Dat is geen 'apparaatje' meer man.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:15 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ja dat kan, maar de douane lijkt weinig te schatten. Als er geen bedrag op het pakje staat dat geloofwaardig is dan sturen ze je een brief om de factuur op te sturen.
Bij Action hebben ze een leuke aansteker, voor de aansteker freaks hier![]()
Heftig apparaatje voor maar 4 euro. Komt echt een super vlam uit![]()
[ afbeelding ]
Mooi! Dan kunnen we de IR IP camera's ook verwachten neem ik aan?quote:Op woensdag 14 december 2011 14:47 schreef teknu het volgende:
Black friday brainwav alpha's vandaag binnen gekregen. Vind het geluid net iets beter en zit comfortabeler dan de ESI900. De ESI900 hebben alleen mijn voorkeur nu omdat er een iphone mic op zit.
The item (RT***HK) left Hong Kong for its destination on 14-Dec-2011quote:Op woensdag 14 december 2011 15:21 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
Mooi! Dan kunnen we de IR IP camera's ook verwachten neem ik aan?
Vergeet niet de URLS aan te passenquote:
WTFquote:Op woensdag 14 december 2011 16:15 schreef Koen. het volgende:
Ik kreeg net weer een HM3 zonder te besteld te hebben. Lucky me. Maar ik heb er al 1. Iemand die 'm over wil 'kopen'?
bij jack (lightake) zijn er wel HD cameras beschikbaar echter wel duur..quote:Op maandag 12 december 2011 09:34 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Weet je toevallig of die er ook is zonder wifi? En HD?
En hoe is het pan/tilt gedeelte? Toffe review, ik denk dat ik er ook een ga bestellen!
Meer portable dan mijn honkbalknuppel. Ik denk dat ik er een paar extra ga halen en deze strategisch in mijn huis ga plaatsen i.v.m. woningovervallen en andere "binnen zonder kloppen" figuren.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:01 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Dat is geen 'apparaatje' meer man.Die's fucking huge en onportabel. Dat is geen aansteker meer...
dat is een kitchenappliance.
'Vlindermessen, stiletto's en valmessen', de zogenaamde 'tactical knifes', zijn verboden. Evenals messen die aan bepaalde voorwaarden voldoen zoals omschreven en opgenomen in de wet wapens en munitie: http://wetten.overheid.nl/BWBR0008804/geldigheidsdatum_11-03-2010 (artikel 2, categorie I).quote:Op woensdag 14 december 2011 16:32 schreef tralalala het volgende:
Wordt een keukenmes als wapen gezien door de douane?
Wil een Chic Chefs mes van DX proberen, reviews zijn veelbelovend...
Dat zijn de betere feestdagen cadeautjes.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:15 schreef Koen. het volgende:
Ik kreeg net weer een HM3 zonder te besteld te hebben. Lucky me. Maar ik heb er al 1. Iemand die 'm over wil 'kopen'?
Paypal koers.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:51 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
De euro noteert woensdag op 1,3013 dollar.
Volgens mij hoort dat zo.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:10 schreef Smack-a-jack het volgende:
guys, ik heb die es900i's binnen maar er is iets heel vreemds mee, als ik luister hoor ik de beat harder dan de tekst en als ik dat microfoonknopje indruk hoor ik t wel goed... hoort dat?
wat raden jullie aan te doen met focalprice?
Weliswaar (nog) geen filmpje, maar in ieder geval een klein reviewtje.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:53 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
Kun je ook een filmpje maken aangezien ik er ook op aan het wachten ben
Het toestel waar je de doppen in gebruikt heeft toch geen problemen met de plug? Doppen met mic hebben namelijk 3 ringen. Ik heb zo problemen gehad met een verlengkabel die ik op het werk wou gebruiken. Dopjes met mic doen het niet in die kabel (klinken dan ook raar).quote:Op woensdag 14 december 2011 19:10 schreef Smack-a-jack het volgende:
guys, ik heb die es900i's binnen maar er is iets heel vreemds mee, als ik luister hoor ik de beat harder dan de tekst en als ik dat microfoonknopje indruk hoor ik t wel goed... hoort dat?
Heb er zelf ook al andere tips op zitten, dan zitten ze wel beter (bij mij althans).quote:Op woensdag 14 december 2011 14:48 schreef Miniem het volgende:
Iemand die mijn paarse ESI900 wil overkopen?
1x ingehad maar ze zaten niet fijn.
Ticket maken, heb niet het idee dat dat hier ook het geval is namelijk.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:10 schreef Smack-a-jack het volgende:
hmm.. dat zal het inderdaad wel zijn (wel raar doen ze alleen in m'n telefoon) heb het nu creatief opgelost met een elastiekje dat dat knopje ingedrukt houdquote:Op woensdag 14 december 2011 20:19 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Het toestel waar je de doppen in gebruikt heeft toch geen problemen met de plug? Doppen met mic hebben namelijk 3 ringen. Ik heb zo problemen gehad met een verlengkabel die ik op het werk wou gebruiken. Dopjes met mic doen het niet in die kabel (klinken dan ook raar).
EDIT: Dit zou een oplossing kunnen zijn voor het probleem:
[ link | afbeelding ]
EDIT2: goedkoper op ebay
Als dat het probleem niet is dan gaat het zeker om een defect.
Ofwel is er een draaidje niet goed aangesloten ofwel is er 'slecht contact' (zo zeggen we dat toch in het Vlaams).
Gewoon een support ticketje aanmaken en in vereenvoudigd Engels uitleggen dat hij het niet doet. Ik zou niet proberen uitleggen dat hij het maar half doet want dat kan verkeerd begrepen worden.
Ik heb trouwens maandag de grijze ES900i's van FocalPrice ontvangen en ik vind dat de blauwe van McBub beter klinken. Ze waren ook niet 100% op dezelfde manier verpakt. Bij McBub was de flap van de doos ook nog met een rond stickertje dichtgekleefd en was er op de plastic folie een stickertje voor kleuraanduiding gekleefd. Beide ontbraken op die van FP... Raar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |