maar vd Gijp had dit al helemaal. Na een tijdje verveelt dit echt enorm.
Al 10 jaar zit ik er mee.quote:Op maandag 12 december 2011 15:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik word gek van die gozer, mot je 'en koek?
quote:Montfoort – SVZW Op het sportpark van VV Montfoort stond deze voor beide ploegen belangrijke wedstrijd op het programma. Het verschil op de ranglijst was 2 punten en bij winst voor beide partijen kon men het verschil met de concurrenten groter maken. De concurrentie bestaand uit ARC, Harkemase Boys en Barendrecht hadden allen een zwaar programma, dus weinig kans op punten. Daarnaast betrof het het laatste duel voor de winterstop dus de enige kans om met een goed gemoed deze voetballoze periode in te gaan. Coach Hans Kraay en trainer Piet de Kruyff hadden een nieuwe variant in petto voor de Zwaluwen. Een ouderwetse Ausputzer achter de 4-mans verdediging, daarvoor een controleur, een aanvallende middenvelder en 3 spitsen. Rob Meyerink startte op de bank doordat de technische staf met de 11 spelers wilden spelen die na de winterstop ook van de partij zouden zijn.
stuk op de montfoort site is leuker:quote:Op maandag 12 december 2011 18:31 schreef Evertjan het volgende:
SVZW wint zware stijd in en tegen Montfoort (dec 11, 2011)
[..]
Zelfs met 9 man was montfoort nog beterquote:Op maandag 12 december 2011 18:39 schreef Adames het volgende:
[..]
stuk op de montfoort site is leuker:
http://www.radiostadmontfoort.nl/cms/00006167.html
Haha, als ik die site moet geloven was dit de meest gestolen overwinning ooit, en was de scheidsrechter zwaar partijdigquote:Op maandag 12 december 2011 18:39 schreef Adames het volgende:
[..]
stuk op de montfoort site is leuker:
http://www.radiostadmontfoort.nl/cms/00006167.html
dit is wel erg laatquote:Op maandag 12 december 2011 20:31 schreef julian6 het volgende:
Genee komt toch altijd als laatste binnenwandelen?
In de rust laat hij een Maigret film zien.quote:Op maandag 12 december 2011 20:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat is het geheim van SVZW, Hansie?
Genieten idd, en dat de buitenwereld hem uitkotst maakt het nog mooier.quote:Op maandag 12 december 2011 20:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Al vanaf het begin fan van Guidetti ik houd gewoon van dat soort malloten binnen het voetbal(Al was dat filmpje wat Kraaij net liet zien wel een beetje te over de top)
Snap jouw punt wel. Suarezquote:Op maandag 12 december 2011 20:38 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Genieten idd, en dat de buitenwereld hem uitkotst maakt het nog mooier.
Malloten houd ik ook wel van, Balotelli maar dat zijn oprechte mallotenquote:Op maandag 12 december 2011 20:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Al vanaf het begin fan van Guidetti ik houd gewoon van dat soort malloten binnen het voetbal(Al was dat filmpje wat Kraaij net liet zien wel een beetje te over de top)
Makkelijker dan Schaken vanuit die hoek, ja.quote:Op maandag 12 december 2011 20:39 schreef Gramulanion het volgende:
Net alsof Guidetti die bal er makkelijk had ingelegd.
quote:Op maandag 12 december 2011 20:40 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Malloten houd ik ook wel van, Balotelli maar dat zijn oprechte malloten
die guidetti voert een actje op, verschrikkelijk
Bij Suarez was er meer reden met zijn schwables in de begin periode. GUidetti heeft gewoon af en toe een grote bek zonder echt kwetsend te worden. Zeker niet nu de resultaten ook nog goed zijn.quote:
Dat wel natuurlijk.quote:Op maandag 12 december 2011 20:40 schreef TC03 het volgende:
[..]
Makkelijker dan Schaken vanuit die hoek, ja.
Niemand lachte weer...quote:Op maandag 12 december 2011 20:40 schreef BobW het volgende:
Emile
"Dan mag je in het diepe bad zwemmen."
Bazen UIquote:Op maandag 12 december 2011 20:38 schreef -Roy- het volgende:
Hans Hans Hans, waarom altijd die overacting?
GODVERDOMMEquote:Op maandag 12 december 2011 20:41 schreef muzas het volgende:
Welke HOER kaartte hier ooit dat ademen van emile aan? Nu BLIJF ik het horen![]()
Valt nu nog mee, bij Sport1 lijkt hij af en toe een astma aanval te krijgen.quote:Op maandag 12 december 2011 20:41 schreef muzas het volgende:
Welke HOER kaartte hier ooit dat ademen van emile aan? Nu BLIJF ik het horen![]()
Omdat VIquote:Op maandag 12 december 2011 20:42 schreef Aguero het volgende:
Waarom zit Emile bij VI als er een topper in de Serie A op het punt van beginnen staat?
Bedankt voor de repost! Nu herinnert iedereen zich het weer.quote:Op maandag 12 december 2011 20:41 schreef muzas het volgende:
Hij heeft geen romige dijen, hè.quote:Op maandag 12 december 2011 20:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Messi? Niet mijn type speler. Je kunt duidelijk zien dat hij veel gekeken heeft naar Diba in zijn begintijd.²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |