Heb idd 2 dagen geleden wat besteld bij BiC, is gisteren al verzonden en staat op Paypal op betaald, terwijl het nog steeds niet is afgeschreven. Niet dat ik dat erg vind hoor...quote:Op zondag 11 december 2011 11:26 schreef ElmoFan het volgende:
Heeft iemand ook eens gehad dat alles nu word betaald via uitgestelde bankbetaling, terwijl het eerst direct was?
Ik heb een verkoper die wacht op de betaling, dus nu moet ik een week wachtenquote:Op zondag 11 december 2011 11:38 schreef Michael-H het volgende:
[..]
Heb idd 2 dagen geleden wat besteld bij BiC, is gisteren al verzonden en staat op Paypal op betaald, terwijl het nog steeds niet is afgeschreven. Niet dat ik dat erg vind hoor...
Heb je instellingen veranderd of je rekening veranderd? Had ik namelijk ook nadat ik een nieuw rek.nummer had ingevoerd, gingen ze opnieuw alles controleren enz.quote:Op zondag 11 december 2011 11:42 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik heb een verkoper die wacht op de betaling, dus nu moet ik een week wachten
nee, heb een keer gehad dat ik onvoldoende saldo had op mijn bankrekening, maar toen meteen weer geld bijgestort alleen dit is het gevolg denk ikquote:Op zondag 11 december 2011 11:43 schreef Michael-H het volgende:
[..]
Heb je instellingen veranderd of je rekening veranderd? Had ik namelijk ook nadat ik een nieuw rek.nummer had ingevoerd, gingen ze opnieuw alles controleren enz.
Je hebt op de links geklikt van de Shark Watches die hier gepost werden? Dan weet je toch meteen welke verkoper 't is?quote:Op zondag 11 december 2011 12:18 schreef VogeltjeTwiet het volgende:
Ik zoek een goede seller op eBay voor een Shark-watch. Heb wat gezocht op eBay maar wist niet wie nou een goede seller is. Bij welke eBay seller hebben jullie Shark-watch bezitters jullie horloges gekocht?
Ik heb de links gevonden, maar wil graag weten welke soorten Sharkhorloges door de mede-chinashoppers gekocht zijn en of ze bevallen.quote:Op zondag 11 december 2011 12:36 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Je hebt op de links geklikt van de Shark Watches die hier gepost werden? Dan weet je toch meteen welke verkoper 't is?
Thanksquote:Op zondag 11 december 2011 12:42 schreef shiznuts het volgende:
Idd, ff bij titina_koo kijken, ik heb de normale zwarte.
http://www.ebay.nl/sch/ti(...)=p3911.c0.m270.l1313
Vergeet ook Infantry niet te zoeken op Google, ook wel leuke dingen. En natuurlijk www.watchyear.com , die alleen horloges verkopen, ies store van Focal. Kijk naar bijvoorbeeld naar Curren.
quote:Ik heb vorige week een mail gestuurd maar nog steeds geen antwoord op mogen ontvangen. Mijn vraag is waarom ik bij dealextreme.com geen directe betaling kan doen (enkel per overschrijving naar Paypal en dan betalen) en bij andere webshops wel direct kan betalen en dat het daarna van mijn rekening wordt afgeboekt. Aan Dealextreme kan het niet liggen want met een ander paypal account kan ik wel direct betalen.
Na 18 dagen pas een reactiequote:Bedankt dat u contact heeft opgenomen met PayPal in verband met met een betaling uitvoeren aan dealextreme.
Onze excuses voor het ongemak dat wij de e-mails nu pas beantwoorden.
Uw PayPal-rekening toont dat de betaalpoging van 22.82 USD, verricht op 30 november 2011 als een uitgestelde bankbetaling zou worden verzonden.
Wij kunnen u informeren dat een verkoper binnen zijn PayPal-rekening verkoopvoorkeuren kan aangeven. Hierbij kunnen ze er ook voor kiezen geen uitgestelde bankbetalingen te ontvangen.
Een uitgestelde bankbetaling kan 4 tot 6 werkdagen duren voordat deze is voltooid. Deze bestaat namelijk uit 2 verschillende betaalopdrachten. De eerste betaalopdracht is dat, zodra u de uitgestelde bankbetaling initieert, PayPal uw bank verzoekt het gewenste bedrag over te schrijven van uw bankrekening. Zodra PayPal het geld van uw bank heeft ontvangen, wordt de tweede betaalopdracht in werking gesteld. De tweede betaalopdracht is dat PayPal het geld overmaakt naar de ontvanger zodra er geen risico meer is dat het geld door uw bank wordt teruggeboekt. Iedere betaalopdracht kan 2 tot 3 werkdagen duren, waardoor het 4 tot 6 werkdagen kan duren voordat de gehele uitgestelde bankbetaling is voltooid.
Uw verkoper heeft echter aangegeven alleen directe betalingen te willen ontvangen.
Om een directe betaling naar deze verkoper te kunnen verrichten, kunt u eerst geld toevoegen aan uw PayPal-saldo, of indien u daarover beschikt een creditcard toevoegen.
Via online bankieren kunt u dan geld overschrijven van uw bankrekening naar uw PayPal-rekening. De bankrekening dient hiervoor dan wel op dezelfde naam als de PayPal-rekening te staan.
Volg onderstaande stappen:
1. Log in op uw PayPal-rekening op https://www.paypal.nl.
2. Klik op de subtab 'Geld toevoegen'.
3. Klik op de link 'Geld overschrijven van uw bank naar uw PayPal-rekening'. Hier vindt u de informatie die u nodig heeft om de overschrijving te verrichten.
4. Log in op uw online bankrekening en volg de online instructies van uw bank om de overschrijving te verrichten.
Het kan 3 tot 4 werkdagen duren voordat het geld op uw saldo is bijgeschreven. Vaak gaat dit echter wel veel sneller. Zodra het geld op uw saldo is bijgeschreven, ontvangt u hier een e-mail over. U kunt dan een directe transactie verrichten.
Ook kunt u een creditcard toevoegen.
U kunt een creditcard toevoegen door onderstaande stappen te volgen:
1. Log in op uw PayPal-rekening op https://www.paypal.nl.
2. Klik op de subtab 'Profiel'.
3. Klik op 'Creditcards' in de kolom Financiële informatie.
4. Selecteer het kaarttype en voer de benodigde gegevens in.
5. Klik op 'Creditcard toevoegen'.
Mocht u verdere hulp nodig hebben, laat het dan alstublieft weten.
Met vriendelijke groet,
Welkom bij Paypalquote:Op zondag 11 december 2011 13:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
[..]
Na 18 dagen pas een reactieen wat voor een antwoord
Dat is toch geen antwoord op mijn vraag?
Of zie ik het nou verkeerd?
IKEAquote:Op zondag 11 december 2011 15:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand een idee waar ik het goedkoopst AA en AAA batterijen kan kopen? Liefst oplaadbare
Die lopen zo snel leeg in de fotocameraquote:
En dan denk je dat een Chinese batterij het veel beter doetquote:Op zondag 11 december 2011 15:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Die lopen zo snel leeg in de fotocamera
Heb echt dozenvol van IKEA batterijen en zijn overal goed voor, alleen de wat zwaardere camera's lopen ze zo leeg
Goedkoopst is meestal kut prestatie, ook die van de Aldi. Sanyo Eneloop of Varta ready to use zijn erg goed. 4 voor 10 euro, Varta soms te vinden voor 5 euro. Waarom enkele euro's besparen op zo'n klein bedrag.quote:Op zondag 11 december 2011 15:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand een idee waar ik het goedkoopst AA en AAA batterijen kan kopen? Liefst oplaadbare
Douane tape is gewoon doorzichtig of bruin, net zoals alle andere tape. Ik heb een tijdje terug bij moeten betalen voor een pakketje met een paar producten.quote:
quote:
nog? je bedoeld vast nodigquote:Op zondag 11 december 2011 19:17 schreef Iemand91 het volgende:
[..]![]()
Ziet er erg tof uit, kwaliteit is ook prima; personen zijn immers duidelijk te herkennen. Ze zijn niet bedoeld om films te gaan maken![]()
Maar 't is wel een product in de categorie 'heb je het nog ja/nee?'.
Hoewel bij ons in de straat ook nog wel 'ns ingebroken wordt...
Tjaa ik heb het ook gekocht als zijnde niet nodig.. zo kopen wij met zijn alle toch vrijwel alleen maar producten die we eigenlijk niet nodig hebben ..? daarvoor shoppen wij toch in china!?quote:Op zondag 11 december 2011 19:19 schreef classpc het volgende:
Toffe review trouwens Downstar. Ik zou er wel een aan willen schaffen, maar ik heb er dan weer geen doel voor. En om nou 24/7 m'n slaapkamer te streamen vind ik ook wat teveel van het goede.
Haal gewoon Eneloop XXX op Amazon ofzo.quote:Op zondag 11 december 2011 15:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Die lopen zo snel leeg in de fotocamera
Heb echt dozenvol van IKEA batterijen en zijn overal goed voor, alleen de wat zwaardere camera's lopen ze zo leeg
Reviews & Productbeoordelingenquote:Op zondag 11 december 2011 19:03 schreef Downstar het volgende:
[ afbeelding ]
Zoals jullie misschien (nog) wel weten heb ik z'n anderhalve maand 2 ipcamera's besteld..
beide van het merk wansview, en beide het NC541/W. Waarbij de W voor wifi staat.
Ik heb beide camera's op 2 verschillende websites gekocht:
- MP4nation ( Wansview NC541/W)
- Lightake ( Wansview NC541/W)
op MP4nation heb ik heb voor het eerst gezien, en zodoende wou ik hem al een tijdje hebben..
aangezien ik nog al wel veel bij jack had besteld in het verleden heb ik jack gevraagd of hij mij het product goedkoper kon leveren dan MP4nation.. en dan kon hij..
Echter kwam ook MP4nation met een deal, en zo doende heeft me dat besloten er maar 2 aan te schaffen
Verzending en aankomstijden:
MP4nation: besteld/betaald: 14-11 -11 ontvangen: 21-11-11 = 7 dagen
Lightake : Besteld/betaald: 17-11-11 ontvangen: 10-12-2011 = 25 dagen
we mogen hieruit concluderen dat MP4nation sneller is, dit aangezien zij het via hongkongpost(?) deden en met postzegels op de de doos.
Daarnaast was ook de doos minder beschadigd dan de de doos die ik van Lightake kreeg.
genoeg over het bestel proces, de camera's zelf!
Algemeen:
Toen ik de doos voor het eerst openende, schrok ik toch wel even hoe groot hij nu daadwerkelijk is.. De camera zelf niet zo.. maar de 'voet' waar hij opstaat is toch wel erg lomp!
echter is hij ook niet zo groot dat hij nergens op past etc, maar ik had hem zelf wat kleiner schat..
De camera is erg robuust en voelt stevig aan, en stevig is die ook want hij is inmiddels al 2 x van een hoogte van z'n 50-60 cm op een parketvloer gevallen en heeft geen schade op gelopen!
( mensen zijn nog wel eens zo onbenullig om achter kabels etc te blijven hangen![]()
)
Configureren van de camera:
Als afgestudeerde ICT beheerder was dit voor mij een eitje..
Maar voor een gebruiker die niet al te veel verstand van computers heeft is het ook te doen door middel van de quickguide te volgen. al denk ik wel dat sommigen misschien moeite krijgen om hun router dermate in te stellen dat de ip camera vanaf een willekeurige plaats buiten hun LAN te benaderen is. ( Portforwarding etc.. )
voor die gene die het niet begrijpt of gewoon benieuwd is, heb ik een video tutorial gemaakt..
Deze zal ja aan het eind van deze review vinden
eenmaal alles in gesteld op het gebied van netwerkverbindingen, dan is het zelfs voor iemand zonder computer kennis nog te begrijpen! oftewel de web GUI is simpel:
[ afbeelding ]
Verbinding en beeldkwaliteit
Ik gebruik 1 camera dicht bij de router, dus die ik heb ik bedraad aangesloten.
daarmee haal ik z'n 15-20 FPS, wat een vrijwel een vloeinde beweging geeft!
De andere gebruikt wifi om te verbinden met mijn netwerk en staat op een bovenverdieping..
ik haal daar ongeveer 10 FPS mee.. zet ik hem dichter bij mijn router neer dan stijgt het aantal naar ongeveer 15 FPS best redelijk dus!
Over de kwaliteit van het beeld kan ik kort zijn, ziet er prima uit voor het geld!
verwacht geen HD beeld ( kan ook niet want het is maar een resolutie van 640 x 480)
maar het is zeker doormiddel van de focusable lens scherp te stellen!
Hier wat voorbeeld shots ( genomen doormiddel van motion detection):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mijn Chinese pakketten worden zelfs met de steekwagen naar mijn huis gebracht!![]()
Firmware:
er is firmware beschikbaar, echter heb ik beide cameras niet geüpdatet.
ze werken voor mij prima in welke browser dan ook dus voor mij is een update niet nodig..
Beelden opnemen
Voor het opnemen van beelden gebruik in ISPY ( tip van AlphaBravoCharlie). Dit is een gratis programma waarmee je meerdere camera's tegelijk kan laten opnemen door middel van bewegingsdetectie, kleur detectie en nog vele andere mogenlijkheden!
Interface:
[ afbeelding ]
Voordelen:
- Goedkoop ( Nederlandse winkelprijzen vragen al gauw voor dit model 80-100 euro)
- Goede bouw kwaliteit
- Nacht zicht ( doormiddel van ingebouwde LEDS)
- bewegings detectie ( + verzenden van email met foto's wanneer beweging is gedetecteerd)
- Wireless te gebruiken en nog redelijk goed beeld
Nadelen:
- Grootste nadeel vind ik dat hij soms zwarte kleuren als paars weer geeft!
( oftewel kleuren zijn niet altijd even realistisch)
- Soms wat over belicht indien zon opeens gaat schijnen.
- Geen mogenlijkheid om een SD kaart te plaatsen voor het opslaan van beelden. ( echter wist ik natuurlijk voordat ik hem kocht dat dit niet kon.. maar het zou een mooie extra zijn geweest!)
Bottemline:
Een prima camera voor een prima prijs, heb je dus wat te beveiligen binnen of rondom het huis
kijk dan zeker eens naar deze camera!
en voor de echte liefhebbers:
een unboxing/review/setup tutorial
Jep, dat geldt voor alle shops in de OP eigenlijk. Allemaal paypal protection, alhoewel een enkele shop schijnbaar ook opeens ideal doet, waarmee je dus niet protected meer bent.quote:Op zondag 11 december 2011 19:37 schreef Herr.Flick het volgende:
Ik heb vaak genoeg bij DX al wat besteld, maar nu heb ik een voeding nodig van een ps3 slim, en deze is het goedkoopst bij ever buying.com.
http://www.**********.com/product99826.html
De site staat voor ook in de OP, kun je hier "veilig" a-la Dealextreme bestellen?
Veel (mannelijke) Fokkers zijn het daar niet mee eensquote:Op zondag 11 december 2011 19:19 schreef classpc het volgende:
Toffe review trouwens Downstar. Ik zou er wel een aan willen schaffen, maar ik heb er dan weer geen doel voor. En om nou 24/7 m'n slaapkamer te streamen vind ik ook wat teveel van het goede.
quote:
Ik doelde het meer als tip, want ik zag het zo snel nietquote:Op zondag 11 december 2011 19:47 schreef Downstar het volgende:
[..]
Staat die allang in zeurkous.. niet iedereen kent dat topic dus vandaar ook hier..
Ik moet het aan een professional vragen, dus Shiz leg het even uitquote:Dear friend,
Thank you for your message.I understand what your say now.This not a problem.This is the Hi-definition Effect.
Do you know what is stereo headphone? This is a stereo headphone(Hi-definition),It will change as the stereo music, and music sound changes on both sides of the headset.
If you listened to stereo music, you know, sometimes unilateral headphone no sound, the other side there is music, sometimes loud side, while the voice of a small, but you would think this music sounds good. This is the three-dimensional music.
Please don't worry about it, you change another musice, you get change feel, this is good heapdhone, you can ask some professionnal. you will know about the sound and headphone Technology.
Do you understand what i say?
Waiting for your reply. Thank you! Have a good day!
Foutmelding bij die link. Alleen jij kan dat wss zien ofzoquote:Op zondag 11 december 2011 21:03 schreef Loll het volgende:
http://www1.conrad.nl/scr(...)gclid=&scrwidth=1311 ik zoek eigenlijk zoiets maar zou niet weten wat de engelse vertaling is voor op CP.
Nee.quote:Op zondag 11 december 2011 21:10 schreef Loll het volgende:
volgens mij is dit een goede link http://www1.conrad.nl/scr(...)gclid=&scrwidth=1311
Ik vind de Awei's kutquote:Op zondag 11 december 2011 21:11 schreef mergbot het volgende:
Hm ik vind die Awei oordopjes wat tegenvallen. Mijn 15euro sony's hebben veel meer bass dan die awei's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |