Heb idd 2 dagen geleden wat besteld bij BiC, is gisteren al verzonden en staat op Paypal op betaald, terwijl het nog steeds niet is afgeschreven. Niet dat ik dat erg vind hoor...quote:Op zondag 11 december 2011 11:26 schreef ElmoFan het volgende:
Heeft iemand ook eens gehad dat alles nu word betaald via uitgestelde bankbetaling, terwijl het eerst direct was?
Ik heb een verkoper die wacht op de betaling, dus nu moet ik een week wachtenquote:Op zondag 11 december 2011 11:38 schreef Michael-H het volgende:
[..]
Heb idd 2 dagen geleden wat besteld bij BiC, is gisteren al verzonden en staat op Paypal op betaald, terwijl het nog steeds niet is afgeschreven. Niet dat ik dat erg vind hoor...
Heb je instellingen veranderd of je rekening veranderd? Had ik namelijk ook nadat ik een nieuw rek.nummer had ingevoerd, gingen ze opnieuw alles controleren enz.quote:Op zondag 11 december 2011 11:42 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik heb een verkoper die wacht op de betaling, dus nu moet ik een week wachten
nee, heb een keer gehad dat ik onvoldoende saldo had op mijn bankrekening, maar toen meteen weer geld bijgestort alleen dit is het gevolg denk ikquote:Op zondag 11 december 2011 11:43 schreef Michael-H het volgende:
[..]
Heb je instellingen veranderd of je rekening veranderd? Had ik namelijk ook nadat ik een nieuw rek.nummer had ingevoerd, gingen ze opnieuw alles controleren enz.
Je hebt op de links geklikt van de Shark Watches die hier gepost werden? Dan weet je toch meteen welke verkoper 't is?quote:Op zondag 11 december 2011 12:18 schreef VogeltjeTwiet het volgende:
Ik zoek een goede seller op eBay voor een Shark-watch. Heb wat gezocht op eBay maar wist niet wie nou een goede seller is. Bij welke eBay seller hebben jullie Shark-watch bezitters jullie horloges gekocht?
Ik heb de links gevonden, maar wil graag weten welke soorten Sharkhorloges door de mede-chinashoppers gekocht zijn en of ze bevallen.quote:Op zondag 11 december 2011 12:36 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Je hebt op de links geklikt van de Shark Watches die hier gepost werden? Dan weet je toch meteen welke verkoper 't is?
Thanksquote:Op zondag 11 december 2011 12:42 schreef shiznuts het volgende:
Idd, ff bij titina_koo kijken, ik heb de normale zwarte.
http://www.ebay.nl/sch/ti(...)=p3911.c0.m270.l1313
Vergeet ook Infantry niet te zoeken op Google, ook wel leuke dingen. En natuurlijk www.watchyear.com , die alleen horloges verkopen, ies store van Focal. Kijk naar bijvoorbeeld naar Curren.
quote:Ik heb vorige week een mail gestuurd maar nog steeds geen antwoord op mogen ontvangen. Mijn vraag is waarom ik bij dealextreme.com geen directe betaling kan doen (enkel per overschrijving naar Paypal en dan betalen) en bij andere webshops wel direct kan betalen en dat het daarna van mijn rekening wordt afgeboekt. Aan Dealextreme kan het niet liggen want met een ander paypal account kan ik wel direct betalen.
Na 18 dagen pas een reactiequote:Bedankt dat u contact heeft opgenomen met PayPal in verband met met een betaling uitvoeren aan dealextreme.
Onze excuses voor het ongemak dat wij de e-mails nu pas beantwoorden.
Uw PayPal-rekening toont dat de betaalpoging van 22.82 USD, verricht op 30 november 2011 als een uitgestelde bankbetaling zou worden verzonden.
Wij kunnen u informeren dat een verkoper binnen zijn PayPal-rekening verkoopvoorkeuren kan aangeven. Hierbij kunnen ze er ook voor kiezen geen uitgestelde bankbetalingen te ontvangen.
