abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105361562

Welkom in het grote chinese webshops topic!

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om alles op orde te kunnen houden zijn er een aantal regels en maatregelen genomen die in dit topic gelden. Alles wat je moet weten om mee te kunnen posten in dit topic kan je hieronder vinden. Voordat je hier een vraag gaat stellen gelieve even hieronder kijken of daar je antwoord misschien instaat. Domme vragen bestaan niet, maar wel als ze gewoon in de OP staan ;)

Veel succes en veel plezier met het kopen van chinese gadgets!

Kan je iets niet vinden, of weet je écht niet wat je zoekt gebruik dan een van de onderstaande zoekmachines. Let er wel op dat niet alle chinese webshops hierin opgenomen zijn. Je zoekt dus maar door een beperkt aantal shops, alhoewel de belangrijkste shops er wel tussen staan (je kan de zoekmachines natuurlijk ook gebruiken om de shop te vinden met de laagste prijs van je gevonden item!).

We hebben een aantal veel voorkomende vragen op een rijtje gezet, druk op de spoiler van de vraag waar jij het antwoord op wilt weten en het antwoord zal zichtbaar worden.
SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?
SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?
SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!
SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?
SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?
SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?
SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?
SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?
Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!
SPOILER: Buyincoins geeft 10% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.
SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.
SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)
SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)
Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.

Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!

SPOILER: TradeTang
SPOILER: TaoBao
Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk

Link naar deze openingspost

Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en tokko1 revision OP to V2.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 9 december 2011 @ 00:00:48 #2
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_105361941
Zag ik daar een pittige hunt van RobertNL?

Ik waardeer de kerst wel :P Hoe kan het toch dat pakketjes zo laat zijn? Zijn er andere pakketjes belangrijker?
Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.
  vrijdag 9 december 2011 @ 00:02:38 #3
350068 thethoryd
pi_105362018
Volgens mij wordt er gewoon veel meer besteld rond kerst en ze hebben daar natuurlijk "holidays".
  vrijdag 9 december 2011 @ 00:04:09 #4
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_105362095
Oke, maar meer besteld.. Ik bestel eigenlijk juist niets rond deze tijd omdat het zo lang duurt (langer dan normaal)
Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.
  vrijdag 9 december 2011 @ 00:04:37 #5
327191 RobertNL
For your gear.
pi_105362115
Mogelijke tracking statusen bij China Post:

Posting = Voorgemeld
Arrival outward office of exchance = in het post systeem
Departure outward office of exchace = Vertrek vanaf luchthaven
Arrival inward office of exchance = aankomst bij douane
Held by costums (optie) = Appart gelegd door de douane
Failed delivery (optie) = PostNL kon het pakketje (nog) niet in ontvangst nemen
Arrival at delivery office = geaccepteerd door post NL, wordt de eerst volgende bezorgdag aangeboden
Out for delivery = Onderweg (Kom je zelden tegen omdat de tracking niet vaak genoeg update)
Failed delivery = Zie postkantoor (en vergeet je ID niet)
Final delivery = ;)
Failed delivery komt twee keer voor in de lijst, vergeet niet te checken welke van de twee het betreft voordat je naar het postkantoor gaat!

Mogelijke tracking statusen bij Hong Kong Post:

The item [Tracking] is posted = Voorgemeld
The item [Tracking] is secduled to leave for its destination on [datum] = Verwachte verzend datum
The item [Tracking] left Hong Kong for its destination on[Datum] = Datum van verzending
Tracking stopt hier (na +-7 dagen kan je PostNL bellen voor omnummering HK tracking naar NL tracking)

[ Bericht 5% gewijzigd door RobertNL op 09-12-2011 00:18:17 ]
  vrijdag 9 december 2011 @ 03:38:43 #6
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_105365882
Netjes, kan meteen in de OP om dat andere lijstje te vervangen.

Chinese Webshops topic #178 Met een nieuw lijstje in de op!

Dit linkje mag wel onder de spoiler van de douane, scheelt me zoekwerk als weer iemand in paniek is om de douane.
Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
  vrijdag 9 december 2011 @ 03:41:59 #7
178155 Mindstate
pi_105365891
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 december 2011 00:00 schreef Skippy_ball het volgende:
Zag ik daar een pittige hunt van RobertNL?

Ik waardeer de kerst wel :P Hoe kan het toch dat pakketjes zo laat zijn? Zijn er andere pakketjes belangrijker?
Lijkt me logisch: Meer pakketjes, dus komen er ook pakketjes in de ´wachtrij´ en tevens heb je mensen die sowieso het pakketje met Kerst willen hebben, daar extra voor betalen en die krijgen dan voorrang natuurlijk :)
  vrijdag 9 december 2011 @ 08:30:47 #8
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_105366956
hoe vliegen die vliegtuigen in godsnaam :P
mijn pakketje heeft china verlaten op de 29-11, volgens packagetracker
en hij is nu nog niet in NL aangekomen... ( stoomvliegtuigen? )
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
  vrijdag 9 december 2011 @ 11:01:34 #9
356933 Racer88
Gsxr1000
pi_105370171
Douane heeft wel leuke posters gemaakt

U mag tot 453 (Oid) inkopen doen in het buitenland. En staat er een plaatje bij van iemand met een Eipet

Lekker misleidend, staat verder niks bij
  vrijdag 9 december 2011 @ 14:39:47 #10
39510 R2cksson
pi_105377841
Mijn tablet is zonet spontaan beginnen branden. Einde oefening dus. BiC bedankt!
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
Bekijk het streamingaanbod van PrimevideoBig Fish GamesBespaar op je energiekosten - gaslicht.nl
  vrijdag 9 december 2011 @ 14:42:46 #11
28553 jimjim1983
Villalobos
pi_105377964
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 14:39 schreef R2cksson het volgende:
Mijn tablet is zonet spontaan beginnen branden. Einde oefening dus. BiC bedankt!
chineze kwaliteit O+ daarom koop ik daar alleen maar goedkoop spul :P

[ Bericht 0% gewijzigd door jimjim1983 op 09-12-2011 14:48:53 ]
  vrijdag 9 december 2011 @ 14:47:04 #12
272834 Eenskijken
Cha
pi_105378104
quote:
ouch...
There are only 151 Pokémon.
  vrijdag 9 december 2011 @ 14:58:46 #13
327034 Hoppahoppa
pi_105378578
quote:
Lauwe shit. Is dat nou duur, zo'n openhaardontsteker op Android?
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  vrijdag 9 december 2011 @ 15:12:45 #14
177156 rene90
René
pi_105379103
Buyincoins :')....vandaag een pakketje gekregen. Ik zou een hdmi splitter krijgen, een paar kettingen, een ophangsetje voor handdoeken. Wat krijg ik: een uilenring, een geld detector scope, een 1 m led licht ding, en een 12v auto splitter :').

Even maar gemaild wat dit te betekenen heeft...
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  vrijdag 9 december 2011 @ 15:13:26 #15
151260 admiraal_anaal
pi_105379120
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 15:12 schreef rene90 het volgende:
Buyincoins :')....vandaag een pakketje gekregen. Ik zou een hdmi splitter krijgen, een paar kettingen, een ophangsetje voor handdoeken. Wat krijg ik: een uilenring, een geld detector scope, een 1 m led licht ding, en een 12v auto splitter :').

Even maar gemaild wat dit te betekenen heeft...
:')
  vrijdag 9 december 2011 @ 15:14:55 #16
39510 R2cksson
pi_105379172
Binnenbrandje dus. USB poort.

Dan meteen het hele ding maar uitelkaar getrokken. Gaat toch de kliko in.

Ik ben benieuwd wat de reactie van BiC is.
  vrijdag 9 december 2011 @ 15:16:18 #17
356933 Racer88
Gsxr1000
pi_105379215
Zeau

Das nie mooi
  vrijdag 9 december 2011 @ 15:24:20 #18
-1 #ANONIEM
pi_105379458
Drop Shipment and Gift Service (Removes DX logo from package) x1
Stylish Bluetooth Headset (5058) x1
Dynamo Hand-Crank USB Cell Phone Emergency Charger x2
Mini Pig 2 LEDs Flashlight White (3*AG3 Included) x2
Shock-You-Friend Electric Shock Ball Pen (Practical Joke) x1
Micro Sim Card to Standard Sim Card Adapter (Black) x4

besteld bij DX

die andere shocking pen dat ik had is 1maal op de grond gevallen en was direct kapot.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 09-12-2011 15:25:22 ]
  vrijdag 9 december 2011 @ 15:28:21 #19
39510 R2cksson
pi_105379600
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 15:16 schreef Racer88 het volgende:
Zeau

Das nie mooi
Ja in mijn rage heb ik ook nog eens mijn 16GB micro SD kapotgetrokken. Vergeten eruit te halen toen ik ging slopen...

Kwam wel een 4GB uit die nog te gebruiken is, maar goed...

Edit:

Of ja, 4GB is misschien iets te enthousiast, het blijft Chinese rommel he...
  vrijdag 9 december 2011 @ 15:58:42 #20
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_105380648
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 11:01 schreef Racer88 het volgende:
Douane heeft wel leuke posters gemaakt

U mag tot 453 (Oid) inkopen doen in het buitenland. En staat er een plaatje bij van iemand met een Eipet

Lekker misleidend, staat verder niks bij
True story. Ben weer in het land. Op het treinstation zo'n Aziatisch gastje met beanie op en een tablet in z'n handen met een label 'Mag dit?' of iets in die richting en dan 'Ja, je mag voor 430,- euro aan kerstboodschappen buiten de EU doen'. Dat is als reiziger vanuit het buitenland dan en is altijd al zo. Voor postorder geldt dit uiteraard niet, net zoals nepparfums/t-shirts als reiziger in gelimiteerd aantal wel wordt gedoogd en via de post niet. ;) Niks nieuws eigenlijk, maar goeie awarenessmakerij verder wel.
quote:
:o :P
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 december 2011 15:28 schreef R2cksson het volgende:

[..]

Ja in mijn rage heb ik ook nog eens mijn 16GB micro SD kapotgetrokken. Vergeten eruit te halen toen ik ging slopen...

Kwam wel een 4GB uit die nog te gebruiken is, maar goed...

Edit:

[ afbeelding ]

Of ja, 4GB is misschien iets te enthousiast, het blijft Chinese rommel he...
Dubbel oei. :P En geheugenkaartjes beter gewoon hier (EU) weghalen sowieso.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Bunq - bank of the freeF1 Store - Voor al je F1 GearFiverr - alle diensten vanaf 5 piek
  vrijdag 9 december 2011 @ 16:02:36 #21
39510 R2cksson
pi_105380776
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 15:58 schreef shiznuts het volgende:

[..]

True story. Ben weer in het land. Op het treinstation zo'n Aziatisch gastje met beanie op en een tablet in z'n handen met een label 'Mag dit?' of iets in die richting en dan 'Ja, je mag voor 430,- euro aan kerstboodschappen buiten de EU doen'. Dat is als reiziger vanuit het buitenland dan en is altijd al zo. Voor postorder geldt dit uiteraard niet, net zoals nepparfums/t-shirts als reiziger in gelimiteerd aantal wel wordt gedoogd en via de post niet. ;) Niks nieuws eigenlijk, maar goeie awarenessmakerij verder wel.

[..]

:o :P

[..]

Dubbel oei. :P En geheugenkaartjes beter gewoon hier (EU) weghalen sowieso.
Ik haal ook nooit geheugen in China, maar dit kaartje zat in de tablet als interne hdd.
  vrijdag 9 december 2011 @ 16:08:28 #22
226025 12koeto
pi_105380963
ik heb zon usb tv reciever,
maar als ik scan vindt hij geen kanalen
hoe kan dat?

de antenne is naast mijn laptop en wij hebben boven een tv en beneden
  vrijdag 9 december 2011 @ 16:08:58 #23
52161 groggy
pi_105380977
de antenne kan het beste in een raam staan...
Don't trust anyone else!
Trust me!
  vrijdag 9 december 2011 @ 16:30:23 #24
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_105381610
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 16:08 schreef 12koeto het volgende:
hoe kan dat?

de antenne is naast mijn laptop en wij hebben boven een tv en beneden
Is dat wel zo'n DVB-T stick? Of zo'n USB-stickje met een programma erop voor internet-zenders? :')
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 9 december 2011 @ 16:33:30 #25
327191 RobertNL
For your gear.
pi_105381711
quote:
3s.gif Op vrijdag 9 december 2011 16:02 schreef R2cksson het volgende:

[..]

Ik haal ook nooit geheugen in China, maar dit kaartje zat in de tablet als interne hdd.
Klote dat hij afgebrand is.
Je had de versie met I I I op de doos, dat is de harwarematig een versie met veel batterij, warmte en firmware problemen. Gelukkig ontdekte je het optijd je moet er toch niet aan denken dat je huis afbrand.

De micro SD heeft 2 parties, als je er weer 1 van maakt is hij weer 4 GB

Claim bij BIC maken lijkt me niet meer dan terecht.
  vrijdag 9 december 2011 @ 16:56:26 #26
226025 12koeto
pi_105382583
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 16:30 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Is dat wel zo'n DVB-T stick? Of zo'n USB-stickje met een programma erop voor internet-zenders? :')
DVB-T stick
  vrijdag 9 december 2011 @ 21:38:59 #27
272987 teknu
Dark Souls Addict
pi_105395454
Eindelijk binnen :D

Van alles wat ik heb besteld is dit het enige wat nog over van de lowbudget meuk:

Krijg binnenkort ook nog brainwav alpha's binnen en dan stappen we maar eens over naar het wat duurdere chinese spul.
  vrijdag 9 december 2011 @ 23:26:23 #28
310701 Iemand91
pi_105401112
Mailtje gekregen van eBay/Paypal dat ik m'n geld terug heb. Maar een paar dagen geleden mailde de verkoper dat hij een nieuwe 18650 zou sturen. Afwachten wat dat wordt :')

Kan nog steeds niet 3 zaklampen voor jullie testen :'(
  zaterdag 10 december 2011 @ 01:13:36 #29
232644 Dhaha
lachmeneer
pi_105404902
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 23:26 schreef Iemand91 het volgende:
Mailtje gekregen van eBay/Paypal dat ik m'n geld terug heb. Maar een paar dagen geleden mailde de verkoper dat hij een nieuwe 18650 zou sturen. Afwachten wat dat wordt :')
met geluk krijg je beide
wat is dit
  zaterdag 10 december 2011 @ 08:14:37 #30
22450 Poepoog
poepoog
pi_105407600
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 16:08 schreef 12koeto het volgende:
hoe kan dat?

Gefeliciteerd, dit is de meest debiele post in dit topic in tijden.

Hoe moeten wij in godesnaam weten wat jij bedoelt mên.
Boek je safari bij Beekse BergenMailbird - E-mail made beautifulVattenfall cadeau
  zaterdag 10 december 2011 @ 08:43:08 #31
305014 MagicIsland1
pi_105407733
Zijn hier mensen die kleding via tabao hebben gekocht?
-géén blogabet, bvd-
  zaterdag 10 december 2011 @ 09:54:39 #32
252384 Skiet
pi_105408187
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 08:43 schreef MagicIsland1 het volgende:
Ja.
  zaterdag 10 december 2011 @ 10:03:57 #33
327191 RobertNL
For your gear.
pi_105408257
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 08:43 schreef MagicIsland1 het volgende:
Ja, maar naar alle waarschijnlijkheid mag dar hier niet over gepraat worden ;)

Heb ook wel eens 2 merkloze shirts besteld, best goede kwaliteit, helaas hebben ze het buurtfeest niet overleefd ;)
  zaterdag 10 december 2011 @ 10:16:18 #34
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_105408363
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 10:03 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ja, maar naar alle waarschijnlijkheid mag dar hier niet over gepraat worden ;)

Heb ook wel eens 2 merkloze shirts besteld, best goede kwaliteit, helaas hebben ze het buurtfeest niet overleefd ;)
Heb hier stuk of 15 kledingstukken besteld. (Non-brand)
T-shirts, truien enz. Verschillende maat/kwaliteit. Over het algemeen wel prima ;)
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  zaterdag 10 december 2011 @ 12:55:40 #35
310701 Iemand91
pi_105411766
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2011 01:13 schreef Dhaha het volgende:

[..]

met geluk krijg je beide
Paypal schijnt al teruggestort te zijn. 't nu de vraag of hij dus ook nog een -extra - (nu dus gratis) 18650 heeft opgestuurd
  zaterdag 10 december 2011 @ 13:12:58 #36
255389 BerryBoterham
pi_105412273
@teknu, linkje?
En hebben ze die ook in meer kleuren?
  zaterdag 10 december 2011 @ 13:22:03 #37
268726 thecuriousone
nen belg
pi_105412575
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 13:12 schreef BerryBoterham het volgende:
@teknu, linkje?
En hebben ze die ook in meer kleuren?
http://www.focalprice.com(...)_12M_Cable_Grey.html
FocalPrice had ze ook in het rood, maar die zijn uitverkocht.

andere kleuren bij mcbub:
http://www.mcbub.com/item(...)m--EL107275--140781/
kleur moet je kiezen via supportticket. Maar dan moet je nog geluk hebben...
jaja, en azo...
  zaterdag 10 december 2011 @ 13:25:34 #38
255389 BerryBoterham
pi_105412706
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 13:22 schreef thecuriousone het volgende:

[..]

http://www.focalprice.com(...)_12M_Cable_Grey.html
FocalPrice had ze ook in het rood, maar die zijn uitverkocht.

andere kleuren bij mcbub:
http://www.mcbub.com/item(...)m--EL107275--140781/
kleur moet je kiezen via supportticket. Maar dan moet je nog geluk hebben...
Mijn dank is groot _O_
Die kwaliteit is wel goed te doen las ik?
  zaterdag 10 december 2011 @ 13:43:34 #39
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_105413354
Hier nog maar eens een post naar het reviewtopic: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic

Verder is oranje ook te bestellen: http://www.focalprice.com(...)Phone_4S_Orange.html
  zaterdag 10 december 2011 @ 13:52:48 #40
356933 Racer88
Gsxr1000
pi_105413670
Was er nou nog een manier om bij buyincoins je korting te krijgen als je hem al 2 keer gebruikt hebt?

Want met de fok code en referral is 15% toch wel lekker
Knab - Jouw online bankDagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nlMailbird - E-mail made beautiful
  zaterdag 10 december 2011 @ 14:13:15 #41
-1 #ANONIEM
pi_105414263
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 13:52 schreef Racer88 het volgende:
Was er nou nog een manier om bij buyincoins je korting te krijgen als je hem al 2 keer gebruikt hebt?

Want met de fok code en referral is 15% toch wel lekker
nieuw account
  zaterdag 10 december 2011 @ 15:27:20 #42
295504 Golden_Pauper
pi_105416357
flink wat server problemen op DX vandaag, of niet?
.
  zaterdag 10 december 2011 @ 16:09:52 #43
344558 bakacakes
OFWGKTA
pi_105417571
Ligt de China Post tracking service eruit? De website doet het bij mij (en een vriend) niet, en volgens Packagetrackr is het ook al een tijd niet meer geupdate.

Vervelend..
  zaterdag 10 december 2011 @ 16:11:34 #44
305014 MagicIsland1
pi_105417623
Ik wil via tabao bestellen maar de link in de OP: http://www.buyintaobao.com ligt eruit. Werkt die email die je ook kan gebruiken nog wel? service01@zarmark.com
-géén blogabet, bvd-
  zaterdag 10 december 2011 @ 16:14:27 #45
356933 Racer88
Gsxr1000
pi_105417723
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 december 2011 14:13 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

nieuw account
Merken ze dan niks als je met paypal gaat betalen? Dies dan weer t zelfde
  zaterdag 10 december 2011 @ 17:05:07 #46
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_105419190
Krijgen jullie ook vaak douane tape op jullie enveloppen?
Ik kreeg er vandaag weer 1 binnen waarin gesnuffeld is :') Zit er een penisverlenging set in als Kerstmis cadeau _O-
  zaterdag 10 december 2011 @ 17:24:36 #47
356933 Racer88
Gsxr1000
pi_105419790
LOL
  zaterdag 10 december 2011 @ 17:31:10 #48
327191 RobertNL
For your gear.
pi_105420004
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:05 schreef monkeybrain het volgende:
Ik kreeg er vandaag weer 1 binnen waarin gesnuffeld is :') Zit er een penisverlenging set in als Kerstmis cadeau _O-
Pics or it didn't happen :D
  zaterdag 10 december 2011 @ 17:41:24 #49
356933 Racer88
Gsxr1000
pi_105420391
Nou bic is aan t upgraden, krijg de recommender niet goed :(

Straks betaal ik nog en zegt ie van niet. Wacht wel ff
  zaterdag 10 december 2011 @ 19:23:52 #50
251792 witbiertje
De zomer in je bolletje!
pi_105424031
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:05 schreef monkeybrain het volgende:
Had je die wel besteld, of speelt de douane als kertsman? :')
Zalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingSpeel mee met Lucky Day en win!Bekijk het streamingaanbod van Primevideo
  zaterdag 10 december 2011 @ 19:58:14 #51
-1 #ANONIEM
pi_105425427
Nog nooit douane tape gezien
  zondag 11 december 2011 @ 11:26:46 #52
-1 #ANONIEM
pi_105446475
Heeft iemand ook eens gehad dat alles nu word betaald via uitgestelde bankbetaling, terwijl het eerst direct was?
  zondag 11 december 2011 @ 11:38:59 #53
279542 Michael-H
pi_105446771
quote:
2s.gif Op zondag 11 december 2011 11:26 schreef ElmoFan het volgende:
Heeft iemand ook eens gehad dat alles nu word betaald via uitgestelde bankbetaling, terwijl het eerst direct was?
Heb idd 2 dagen geleden wat besteld bij BiC, is gisteren al verzonden en staat op Paypal op betaald, terwijl het nog steeds niet is afgeschreven. Niet dat ik dat erg vind hoor... O-)
  zondag 11 december 2011 @ 11:42:17 #54
-1 #ANONIEM
pi_105446864
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 11:38 schreef Michael-H het volgende:

[..]

Heb idd 2 dagen geleden wat besteld bij BiC, is gisteren al verzonden en staat op Paypal op betaald, terwijl het nog steeds niet is afgeschreven. Niet dat ik dat erg vind hoor... O-)
Ik heb een verkoper die wacht op de betaling, dus nu moet ik een week wachten

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-12-2011 11:42:27 ]
  zondag 11 december 2011 @ 11:43:45 #55
279542 Michael-H
pi_105446904
quote:
2s.gif Op zondag 11 december 2011 11:42 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

Ik heb een verkoper die wacht op de betaling, dus nu moet ik een week wachten
Heb je instellingen veranderd of je rekening veranderd? Had ik namelijk ook nadat ik een nieuw rek.nummer had ingevoerd, gingen ze opnieuw alles controleren enz.
  zondag 11 december 2011 @ 11:45:50 #56
-1 #ANONIEM
pi_105446965
quote:
11s.gif Op zondag 11 december 2011 11:43 schreef Michael-H het volgende:

[..]

Heb je instellingen veranderd of je rekening veranderd? Had ik namelijk ook nadat ik een nieuw rek.nummer had ingevoerd, gingen ze opnieuw alles controleren enz.
nee, heb een keer gehad dat ik onvoldoende saldo had op mijn bankrekening, maar toen meteen weer geld bijgestort alleen dit is het gevolg denk ik
  zondag 11 december 2011 @ 12:02:50 #57
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_105447394
Is er iemand hier bekend met een GPS Tracker met GPRS? :)
  zondag 11 december 2011 @ 12:18:57 #58
280827 VogeltjeTwiet
F5, F5, F5!
pi_105447840
Ik zoek een goede seller op eBay voor een Shark-watch. Heb wat gezocht op eBay maar wist niet wie nou een goede seller is. Bij welke eBay seller hebben jullie Shark-watch bezitters jullie horloges gekocht?
  zondag 11 december 2011 @ 12:36:12 #59
101011 Eric_Cantona
"Au Revoir"
pi_105448330
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 12:18 schreef VogeltjeTwiet het volgende:
Ik zoek een goede seller op eBay voor een Shark-watch. Heb wat gezocht op eBay maar wist niet wie nou een goede seller is. Bij welke eBay seller hebben jullie Shark-watch bezitters jullie horloges gekocht?
Je hebt op de links geklikt van de Shark Watches die hier gepost werden? Dan weet je toch meteen welke verkoper 't is? :?
"If you're not a manc, you're a wank"
  zondag 11 december 2011 @ 12:40:29 #60
280827 VogeltjeTwiet
F5, F5, F5!
pi_105448477
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 12:36 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Je hebt op de links geklikt van de Shark Watches die hier gepost werden? Dan weet je toch meteen welke verkoper 't is? :?
Ik heb de links gevonden, maar wil graag weten welke soorten Sharkhorloges door de mede-chinashoppers gekocht zijn en of ze bevallen.

Ik heb er inmiddels een gevonden, wat een mooi horloge zeg :Y

http://www.ebay.nl/itm/ws(...)1123#ht_14147wt_1170
De beste bordspellen vind je bij 999 GamesVoordelig uit? Ticketveiling.nlFiverr - alle diensten vanaf 5 piek
  zondag 11 december 2011 @ 12:42:23 #61
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_105448528
Idd, ff bij titina_koo kijken, ik heb de normale zwarte.

Vergeet ook Infantry niet te zoeken op Google, ook wel leuke dingen. En natuurlijk www.watchyear.com , die alleen horloges verkopen, ies store van Focal. Kijk naar bijvoorbeeld naar Curren (vb). ^O^

[ Bericht 17% gewijzigd door shiz op 11-12-2011 13:05:38 ]
  zondag 11 december 2011 @ 12:43:43 #62
280827 VogeltjeTwiet
F5, F5, F5!
pi_105448571
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 12:42 schreef shiznuts het volgende:
Idd, ff bij titina_koo kijken, ik heb de normale zwarte.
http://www.ebay.nl/sch/ti(...)=p3911.c0.m270.l1313
Vergeet ook Infantry niet te zoeken op Google, ook wel leuke dingen. En natuurlijk www.watchyear.com , die alleen horloges verkopen, ies store van Focal. Kijk naar bijvoorbeeld naar Curren. ^O^
  zondag 11 december 2011 @ 12:51:12 #63
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_105448822
Ja. Eerst opstaan, dan aankleden. :P

Zie dat ze een nieuwe in de lijn hebben: http://www.ebay.nl/itm/SH(...)&hash=item6fc52472fc wel aardig. Julius heeft ook wel toffe (vb).
Shark verschijnt trouwens ook weleens als 'WEIDE'.

- En nog een alomvattende post. -

[ Bericht 6% gewijzigd door shiz op 11-12-2011 13:00:04 ]
  zondag 11 december 2011 @ 13:18:32 #64
151260 admiraal_anaal
pi_105449767
quote:
Ik heb vorige week een mail gestuurd maar nog steeds geen antwoord op mogen ontvangen. Mijn vraag is waarom ik bij dealextreme.com geen directe betaling kan doen (enkel per overschrijving naar Paypal en dan betalen) en bij andere webshops wel direct kan betalen en dat het daarna van mijn rekening wordt afgeboekt. Aan Dealextreme kan het niet liggen want met een ander paypal account kan ik wel direct betalen.
quote:
Bedankt dat u contact heeft opgenomen met PayPal in verband met met een betaling uitvoeren aan dealextreme.

Onze excuses voor het ongemak dat wij de e-mails nu pas beantwoorden.

Uw PayPal-rekening toont dat de betaalpoging van 22.82 USD, verricht op 30 november 2011 als een uitgestelde bankbetaling zou worden verzonden.

Wij kunnen u informeren dat een verkoper binnen zijn PayPal-rekening verkoopvoorkeuren kan aangeven. Hierbij kunnen ze er ook voor kiezen geen uitgestelde bankbetalingen te ontvangen.

Een uitgestelde bankbetaling kan 4 tot 6 werkdagen duren voordat deze is voltooid. Deze bestaat namelijk uit 2 verschillende betaalopdrachten. De eerste betaalopdracht is dat, zodra u de uitgestelde bankbetaling initieert, PayPal uw bank verzoekt het gewenste bedrag over te schrijven van uw bankrekening. Zodra PayPal het geld van uw bank heeft ontvangen, wordt de tweede betaalopdracht in werking gesteld. De tweede betaalopdracht is dat PayPal het geld overmaakt naar de ontvanger zodra er geen risico meer is dat het geld door uw bank wordt teruggeboekt. Iedere betaalopdracht kan 2 tot 3 werkdagen duren, waardoor het 4 tot 6 werkdagen kan duren voordat de gehele uitgestelde bankbetaling is voltooid.

Uw verkoper heeft echter aangegeven alleen directe betalingen te willen ontvangen.

Om een directe betaling naar deze verkoper te kunnen verrichten, kunt u eerst geld toevoegen aan uw PayPal-saldo, of indien u daarover beschikt een creditcard toevoegen.

Via online bankieren kunt u dan geld overschrijven van uw bankrekening naar uw PayPal-rekening. De bankrekening dient hiervoor dan wel op dezelfde naam als de PayPal-rekening te staan.

Volg onderstaande stappen:

1. Log in op uw PayPal-rekening op https://www.paypal.nl.

2. Klik op de subtab 'Geld toevoegen'.

3. Klik op de link 'Geld overschrijven van uw bank naar uw PayPal-rekening'. Hier vindt u de informatie die u nodig heeft om de overschrijving te verrichten.

4. Log in op uw online bankrekening en volg de online instructies van uw bank om de overschrijving te verrichten.

Het kan 3 tot 4 werkdagen duren voordat het geld op uw saldo is bijgeschreven. Vaak gaat dit echter wel veel sneller. Zodra het geld op uw saldo is bijgeschreven, ontvangt u hier een e-mail over. U kunt dan een directe transactie verrichten.

Ook kunt u een creditcard toevoegen.

U kunt een creditcard toevoegen door onderstaande stappen te volgen:

1. Log in op uw PayPal-rekening op https://www.paypal.nl.

2. Klik op de subtab 'Profiel'.

3. Klik op 'Creditcards' in de kolom Financiële informatie.

4. Selecteer het kaarttype en voer de benodigde gegevens in.

5. Klik op 'Creditcard toevoegen'.

Mocht u verdere hulp nodig hebben, laat het dan alstublieft weten.

Met vriendelijke groet,
Na 18 dagen pas een reactie ;( en wat voor een antwoord :') Dat is toch geen antwoord op mijn vraag? :? Of zie ik het nou verkeerd?
  zondag 11 december 2011 @ 14:27:09 #65
327191 RobertNL
For your gear.
pi_105452121
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 13:18 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

[..]

Na 18 dagen pas een reactie ;( en wat voor een antwoord :') Dat is toch geen antwoord op mijn vraag? :? Of zie ik het nou verkeerd?
Welkom bij Paypal :')
  zondag 11 december 2011 @ 14:32:15 #66
39510 R2cksson
pi_105452288
Daarom ga ik morgen maar bellen met Paypal. Ik ga geen twee weken wachten op een antwoord dat geen antwoord is. BiC wil nog steeds die afgefikte kuttablet teruggestuurd zien. Wat een eikels kunnen dat zijn...
  zondag 11 december 2011 @ 14:41:17 #67
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_105452658
Ik heb in juli eens contact gezocht met Paypal (de/at), was binnen 24hr geklaard en afgehandeld. Het was fantasties. :)
  zondag 11 december 2011 @ 14:50:08 #68
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_105453017
Oh ja, vanaf 69% korting bij Dino..
http://www.dinodirect.com(...)-sale.html?affid=256

Volgens mij hebben ze de prijzen eerst met 69% verhoogt..
  zondag 11 december 2011 @ 15:00:23 #69
151260 admiraal_anaal
pi_105453462
Iemand een idee waar ik het goedkoopst AA en AAA batterijen kan kopen? Liefst oplaadbare
  zondag 11 december 2011 @ 15:04:16 #70
280827 VogeltjeTwiet
F5, F5, F5!
pi_105453655
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 15:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand een idee waar ik het goedkoopst AA en AAA batterijen kan kopen? Liefst oplaadbare
IKEA ;)
Zavvi - Fandom en GeekgearANWB VerzekeringenZavvi - Fandom en Geekgear
  zondag 11 december 2011 @ 15:05:44 #71
151260 admiraal_anaal
pi_105453705
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 15:04 schreef VogeltjeTwiet het volgende:

[..]

IKEA ;)
Die lopen zo snel leeg in de fotocamera ;(
Heb echt dozenvol van IKEA batterijen en zijn overal goed voor, alleen de wat zwaardere camera's lopen ze zo leeg ;(
  zondag 11 december 2011 @ 15:07:40 #72
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_105453769
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 15:05 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Heb echt dozenvol van IKEA batterijen en zijn overal goed voor, alleen de wat zwaardere camera's lopen ze zo leeg ;(
En dan denk je dat een Chinese batterij het veel beter doet :')

Maar als je mijn link van net volgde kwam je in ieder geval deze al tegen.. http://www.dinodirect.com(...)2V-Ni-MH-4-Pack.html
anders met chinaprice even kijken..
  zondag 11 december 2011 @ 15:49:39 #73
39510 R2cksson
pi_105455465
Ik gebruikte voor mijn discman vroeger altijd batterijen van de Aldi, want die deden het veel langer dan andere batterijen.
  zondag 11 december 2011 @ 16:56:12 #74
356637 Miniem
pi_105458429
Hier ook oplaadbare Aldi batterijen :Y
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  zondag 11 december 2011 @ 19:01:09 #75
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_105463063
quote:
Goedkoopst is meestal kut prestatie, ook die van de Aldi. Sanyo Eneloop of Varta ready to use zijn erg goed. 4 voor 10 euro, Varta soms te vinden voor 5 euro. Waarom enkele euro's besparen op zo'n klein bedrag.
  zondag 11 december 2011 @ 19:03:57 #76
209721 Downstar
Moeimaker
pi_105463192

Zoals jullie misschien (nog) wel weten heb ik z'n anderhalve maand 2 ipcamera's besteld..
beide van het merk wansview, en beide het NC541/W. Waarbij de W voor wifi staat.

Ik heb beide camera's op 2 verschillende websites gekocht:

- MP4nation ( Wansview NC541/W)

- Lightake ( Wansview NC541/W)

op MP4nation heb ik heb voor het eerst gezien, en zodoende wou ik hem al een tijdje hebben..
aangezien ik nog al wel veel bij jack had besteld in het verleden heb ik jack gevraagd of hij mij het product goedkoper kon leveren dan MP4nation.. en dan kon hij :)..

Echter kwam ook MP4nation met een deal, en zo doende heeft me dat besloten er maar 2 aan te schaffen :P

Verzending en aankomstijden:

MP4nation: besteld/betaald: 14-11 -11 ontvangen: 21-11-11 = 7 dagen

Lightake : Besteld/betaald: 17-11-11 ontvangen: 10-12-2011 = 25 dagen

we mogen hieruit concluderen dat MP4nation sneller is, dit aangezien zij het via hongkongpost(?) deden en met postzegels op de de doos.

Daarnaast was ook de doos minder beschadigd dan de de doos die ik van Lightake kreeg.

genoeg over het bestel proces, de camera's zelf!

Algemeen:

Toen ik de doos voor het eerst openende, schrok ik toch wel even hoe groot hij nu daadwerkelijk is.. De camera zelf niet zo.. maar de 'voet' waar hij opstaat is toch wel erg lomp!

echter is hij ook niet zo groot dat hij nergens op past etc, maar ik had hem zelf wat kleiner schat..

De camera is erg robuust en voelt stevig aan, en stevig is die ook want hij is inmiddels al 2 x van een hoogte van z'n 50-60 cm op een parketvloer gevallen en heeft geen schade op gelopen!
( mensen zijn nog wel eens zo onbenullig om achter kabels etc te blijven hangen }:| O-) )

Configureren van de camera:

Als afgestudeerde ICT beheerder was dit voor mij een eitje..

Maar voor een gebruiker die niet al te veel verstand van computers heeft is het ook te doen door middel van de quickguide te volgen. al denk ik wel dat sommigen misschien moeite krijgen om hun router dermate in te stellen dat de ip camera vanaf een willekeurige plaats buiten hun LAN te benaderen is. ( Portforwarding etc.. )

voor die gene die het niet begrijpt of gewoon benieuwd is, heb ik een video tutorial gemaakt..
Deze zal ja aan het eind van deze review vinden

eenmaal alles in gesteld op het gebied van netwerkverbindingen, dan is het zelfs voor iemand zonder computer kennis nog te begrijpen! oftewel de web GUI is simpel:

Verbinding en beeldkwaliteit

Ik gebruik 1 camera dicht bij de router, dus die ik heb ik bedraad aangesloten.
daarmee haal ik z'n 15-20 FPS, wat een vrijwel een vloeinde beweging geeft!

De andere gebruikt wifi om te verbinden met mijn netwerk en staat op een bovenverdieping..
ik haal daar ongeveer 10 FPS mee.. zet ik hem dichter bij mijn router neer dan stijgt het aantal naar ongeveer 15 FPS best redelijk dus!

Over de kwaliteit van het beeld kan ik kort zijn, ziet er prima uit voor het geld!
verwacht geen HD beeld ( kan ook niet want het is maar een resolutie van 640 x 480 O-) )
maar het is zeker doormiddel van de focusable lens scherp te stellen!

Hier wat voorbeeld shots ( genomen doormiddel van motion detection):

mijn Chinese pakketten worden zelfs met de steekwagen naar mijn huis gebracht! _O_

Firmware:

er is firmware beschikbaar, echter heb ik beide cameras niet geüpdatet.
ze werken voor mij prima in welke browser dan ook dus voor mij is een update niet nodig..

Beelden opnemen

Voor het opnemen van beelden gebruik in ISPY ( tip van AlphaBravoCharlie). Dit is een gratis programma waarmee je meerdere camera's tegelijk kan laten opnemen door middel van bewegingsdetectie, kleur detectie en nog vele andere mogenlijkheden!

Interface:

Voordelen:

- Goedkoop ( Nederlandse winkelprijzen vragen al gauw voor dit model 80-100 euro)
- Goede bouw kwaliteit
- Nacht zicht ( doormiddel van ingebouwde LEDS)
- bewegings detectie ( + verzenden van email met foto's wanneer beweging is gedetecteerd)
- Wireless te gebruiken en nog redelijk goed beeld

Nadelen:

- Grootste nadeel vind ik dat hij soms zwarte kleuren als paars weer geeft!
( oftewel kleuren zijn niet altijd even realistisch)
- Soms wat over belicht indien zon opeens gaat schijnen.
- Geen mogenlijkheid om een SD kaart te plaatsen voor het opslaan van beelden. ( echter wist ik natuurlijk voordat ik hem kocht dat dit niet kon.. maar het zou een mooie extra zijn geweest!)

Bottemline:

Een prima camera voor een prima prijs, heb je dus wat te beveiligen binnen of rondom het huis
kijk dan zeker eens naar deze camera!

en voor de echte liefhebbers:

een unboxing/review/setup tutorial :)

[ Bericht 4% gewijzigd door Downstar op 11-12-2011 19:40:30 ]
  zondag 11 december 2011 @ 19:10:12 #77
78498 classpc
I don't like change
pi_105463484
quote:
6s.gif Op zaterdag 10 december 2011 19:58 schreef ElmoFan het volgende:
Nog nooit douane tape gezien
Douane tape is gewoon doorzichtig of bruin, net zoals alle andere tape. Ik heb een tijdje terug bij moeten betalen voor een pakketje met een paar producten.
Het kwam bij DealExtreme weg en er zaten een paar processorkoelers in voor computers. Ik was namelijk een paar computers aan het bouwen. En zelfs als ik niet de goedkoopste koelers nam, was ik bij DX goedkoper uit. 1+1=2 dus ik ze daar besteld, helaas door de douane onderschept dus.
Ik kreeg een brief thuis of ik de waarde van de producten aan ze wou doorgeven, omdat ze dat bij de douane blijkbaar niet goed konden beoordelen.
Ik weet het niet precies meer maar ik meen dat ik tussen de 5 en de 10 euro moest betalen aan de douane en het pakketje zal zo'n 30/40 dollar gekost hebben.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
  zondag 11 december 2011 @ 19:17:55 #78
310701 Iemand91
pi_105463864
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 19:03 schreef Downstar het volgende:
- review -
_O_

Ziet er erg tof uit, kwaliteit is ook prima; personen zijn immers duidelijk te herkennen. Ze zijn niet bedoeld om films te gaan maken :P

Maar 't is wel een product in de categorie 'heb je het nodig ja/nee?'.
Hoewel bij ons in de straat ook nog wel 'ns ingebroken wordt...

[ Bericht 2% gewijzigd door Iemand91 op 11-12-2011 20:37:27 ]
  zondag 11 december 2011 @ 19:18:00 #79
356933 Racer88
Gsxr1000
pi_105463868
Heeft iemand wel eens een HD beamer besteld.

Zag dat ze vanaf 200 dollar ongeveer beginnen op DHgate

Zoiets dus:

http://www.dhgate.com/ele(...)12bc9c4f6dd48ad.html
  zondag 11 december 2011 @ 19:19:52 #80
78498 classpc
I don't like change
pi_105463962
Toffe review trouwens Downstar. Ik zou er wel een aan willen schaffen, maar ik heb er dan weer geen doel voor. En om nou 24/7 m'n slaapkamer te streamen vind ik ook wat teveel van het goede :P .
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
ANWB VerzekeringenVoordelig uit? Ticketveiling.nlZalando Lounge - Grote Merken, Veel Korting
  zondag 11 december 2011 @ 19:37:27 #81
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_105464767
Ik heb vaak genoeg bij DX al wat besteld, maar nu heb ik een voeding nodig van een ps3 slim, en deze is het goedkoopst bij ever buying.com.

http://www.**********.com/product99826.html

De site staat voor ook in de OP, kun je hier "veilig" a-la Dealextreme bestellen?

:)
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
  zondag 11 december 2011 @ 19:39:49 #82
209721 Downstar
Moeimaker
pi_105464880
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 19:17 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

_O_

Ziet er erg tof uit, kwaliteit is ook prima; personen zijn immers duidelijk te herkennen. Ze zijn niet bedoeld om films te gaan maken :P

Maar 't is wel een product in de categorie 'heb je het nog ja/nee?'.
Hoewel bij ons in de straat ook nog wel 'ns ingebroken wordt...
nog? je bedoeld vast nodig :)..

quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 19:19 schreef classpc het volgende:
Toffe review trouwens Downstar. Ik zou er wel een aan willen schaffen, maar ik heb er dan weer geen doel voor. En om nou 24/7 m'n slaapkamer te streamen vind ik ook wat teveel van het goede :P .
Tjaa ik heb het ook gekocht als zijnde niet nodig.. zo kopen wij met zijn alle toch vrijwel alleen maar producten die we eigenlijk niet nodig hebben ..? daarvoor shoppen wij toch in china!? *O*
  zondag 11 december 2011 @ 19:43:37 #83
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_105465072
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 15:05 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Haal gewoon Eneloop XXX op Amazon ofzo. ;)
  zondag 11 december 2011 @ 19:44:47 #84
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_105465137
quote:
[ afbeelding ]

Zoals jullie misschien (nog) wel weten heb ik z'n anderhalve maand 2 ipcamera's besteld..
beide van het merk wansview, en beide het NC541/W. Waarbij de W voor wifi staat.

op MP4nation heb ik heb voor het eerst gezien, en zodoende wou ik hem al een tijdje hebben..
aangezien ik nog al wel veel bij jack had besteld in het verleden heb ik jack gevraagd of hij mij het product goedkoper kon leveren dan MP4nation.. en dan kon hij :)..

Echter kwam ook MP4nation met een deal, en zo doende heeft me dat besloten er maar 2 aan te schaffen :P

we mogen hieruit concluderen dat MP4nation sneller is, dit aangezien zij het via hongkongpost(?) deden en met postzegels op de de doos.

Daarnaast was ook de doos minder beschadigd dan de de doos die ik van Lightake kreeg.

Algemeen:

Toen ik de doos voor het eerst openende, schrok ik toch wel even hoe groot hij nu daadwerkelijk is.. De camera zelf niet zo.. maar de 'voet' waar hij opstaat is toch wel erg lomp!

echter is hij ook niet zo groot dat hij nergens op past etc, maar ik had hem zelf wat kleiner schat..

De camera is erg robuust en voelt stevig aan, en stevig is die ook want hij is inmiddels al 2 x van een hoogte van z'n 50-60 cm op een parketvloer gevallen en heeft geen schade op gelopen!
( mensen zijn nog wel eens zo onbenullig om achter kabels etc te blijven hangen }:| O-) )

Maar voor een gebruiker die niet al te veel verstand van computers heeft is het ook te doen door middel van de quickguide te volgen. al denk ik wel dat sommigen misschien moeite krijgen om hun router dermate in te stellen dat de ip camera vanaf een willekeurige plaats buiten hun LAN te benaderen is. ( Portforwarding etc.. )

voor die gene die het niet begrijpt of gewoon benieuwd is, heb ik een video tutorial gemaakt..

eenmaal alles in gesteld op het gebied van netwerkverbindingen, dan is het zelfs voor iemand zonder computer kennis nog te begrijpen! oftewel de web GUI is simpel:

[ afbeelding ]

De andere gebruikt wifi om te verbinden met mijn netwerk en staat op een bovenverdieping..
ik haal daar ongeveer 10 FPS mee.. zet ik hem dichter bij mijn router neer dan stijgt het aantal naar ongeveer 15 FPS best redelijk dus!

Over de kwaliteit van het beeld kan ik kort zijn, ziet er prima uit voor het geld!
verwacht geen HD beeld ( kan ook niet want het is maar een resolutie van 640 x 480 O-) )

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

mijn Chinese pakketten worden zelfs met de steekwagen naar mijn huis gebracht! _O_

Firmware:

ze werken voor mij prima in welke browser dan ook dus voor mij is een update niet nodig..

Beelden opnemen

Voor het opnemen van beelden gebruik in ISPY ( tip van AlphaBravoCharlie). Dit is een gratis programma waarmee je meerdere camera's tegelijk kan laten opnemen door middel van bewegingsdetectie, kleur detectie en nog vele andere mogenlijkheden!

Interface:

[ afbeelding ]

Voordelen:

- Goedkoop ( Nederlandse winkelprijzen vragen al gauw voor dit model 80-100 euro)
- Goede bouw kwaliteit
- bewegings detectie ( + verzenden van email met foto's wanneer beweging is gedetecteerd)

Nadelen:

- Geen mogenlijkheid om een SD kaart te plaatsen voor het opslaan van beelden. ( echter wist ik natuurlijk voordat ik hem kocht dat dit niet kon.. maar het zou een mooie extra zijn geweest!)

Bottemline:

Een prima camera voor een prima prijs, heb je dus wat te beveiligen binnen of rondom het huis

Reviews & Productbeoordelingen :?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  zondag 11 december 2011 @ 19:47:53 #85
209721 Downstar
Moeimaker
pi_105465258
quote:
Staat die allang in zeurkous.. niet iedereen kent dat topic dus vandaar ook hier.. }:|
  zondag 11 december 2011 @ 20:29:31 #86
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_105467065
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 19:37 schreef Herr.Flick het volgende:
Ik heb vaak genoeg bij DX al wat besteld, maar nu heb ik een voeding nodig van een ps3 slim, en deze is het goedkoopst bij ever buying.com.

http://www.**********.com/product99826.html

De site staat voor ook in de OP, kun je hier "veilig" a-la Dealextreme bestellen?

Jep, dat geldt voor alle shops in de OP eigenlijk. Allemaal paypal protection, alhoewel een enkele shop schijnbaar ook opeens ideal doet, waarmee je dus niet protected meer bent. :') Of de voeding zelf OK is kan ik je helaas niet mee helpen. Allicht een PS3 gebruiker hier die hetzelfde idee al eens eerder gehad heeft?
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  zondag 11 december 2011 @ 20:40:49 #87
310701 Iemand91
pi_105467825
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 19:19 schreef classpc het volgende:
Veel (mannelijke) Fokkers zijn het daar niet mee eens ;( :{ ...

quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 19:39 schreef Downstar het volgende:

[..]

nog? je bedoeld vast nodig :)..

:@ Verbeterd.
  zondag 11 december 2011 @ 20:42:39 #88
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_105467942
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 19:47 schreef Downstar het volgende:

[..]

Staat die allang in zeurkous.. niet iedereen kent dat topic dus vandaar ook hier.. }:|
Ik doelde het meer als tip, want ik zag het zo snel niet :P
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  zondag 11 december 2011 @ 20:52:43 #89
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_105468522
Shiz, snap jij het? _O-
1 kant van de koptelefoon geeft gewoon minder volume maar ik heb een echte audiofiele verkoper zo te lezen :')

quote:
Dear friend,
Thank you for your message.I understand what your say now.This not a problem.This is the Hi-definition Effect.
Do you know what is stereo headphone? This is a stereo headphone(Hi-definition),It will change as the stereo music, and music sound changes on both sides of the headset.
If you listened to stereo music, you know, sometimes unilateral headphone no sound, the other side there is music, sometimes loud side, while the voice of a small, but you would think this music sounds good. This is the three-dimensional music.
Please don't worry about it, you change another musice, you get change feel, this is good heapdhone, you can ask some professionnal. you will know about the sound and headphone Technology.
Do you understand what i say?
Waiting for your reply. Thank you! Have a good day!
Ik moet het aan een professional vragen, dus Shiz leg het even uit :Y
  zondag 11 december 2011 @ 20:58:08 #90
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_105468816
;( Er zijn nummers, ik merk dat vaak bij Jack Johnson, dat je het 'high definition stereo surround effect' bijzonder sterk ervaart. :+ Maar dat is geen 'probleem', dat is een welkome 'functie' voor meer dynamiek. Maar ;( je moet ff in net zo halfbakken Chinglish uitleggen dat in jouw geval er gewoon een technisch defect is, waarbij constant het volume op een oortje brak is en dat geen drol met 'high definition' en 'stereo' te maken heeft en bij elk willekeurig nummer parten speelt. _O-
Mailbird - E-mail made beautifulDe beste bordspellen vind je bij 999 GamesF1 Store - Voor al je F1 Gear
  zondag 11 december 2011 @ 21:03:27 #91
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_105469160
http://www1.conrad.nl/scr(...)gclid=&scrwidth=1311 ik zoek eigenlijk zoiets maar zou niet weten wat de engelse vertaling is voor op CP.
BAM dit is 3KB
  zondag 11 december 2011 @ 21:07:20 #92
252384 Skiet
pi_105469386
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 21:03 schreef Loll het volgende:
http://www1.conrad.nl/scr(...)gclid=&scrwidth=1311 ik zoek eigenlijk zoiets maar zou niet weten wat de engelse vertaling is voor op CP.
Foutmelding bij die link. Alleen jij kan dat wss zien ofzo
  zondag 11 december 2011 @ 21:10:12 #93
304381 Loll
pi_105469551
volgens mij is dit een goede link http://www1.conrad.nl/scr(...)gclid=&scrwidth=1311

en dan de bleutooth muziek ontvanger.
BAM dit is 3KB
  zondag 11 december 2011 @ 21:11:05 #94
347181 ._HAAK_.
ok
pi_105469618
Hm ik vind die Awei oordopjes wat tegenvallen. Mijn 15euro sony's hebben veel meer bass dan die awei's
[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]
  zondag 11 december 2011 @ 21:11:42 #95
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_105469666
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 21:10 schreef Loll het volgende:
volgens mij is dit een goede link http://www1.conrad.nl/scr(...)gclid=&scrwidth=1311
Nee.

Ga naar je product kopieer daar de "Directe productlink" en post die hier maar eens ;)
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  zondag 11 december 2011 @ 21:13:33 #96
304381 Loll
pi_105469769
BAM dit is 3KB
  zondag 11 december 2011 @ 21:14:02 #97
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_105469796
Em. Het is een zoekopdracht met 12 resultaten... :{
  zondag 11 december 2011 @ 21:15:52 #98
177156 rene90
René
pi_105469904
Staat hij tussen deze: klik
Top 5 China producten
  zondag 11 december 2011 @ 21:21:33 #99
356637 Miniem
pi_105470274
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 21:11 schreef mergbot het volgende:
Hm ik vind die Awei oordopjes wat tegenvallen. Mijn 15euro sony's hebben veel meer bass dan die awei's
Ik vind de Awei's kut :Y vooral de pasvorm in mijn oren, het doet gewoon zeer :X
Ieder zijn voorkeur, maar ik hou het bij de Alpha's.
  zondag 11 december 2011 @ 21:22:37 #100
304381 Loll
pi_105470356
het is dit ding http://www.hifi.nl/nieuws(...)-Music-receiver.html dat ding wil ik hebben maar zou niet weten hoe ik dat moet zoeken
BAM dit is 3KB
Zalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingDagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nlZoek je mobiel op gsmweb
  zondag 11 december 2011 @ 21:24:28 #101
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_105470490
Emm... http://chinaprices.us/?q=bluetooth+receiver

[ Bericht 4% gewijzigd door shiz op 11-12-2011 21:57:10 ]
  zondag 11 december 2011 @ 21:36:48 #102
101011 Eric_Cantona
"Au Revoir"
pi_105471271
Hmm, dat vind ik ook wel 'n interessant dingetje :)
  zondag 11 december 2011 @ 21:40:09 #103
304381 Loll
pi_105471455
Maar als ik die chinaprices link volg vind ik geen indentike. Dus ik denk dat ze die niet hebben in china :-(
BAM dit is 3KB
  zondag 11 december 2011 @ 21:41:22 #104
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_105471519
Doet precies hetzelfde, heeft alleen de plug als vrouwtje, i.p.v. mannetje, maar dat is zo omgebouwd.
  zondag 11 december 2011 @ 21:44:37 #105
304381 Loll
pi_105471709
Enne hoe precies?
SPOILER
BAM dit is 3KB
  zondag 11 december 2011 @ 21:46:45 #106
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_105471825
  zondag 11 december 2011 @ 21:47:51 #107
-1 #ANONIEM
pi_105471886
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 21:44 schreef Loll het volgende:
Enne hoe precies?
SPOILER
Hoe oud ben je als ik vragen mag :')
  zondag 11 december 2011 @ 21:48:27 #108
-1 #ANONIEM
pi_105471926
quote:
Maar dan wel de stereo variant he
  zondag 11 december 2011 @ 21:49:07 #109
304381 Loll
pi_105471975
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2011 21:47 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

Hoe oud ben je als ik vragen mag :')
niet weten hoe oud ik ben :')
BAM dit is 3KB
  zondag 11 december 2011 @ 21:49:45 #110
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_105472022
14, toch? ;( 14.gif
Speel mee met Lucky Day en win!Bespaar op je energiekosten - gaslicht.nlVodafone aanbiedingen
  zondag 11 december 2011 @ 21:53:27 #111
128384 mcwops
gat in je glas
pi_105472232
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 21:22 schreef Loll het volgende:
het is dit ding http://www.hifi.nl/nieuws(...)-Music-receiver.html dat ding wil ik hebben maar zou niet weten hoe ik dat moet zoeken
http://www.focalprice.com(...)ck.html?SSAID=465956
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
  zondag 11 december 2011 @ 21:55:09 #112
304381 Loll
pi_105472340
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 21:49 schreef shiznuts het volgende:
14, toch? ;( 14.gif
nee als je nou is kijkt in mijn post geschiedenis dan zie je dat ik op kpd heb gepost. Ik neem aan dat je dan wel 18 jaar en ouder bent. Mijn leeftijd is 20 jaaren jong ;)
BAM dit is 3KB
  zondag 11 december 2011 @ 22:00:15 #113
-1 #ANONIEM
pi_105472604
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 21:55 schreef Loll het volgende:

[..]

nee als je nou is kijkt in mijn post geschiedenis dan zie je dat ik op kpd heb gepost. Ik neem aan dat je dan wel 18 jaar en ouder bent. Mijn leeftijd is 20 jaaren jong ;)
Ik wil je niet beledigen maar je komt over als een kleuter
  zondag 11 december 2011 @ 22:06:28 #114
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_105472954
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 21:49 schreef Loll het volgende:

[..]

niet weten hoe oud ik ben :')
:') denken dat iedereen je kent.

En nu ontopic..
  zondag 11 december 2011 @ 22:11:43 #115
252384 Skiet
pi_105473230
Ik ben wel benieuwd wat de meest bizarre en betaalbare Chinese telefoon is die jullie gezien hebben. Heb wel zin om een telefoon te bestellen waar mensen van zeggen, wtf gast :)
  zondag 11 december 2011 @ 22:20:47 #116
304381 Loll
pi_105473774
quote:
7s.gif Op zondag 11 december 2011 22:00 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

Ik wil je niet beledigen maar je komt over als een kleuter
ik hoor het vaker dus je beledigt me niet maar ik gwn niet zulke zoek skils als shiz. Typen is ook niet echt een skill van me. Daarom dus vaak van die kromme zinnen.
BAM dit is 3KB
  zondag 11 december 2011 @ 22:26:19 #117
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_105474092
Dat er op FOK! divers volk komt, zijn we inmiddels eigenlijk ook wel gewend... ;)
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 22:11 schreef Skiet het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat de meest bizarre en betaalbare Chinese telefoon is die jullie gezien hebben. Heb wel zin om een telefoon te bestellen waar mensen van zeggen, wtf gast :)
Why on earth would you want such a thing... :P :?
Mobieltje of vast? Misschien een hello-kitty-phone? ;( Maar serieus, niet doen joh, alleen de Meizu is _O_ .
  zondag 11 december 2011 @ 22:33:35 #118
340692 CraHeX
Donuts eten op een stokje.
pi_105474501
Die ledpig is nu bij priceangles voor 1 cent.
Paar oordopjes ook voor 1$.
http://priceangels.com/paypalchristmas.htm
  zondag 11 december 2011 @ 22:36:41 #119
327191 RobertNL
For your gear.
pi_105474678
quote:
Dat ding heb ik hier staan voor mijn tablet en mobiel, werkt perfect. Geluid is niet super maar heb het met de equalizer van mijn tablet/mobiel wel aardig goed kunnen krijgen.
  zondag 11 december 2011 @ 23:55:39 #120
356933 Racer88
Gsxr1000
pi_105478264
Ik zoeekkk

een telefoon die als je die belt automatisch opneemt zonder geluid te maken of trillen of licht geven. Of iets wat iig dezelfde functies heeft en er subtiel uit ziet. Soort afluisterdingetje dus.

Verder zoek ik een telefoon die niet afgeluisterd kan worden (H)

Heb die spullen wel eens in een webshop gezien met allemaal van die spionnen dingen, maar weet me god niet meer waar.

Als er niet over gesproken mag worden haal ik het uiteraard weer weg uit me post
AliExpress - die hebben ALLES!Zalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingMailbird - E-mail made beautiful
  zondag 11 december 2011 @ 23:58:07 #121
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_105478354
http://www.google.nl/search?q=spy+store
Beetje zoeken en bladeren door een van de eerste resultaten en dan kom je vast weer op de items of de zoekwoorden.
  maandag 12 december 2011 @ 00:00:17 #122
356933 Racer88
Gsxr1000
pi_105478427
Wil t wel uit china want lekker cheapie natuurlijk :p

Want van nokia kosten ze 1800 euri
  maandag 12 december 2011 @ 00:01:38 #123
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_105478487
Ja, ik wil ook een Ferrari uit China en een pak melk... :{ Zelfs China heeft grenzen hè....

Enne 1800 euro niet heur, http://www.spywebshop.nl/afluister-mini-zenders/spy-telefoon.html
  maandag 12 december 2011 @ 00:03:59 #124
356933 Racer88
Gsxr1000
pi_105478568
Das alleen inbellen. Ik heb t over 1800 voor beveiligde verbinding telefoon.

Maar dan nog, dacht miss was t in china wel goedkoper.

Inbellen optie lijkt me niet heeel moeilijk tem aken.

Beveiligde verbinding is wel wat lastiger lijkt me
  maandag 12 december 2011 @ 00:05:15 #125
350080 AlphaBravoCharlie
pi_105478616
quote:
Voor het opnemen van beelden gebruik in ISPY ( tip van AlphaBravoCharlie).
O+ *O*
Wat een kuttopic :')
  maandag 12 december 2011 @ 00:05:25 #126
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_105478618
Eventueel alleen op DHgate/Aliexpress/Alibaba dan... Vanaf $50,- of iets zoeken. Waarschijnlijk een ongelukkige zoektocht zonder succes. Maar ja, dat is te verwachten bij zoiets specifieks en 'geavanceerd'. China is meer van de cheapass prullaria voor de cheapass funuser.
  maandag 12 december 2011 @ 00:06:43 #127
209721 Downstar
Moeimaker
pi_105478664
quote:
1s.gif Op maandag 12 december 2011 00:05 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
Voor het opnemen van beelden gebruik in ISPY ( tip van AlphaBravoCharlie).

O+ *O*
^O^ O+
Ja echt een super progje; gebruik het nu ruim een maand en doet het perfect!
zelfs timelapse en alles is mogenlijk :) ( ps al geüpdatet naar de laatste versie :D?)
  maandag 12 december 2011 @ 00:07:32 #128
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_105478693
Goeie rev trouwens, props! :D
Maar nog altijd niet overtuigd van het nut, persoonlijk.
  maandag 12 december 2011 @ 00:07:50 #129
350080 AlphaBravoCharlie
pi_105478704
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 00:06 schreef Downstar het volgende:

[..]

^O^ O+
zelfs timelapse en alles is mogenlijk :) ( ps al geüpdatet naar de laatste versie :D?)
Om eerlijk te zijn zit de camera in zijn doos, moet hem nog ophangen maar nog niet echt de tijd voor genomen, zonde 8)7
Wat een kuttopic :')
  maandag 12 december 2011 @ 00:08:55 #130
356933 Racer88
Gsxr1000
pi_105478733
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 00:05 schreef shiznuts het volgende:
Eventueel alleen op DHgate/Aliexpress/Alibaba dan... Vanaf $50,- of iets zoeken. Waarschijnlijk een ongelukkige zoektocht zonder succes. Maar ja, dat is te verwachten bij zoiets specifieks en 'geavanceerd'. China is meer van de cheapass prullaria voor de cheapass funuser.
jah, Ik werd al aardig verveeld van het zoeken. Moet dan toch even de leveranciers van die spysjops uitvinden die ze wel hebbe
Zoek je mobiel op gsmwebDe beste bordspellen vind je bij 999 GamesBoek goedkoper bij booking.com
  maandag 12 december 2011 @ 00:09:46 #131
209721 Downstar
Moeimaker
pi_105478765
quote:
14s.gif Op maandag 12 december 2011 00:07 schreef shiznuts het volgende:
Goeie rev trouwens, props! :D
Maar nog altijd niet overtuigd van het nut, persoonlijk.
Thanks :), ben je dan er dan wel van overtuigd dat het hebben van 100 soorten koptelefoons/In ears etc weinig nut heeft

je kan er op zijn minst maar naar 1 tegelijk luisteren O+

quote:
1s.gif Op maandag 12 december 2011 00:07 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:

[..]

Om eerlijk te zijn zit de camera in zijn doos, moet hem nog ophangen maar nog niet echt de tijd voor genomen, zonde 8)7
idd zonde :)
  maandag 12 december 2011 @ 00:11:13 #132
22450 Poepoog
poepoog
pi_105478825
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 00:06 schreef Downstar het volgende:

[..]

^O^ O+
Wat een heldenreview, alleen nu wil ik er ook een.... :')

Ik denk alleen dat een dergelijk ding een te hoog verbruik heeft om als preventieve camera te dienen. ;(
  maandag 12 december 2011 @ 00:17:12 #133
209721 Downstar
Moeimaker
pi_105479005
quote:
9s.gif Op maandag 12 december 2011 00:11 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Wat een heldenreview, alleen nu wil ik er ook een.... :')

Ik denk alleen dat een dergelijk ding een te hoog verbruik heeft om als preventieve camera te dienen. ;(
_O_

Daarom zitten we hier ook, om elkaar doormiddel van gereviews op spullen/gadgets te wijzen die tof zijn om te hebben!

Verbruik valt reuze mee denk ik..
  maandag 12 december 2011 @ 00:18:19 #134
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_105479034
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 00:09 schreef Downstar het volgende:

[..]

Thanks :), ben je dan er dan wel van overtuigd dat het hebben van 100 soorten koptelefoons/In ears etc weinig nut heeft

je kan er op zijn minst maar naar 1 tegelijk luisteren O+

[..]

idd zonde :)

:P 100 is overdreven. Maar ze klinken allemaal anders en als je op zoek bent naar die ene 'perfect sound' is dat ook 'perfectly justified'. ;) Maar, 'em, kijk, als ik nu een Ferrari 458 Italia spider had staan in m'n garage, of een kantoorruimte ergens afhuurde, had ik daar best een camera op gewild. Maar het zou meer zijn om mee te spelen en dan nooit iets mee te doen. Of ik moet de footage als Barney Stinson gebruiken om een persoonlijk collectie aan te leggen... maar da's ook zo wat. Maar jij zal persoonlijk misschien weer niet boeien hoe muziek klinkt. ;)
  maandag 12 december 2011 @ 00:22:12 #135
22450 Poepoog
poepoog
pi_105479146
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 00:17 schreef Downstar het volgende:

[..]

_O_

Verbruik valt reuze mee denk ik..
Komt uit china he, die gasten malen daar niet zo om...

Wat verbruik is (als ik nog een beetje mijn best heb gedaan) bij een vergelijkbaar apparaat met specs 10 watt?

Heb je nog met een bepaalde reden dit model/merk gekocht, aan gezien je ook bv. deze voor +-55 usd had kunnen halen.
  maandag 12 december 2011 @ 03:57:39 #136
310701 Iemand91
pi_105481990
Verbruik lijkt me niet zo hoog te hoeven, mijn 2bay NAS verbruikt in gebruik 13 watt, lijkt me apart dat zo'n camera meer zou verbruiken.

Ik zie zeker nut, zoals gezegd in deze straat een aantal inbraken, hier ook allemaal vrijstaand dus veel privacy...voor de inbrekers....
Dus mocht een keer zo'n klootzak hier over de vloer komen, dan hebben we i.i.g. beelden hoe hij/zij eruit ziet. Beelden die bij een plaatselijke juwelier hier voor gezorgd hebben dat 2 van die klotejongeren gepakt zijn.

[/frustratiemodus]
  maandag 12 december 2011 @ 09:03:43 #137
268726 thecuriousone
nen belg
pi_105483632
quote:
Ik ben heel tevreden over de Low Self Discharge batterijtjes van HobbyKing:
http://www.hobbyking.com/(...).asp?idProduct=10456
http://www.hobbyking.com/(...).asp?idProduct=10899
Spijtig genoeg geen gratis verzending, maar er wordt met gewichtsklasses gewerkt. Het resterende gewicht wordt onderaan je cart weergegeven zodat jet het maximum uit je shipping-costs kan halen.
Als je nog wat gewicht over hebt kan je er bijvoorbeeld nog wat zelfklevende velcro bijgooien:
http://www.hobbyking.com/(...)m.asp?idProduct=9374
(altijd handig en echt supersterk).
Of een flesje superlijm,... keuze genoeg.
jaja, en azo...
  maandag 12 december 2011 @ 09:34:23 #138
39510 R2cksson
pi_105484222
quote:
[ afbeelding ]

Algemeen:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Firmware:

Beelden opnemen

Interface:

[ afbeelding ]

Voordelen:

- Goede bouw kwaliteit

Nadelen:

Bottemline:

Weet je toevallig of die er ook is zonder wifi? En HD?

En hoe is het pan/tilt gedeelte? Toffe review, ik denk dat ik er ook een ga bestellen!

[ Bericht 0% gewijzigd door R2cksson op 12-12-2011 09:44:59 ]
  maandag 12 december 2011 @ 10:00:33 #139
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_105484757
quote:
Nadelen:

Wel politiek correct, je neemt alleen paarse inbrekers op :D
Een HD versie zou mij wel over de streep trekken, nog even wachten :Y
  maandag 12 december 2011 @ 10:08:17 #140
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_105484946
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 22:33 schreef CraHeX het volgende:
Die ledpig is nu bij priceangles voor 1 cent.
Paar oordopjes ook voor 1$.
http://priceangels.com/paypalchristmas.htm
En ze gaan nu ook op de traditionele tour met wat "Chinese traditional culture postcard Free" hehe :P
Maar natuurlijk combineren ze zoiets gewoon met een korting erbij :P anders wordt het te weinig gekocht...

Eergisteren pakketje van mijn Muji LCD wall clok :) I'm satisfied!
(en nog 5V 2A voeding voor led geval die ik nog had :P)
Boek goedkoper bij booking.comKnab - Jouw online bankVoordelig uit? Ticketveiling.nl
  maandag 12 december 2011 @ 10:19:09 #141
327191 RobertNL
For your gear.
pi_105485227
quote:
16s.gif Op maandag 12 december 2011 10:08 schreef tokko1 het volgende:

[..]

En ze gaan nu ook op de traditionele tour met wat "Chinese traditional culture postcard Free" hehe :P
Maar natuurlijk combineren ze zoiets gewoon met een korting erbij :P anders wordt het te weinig gekocht...
Bij mij is er een mooie 1 cent kaart onderweg, vraag me af of hij in een bubbel envelop zit :P
quote:
Eergisteren pakketje van mijn Muji LCD wall clok :) I'm satisfied!
(en nog 5V 2A voeding voor led geval die ik nog had :P)
Hoe gaat het met je led geval :P?
  maandag 12 december 2011 @ 10:21:35 #142
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_105485286
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 10:19 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Bij mij is er een mooie 1 cent kaart onderweg, vraag me af of hij in een bubbel envelop zit :P

[..]

Hoe gaat het met je led geval :P?
Ze branden nu lekker, alleen nog bezig met het laten verspringen enzo... nog niet héél veel tijd in gestoken ;) Nogal druk atm... :P
  maandag 12 december 2011 @ 10:59:31 #143
39510 R2cksson
pi_105486210
Bij dure aankopen gebruik ik dus geen Paypal meer. Ze willen alleen iets doen als het product niet is ontvangen. Zelfs niet als het spul in brand is gevlogen.

Nu een geschil aangemaakt over niet ontvangen, kijken waar het schip strandt.
  maandag 12 december 2011 @ 11:08:07 #144
327191 RobertNL
For your gear.
pi_105486426
quote:
4s.gif Op maandag 12 december 2011 10:59 schreef R2cksson het volgende:
Bij dure aankopen gebruik ik dus geen Paypal meer. Ze willen alleen iets doen als het product niet is ontvangen. Zelfs niet als het spul in brand is gevlogen.

Nu een geschil aangemaakt over niet ontvangen, kijken waar het schip strandt.
Meestal in je voordeel, de tracking van Chinapost is niet bewijs bij een geschil (Omdat je adres niet op de tracking staat)
  maandag 12 december 2011 @ 11:11:29 #145
39510 R2cksson
pi_105486512
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 11:08 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Meestal in je voordeel, de tracking van Chinapost is niet bewijs bij een geschil (Omdat je adres niet op de tracking staat)
De tracking van de Chinees staat nog steeds niet op delivered, dus vooralsnog is het in orde. De Nederlandse tracker van PostNL zegt eerst twee keer dat de zending is geweigerd, daarna staat er Afgeleverd. Toen de bezorger aan de deur stond was er gezeik met zijn kastje en kon dus niet worden getekend. Ze hebben dus ook geen handtekening van me.

Volgende keer wordt er met CC betaald als het zo'n bedrag is, die storten gewoon terug en gaan dan pas vragen stellen. En BiC voor mij nooit meer, die verstaan alleen Engels als het ze uitkomt.
  maandag 12 december 2011 @ 11:21:36 #146
327191 RobertNL
For your gear.
pi_105486821
quote:
3s.gif Op maandag 12 december 2011 11:11 schreef R2cksson het volgende:

[..]

De tracking van de Chinees staat nog steeds niet op delivered, dus vooralsnog is het in orde. De Nederlandse tracker van PostNL zegt eerst twee keer dat de zending is geweigerd, daarna staat er Afgeleverd. Toen de bezorger aan de deur stond was er gezeik met zijn kastje en kon dus niet worden getekend. Ze hebben dus ook geen handtekening van me.

Volgende keer wordt er met CC betaald als het zo'n bedrag is, die storten gewoon terug en gaan dan pas vragen stellen. En BiC voor mij nooit meer, die verstaan alleen Engels als het ze uitkomt.
Dat verschilt bij bic ook wel met wie je van de CS hebt, meestal kreeg ik het naar veel gezeik wel voor elkaar.
Claim doet vaak wonderen bij dit soort bedrijven, DX deed ook eens moeilijk, claim en een dag later al gerefund :P
Hoop dat ze het snel en goed oplossen bij PayPal!
  maandag 12 december 2011 @ 11:24:52 #147
39510 R2cksson
pi_105486916
Ik heb er eerst een geschil van gemaakt. Dat laat ik een weekje zo liggen, daarna ga ik er een claim van maken en mag Paypal het opknappen. Ik moet voor Paypal wel een geloofwaardig verhaal hebben natuurlijk, maar goed die Chinees kan niks bewijzen als zijn tracker niks aangeeft.

Ik heb deze maand nog niks bij een Chinees besteld. Ik neem me voor om dat ook niet meer te doen. Eens kijken hoeveel wilskracht ik heb!
  maandag 12 december 2011 @ 12:12:34 #148
22450 Poepoog
poepoog
pi_105488360
quote:
3s.gif Op maandag 12 december 2011 11:11 schreef R2cksson het volgende:

[..]

CC betaling gaat dan toch ook via PayPal meestal? Als je dan een claim indient bij de CC maatschappij, dan kan PayPal uiteindelijk besluiten om je account te sluiten.
  maandag 12 december 2011 @ 14:24:27 #149
356933 Racer88
Gsxr1000
pi_105492421
Ook daarom bestel ik redelijk veel bij DHGate.

Had me product wel eens ontvangen en betaling vrijgegeven. Was er toch niet helemaal tevreden over. En via marktplaats verkocht. Toen toch nog met eerder gemaakte foto's gevraagd wat er kon gebeuren? Kreeg een deel refunded.

Defecte xenon heb ik voor paar dollar extra nieuwe bolletjes gehad, en ook nog een ballast. Dus bijna nieuwe complete set. Oorspronkelijk waren alleen 2 bolletjes defect. Dus voor 4 euro een extra ballast :)
  maandag 12 december 2011 @ 14:58:46 #150
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_105493621

Syma S032 + 808 spy Camera, ultimate chinashop combinatie?!

Heb hier S032 staan (sinds kort, nog niet helemaal getrimmed ..) en MD80.. ga binnenkort maar is wat knutselen :D
F1 Store - Voor al je F1 GearDagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nlBunq - bank of the free
  maandag 12 december 2011 @ 19:28:27 #151
22450 Poepoog
poepoog
pi_105504386
Iemand een idee waar ik een fan / ventilator kan halen icm een 9 volts batterij.

http://www.pizzamaker.info/html/alfredo_tuning.html hier hebben ze een voorbeeld. Echter ik kan nergens op de site vinden of ik hem los kan aanschaffen. Ik heb ze wel gemaild, maar een dergelijke object moet toch ook in China te vinden zijn. Ik vind nu echter enkel de 12 volts versies met een moederbord aansluiting.
  maandag 12 december 2011 @ 19:38:22 #152
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_105504849
Gewoon zo'n computerfan? Ze hebben het over een 40mm fan... op http://www.tomishop.de/pi(...)fen-dld9070-fan.html .
Onderdelen zijn meer voor Ebay... zoiets? http://www.ebay.com/itm/4(...)&hash=item45ff151634
  maandag 12 december 2011 @ 20:09:38 #153
22450 Poepoog
poepoog
pi_105506403
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 19:38 schreef shiznuts het volgende:
Gewoon zo'n computerfan? Ze hebben het over een 40mm fan... op http://www.tomishop.de/pi(...)fen-dld9070-fan.html .
Onderdelen zijn meer voor Ebay... zoiets? http://www.ebay.com/itm/4(...)&hash=item45ff151634
Ja klopt echter met de zoekterm fan 9 volt kwam ik niet verder. Zoek dus eigenlijk een optie waarbij er een batterij op kan, dus vandaar de 9 volts. Echter losstaand kon ik hem op eBay niet vinden :')
  maandag 12 december 2011 @ 22:36:01 #154
39510 R2cksson
pi_105515821
Misschien een rare vraag, maar heeft hier iemand een aluminium 'wallet' teveel gekocht die ik kan overnemen? Ik heb iemand die blijft zeuren dat ze wil bestellen maar bang is dat het te laat aankomt voor de kerst...
  maandag 12 december 2011 @ 23:01:27 #155
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_105517293
Je had 'em laatst ook op zo'n dagdealsites, is vast gewoon bij een gadgetstore in NL te halen. Beetje wishful thinking dat iemand er eentje over heeft en ja, dat wordt 'em niet meer dit jaar.

Hier: http://www.aluwallet.nl/home.html 30 12 euri.
  maandag 12 december 2011 @ 23:04:54 #156
78498 classpc
I don't like change
pi_105517499
quote:
9s.gif Op maandag 12 december 2011 20:09 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Ja klopt echter met de zoekterm fan 9 volt kwam ik niet verder. Zoek dus eigenlijk een optie waarbij er een batterij op kan, dus vandaar de 9 volts. Echter losstaand kon ik hem op eBay niet vinden :')
Een 12 volts fan draait ook gewoon op een lager voltage hoor. Sowieso tussen de 5 en 12 volt, soms starten ze zelfs al vanaf 3 volt.
  maandag 12 december 2011 @ 23:06:15 #157
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_105517588
Is ook wat er in die titel van dat Ebay-item stond "40mm*10mm Delta AFB0412HA Ball Bearing Fan/Chipset/Cooler 12VDC/12V,9V,7V DC". :o
  maandag 12 december 2011 @ 23:54:44 #158
39510 R2cksson
pi_105519917
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 23:01 schreef shiznuts het volgende:
Je had 'em laatst ook op zo'n dagdealsites, is vast gewoon bij een gadgetstore in NL te halen. Beetje wishful thinking dat iemand er eentje over heeft en ja, dat wordt 'em niet meer dit jaar.

Hier: http://www.aluwallet.nl/home.html 30 12 euri.
Daar koop je er bij BiC 4 voor... Maar goed, die is niet optijd binnen en daar wil ik niet meer bestellen tot ik mn geld terug heb. In elk geval bedankt!
  dinsdag 13 december 2011 @ 00:06:28 #159
327191 RobertNL
For your gear.
pi_105520412
  dinsdag 13 december 2011 @ 00:07:19 #160
177156 rene90
René
pi_105520446
Top 5 China producten
De beste bordspellen vind je bij 999 GamesDagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nlZavvi - Fandom en Geekgear
  dinsdag 13 december 2011 @ 00:07:53 #161
327191 RobertNL
For your gear.
pi_105520474
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 00:07 schreef rene90 het volgende:

[..]

Zat het ook al te kijken ja :')
Lijkt gewoon deze: http://www.fadbus.com/who(...)camcorder-black.html
http://www.buyincoins.com(...)rd-product-1310.html :') :')

Een echte Ibood winstpakker :')
  dinsdag 13 december 2011 @ 00:09:04 #162
177156 rene90
René
pi_105520537
Als ik nog wat verder heb gekeken lijkt het inderdaad de md80 te zijn.
quote:
Lols :')
Top 5 China producten
  dinsdag 13 december 2011 @ 00:10:40 #163
177156 rene90
René
pi_105520602
Even kijken wat de product expert zegt of het om de md80 gaat :')
Kost dan gewoon nog geen 9 euro uit China :')
Top 5 China producten
  dinsdag 13 december 2011 @ 00:12:00 #164
177156 rene90
René
pi_105520670
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 00:10 schreef rene90 het volgende:
Even kijken wat de product expert zegt of het om de md80 gaat :')
Kost dan gewoon nog geen 9 euro uit China :')
Het lijkt wel het oudere model...

Edit: die link die ik stuurde is het nieuwe model ja, dus scheelt wel iets in USD.
Top 5 China producten
  dinsdag 13 december 2011 @ 00:15:03 #165
347181 ._HAAK_.
ok
pi_105520787
mensen die nog niet doorhebben hoe nep ibood is :') maarja, laat ze maar
[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]
  dinsdag 13 december 2011 @ 00:15:07 #166
327191 RobertNL
For your gear.
pi_105520788
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 00:12 schreef rene90 het volgende:

[..]

Het lijkt wel het oudere model...

Edit: die link die ik stuurde is het nieuwe model ja, dus scheelt wel iets in USD.
Kijk eens naar het 1e plaatje bij bic (dus product zelf, niet in de description)
  dinsdag 13 december 2011 @ 00:22:17 #167
177156 rene90
René
pi_105521029
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 00:15 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Kijk eens naar het 1e plaatje bij bic (dus product zelf, niet in de description)
[ afbeelding ]
1e plaatje wel, maar als je bij de reviews kijkt zie je dat het om het oude model gaat.
Top 5 China producten
  dinsdag 13 december 2011 @ 00:26:36 #168
22450 Poepoog
poepoog
pi_105521172
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 23:04 schreef classpc het volgende:

[..]

Een 12 volts fan draait ook gewoon op een lager voltage hoor. Sowieso tussen de 5 en 12 volt, soms starten ze zelfs al vanaf 3 volt.
Is het dan een kwestie van knippen, en batterij erop zetten?
  dinsdag 13 december 2011 @ 00:33:05 #169
177156 rene90
René
pi_105521408
Antwoord van de product expert van ibood trouwens:
SPOILER
Top 5 China producten
  dinsdag 13 december 2011 @ 00:43:23 #170
310701 Iemand91
pi_105521730
Ik wilde die ibood ook linken. Maar zulke dingen moet ik denk ik maar niet meer doen, ik wordt dan weer voor vuile tering tyfus referer spammer uitgemaakt :@
Bespaar op je energiekosten - gaslicht.nlHoesjes? Casetify!Bekijk het streamingaanbod van Primevideo
  dinsdag 13 december 2011 @ 00:43:40 #171
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_105521738
Dat metaal/plastic-verschil heb ik ergens gelezen dat zo is. Verder had je vorig jaar ook een Gumball 3000-editie. :P
- Veho Muvi Pro -

De rest is gewoon onzin. Het blijft een kutresolutie en die accessoires heb ik er ook gewoon bij gehad dus bullshit.

En we weten idd dat er zat sites zijn die Chinese dingen goedkoop inkopen en dan duurder verkopen. ;( Zouden we eigenlijk geen aandacht aan moeten schenken. :r
  dinsdag 13 december 2011 @ 00:44:12 #172
354824 jonasr
pi_105521755
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 00:33 schreef rene90 het volgende:
Antwoord van de product expert van ibood trouwens:
SPOILER
Zever dus.. tijdens de Belgische hunt kwam er ook zo eentje langs, gewoon chinees spul.
Lekkere kleine voorraden trouwens, als pantoffels op 2sec eruit gaan, weet je genoeg _O-

Ja gumball kwam net langs in HUNT, 44euro _O- _O-
  dinsdag 13 december 2011 @ 00:50:21 #173
177156 rene90
René
pi_105521922
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 00:44 schreef jonasr het volgende:

[..]

Zever dus.. tijdens de Belgische hunt kwam er ook zo eentje langs, gewoon chinees spul.
Lekkere kleine voorraden trouwens, als pantoffels op 2sec eruit gaan, weet je genoeg _O-

Ja gumball kwam net langs in HUNT, 44euro _O- _O-
Nu worden reacties weer weg gehaald 'want het is echt een ander'. Gewoon goed in de gaten houden wat voor producten het zijn. Maar leuk cameratje zo'n spycam voor 10 dollar, is de kwaliteit een beetje wat shiznuts? (kan wel youtube filmpjes checken maar vanuit ervaring van iemand is toch wat beter).
Top 5 China producten
  dinsdag 13 december 2011 @ 00:52:52 #174
354824 jonasr
pi_105521985
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 00:50 schreef rene90 het volgende:

[..]

Nu worden reacties weer weg gehaald 'want het is echt een ander'. Gewoon goed in de gaten houden wat voor producten het zijn. Maar leuk cameratje zo'n spycam voor 10 dollar, is de kwaliteit een beetje wat shiznuts? (kan wel youtube filmpjes checken maar vanuit ervaring van iemand is toch wat beter).
Ach, 100% zeker van dat het geen 'ander' is.
Mss een nieuwer model, maar zal ook wel van onze chinezen komen.
Tja, men moet hun winst ergens halen.
  dinsdag 13 december 2011 @ 00:58:54 #175
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_105522104
Meh... Vond het nou niet om over naar huis te schrijven. Ook is het monteren op een helikopter of vliegtuig ook wat moeilijker. De Y3000 (world's self-claimed smallest HD-cam) is wel erg leuk. Had 'em mee in pretparken voor video's in 720p tijdens de ritjes en ook foto's zijn aardig en iedereen kijkt je grappig aan. :+
Even voor de duidelijkheid die ziet er dus zo uit _O- :

Verder een erge fan van de 720p 808 #11 HD keychain cam (Ebay / Chuck Lohr). De audio is vele malen beter dan de Y3000 namelijk. Zie Techmoans video.
  dinsdag 13 december 2011 @ 01:07:00 #176
28553 jimjim1983
Villalobos
pi_105522305
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 00:58 schreef shiznuts het volgende:
Verder een erge fan van de 720p 808 #11 HD keychain cam (Ebay / Chuck Lohr). De audio is vele malen beter dan de Y3000 namelijk. Zie Techmoans video.
staat op die site van dat ie vanaf 8 dollar te koop is :o weet iemand waar?
oh wacht dat is zo'n lelijk ding. heb ik al. vind die Y3000 juist tof eruitzien :P
  dinsdag 13 december 2011 @ 01:09:16 #177
177156 rene90
René
pi_105522357
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 00:58 schreef shiznuts het volgende:
Meh... Vond het nou niet om over naar huis te schrijven. Ook is het monteren op een helikopter of vliegtuig ook wat moeilijker. De Y3000 (world's self-claimed smallest HD-cam) is wel erg leuk. Had 'em mee in pretparken voor video's in 720p tijdens de ritjes en ook foto's zijn aardig en iedereen kijkt je grappig aan. :+
Even voor de duidelijkheid die ziet er dus zo uit _O- :
[ afbeelding ]
Hehe dat ziet er wel lelijk uit in die vorm. Verder wel nette filmpjes. Zit nu wat te kijken op dinodirect aan rc zooi. Best grappige dingen.
Top 5 China producten
  dinsdag 13 december 2011 @ 01:10:15 #178
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_105522380
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 01:07 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

staat op die site van dat ie vanaf 8 dollar te koop is :o weet iemand waar?
oh wacht dat is zo'n lelijk ding. heb ik al. vind die Y3000 juist tof eruitzien :P
Mini DV cam (640x480 / 720x480)
Y3000 cam (1280x720)

- Ook als marktplaats.nl-dagaanbieding: http://aanbieding.marktpl(...)tech-mini-hd-camera/ ;( -
- In het verleden bij Groupon: http://www.groupon.nl/dea(...)allium-camera/471431 - "1366 deelnemers!" :|W -

[ Bericht 4% gewijzigd door shiz op 13-12-2011 01:55:40 ]
  dinsdag 13 december 2011 @ 08:44:58 #179
-1 #ANONIEM
pi_105524971
Je kan nu bij mp4nation laten verzenden met fedex
  dinsdag 13 december 2011 @ 09:18:23 #180
-1 #ANONIEM
pi_105525462
Nieuw ledje, bestaande uit 4 vloeibare leds.

[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 13-12-2011 09:57:48 ]
Fiverr - alle diensten vanaf 5 piekZoek je mobiel op gsmwebVattenfall cadeau
  dinsdag 13 december 2011 @ 10:17:29 #181
177156 rene90
René
pi_105526784
Bic is wel even flink aanpakken in de mail voordat je iets gedaan krijgt. Ik had de hele verkeerde order thuis gekregen (waar werkelijk waar niks in zat van wat ik besteld had, ik had een uilenketting besteld en kreeg een uilenring, een hdmi splitter-> 12v car splitter.... :').

Nu heb ik ze zover dat ze zeggen dat ze 'misschien' een fout hebben gemaakt (ik had gewoon een foto bijgevoegd) en willen ze het geld wel terug storten. Ik maar weer gereageerd dat ik gewoon mijn fucking order wil ontvangen :')
Top 5 China producten
  dinsdag 13 december 2011 @ 10:39:17 #182
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_105527372
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 10:17 schreef rene90 het volgende:
Bic is wel even flink aanpakken in de mail voordat je iets gedaan krijgt. Ik had de hele verkeerde order thuis gekregen (waar werkelijk waar niks in zat van wat ik besteld had, ik had een uilenketting besteld en kreeg een uilenring, een hdmi splitter-> 12v car splitter.... :').

Nu heb ik ze zover dat ze zeggen dat ze 'misschien' een fout hebben gemaakt (ik had gewoon een foto bijgevoegd) en willen ze het geld wel terug storten. Ik maar weer gereageerd dat ik gewoon mijn fucking order wil ontvangen :')
Gewoon refund en dan opnieuw bestellen :7
  dinsdag 13 december 2011 @ 10:40:34 #183
177156 rene90
René
pi_105527402
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 december 2011 10:39 schreef JortK het volgende:

[..]

Gewoon refund en dan opnieuw bestellen :7
Ja maar het was een kutwerk om allemaal uit te zoeken, dus als zij gewoon de order even opnieuw erin zetten is het klaar. Ik had volgens mij ook gebruik gemaakt van een coupon maar die zal niet meer werken dan denk. Dus tja, even kijken hoe ze nu reageren. Ik kreeg ook opeens reactie van een jay van cifang.hk :')
Top 5 China producten
  dinsdag 13 december 2011 @ 11:02:16 #184
177156 rene90
René
pi_105528008
Wel weer netjes van buyincoins.... een order binnen 2 weken in huis vanaf plaatsing.
Top 5 China producten
  dinsdag 13 december 2011 @ 11:28:30 #185
39510 R2cksson
pi_105528736
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 11:02 schreef rene90 het volgende:
Wel weer netjes van buyincoins.... een order binnen 2 weken in huis vanaf plaatsing.
Als ik je gewoon wat random shit opstuur kan ik ook een order snel bij je thuis hebben...
  dinsdag 13 december 2011 @ 11:31:23 #186
177156 rene90
René
pi_105528824
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 december 2011 11:28 schreef R2cksson het volgende:

[..]

Als ik je gewoon wat random shit opstuur kan ik ook een order snel bij je thuis hebben...
Haha nee dit was een andere order, die is dus wel goed opgestuurd en het juiste product :').
Top 5 China producten
  dinsdag 13 december 2011 @ 13:17:02 #187
39510 R2cksson
pi_105532137
Ik krijg dus net spam via mijn gewone post... Van Dinodirect...
  dinsdag 13 december 2011 @ 13:46:32 #188
310701 Iemand91
pi_105533094
Batterijen zijn toch ook niet echts iets wat de douane gaat tegenhouden? M'n tweede partijtje 18650s zijn er ook nog steeds niet...
  dinsdag 13 december 2011 @ 14:07:08 #189
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_105533787
Zijn de verzend tijden van BIC een beetje netjes nog laatste dagen?
  dinsdag 13 december 2011 @ 14:11:28 #190
177156 rene90
René
pi_105533942
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 11:02 schreef rene90 het volgende:
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 december 2011 14:07 schreef Skippy_ball het volgende:
Zijn de verzend tijden van BIC een beetje netjes nog laatste dagen?
Top 5 China producten
Big Fish GamesANWB VerzekeringenZalando Lounge - Grote Merken, Veel Korting
  dinsdag 13 december 2011 @ 14:21:42 #191
-1 #ANONIEM
pi_105534419
Heeft iemand een ebay shop waar ze alle electronica componenten bestellen of gewoon overal vandaan?
  dinsdag 13 december 2011 @ 14:22:02 #192
344558 bakacakes
OFWGKTA
pi_105534443
Pakketje via DHGate is ook weer binnen. Ik heb altijd een vaste bezorger, ben onderhand al dikke vrienden met hem.
  dinsdag 13 december 2011 @ 14:26:17 #193
-1 #ANONIEM
pi_105534659
Net weer een pakketske binnen
  dinsdag 13 december 2011 @ 14:33:38 #194
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_105535020
  dinsdag 13 december 2011 @ 14:54:08 #195
80184 Kevin1Bravo
Ik!
pi_105535945
Pakketje wat ik heb besteld is onderweg. Bij TrackTrace zie ik niets over eventuele douanerechten staan, is hij er dan niet tussenuit gepikt?
  dinsdag 13 december 2011 @ 15:32:47 #196
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_105537360
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 december 2011 14:21 schreef ElmoFan het volgende:
Heeft iemand een ebay shop waar ze alle electronica componenten bestellen of gewoon overal vandaan?
Waar het het goedkoopst is natuurlijk. Zolang je er niet per bankoverwijzing maar met Paypal kunt betalen en ze meer dan 500 feedback hebben met een score boven de 95% is er niet veel te vrezen en maakt het niet echt uit waar je bestelt. Bij mij is dat eigenlijk zo altijd goed gegaan.
quote:
Ja, die moet ik hebben... oh wacht...
Toch niet. :') Doe ik wel via: http://www.virtual-bubblewrap.com/popnow3.shtml
  dinsdag 13 december 2011 @ 15:49:04 #197
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_105537992
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 15:32 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Waar het het goedkoopst is natuurlijk. Zolang je er niet per bankoverwijzing maar met Paypal kunt betalen en ze meer dan 500 feedback hebben met een score boven de 95% is er niet veel te vrezen en maakt het niet echt uit waar je bestelt. Bij mij is dat eigenlijk zo altijd goed gegaan.

[..]

Ja, die moet ik hebben... oh wacht...
Toch niet. :') Doe ik wel via: http://www.virtual-bubblewrap.com/popnow3.shtml
Hij is toch niet voor mij :')
  dinsdag 13 december 2011 @ 15:50:17 #198
304381 Loll
pi_105538049
Is het verstandig om lege dvd's/cd's te kopen uit China? Ik weet natuurlijk dat er erg wordt gerommeld met kaartjes en geheugen stick's, maar is dat ook zo met dvd en cd?
BAM dit is 3KB
  dinsdag 13 december 2011 @ 16:15:48 #199
-1 #ANONIEM
pi_105539058
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 15:32 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Eigenlijk wil ik niet alles in verschillende bestellingen maar wel goedkoper dan hier natuurlijk :P
  dinsdag 13 december 2011 @ 16:17:27 #200
177156 rene90
René
pi_105539117
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 december 2011 16:15 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

Eigenlijk wil ik niet alles in verschillende bestellingen maar wel goedkoper dan hier natuurlijk :P
Kan je het beste wel doen zodat het niet bij de douane wordt gecheckt. Als je één grote bestelling doet zal die waarde snel boven het bedrag zijn wat is toegestaan.
Top 5 China producten
ANWB VerzekeringenZavvi - Fandom en GeekgearBoek je safari bij Beekse Bergen
  dinsdag 13 december 2011 @ 16:18:25 #201
-1 #ANONIEM
pi_105539147
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 16:17 schreef rene90 het volgende:

[..]

Kan je het beste wel doen zodat het niet bij de douane wordt gecheckt. Als je één grote bestelling doet zal die waarde snel boven het bedrag zijn wat is toegestaan.
Het gaat me ook niet echt om de douane, meer om overzichtelijkheid en dat ik alles in 1 keer binnen heb :P En met de hoeveelheid componenten die ik nodig heb kom ik misschien net aan 20 euro op ebay :P

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 13-12-2011 16:19:08 ]
  dinsdag 13 december 2011 @ 16:20:33 #202
22450 Poepoog
poepoog
pi_105539227
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 15:50 schreef Loll het volgende:
Is het verstandig om lege dvd's/cd's te kopen uit China? Ik weet natuurlijk dat er erg wordt gerommeld met kaartjes en geheugen stick's, maar is dat ook zo met dvd en cd?
Waarom zou je dat in godesnaam willen doen, weet je hoe zwaar die krengen zijn?
  dinsdag 13 december 2011 @ 17:05:26 #203
356637 Miniem
pi_105540757
22-11 besteld, vandaag binnen.
Lekker licht :Y en simpel maar mooi uiterlijk.

http://www.tinydeal.com/s(...)s-62679-p-46837.html
  dinsdag 13 december 2011 @ 17:08:04 #204
304381 Loll
pi_105540822
muziek en films en backups opzetten. Tuurlijk weet ik hoe zwaar die dingen zijn. Ze zijn wel te krijgen in china maar ik wil weten of de capaciteit goed is.
BAM dit is 3KB
  dinsdag 13 december 2011 @ 17:12:49 #205
310701 Iemand91
pi_105540978
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:46 schreef Iemand91 het volgende:
Batterijen zijn toch ook niet echts iets wat de douane gaat tegenhouden? M'n tweede partijtje 18650s zijn er ook nog steeds niet...
Die van mij is net binnengekomen. Geld had ik al terug :% ...
  dinsdag 13 december 2011 @ 17:23:46 #206
268726 thecuriousone
nen belg
pi_105541409
ahappydeal heeft heli-tjes in de aanbieding voor $10.99:
http://www.ahappydeal.com/products/product_51677.htm

Had niet gezien dat er nog shipping bij kwam (mijn laatste bestelling daar was nochtans gratis verstuurd...). Sorry!

[ Bericht 27% gewijzigd door thecuriousone op 13-12-2011 19:07:57 ]
jaja, en azo...
  dinsdag 13 december 2011 @ 17:26:38 #207
177156 rene90
René
pi_105541501
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 17:23 schreef thecuriousone het volgende:
ahappydeal heeft heli-tjes in de aanbieding voor $10.99:
http://www.ahappydeal.com/products/product_51677.htm
Zo gekocht :D

Edit, toch niet. is 16 dollar inc. verzending.

[ Bericht 1% gewijzigd door rene90 op 13-12-2011 17:37:29 ]
Top 5 China producten
  dinsdag 13 december 2011 @ 17:39:13 #208
334476 Fifut
ja?
pi_105541880
Blijven die Chinese horloges echt heel dan?
  dinsdag 13 december 2011 @ 17:43:12 #209
314372 Goddelijker
pi_105541995
Zijn er eigenlijk van die filters voor elektronische sigaretten zonder nicotine? Gewoon om een keer RedBull of iets te proberen?
  dinsdag 13 december 2011 @ 17:54:38 #210
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_105542345
Elektronische sigaretten... :') Chinese chemicali-troep. ;(
Mailbird - E-mail made beautifulKnab - Jouw online bankVoordelig uit? Ticketveiling.nl
  dinsdag 13 december 2011 @ 18:03:05 #211
304381 Loll
pi_105542611
@shizz zijn die helikopters een beetje goed of vallen ze direct uit elkaar?
BAM dit is 3KB
  dinsdag 13 december 2011 @ 18:28:13 #212
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_105543438
Meh. Ze zijn niet zo heul briljant. Je hebt er duidelijk maandochtendproducten tussen zitten. Maar vrijwel allemaal doen ze het wel aardig, vooral de wat bekendere van een Chinees merk als Syma, SH, Double Horse, Great Wall/Xieda, Nine Eagles of MJX. De merkloze zijn niet echt met heel veel zorg en kunde/kennis gefabriceerd en zijn moeilijk of geen onderdeeltjes voor te krijgen.

Silverlit heeft best vergeeflijke en relaxte dingen, wil je er gewoon uit Nederland eentje hebben.
Wil je ook buiten vliegen, hoe groter, hoe stabieler in de regel. InfraRood (IR) werkt niet in het zonlicht, dus wil je buiten vliegen, neem er dan eentje met 2.4Ghz controller. Verder is er de keus uit 2CH/3CH en 4CH over het algemeen (channels/kanalen). Bedenk zelf wat je aankunt. 2CH is een vast voorwaartse snelheid, 3CH dan kun je vooruit en achteruit regelen, 4CH is een echte uitdaging.
  dinsdag 13 december 2011 @ 18:32:24 #213
101011 Eric_Cantona
"Au Revoir"
pi_105543573
quote:
Al 'n hele tijd terug zo'n ding besteld voor m'n vriendin die helemaal gek van bubblewrap wordt, maar van zo'n ding word niet echt vrolijk hoor. Lijkt niet echt op 't "echte werk" ;)

Vandaag m'n Napoli-shirtje wat ik via Ebay heb besteld en vanuit HongKong is gekomen. Wel 't echte werk, zo lijkt 't. Zo niet, dan ziet 't er echt verdomd goed gemaakt uit.
  dinsdag 13 december 2011 @ 18:33:46 #214
251792 witbiertje
De zomer in je bolletje!
pi_105543634
hmm.. DX is weer erg traag met leveren. 23-11 verstuurd, nog niets binnen. Intussen toch 3 weken. Heb zo'n pesthekel aan december i.c.m. chinashopping. -O-
  dinsdag 13 december 2011 @ 18:36:57 #215
101011 Eric_Cantona
"Au Revoir"
pi_105543740
3 wkn? :')

Doe normaal man, zo lang duurt 't altijd met DX :D
  dinsdag 13 december 2011 @ 18:37:30 #216
327191 RobertNL
For your gear.
pi_105543762
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 17:39 schreef Fifut het volgende:
Ja hoor, sommigen zijn wel 3 voor 15 markt kwaliteit, maar er zitten zeker voor rond de 20/30 dollar zeer leuke horloges tussen.
  dinsdag 13 december 2011 @ 18:49:32 #217
251792 witbiertje
De zomer in je bolletje!
pi_105544226
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 18:36 schreef Eric_Cantona het volgende:

Gast, ga niet bijdehand doen, ik heb heel DX al thuisliggen en weet heus wel wat de levertijden zijn. :W DX is de ene keer een stuk sneller dan de andere keer.

Had 'm achteraf beter bij BIC of FP kunnen bestellen, dan had ik 'm al 2 weken in huis.
  dinsdag 13 december 2011 @ 18:55:56 #218
182812 Hydrogeny
pi_105544470
quote:

Inderdaad en in deze tijd kan het ook wel verdubbeld worden...

Heb wel mijn kerstkaart van $0.01 binnen van Price Angels :D
  dinsdag 13 december 2011 @ 18:56:49 #219
327191 RobertNL
For your gear.
pi_105544509
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 18:55 schreef Hydrogeny het volgende:

[..]

Inderdaad en in deze tijd kan het ook wel verdubbeld worden...

Heb wel mijn kerstkaart van $0.01 binnen van Price Angels :D
Same here, wat een spuug lelijk ding :P
  dinsdag 13 december 2011 @ 19:02:28 #220
-1 #ANONIEM
pi_105544755
quote:

Zolang duurt het meestal voordat ze het hebben gepackaged :')
Dagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nlMailbird - E-mail made beautifulBespaar op je energiekosten - gaslicht.nl
  dinsdag 13 december 2011 @ 19:07:19 #221
327191 RobertNL
For your gear.
pi_105544969
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 december 2011 19:02 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

Zolang duurt het meestal voordat ze het hebben gepackaged :')
Vind DX de afgelopen tijd toch redelijk snel, 1 order staat nu 2 weken op split - order recieved, maar de 4 orders hiervoor allemaal binnen een week verzonden (alle orders hadden meerdere items).

Uitgegeven bedrag tussen: 13-10 en 13-12: $594,40
(gelukkig niet alles voor mij zelf)
  dinsdag 13 december 2011 @ 19:08:36 #222
24403 Romanov
pi_105545027
quote:

10 dagen max :7 (8>

Nieuwe Dealextreme order eruit gemikt SKU's staan voor de productregel:

33851 Bluedio BF18 Bluetooth Stereo Handsfree Headset with FM Radio (6-Hour Talk/120-Hour Standby) USD$ 18,38

26063 Stainless Steel Hand/Palm Odor Remover (Lasts Forever) USD$ 2,55
37585 Protective Crystal Case for HTC Desire G7 (Translucent) USD$ 2,00
51627 Beijing Opera Facial Masks Style Cola Can Stainless Steel Dinner Set (Chopsticks + Fork + Spoon) USD$ 6,70
6627 Super Mega Dual Color Glowsticks (Assorted 100-Pack) USD$ 10,90
39926 Protective Silicone Case for HTC G7 (Black) USD$ 2,06
30279 Cute Totoro Soft Doll Toy USD$ 6,19
104304 Japanese Katana Style Chopsticks - Red + Black + Golden (Pair/Set) USD$ 3,70
94688 Cute Mouse Pattern USB Powered Plush Fabric Feet Warmer Cushion - Black USD$ 11,10
23209 Nokia Simple Unlock Plectrum Stylus Cellphone Strap (Blue) USD$ 1,47
23207 Nokia Simple Unlock Plectrum Stylus Cellphone Strap (Red) USD$ 1,44
91763 USB Powered Colorful Light Christmas Tree
25790 Skull Shaped Ice Lollipop Mould (Black/Red)USD$ 4,44

Owja, en mooie lamp, vanuit het UKkie warehouse, dus snel hier :) :

904425146 LED Light Color Changing Ice Bucket with Remote Control (Rechargeable) USD$ 51,12
  dinsdag 13 december 2011 @ 19:17:46 #223
101011 Eric_Cantona
"Au Revoir"
pi_105545405
@ witbiertje: :') :') :')
  dinsdag 13 december 2011 @ 19:24:22 #224
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_105545673
Gratis reis naar China winnen bij Dino _O-

http://www.dinodirect.com/html/amazing-discovery/

Ik kreeg vandaag WEER een folder binnen van Dino, precies dezelfde :') Alleen maar hele dure elektronica, alsof ik dat in China ga bestellen :W

Over de Ibood camera, er bestaat een veel betere versie van de MD-80 ook al ziet deze exact hetzelfde eruit. De Aldi verkocht laatst ook de md-80 onder eigen naam.

Mijn horlogedoos is ook binnen, helemaal stoffig aan de binnenkant. Morgen eens kuisen bij daglicht :'(
  dinsdag 13 december 2011 @ 20:41:38 #225
251792 witbiertje
De zomer in je bolletje!
pi_105549631
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 19:17 schreef Eric_Cantona het volgende:
@ witbiertje: :') :') :')
:7
  dinsdag 13 december 2011 @ 20:47:46 #226
199418 jopiede
pi_105549979
Kan iemand uitleggen hoe ik het best kan zoeken binnen deze reeks? Iemand tipte hier laatst over een horloge op ebay(geen shark watch) Kan me herinneren dat het koreaans merk was, en dat er 1 verkoper van was op ebay.. Ben alleen vergeten hem op te slaan in m'n bookmarks |:(
  dinsdag 13 december 2011 @ 20:50:45 #227
304381 Loll
pi_105550161
yes mijn kanen "granaat" speaker binnen super nice ding. Mijn verwachting was een brakke pringels speaker maar hij is echt vele malen beter en kan nog een beetje hard ook. Je moet hem wel ergens op zetten anders klinkt het nergens naar. Als er nog vragen zijn vraag het maar.

De oordopjes uit het paket vond ik erg slecht je had een best goede bas en de hoge en midden tonen waren super slecht.
BAM dit is 3KB
  dinsdag 13 december 2011 @ 20:53:08 #228
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_105550315
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 20:47 schreef jopiede het volgende:
Kan iemand uitleggen hoe ik het best kan zoeken binnen deze reeks? Iemand tipte hier laatst over een horloge op ebay(geen shark watch) Kan me herinneren dat het koreaans merk was, en dat er 1 verkoper van was op ebay.. Ben alleen vergeten hem op te slaan in m'n bookmarks |:(
http://www.google.nl/sear(...).nl+chinese+webshops
Offe...
http://zoeken.fok.nl/
Was ik het soms? Naast Shark heb je 'WEIDE' die daar op lijkt, maar ook 'Julius watch' zoeken geeft aardige resultaten. Kon ook best zijn dat het om 'Infantry watch' ging? ;)
  dinsdag 13 december 2011 @ 21:13:54 #229
199418 jopiede
pi_105551488
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 20:53 schreef shiznuts het volgende:

[..]

http://www.google.nl/sear(...).nl+chinese+webshops
Offe...
http://zoeken.fok.nl/
Was ik het soms? Naast Shark heb je 'WEIDE' die daar op lijkt, maar ook 'Julius watch' zoeken geeft aardige resultaten. Kon ook best zijn dat het om 'Infantry watch' ging? ;)
Yes thx! Dit horloge spreekt mij wel aan, simpel en casual:
http://www.ebay.com/itm/J(...)29c2f#ht_5990wt_1396

[ Bericht 0% gewijzigd door jopiede op 13-12-2011 21:43:37 ]
  dinsdag 13 december 2011 @ 21:53:31 #230
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_105553739
Mooie klokjes inderdaad. Deze had ik graag gekocht.
Maar ik heb al zoveel horloges en hoewel 'ie wat meer premium is, is het toch $44,50.
Ik houd me maar in. :+
De beste bordspellen vind je bij 999 GamesANWB VerzekeringenBespaar op je energiekosten - gaslicht.nl
  dinsdag 13 december 2011 @ 22:02:58 #231
-1 #ANONIEM
pi_105554335
Mooie horloges allemaal, jammer dat mijn pols niet veel dikker is dan een prei waardoor het er niet uitziet

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-12-2011 22:03:15 ]
  dinsdag 13 december 2011 @ 22:28:06 #232
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_105555981
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 december 2011 22:02 schreef ElmoFan het volgende:
Mooie horloges allemaal, jammer dat mijn pols niet veel dikker is dan een prei waardoor het er niet uitziet
Zolang je prei in je broek hebt zitten maken die polsen niets uit :Y
  woensdag 14 december 2011 @ 00:06:44 #233
354824 jonasr
pi_105560616
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 18:49 schreef witbiertje het volgende:

[..]

Gast, ga niet bijdehand doen, ik heb heel DX al thuisliggen en weet heus wel wat de levertijden zijn. :W DX is de ene keer een stuk sneller dan de andere keer.

Had 'm achteraf beter bij BIC of FP kunnen bestellen, dan had ik 'm al 2 weken in huis.
Bic? No way... Men laatste 3 Bic pakjes waren +3weken onderweg...
FP is het snelst op dit moment lijkt me.
  woensdag 14 december 2011 @ 08:41:25 #234
251183 Joery34
pi_105565614
Mhh, ik heb dus een nieuw pinnetje nodig voor m'n shark watch (voor schakeltjes) maar kan ze niet vinden op ebay, iemand die me 'n juiste link/omschrijving wilt geven? :)
  woensdag 14 december 2011 @ 08:56:40 #235
334843 Koen.
*zwaaizwaai
pi_105565818
1 euro = 1,26793 Amerikaanse dollars :'(
  woensdag 14 december 2011 @ 09:08:38 #236
151260 admiraal_anaal
pi_105565981
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 08:41 schreef Joery34 het volgende:
Mhh, ik heb dus een nieuw pinnetje nodig voor m'n shark watch (voor schakeltjes) maar kan ze niet vinden op ebay, iemand die me 'n juiste link/omschrijving wilt geven? :)
Loop gewoon een horloge winkel in ipv weken wachten
  woensdag 14 december 2011 @ 10:26:41 #237
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_105567716
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 17:39 schreef Fifut het volgende:
Die electrische quartz dingetjes blijven wel lopen als je er niet mee gaat douchen. Ik had zelf 2 replica's (mechanische) met zo een zelf-op-wind-systeem. Allebei inmiddels naar de klöte.
  woensdag 14 december 2011 @ 10:27:52 #238
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_105567751
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 08:41 schreef Joery34 het volgende:
Ik heb nog over, ik weet niet waar je woont?
  woensdag 14 december 2011 @ 10:30:05 #239
177156 rene90
René
pi_105567812
Buyincoins is wel echt klote...ben al 15 minuten bezig om te kunnen betalen :')
Top 5 China producten
  woensdag 14 december 2011 @ 11:19:03 #240
356637 Miniem
pi_105569124
Kan iemand me helpen?

Ik zoek deze usb sticks:

Al verscheidene zoekpogingen gedaan maar met zoekwoorden als"mini car usb stick" kom je niet ver omdat het verreweg gewoon te veel zoekresultaten geeft.

Nu zag ik ook dit:

http://www.made-in-china.(...)h-Drive-EU1175-.html

Kun je daar gewoon als particulier kopen?
Bunq - bank of the freeFiverr - alle diensten vanaf 5 piekAliExpress - die hebben ALLES!
  woensdag 14 december 2011 @ 11:51:34 #241
319525 Schild
Stay Hungry, Stay Foolish
pi_105570116
Kan het ook zijn dat de douane de waarde van een pakket veel hoger in schat dan dat de waarde daadwerkelijk is?
Bv ik koop iets voor 250 dollar, en de douane schat de waarde op 400 dollar?
  woensdag 14 december 2011 @ 12:15:31 #242
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_105570808
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 11:51 schreef Schild het volgende:
Kan het ook zijn dat de douane de waarde van een pakket veel hoger in schat dan dat de waarde daadwerkelijk is?
Bv ik koop iets voor 250 dollar, en de douane schat de waarde op 400 dollar?
Ja dat kan, maar de douane lijkt weinig te schatten. Als er geen bedrag op het pakje staat dat geloofwaardig is dan sturen ze je een brief om de factuur op te sturen.

Bij Action hebben ze een leuke aansteker, voor de aansteker freaks hier ;)
Heftig apparaatje voor maar 4 euro. Komt echt een super vlam uit :Y

[ Bericht 4% gewijzigd door monkeybrain op 14-12-2011 12:21:22 ]
  woensdag 14 december 2011 @ 12:20:36 #243
97351 UncleSam
pi_105570971
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 11:19 schreef Miniem het volgende:
Kan iemand me helpen?

Ik zoek deze usb sticks:

[ afbeelding ]

Al verscheidene zoekpogingen gedaan maar met zoekwoorden als"mini car usb stick" kom je niet ver omdat het verreweg gewoon te veel zoekresultaten geeft.

Nu zag ik ook dit:

http://www.made-in-china.(...)h-Drive-EU1175-.html

Kun je daar gewoon als particulier kopen?

10 voor $50

http://www.aliexpress.com(...)ng--wholesalers.html

20 voor $150

http://www.aliexpress.com(...)4GB-wholesalers.html

Ebay:

http://www.ebay.com/sch/i(...)=p3286.c0.m270.l1313

[ Bericht 14% gewijzigd door UncleSam op 14-12-2011 12:26:36 ]
  woensdag 14 december 2011 @ 12:21:48 #244
28553 jimjim1983
Villalobos
pi_105571013
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 12:15 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Ja dat kan, maar de douane lijkt weinig te schatten. Als er geen bedrag op het pakje staat dat geloofwaardig is dan sturen ze je een brief om de factuur op te sturen.

[ afbeelding ]
handig, een aansteker waarmee je ook creme brulee kan maken.
  woensdag 14 december 2011 @ 12:53:09 #245
356637 Miniem
pi_105571879
quote:
Betaal je 160 dollar voor want je moet minimaal 3 lots kopen.
En dan heb je nog de versie van 1GB.

En Ebay is gewoon duur vergeleken met wat je er normaal voor betaald.

Dus iemand anders nog?
  woensdag 14 december 2011 @ 13:11:07 #246
356637 Miniem
pi_105572405
Eindelijk een betaalbare gevonden. _O_

http://www.dhgate.com/min(...)1334a0699f44bba.html
  woensdag 14 december 2011 @ 13:36:58 #247
356637 Miniem
pi_105573414
Lol, ik klikte in de OP op www.chinaprices.us en kwam bij chinacheep.com uit.
En op chinacheep.com kwam ik bij www.chinaprices.us uit.

Moet even veranderd worden dus :+
  woensdag 14 december 2011 @ 13:38:20 #248
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_105573463
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:36 schreef Miniem het volgende:
Lol, ik klikte in de OP op www.chinaprices.us en kwam bij chinacheep.com uit.
En op chinacheep.com kwam ik bij www.chinaprices.us uit.

Moet even veranderd worden dus :+
Inderdaad, foutje bedankt :P
  woensdag 14 december 2011 @ 13:45:03 #249
356637 Miniem
pi_105573651
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:11 schreef Miniem het volgende:
Eindelijk een betaalbare gevonden. _O_

http://www.dhgate.com/min(...)1334a0699f44bba.html
Trouwens maar 3 kleuren te koop terwijl er meer versies zijn. Deze:

Moeten toch ergens verkrijgbaar voor een goede prijs uit China?
  woensdag 14 december 2011 @ 13:51:06 #250
182812 Hydrogeny
pi_105573879
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 08:56 schreef Koen. het volgende:
1 euro = 1,26793 Amerikaanse dollars :'(
De euro noteert woensdag op 1,3013 dollar. :?
Zavvi - Fandom en GeekgearHoesjes? Casetify!Fiverr - alle diensten vanaf 5 piek
  woensdag 14 december 2011 @ 14:47:11 #251
272987 teknu
Dark Souls Addict
pi_105575942
Black friday brainwav alpha's vandaag binnen gekregen. Vind het geluid net iets beter en zit comfortabeler dan de ESI900. De ESI900 hebben alleen mijn voorkeur nu omdat er een iphone mic op zit.
  woensdag 14 december 2011 @ 14:48:13 #252
356637 Miniem
pi_105575975
Iemand die mijn paarse ESI900 wil overkopen?
1x ingehad maar ze zaten niet fijn.
  woensdag 14 december 2011 @ 15:01:24 #253
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_105576522
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 12:15 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dat is geen 'apparaatje' meer man. :P Die's fucking huge en onportabel. Dat is geen aansteker meer... :N dat is een kitchenappliance.
  woensdag 14 december 2011 @ 15:10:30 #254
310701 Iemand91
pi_105576865
Mijn eerlijke aansteker doet het ook trouwens; kwestie van een schroefje wat bijdraaien e.d.
Komt wel warme vlam uit trouwens :')
  woensdag 14 december 2011 @ 15:21:59 #255
182812 Hydrogeny
pi_105577295
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 14:47 schreef teknu het volgende:
Black friday brainwav alpha's vandaag binnen gekregen. Vind het geluid net iets beter en zit comfortabeler dan de ESI900. De ESI900 hebben alleen mijn voorkeur nu omdat er een iphone mic op zit.
Mooi! Dan kunnen we de IR IP camera's ook verwachten neem ik aan?
  woensdag 14 december 2011 @ 15:39:11 #256
314372 Goddelijker
pi_105577938
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 15:21 schreef Hydrogeny het volgende:

[..]

Mooi! Dan kunnen we de IR IP camera's ook verwachten neem ik aan?
The item (RT***HK) left Hong Kong for its destination on 14-Dec-2011
  woensdag 14 december 2011 @ 15:48:15 #257
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_105578252
Mijn Brainwavz Beta met mic en FiiO E6 zijn ook onderweg.
  woensdag 14 december 2011 @ 16:15:38 #258
334843 Koen.
*zwaaizwaai
pi_105579355
Ik kreeg net weer een HM3 zonder te besteld te hebben. Lucky me. Maar ik heb er al 1. Iemand die 'm over wil 'kopen'?
  woensdag 14 december 2011 @ 16:16:54 #259
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_105579417
quote:
16s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:38 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Inderdaad, foutje bedankt :P
Vergeet niet de URLS aan te passen :D
Heb je al een andere host? ik kan hem zo op mn nieuwe flikkeren namelijk maar dan moeten de urls wel even aangepast worden in de OP
  woensdag 14 december 2011 @ 16:32:06 #260
128174 tralalala
Koekoek!
pi_105580067
Wordt een keukenmes als wapen gezien door de douane?
Wil een Chic Chefs mes van DX proberen, reviews zijn veelbelovend...
Bunq - bank of the freeHoesjes? Casetify!Bonprix
  woensdag 14 december 2011 @ 16:34:12 #261
-1 #ANONIEM
pi_105580162
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 16:15 schreef Koen. het volgende:
Ik kreeg net weer een HM3 zonder te besteld te hebben. Lucky me. Maar ik heb er al 1. Iemand die 'm over wil 'kopen'?
WTF :')
  woensdag 14 december 2011 @ 16:52:46 #262
334843 Koen.
*zwaaizwaai
pi_105580952
quote:
2s.gif Op woensdag 14 december 2011 16:34 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

WTF :')
Ja idd.
  woensdag 14 december 2011 @ 16:57:23 #263
209721 Downstar
Moeimaker
pi_105581158
quote:
1s.gif Op maandag 12 december 2011 09:34 schreef R2cksson het volgende:

[..]

Weet je toevallig of die er ook is zonder wifi? En HD?

En hoe is het pan/tilt gedeelte? Toffe review, ik denk dat ik er ook een ga bestellen!
bij jack (lightake) zijn er wel HD cameras beschikbaar echter wel duur..
waarom zou je geen wifi willen? ( als er wifi opzit, is er ook de mogelijkheid om hem bedraad aan te sluiten hoor :) )
  woensdag 14 december 2011 @ 17:05:45 #264
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_105581571
Als het topic overgaat moeten de Urls van de images even aangepast worden, ivm nieuwe host!
Als ik de OP heb doe ik het zelf wel, anders even de op van de Wiki af plukken aub!
  woensdag 14 december 2011 @ 17:45:18 #265
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_105583068
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 15:01 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Dat is geen 'apparaatje' meer man. :P Die's fucking huge en onportabel. Dat is geen aansteker meer... :N dat is een kitchenappliance.
Meer portable dan mijn honkbalknuppel. Ik denk dat ik er een paar extra ga halen en deze strategisch in mijn huis ga plaatsen i.v.m. woningovervallen en andere "binnen zonder kloppen" figuren.
  woensdag 14 december 2011 @ 17:57:59 #266
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_105583442
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 16:32 schreef tralalala het volgende:
Wordt een keukenmes als wapen gezien door de douane?
Wil een Chic Chefs mes van DX proberen, reviews zijn veelbelovend...
'Vlindermessen, stiletto's en valmessen', de zogenaamde 'tactical knifes', zijn verboden. Evenals messen die aan bepaalde voorwaarden voldoen zoals omschreven en opgenomen in de wet wapens en munitie: http://wetten.overheid.nl/BWBR0008804/geldigheidsdatum_11-03-2010 (artikel 2, categorie I).
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 16:15 schreef Koen. het volgende:
Dat zijn de betere feestdagen cadeautjes. ;(

[ Bericht 13% gewijzigd door shiz op 14-12-2011 18:03:48 ]
  woensdag 14 december 2011 @ 18:48:35 #267
319525 Schild
Stay Hungry, Stay Foolish
pi_105585124
quote:
Paypal koers. ;)
Op dit moment heeft Paypal 'm op 1,27 staan.
  woensdag 14 december 2011 @ 19:10:59 #268
353705 Smack-a-jack
and smoke some crack!
pi_105586002
guys, ik heb die es900i's binnen maar er is iets heel vreemds mee, als ik luister hoor ik de beat harder dan de tekst en als ik dat microfoonknopje indruk hoor ik t wel goed... hoort dat?

wat raden jullie aan te doen met focalprice?
Alle rechten voorbehouden.
Niets uit deze uitgave mag worden verveelvoudigd, opgeslagen in een geautomatiseerd gegevensbestand en/of openbaar gemaakt in enige vorm of op enige wijze, hetzij elektronisch, mechanisch, door fotokopieën, opnamen etc.
  woensdag 14 december 2011 @ 19:18:46 #269
356637 Miniem
pi_105586334
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 19:10 schreef Smack-a-jack het volgende:
guys, ik heb die es900i's binnen maar er is iets heel vreemds mee, als ik luister hoor ik de beat harder dan de tekst en als ik dat microfoonknopje indruk hoor ik t wel goed... hoort dat?

Volgens mij hoort dat zo.
De es900i's zijn gewoon hard.
Ik vind ze niks :P
Daarom gaan ze ook weer de verkoop in.
  woensdag 14 december 2011 @ 20:12:34 #270
310701 Iemand91
pi_105589285
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 13:53 schreef Hydrogeny het volgende:

[..]

Kun je ook een filmpje maken aangezien ik er ook op aan het wachten ben :D
Weliswaar (nog) geen filmpje, maar in ieder geval een klein reviewtje. ;)
Filmpje wil ik gaan maken als ik die 4 batterijen heb zodat ik ze alledrie (mijn 1x LED 1600 lumen, broer's 1x LED 1300 lumen en vriend's 3x LED 3800 lumen) kan vergelijken en jullie kan voorschotelen in foto's en filmpje.
Boek goedkoper bij booking.comZalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingBig Fish Games
  woensdag 14 december 2011 @ 20:19:51 #271
268726 thecuriousone
nen belg
pi_105589790
quote:

Het toestel waar je de doppen in gebruikt heeft toch geen problemen met de plug? Doppen met mic hebben namelijk 3 ringen. Ik heb zo problemen gehad met een verlengkabel die ik op het werk wou gebruiken. Dopjes met mic doen het niet in die kabel (klinken dan ook raar).
EDIT: Dit zou een oplossing kunnen zijn voor het probleem:

EDIT2: goedkoper op ebay
Als dat het probleem niet is dan gaat het zeker om een defect.
Ofwel is er een draaidje niet goed aangesloten ofwel is er 'slecht contact' (zo zeggen we dat toch in het Vlaams).
Gewoon een support ticketje aanmaken en in vereenvoudigd Engels uitleggen dat hij het niet doet. Ik zou niet proberen uitleggen dat hij het maar half doet want dat kan verkeerd begrepen worden.

