SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:33 schreef rene90 het volgende:
Antwoord van de product expert van ibood trouwens:Zever dus.. tijdens de Belgische hunt kwam er ook zo eentje langs, gewoon chinees spul.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekkere kleine voorraden trouwens, als pantoffels op 2sec eruit gaan, weet je genoeg
Ja gumball kwam net langs in HUNT, 44euro![]()
![]()
Nu worden reacties weer weg gehaald 'want het is echt een ander'. Gewoon goed in de gaten houden wat voor producten het zijn. Maar leuk cameratje zo'n spycam voor 10 dollar, is de kwaliteit een beetje wat shiznuts? (kan wel youtube filmpjes checken maar vanuit ervaring van iemand is toch wat beter).quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:44 schreef jonasr het volgende:
[..]
Zever dus.. tijdens de Belgische hunt kwam er ook zo eentje langs, gewoon chinees spul.
Lekkere kleine voorraden trouwens, als pantoffels op 2sec eruit gaan, weet je genoeg
Ja gumball kwam net langs in HUNT, 44euro![]()
![]()
Ach, 100% zeker van dat het geen 'ander' is.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:50 schreef rene90 het volgende:
[..]
Nu worden reacties weer weg gehaald 'want het is echt een ander'. Gewoon goed in de gaten houden wat voor producten het zijn. Maar leuk cameratje zo'n spycam voor 10 dollar, is de kwaliteit een beetje wat shiznuts? (kan wel youtube filmpjes checken maar vanuit ervaring van iemand is toch wat beter).
staat op die site van dat ie vanaf 8 dollar te koop isquote:Op dinsdag 13 december 2011 00:58 schreef shiznuts het volgende:
Verder een erge fan van de 720p 808 #11 HD keychain cam (Ebay / Chuck Lohr). De audio is vele malen beter dan de Y3000 namelijk. Zie Techmoans video.
Hehe dat ziet er wel lelijk uit in die vorm. Verder wel nette filmpjes. Zit nu wat te kijken op dinodirect aan rc zooi. Best grappige dingen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:58 schreef shiznuts het volgende:
Meh... Vond het nou niet om over naar huis te schrijven. Ook is het monteren op een helikopter of vliegtuig ook wat moeilijker. De Y3000 (world's self-claimed smallest HD-cam) is wel erg leuk. Had 'em mee in pretparken voor video's in 720p tijdens de ritjes en ook foto's zijn aardig en iedereen kijkt je grappig aan.
Even voor de duidelijkheid die ziet er dus zo uit:
[ afbeelding ]
Verder een erge fan van de 720p 808 #11 HD keychain cam (Ebay / Chuck Lohr). De audio is vele malen beter dan de Y3000 namelijk. Zie Techmoans video.
› Mini DV cam (640x480 / 720x480)quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:07 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
staat op die site van dat ie vanaf 8 dollar te koop isweet iemand waar?
oh wacht dat is zo'n lelijk ding. heb ik al. vind die Y3000 juist tof eruitzien
Gewoon refund en dan opnieuw bestellenquote:Op dinsdag 13 december 2011 10:17 schreef rene90 het volgende:
Bic is wel even flink aanpakken in de mail voordat je iets gedaan krijgt. Ik had de hele verkeerde order thuis gekregen (waar werkelijk waar niks in zat van wat ik besteld had, ik had een uilenketting besteld en kreeg een uilenring, een hdmi splitter-> 12v car splitter.....
Nu heb ik ze zover dat ze zeggen dat ze 'misschien' een fout hebben gemaakt (ik had gewoon een foto bijgevoegd) en willen ze het geld wel terug storten. Ik maar weer gereageerd dat ik gewoon mijn fucking order wil ontvangen
Ja maar het was een kutwerk om allemaal uit te zoeken, dus als zij gewoon de order even opnieuw erin zetten is het klaar. Ik had volgens mij ook gebruik gemaakt van een coupon maar die zal niet meer werken dan denk. Dus tja, even kijken hoe ze nu reageren. Ik kreeg ook opeens reactie van een jay van cifang.hkquote:Op dinsdag 13 december 2011 10:39 schreef JortK het volgende:
[..]
Gewoon refund en dan opnieuw bestellen
Als ik je gewoon wat random shit opstuur kan ik ook een order snel bij je thuis hebben...quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:02 schreef rene90 het volgende:
Wel weer netjes van buyincoins.... een order binnen 2 weken in huis vanaf plaatsing.
Haha nee dit was een andere order, die is dus wel goed opgestuurd en het juiste productquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:28 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Als ik je gewoon wat random shit opstuur kan ik ook een order snel bij je thuis hebben...
quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:02 schreef rene90 het volgende:
Wel weer netjes van buyincoins.... een order binnen 2 weken in huis vanaf plaatsing.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:07 schreef Skippy_ball het volgende:
Zijn de verzend tijden van BIC een beetje netjes nog laatste dagen?
Waar het het goedkoopst is natuurlijk. Zolang je er niet per bankoverwijzing maar met Paypal kunt betalen en ze meer dan 500 feedback hebben met een score boven de 95% is er niet veel te vrezen en maakt het niet echt uit waar je bestelt. Bij mij is dat eigenlijk zo altijd goed gegaan.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:21 schreef ElmoFan het volgende:
Heeft iemand een ebay shop waar ze alle electronica componenten bestellen of gewoon overal vandaan?
Ja, die moet ik hebben... oh wacht...quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:33 schreef JortK het volgende:
[ afbeelding ]
Stress Relieving Electronic Bubble Wrap Keychain (White)
Besteld
Hij is toch niet voor mijquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:32 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Waar het het goedkoopst is natuurlijk. Zolang je er niet per bankoverwijzing maar met Paypal kunt betalen en ze meer dan 500 feedback hebben met een score boven de 95% is er niet veel te vrezen en maakt het niet echt uit waar je bestelt. Bij mij is dat eigenlijk zo altijd goed gegaan.
[..]
Ja, die moet ik hebben... oh wacht...
Toch niet.Doe ik wel via: http://www.virtual-bubblewrap.com/popnow3.shtml
Eigenlijk wil ik niet alles in verschillende bestellingen maar wel goedkoper dan hier natuurlijkquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:32 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Waar het het goedkoopst is natuurlijk. Zolang je er niet per bankoverwijzing maar met Paypal kunt betalen en ze meer dan 500 feedback hebben met een score boven de 95% is er niet veel te vrezen en maakt het niet echt uit waar je bestelt. Bij mij is dat eigenlijk zo altijd goed gegaan.
Kan je het beste wel doen zodat het niet bij de douane wordt gecheckt. Als je één grote bestelling doet zal die waarde snel boven het bedrag zijn wat is toegestaan.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:15 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik niet alles in verschillende bestellingen maar wel goedkoper dan hier natuurlijk
Het gaat me ook niet echt om de douane, meer om overzichtelijkheid en dat ik alles in 1 keer binnen hebquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:17 schreef rene90 het volgende:
[..]
Kan je het beste wel doen zodat het niet bij de douane wordt gecheckt. Als je één grote bestelling doet zal die waarde snel boven het bedrag zijn wat is toegestaan.
Waarom zou je dat in godesnaam willen doen, weet je hoe zwaar die krengen zijn?quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:50 schreef Loll het volgende:
Is het verstandig om lege dvd's/cd's te kopen uit China? Ik weet natuurlijk dat er erg wordt gerommeld met kaartjes en geheugen stick's, maar is dat ook zo met dvd en cd?
Die van mij is net binnengekomen. Geld had ik al terugquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:46 schreef Iemand91 het volgende:
Batterijen zijn toch ook niet echts iets wat de douane gaat tegenhouden? M'n tweede partijtje 18650s zijn er ook nog steeds niet...
Zo gekochtquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:23 schreef thecuriousone het volgende:
ahappydeal heeft heli-tjes in de aanbieding voor $10.99:
http://www.ahappydeal.com/products/product_51677.htm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |