abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105610983
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 11:49 schreef UncleSam het volgende:

[..]

Dus als je iets van $10.01 koopt betaal je slechts 1 cent :D
+ (dure) verzending ;(
jaja, en azo...
pi_105611111
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 11:52 schreef thecuriousone het volgende:

[..]

+ (dure) verzending ;(
Ligt eraan wat je koopt.
De shipping fees staan helemaal onderaan.
Valt volgens mij nogal mee hoor.
Verschilt van 3 dollar tot 30 dollar.

https://www.artscow.com/shipping.html
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  donderdag 15 december 2011 @ 12:06:55 #297
353705 Smack-a-jack
and smoke some crack!
pi_105611359
! thanks voor die artscow coupon! wil al een tijdje een canvasdoek met een fotootje van m´n zoontje erop! heb ik tenminste nog een aandenken aan 'm :') iemand enige ervaring met die doeken?
Alle rechten voorbehouden.
Niets uit deze uitgave mag worden verveelvoudigd, opgeslagen in een geautomatiseerd gegevensbestand en/of openbaar gemaakt in enige vorm of op enige wijze, hetzij elektronisch, mechanisch, door fotokopieėn, opnamen etc.
pi_105611674
Nou heb ik led net kerstverlichting gewonnen op ebay bij zo'n chineesje. Nou bleek het alleen om een amerikaanse stekkertje te gaan. Maar ze hebben die versie ook wel in EU, alleen ze wouden em niet effe omwissellen.

Hun wouden de bestelling voor me annuleren, hun beweren dat hij in de fik zal vliegen als ik em hier probeer aan te sluiten gezien ie voor 110V is. Maar dat lijkt me zo sterk, ik zou niet weten wat behalve het stekkertje anders moet zijn in de ledjes verlichting met de 220V stekker. Dus voordat ik weer lul over iets waar ik geen verstand van heb.... wat denken jullie? Vliegt ie in de fik? Of is het gewoon een US->EU verloop stukje en klaar?

:)
pi_105611692
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 12:06 schreef Smack-a-jack het volgende:
! thanks voor die artscow coupon! wil al een tijdje een canvasdoek met een fotootje van m´n zoontje erop! heb ik tenminste nog een aandenken aan 'm :') iemand enige ervaring met die doeken?
Ik... vond de kleuren wat flets.
jaja, en azo...
pi_105611797
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 12:19 schreef Multicolor het volgende:
Nou heb ik led net kerstverlichting gewonnen op ebay bij zo'n chineesje. Nou bleek het alleen om een amerikaanse stekkertje te gaan. Maar ze hebben die versie ook wel in EU, alleen ze wouden em niet effe omwissellen.

Hun wouden de bestelling voor me annuleren, hun beweren dat hij in de fik zal vliegen als ik em hier probeer aan te sluiten gezien ie voor 110V is. Maar dat lijkt me zo sterk, ik zou niet weten wat behalve het stekkertje anders moet zijn in de ledjes verlichting met de 220V stekker. Dus voordat ik weer lul over iets waar ik geen verstand van heb.... wat denken jullie? Vliegt ie in de fik? Of is het gewoon een US->EU verloop stukje en klaar?

Hopelijk heb je hem nog voor oud-en-nieuw. Kan je hem als vuurwerk gebruiken! ;(

Dat ding niet in een stekker met 220/230Volt steken!
Als je zo een snoer van dichtbij bekijkt zie je aan elke led een weerstandje. Voor de US zijn die niet hetzelfde (minder weerstand) als voor de EU snoeren...
jaja, en azo...
pi_105611805
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 12:19 schreef Multicolor het volgende:

Hun :')

Een nee ik zou het niet proberen. Succes met topic openen guys. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')