Ik heb trouwens maandag de grijze ES900i's van FocalPrice ontvangen en ik vind dat de blauwe van McBub beter klinken. Ze waren ook niet 100% op dezelfde manier verpakt. Bij McBub was de flap van de doos ook nog met een rond stickertje dichtgekleefd en was er op de plastic folie een stickertje voor kleuraanduiding gekleefd. Beide ontbraken op die van FP... Raar.

[ Bericht 5% gewijzigd door thecuriousone op 14-12-2011 21:24:55 ]
jaja, en azo...
  woensdag 14 december 2011 @ 22:11:07 #272
26568 AlwaysConnected
Alwaysconnected
pi_105595813
iemand verstand van dit
http://www.ohwzo.nl/2011/(...)tleg-download/?cp=13

het duurd redelijk lang deze update

iemand idee of gewoon lopen laten?
  woensdag 14 december 2011 @ 22:23:17 #273
327191 RobertNL
For your gear.
pi_105596510
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 14:48 schreef Miniem het volgende:
Iemand die mijn paarse ESI900 wil overkopen?
1x ingehad maar ze zaten niet fijn.
Heb er zelf ook al andere tips op zitten, dan zitten ze wel beter (bij mij althans).

quote:

Ticket maken, heb niet het idee dat dat hier ook het geval is namelijk.

Vergeet daarnaast niet dat deze oordopjes nog geen 8 euro kosten! Probeer eens oordoppen van 8/9 euro van de winkel om de hoek, daar werd ik niet zo blij van :P
  woensdag 14 december 2011 @ 22:52:05 #274
353705 Smack-a-jack
and smoke some crack!
pi_105598122
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 20:19 schreef thecuriousone het volgende:

[..]

Het toestel waar je de doppen in gebruikt heeft toch geen problemen met de plug? Doppen met mic hebben namelijk 3 ringen. Ik heb zo problemen gehad met een verlengkabel die ik op het werk wou gebruiken. Dopjes met mic doen het niet in die kabel (klinken dan ook raar).
EDIT: Dit zou een oplossing kunnen zijn voor het probleem:
[ link | afbeelding ]
EDIT2: goedkoper op ebay
Als dat het probleem niet is dan gaat het zeker om een defect.
Ofwel is er een draaidje niet goed aangesloten ofwel is er 'slecht contact' (zo zeggen we dat toch in het Vlaams).
Gewoon een support ticketje aanmaken en in vereenvoudigd Engels uitleggen dat hij het niet doet. Ik zou niet proberen uitleggen dat hij het maar half doet want dat kan verkeerd begrepen worden.

Ik heb trouwens maandag de grijze ES900i's van FocalPrice ontvangen en ik vind dat de blauwe van McBub beter klinken. Ze waren ook niet 100% op dezelfde manier verpakt. Bij McBub was de flap van de doos ook nog met een rond stickertje dichtgekleefd en was er op de plastic folie een stickertje voor kleuraanduiding gekleefd. Beide ontbraken op die van FP... Raar.
hmm.. dat zal het inderdaad wel zijn (wel raar doen ze alleen in m'n telefoon) heb het nu creatief opgelost met een elastiekje dat dat knopje ingedrukt houd :') dankjewel!
Niets uit deze uitgave mag worden verveelvoudigd, opgeslagen in een geautomatiseerd gegevensbestand en/of openbaar gemaakt in enige vorm of op enige wijze, hetzij elektronisch, mechanisch, door fotokopieën, opnamen etc.
  woensdag 14 december 2011 @ 23:19:48 #275
28553 jimjim1983
Villalobos
pi_105599664
is ********** een goede site? of heeft het een slechte reputatie? :P
hmm oke, vaag waarom mag ik ever buying niet schrijven? :P is het betrouwbaar?
  woensdag 14 december 2011 @ 23:22:58 #276
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_105599813
Anders stond 'ie niet in de OP. ;)
Maar vanwege een notoire spammers-achtergrond is het domein geblokkeerd. :s)
Een van de sites waar ik graag bestel, naast o.a. Buyincoins, Focalprice, LighTake en Pandawill.
  woensdag 14 december 2011 @ 23:25:51 #277
28553 jimjim1983
Villalobos
pi_105599957
aha, thanks. dan haal ik daar een ps2 controller naar xbox360 converter.
  woensdag 14 december 2011 @ 23:56:04 #278
28553 jimjim1983
Villalobos
pi_105601457
huh wtf! ik koop daar net iets van 5 euro in totaal, 2 dingen en bij beide staat free shipping. reken ik af staat er opeens 20 euro :? had volgens mij niet meteen op die paypay knop moeten drukken maar die andere optie moeten kiezen :%
  donderdag 15 december 2011 @ 00:03:10 #279
294095 Raznov
pi_105601807
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 23:56 schreef jimjim1983 het volgende:
huh wtf! ik koop daar net iets van 5 euro in totaal, 2 dingen en bij beide staat free shipping. reken ik af staat er opeens 20 euro :? had volgens mij niet meteen op die paypay knop moeten drukken maar die andere optie moeten kiezen :%
Dat probleem heb ik zelf ook meerdere malen gehad bij deze shop. Heb er in totaal 3 keer besteld en 3 keer problemen gehad met mijn bestelling. Betaalde te veel omdat er ineens compleet andere producten in mijn mandje zaten + de dingen die ik wilde bestellen. Check even je order na en als er fouten in zitten, ff contact opnemen met ze, meestal duurt het een dagje voor je response krijgt, maar het werkt wel. Misschien ligt het aan de browser (gebruik zelf Opera) maar zolang ze het probleem niet op lossen, bestel ik niet meer bij ze.

Laatste tijd nog wat silk posters via ebay binnen, niet altijd even scherp en perfect. Een Nationite S-Flo 2 hoesje via de MP4 nation black friday sales (perfecte hoesjes, lijken en ruikt naar echt leer, m'n htc Desire Z past maar net, maar voor 1,50 per stuk niet te klagen). De 900i's ook binnen, mijn voorkeur ligt toch bij de 800's. Beter geluid (minder bass, beter in t hoge).

[ Bericht 5% gewijzigd door Raznov op 15-12-2011 00:08:44 ]
  donderdag 15 december 2011 @ 00:38:33 #280
361060 Multicolor
pi_105603002
Ik had zo'n mini fiber kerstboompje op ebay besteld.

Maar nou is die helemaal plat binnengekomen :'(, en staat hij schuin in z'n standaard. Het is 30 dagen geleden dat ik em besteld heb. Kan ik nou het beste emailen, claimen of beweren dat ik em nooit ontvangen heb?
Dagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nlBoek goedkoper bij booking.comVodafone aanbiedingen
  donderdag 15 december 2011 @ 01:06:59 #281
358119 Xetran
pi_105603568
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 00:38 schreef Multicolor het volgende:
Ik had zo'n mini fiber kerstboompje op ebay besteld.

Maar nou is die helemaal plat binnengekomen :'(, en staat hij schuin in z'n standaard. Het is 30 dagen geleden dat ik em besteld heb. Kan ik nou het beste emailen, claimen of beweren dat ik em nooit ontvangen heb?
Op ebay kan je vaak de verkoper wel e-mailen met het probleem. Doorgaans willen ze het vaak wel graag oplossen om een negatieve feedback te voorkomen. Nu weet ik alleen niet of dit ook bij dit telt, aangezien het toch gaat om iets van hooguit een euro en de verkoper al heel veel reviews heeft.
  donderdag 15 december 2011 @ 01:17:52 #282
177156 rene90
René
pi_105603802
Toch maar de syma s107 besteld van taobao. Via Jack voor 19 USD met tracking en shipping :) Iemand hier gaf aan dat dit best een leuk dingetje is om een beetje mee te kloten.
Top 5 China producten
  donderdag 15 december 2011 @ 01:30:21 #283
358119 Xetran
pi_105603994
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 01:17 schreef rene90 het volgende:
Toch maar de syma s107 besteld van taobao. Via Jack voor 19 USD met tracking en shipping :) Iemand hier gaf aan dat dit best een leuk dingetje is om een beetje mee te kloten.
Haha ik zat ook al te twijfelen om die te kopen, ik wacht wel eventjes af dan. :)
  donderdag 15 december 2011 @ 09:14:42 #284
182812 Hydrogeny
pi_105607018
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 20:12 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Weliswaar (nog) geen filmpje, maar in ieder geval een klein reviewtje. ;)
Filmpje wil ik gaan maken als ik die 4 batterijen heb zodat ik ze alledrie (mijn 1x LED 1600 lumen, broer's 1x LED 1300 lumen en vriend's 3x LED 3800 lumen) kan vergelijken en jullie kan voorschotelen in foto's en filmpje.
De 'extension tube' kun je deze een keer gebruiken? Kun je er bijvoorbeeld ook 6 extension tubes aan vast maken?
  donderdag 15 december 2011 @ 09:18:13 #285
268726 thecuriousone
nen belg
pi_105607087
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 09:14 schreef Hydrogeny het volgende:

[..]

De 'extension tube' kun je deze een keer gebruiken? Kun je er bijvoorbeeld ook 6 extension tubes aan vast maken?
Tuurlijk! Alleen zal je ledje maar heel eventjes (heel fel) branden ;(
jaja, en azo...
  donderdag 15 december 2011 @ 09:23:47 #286
356637 Miniem
pi_105607195
Is taobao ook zo traag bij jullie?
Of is het door de firewall hier? :')
  donderdag 15 december 2011 @ 09:40:45 #287
363212 helmuteke
pi_105607495
Indien er een pak uit China wordt tegenhouden door de douane , en er is geen CE label dan wordt dit inbeslag genomen door de douane hier in Belgie.
Nu is de vraag : kan je daarvoor een dispute starten bij Paypal ?? en hoeveel kans bestaat er dat je je cententerugziet ???

Greets

Helmut
  donderdag 15 december 2011 @ 09:58:32 #288
268726 thecuriousone
nen belg
pi_105607900
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 09:40 schreef helmuteke het volgende:
Indien er een pak uit China wordt tegenhouden door de douane , en er is geen CE label dan wordt dit inbeslag genomen door de douane hier in Belgie.
Nu is de vraag : kan je daarvoor een dispute starten bij Paypal ?? en hoeveel kans bestaat er dat je je cententerugziet ???

Greets

Helmut
Mag ik vragen om wat het gaat? Ik ben benieuwd of ze nog strenger geworden zijn met hun controles.
Je kan de 'niet ontvangen' procedure proberen.
jaja, en azo...
  donderdag 15 december 2011 @ 10:03:01 #289
356637 Miniem
pi_105607994
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:45 schreef Miniem het volgende:

[..]

Trouwens maar 3 kleuren te koop terwijl er meer versies zijn. Deze:

Moeten toch ergens verkrijgbaar voor een goede prijs uit China?
[ afbeelding ]
Iemand die me hiermee wil helpen?
Zou echt dankbaar zijn _O_
  donderdag 15 december 2011 @ 10:11:34 #290
363212 helmuteke
pi_105608190
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 09:58 schreef thecuriousone het volgende:

[..]

Mag ik vragen om wat het gaat? Ik ben benieuwd of ze nog strenger geworden zijn met hun controles.
Je kan de 'niet ontvangen' procedure proberen.
Het ligt nog altijd op de douane , maar nog geen melding dat ze hebben in beslag genomen.
Er liggen honderden pakjes blijkbaar.
het betreft een telefoon zonder CE.
Dus spannend afwachten
Boek je safari bij Beekse BergenBespaar op je energiekosten - gaslicht.nlBonprix
  donderdag 15 december 2011 @ 10:13:05 #291
97351 UncleSam
pi_105608216
Kreeg n mailtje van FP, iemand die weet wat de code doet?

Dear Customer, For Rewarding your long time support on FocalPrice's newsletters, we hereby send you a free coupon and hope you'll enjoy your shopping on our website anytime. Coupon Code: WSF1203 (Valid Date: Dec. 15 - Dec. 25)
  donderdag 15 december 2011 @ 10:32:57 #292
268726 thecuriousone
nen belg
pi_105608694
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 10:11 schreef helmuteke het volgende:

[..]

Het ligt nog altijd op de douane , maar nog geen melding dat ze hebben in beslag genomen.
Er liggen honderden pakjes blijkbaar.
het betreft een telefoon zonder CE.
Dus spannend afwachten
Ai... ze zijn heel streng op zend- en ontvangaparatuur. Bij een kennis van me is een kleine heli op 2.4Ghz in beslag genomen voor vernietiging.
Belgische douane is traaaaaaaaaaag. Je zal eventjes geduld moeten hebben voor je een brief ontvangt.
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 10:13 schreef UncleSam het volgende:
Kreeg n mailtje van FP, iemand die weet wat de code doet?

Dear Customer, For Rewarding your long time support on FocalPrice's newsletters, we hereby send you a free coupon and hope you'll enjoy your shopping on our website anytime. Coupon Code: WSF1203 (Valid Date: Dec. 15 - Dec. 25)
Als je iets in je mandje gooit en de coupon toepast zal je zien dat deze 3% korting geeft.
jaja, en azo...
  donderdag 15 december 2011 @ 10:49:44 #293
356637 Miniem
pi_105609124
Artscow

quote:
Hang on tight --- this week ArtsCow is giving cash out to you all. For order of $10 or more, $10 cash will be deducted from the total purchase price.

quote:
ZD4D8CK
12 / 29 / 2011
  donderdag 15 december 2011 @ 11:49:52 #294
97351 UncleSam
pi_105610903
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 10:49 schreef Miniem het volgende:
Artscow

[..]

[..]

Dus als je iets van $10.01 koopt betaal je slechts 1 cent :D
  donderdag 15 december 2011 @ 11:52:31 #295
268726 thecuriousone
nen belg
pi_105610983
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 11:49 schreef UncleSam het volgende:

[..]

Dus als je iets van $10.01 koopt betaal je slechts 1 cent :D
+ (dure) verzending ;(
jaja, en azo...
  donderdag 15 december 2011 @ 11:56:39 #296
356637 Miniem
pi_105611111
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 11:52 schreef thecuriousone het volgende:

[..]

+ (dure) verzending ;(
Ligt eraan wat je koopt.
De shipping fees staan helemaal onderaan.
Valt volgens mij nogal mee hoor.
Verschilt van 3 dollar tot 30 dollar.

https://www.artscow.com/shipping.html
  donderdag 15 december 2011 @ 12:06:55 #297
353705 Smack-a-jack
and smoke some crack!
pi_105611359
! thanks voor die artscow coupon! wil al een tijdje een canvasdoek met een fotootje van m´n zoontje erop! heb ik tenminste nog een aandenken aan 'm :') iemand enige ervaring met die doeken?
  donderdag 15 december 2011 @ 12:19:47 #298
361060 Multicolor
pi_105611674
Nou heb ik led net kerstverlichting gewonnen op ebay bij zo'n chineesje. Nou bleek het alleen om een amerikaanse stekkertje te gaan. Maar ze hebben die versie ook wel in EU, alleen ze wouden em niet effe omwissellen.

Hun wouden de bestelling voor me annuleren, hun beweren dat hij in de fik zal vliegen als ik em hier probeer aan te sluiten gezien ie voor 110V is. Maar dat lijkt me zo sterk, ik zou niet weten wat behalve het stekkertje anders moet zijn in de ledjes verlichting met de 220V stekker. Dus voordat ik weer lul over iets waar ik geen verstand van heb.... wat denken jullie? Vliegt ie in de fik? Of is het gewoon een US->EU verloop stukje en klaar?

donderdag 15 december 2011 @ 12:20:37 #299
268726 thecuriousone
nen belg
pi_105611692
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 12:06 schreef Smack-a-jack het volgende:
! thanks voor die artscow coupon! wil al een tijdje een canvasdoek met een fotootje van m´n zoontje erop! heb ik tenminste nog een aandenken aan 'm :') iemand enige ervaring met die doeken?
Ik... vond de kleuren wat flets.
jaja, en azo...
  donderdag 15 december 2011 @ 12:24:36 #300
268726 thecuriousone
nen belg
pi_105611797
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 12:19 schreef Multicolor het volgende:
Nou heb ik led net kerstverlichting gewonnen op ebay bij zo'n chineesje. Nou bleek het alleen om een amerikaanse stekkertje te gaan. Maar ze hebben die versie ook wel in EU, alleen ze wouden em niet effe omwissellen.

Hun wouden de bestelling voor me annuleren, hun beweren dat hij in de fik zal vliegen als ik em hier probeer aan te sluiten gezien ie voor 110V is. Maar dat lijkt me zo sterk, ik zou niet weten wat behalve het stekkertje anders moet zijn in de ledjes verlichting met de 220V stekker. Dus voordat ik weer lul over iets waar ik geen verstand van heb.... wat denken jullie? Vliegt ie in de fik? Of is het gewoon een US->EU verloop stukje en klaar?

Hopelijk heb je hem nog voor oud-en-nieuw. Kan je hem als vuurwerk gebruiken! ;(

Dat ding niet in een stekker met 220/230Volt steken!
Als je zo een snoer van dichtbij bekijkt zie je aan elke led een weerstandje. Voor de US zijn die niet hetzelfde (minder weerstand) als voor de EU snoeren...
jaja, en azo...
Zavvi - Fandom en GeekgearMailbird - E-mail made beautifulBonprix
  donderdag 15 december 2011 @ 12:24:42 #301
22450 Poepoog
poepoog
pi_105611805
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 12:19 schreef Multicolor het volgende:

Hun :')

Een nee ik zou het niet proberen. Succes met topic openen guys. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')