Een uitgestelde bankbetaling kan 4 tot 6 werkdagen duren voordat deze is voltooid. Deze bestaat namelijk uit 2 verschillende betaalopdrachten. De eerste betaalopdracht is dat, zodra u de uitgestelde bankbetaling initieert, PayPal uw bank verzoekt het gewenste bedrag over te schrijven van uw bankrekening. Zodra PayPal het geld van uw bank heeft ontvangen, wordt de tweede betaalopdracht in werking gesteld. De tweede betaalopdracht is dat PayPal het geld overmaakt naar de ontvanger zodra er geen risico meer is dat het geld door uw bank wordt teruggeboekt. Iedere betaalopdracht kan 2 tot 3 werkdagen duren, waardoor het 4 tot 6 werkdagen kan duren voordat de gehele uitgestelde bankbetaling is voltooid.
Uw verkoper heeft echter aangegeven alleen directe betalingen te willen ontvangen.
Om een directe betaling naar deze verkoper te kunnen verrichten, kunt u eerst geld toevoegen aan uw PayPal-saldo, of indien u daarover beschikt een creditcard toevoegen.
Via online bankieren kunt u dan geld overschrijven van uw bankrekening naar uw PayPal-rekening. De bankrekening dient hiervoor dan wel op dezelfde naam als de PayPal-rekening te staan.
Volg onderstaande stappen:
1. Log in op uw PayPal-rekening op https://www.paypal.nl.
2. Klik op de subtab 'Geld toevoegen'.
3. Klik op de link 'Geld overschrijven van uw bank naar uw PayPal-rekening'. Hier vindt u de informatie die u nodig heeft om de overschrijving te verrichten.
4. Log in op uw online bankrekening en volg de online instructies van uw bank om de overschrijving te verrichten.
Het kan 3 tot 4 werkdagen duren voordat het geld op uw saldo is bijgeschreven. Vaak gaat dit echter wel veel sneller. Zodra het geld op uw saldo is bijgeschreven, ontvangt u hier een e-mail over. U kunt dan een directe transactie verrichten.
Ook kunt u een creditcard toevoegen.
U kunt een creditcard toevoegen door onderstaande stappen te volgen:
1. Log in op uw PayPal-rekening op https://www.paypal.nl.
2. Klik op de subtab 'Profiel'.
3. Klik op 'Creditcards' in de kolom Financiële informatie.
4. Selecteer het kaarttype en voer de benodigde gegevens in.
5. Klik op 'Creditcard toevoegen'.
Mocht u verdere hulp nodig hebben, laat het dan alstublieft weten.
Met vriendelijke groet,
Welkom bij Paypalquote:Op zondag 11 december 2011 13:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
[..]
Na 18 dagen pas een reactieen wat voor een antwoord
Dat is toch geen antwoord op mijn vraag?
Of zie ik het nou verkeerd?
IKEAquote:Op zondag 11 december 2011 15:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand een idee waar ik het goedkoopst AA en AAA batterijen kan kopen? Liefst oplaadbare
Die lopen zo snel leeg in de fotocameraquote:
En dan denk je dat een Chinese batterij het veel beter doetquote:Op zondag 11 december 2011 15:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Die lopen zo snel leeg in de fotocamera
Heb echt dozenvol van IKEA batterijen en zijn overal goed voor, alleen de wat zwaardere camera's lopen ze zo leeg
Goedkoopst is meestal kut prestatie, ook die van de Aldi. Sanyo Eneloop of Varta ready to use zijn erg goed. 4 voor 10 euro, Varta soms te vinden voor 5 euro. Waarom enkele euro's besparen op zo'n klein bedrag.quote:Op zondag 11 december 2011 15:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand een idee waar ik het goedkoopst AA en AAA batterijen kan kopen? Liefst oplaadbare
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |