Het gaat me ook niet echt om de douane, meer om overzichtelijkheid en dat ik alles in 1 keer binnen hebquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:17 schreef rene90 het volgende:
[..]
Kan je het beste wel doen zodat het niet bij de douane wordt gecheckt. Als je één grote bestelling doet zal die waarde snel boven het bedrag zijn wat is toegestaan.
Waarom zou je dat in godesnaam willen doen, weet je hoe zwaar die krengen zijn?quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:50 schreef Loll het volgende:
Is het verstandig om lege dvd's/cd's te kopen uit China? Ik weet natuurlijk dat er erg wordt gerommeld met kaartjes en geheugen stick's, maar is dat ook zo met dvd en cd?
Die van mij is net binnengekomen. Geld had ik al terugquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:46 schreef Iemand91 het volgende:
Batterijen zijn toch ook niet echts iets wat de douane gaat tegenhouden? M'n tweede partijtje 18650s zijn er ook nog steeds niet...
Zo gekochtquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:23 schreef thecuriousone het volgende:
ahappydeal heeft heli-tjes in de aanbieding voor $10.99:
http://www.ahappydeal.com/products/product_51677.htm
Al 'n hele tijd terug zo'n ding besteld voor m'n vriendin die helemaal gek van bubblewrap wordt, maar van zo'n ding word niet echt vrolijk hoor. Lijkt niet echt op 't "echte werk"quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:33 schreef JortK het volgende:
[ afbeelding ]
Stress Relieving Electronic Bubble Wrap Keychain (White)
Besteld
Ja hoor, sommigen zijn wel 3 voor 15 markt kwaliteit, maar er zitten zeker voor rond de 20/30 dollar zeer leuke horloges tussen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:39 schreef Fifut het volgende:
Blijven die Chinese horloges echt heel dan?
Gast, ga niet bijdehand doen, ik heb heel DX al thuisliggen en weet heus wel wat de levertijden zijn.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:36 schreef Eric_Cantona het volgende:
3 wkn?
Doe normaal man, zo lang duurt 't altijd met DX
Inderdaad en in deze tijd kan het ook wel verdubbeld worden...quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:36 schreef Eric_Cantona het volgende:
3 wkn?
Same here, wat een spuug lelijk dingquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:55 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
Inderdaad en in deze tijd kan het ook wel verdubbeld worden...
Heb wel mijn kerstkaart van $0.01 binnen van Price Angels
Zolang duurt het meestal voordat ze het hebben gepackagedquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:36 schreef Eric_Cantona het volgende:
3 wkn?
Vind DX de afgelopen tijd toch redelijk snel, 1 order staat nu 2 weken op split - order recieved, maar de 4 orders hiervoor allemaal binnen een week verzonden (alle orders hadden meerdere items).quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:02 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Zolang duurt het meestal voordat ze het hebben gepackaged
10 dagen maxquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:36 schreef Eric_Cantona het volgende:
3 wkn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |