Iemand zei het mooi vandaag.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:20 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ja, of hij pest je misschien gewoon dat je ondanks dat nog haar nummer niet weet. Vraag het anders aan mathij5, die zal het wel weten.
Ik ben helemaal niet afgewezen.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:22 schreef formerjellybean het volgende:
hij test je om vervolgens ballen te tonen en alsnog af gewezen te worden
Dank u!quote:Op donderdag 8 december 2011 23:26 schreef Cactus1 het volgende:
Capstan toffe UI![]()
En Loefje ik vond je verhaal echt stoer. Volgende keer zet je ook de laatste stap
tuurlijk nietquote:Op donderdag 8 december 2011 23:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stefan, Y U NO LET ME MAKE FIPO?
moet nog een kerstmuts hier van zolder vissen voor een nieuw filmpje.quote:
Daar hebben ze vast ook lekkere wijven onder gewadenquote:Op donderdag 8 december 2011 23:29 schreef El_Matador het volgende:
Job offer voor Saudi-Arabie in mijn inbox.
WHAHAHHAHAHAHHA![]()
Heb ooit es met een Saudische gezoend. En diezelfde avond met een Perzischequote:Op donderdag 8 december 2011 23:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Daar hebben ze vast ook lekkere wijven onder gewaden
Ik heb die film zitten kijken vandaag.quote:
Jij hebt ook geen grenzen hè? Jij bekt ook maar alles wat twee tieten heeftquote:Op donderdag 8 december 2011 23:31 schreef El_Matador het volgende:
Heb ooit es met een Saudische gezoend. En diezelfde avond met een Perzische.
Zal best. Maar die kan ik niet bij hun kont grijpen op de dansvloer.
Een beetje heer doet dat dan ook ergens anders...quote:Op donderdag 8 december 2011 23:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb ooit es met een Saudische gezoend. En diezelfde avond met een Perzische.
Zal best. Maar die kan ik niet bij hun kont grijpen op de dansvloer.
Niks mis met 2 tieten.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij hebt ook geen grenzen hè? Jij bekt ook maar alles wat twee tieten heeft
doe maar niet.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb die film zitten kijken vandaag.
Heb de ernstige neiging om ik het accent te gaan praten en dat nummer te zingen.
Is ook echt een feelgoodmoviequote:Op donderdag 8 december 2011 23:33 schreef heloef het volgende:
Ik heb die film zitten kijken vandaag.
Heb de ernstige neiging om ik het accent te gaan praten en dat nummer te zingen.
Komt goed.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:26 schreef Cactus1 het volgende:
Capstan toffe UI![]()
En Loefje ik vond je verhaal echt stoer. Volgende keer zet je ook de laatste stap
Alsjeblieft doe een spoilerquote:Op donderdag 8 december 2011 23:35 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hier wel iets mis mee dan?![]()
[ afbeelding ]
Hoe kom je daarbij?quote:Op donderdag 8 december 2011 23:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij hebt ook geen grenzen hè? Jij bekt ook maar alles wat twee tieten heeft
Er zijn van die avondjes...quote:Op donderdag 8 december 2011 23:34 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Een beetje heer doet dat dan ook ergens anders...
Ik vind dat gezicht van die vrouw nog wel het engste.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:35 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jaa, als je het op zn Russisch wil doen dan moet je nadenken welke sleuf je wil gebruikenquote:Op donderdag 8 december 2011 23:35 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik zou sowieso geen tijd langer dan vakantie willen verblijven in een moslimland. .quote:Op donderdag 8 december 2011 23:36 schreef El_Matador het volgende:
Hoe kom je daarbij?
Ik ben juist enorm kritisch. TE.
Het was een bizarre avond. En de volgende ochtend moest ik om 8:00 lesgeven. Werd om 7:50 wakker en stond om 8:15 met een enorme kegel mijn lesje te geven. In een moslimland.
Ik houd niet zo van blond, maar prima lichaam.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind dat gezicht van die vrouw nog wel het engste.
Die glimlach is nog nepper dat die 3 tieten iddquote:Op donderdag 8 december 2011 23:37 schreef heloef het volgende:
Ik vind dat gezicht van die vrouw nog wel het engste.
Maleisie valt dik mee. Verder helemaal eens.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:38 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
ik zou sowieso geen tijd langer dan vakantie willen verblijven in een moslimland. .
Afwisselingquote:Op donderdag 8 december 2011 23:38 schreef benzin het volgende:
Jaa, als je het op zn Russisch wil doen dan moet je nadenken welke sleuf je wil gebruiken![]()
![]()
Wie ben jij eigenlijk. Mij valt vandaag pas die blauwe smurf op.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:39 schreef kingtoppie het volgende:
http://www.nu.nl/man/2682(...)aam-dan-ouderen.html
Mijn ouders moeten niet zeiken dat mijn oma eenzaam is
Blijf maar in Zuid-Amerika danquote:Op donderdag 8 december 2011 23:38 schreef El_Matador het volgende:
Ik houd niet zo van blond, maar prima lichaam.
Slechte soep, die tepel links (voor de kijkers rechts) zit echt helemaal verkeerd.
Herkenbaar wel.quote:Jongeren kennen veel mensen en hebben vaak een groter sociaal netwerk dan ouderen, maar missen echte intimiteit
Hoi, kingtoppie, aangenaam.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:40 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Wie ben jij eigenlijk. Mij valt vandaag pas die blauwe smurf op.
Cookiemonsterquote:Op donderdag 8 december 2011 23:40 schreef lanterfanteraar het volgende:
Wie ben jij eigenlijk. Mij valt vandaag pas die blauwe smurf op.
De New Kids hype is aan je voorbij gegaan?quote:Op donderdag 8 december 2011 23:41 schreef Tamashii het volgende:
Wat een vrouwonvriendelijke titel.
Zo kom je nooit aan verkering.
De vrouwen in dit topic zijn toch bezet of willen niet via dit topic mannen daten. Dan maakt het weinig uit wat je hier neer plempt.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:41 schreef Tamashii het volgende:
Wat heeft dat er mee te maken?quote:Op donderdag 8 december 2011 23:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja? Ken je veel oma's die neuken dan?
Nee, vooral alleen vriendelijk tegen vrouwen zijn. Daar scoor je mee.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:41 schreef Tamashii het volgende:
De enige echte waarheid.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, vooral alleen vriendelijk tegen vrouwen zijn. Daar scoor je mee.
Wat een doemdenken zeg!quote:Op donderdag 8 december 2011 23:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De vrouwen in dit topic zijn toch bezet of willen niet via dit topic mannen daten. Dan maakt het weinig uit wat je hier neer plempt.
Ik negeer je opmerking en interpreteer 'm expres verkeerd. Oudere mensen hebben blijkbaar meer intimiteit en jij vond dat herkenbaarquote:
Onvriendelijk doen mag best op zijn tijd, maar vrouwen hoeren noemen of/en ze zo behandelen, nee.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, vooral alleen vriendelijk tegen vrouwen zijn. Daar scoor je mee.
Ach... Ga alsjeblieft niet moeilijk doen dat het vrouwonvriendelijk is... Dan kan je beter naar een feministen forum toe denk ik.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat een doemdenken zeg!
En nee, die hype is niet vorbij gegaan aan mij maar dan nog vind ik het afschuwelijk.
Maar wat is hier precies vrouwonvriendelijk aan?quote:Op donderdag 8 december 2011 23:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Onvriendelijk doen mag best op zijn tijd, maar vrouwen hoeren noemen of/en ze zo behandelen, nee.
Doemdenken? Nee hoor, gewoon realisme. Daarnaast weet iedereen dat heloef zelden serieus is in dit topic.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat een doemdenken zeg!
En nee, die hype is niet vorbij gegaan aan mij maar dan nog vind ik het afschuwelijk.
Het zal moeten gebeuren in de boze buitenwereld mijn beste Tamashii, hier gaat het merendeel van de mensen hem/haar niet vinden.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat een doemdenken zeg!
Ben jij toevallig bevriend met onderstaande user?quote:Op donderdag 8 december 2011 23:46 schreef Tamashii het volgende:
Onvriendelijk doen mag best op zijn tijd, maar vrouwen hoeren noemen of/en ze zo behandelen, nee.
quote:Op donderdag 8 december 2011 22:54 schreef Oldenzaal het volgende:
Kan dat wat minder? Er zijn ook kinderen die internet gebruiken.
Alvast vriendelijk bedankt.
Ben bang van niet nee. Is opzich wel een idee voor mij, omdat ik zo het uiterlijk minder mee laat tellen.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Het zal moeten gebeuren in de boze buitenwereld mijn beste Tamashii, hier gaat het merendeel van de mensen hem/haar niet vinden.
quote:
Tamashii liegt dat ze niet op haar kont geslagen wil worden.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik sla terug, maar verder heb ik er geen problemen meequote:Op donderdag 8 december 2011 23:50 schreef El_Matador het volgende:
Tamashii liegt dat ze niet op haar kont geslagen wil worden.
Feminismequote:Op donderdag 8 december 2011 23:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ach... Ga alsjeblieft niet moeilijk doen dat het vrouwonvriendelijk is... Dan kan je beter naar een feministen forum toe denk ik.
Dat spoort alleen maar aan tot meer.quote:
FOK!quote:Op donderdag 8 december 2011 23:51 schreef dawg het volgende:
ok. ik zit te ouwehoeren met een vriend van me die in mexico woont. hoor ik net over skype live schoten, blijkt een man die tegenover hem woont even neergeschoten te zijn.
best wel heftig.
gelukkig niks met hem, hij heeft zijn winkel meteen gesloten en naar binnen toe.
Ik ben blondquote:Op donderdag 8 december 2011 23:52 schreef El_Matador het volgende:
Dat spoort alleen maar aan tot meer.
Ik ben aan mijn kont opgetild. Of aan mijn tieten. Ik weet niet meer, maar dat was ook wel grappig.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:51 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind het wel tof, op mijn kont geslagen worden.
Daag je nu alle mannen in dit topic uit?quote:Op donderdag 8 december 2011 23:51 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik sla terug, maar verder heb ik er geen problemen mee
Klinkt wel leuk.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:52 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik ben aan mijn kont opgetild. Of aan mijn tieten. Ik weet niet meer, maar dat was ook wel grappig.
Jaloers?quote:Op donderdag 8 december 2011 23:52 schreef kingtoppie het volgende:
Daag je nu alle mannen in dit topic uit?
Hoe moet ik dat voor me zien?quote:Op donderdag 8 december 2011 23:52 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik ben aan mijn kont opgetild. Of aan mijn tieten. Ik weet niet meer, maar dat was ook wel grappig.
Ik ook, toch zie je dat niet op mijn avatar.quote:
Ik ben ook niet zo uiterlijk gefixeerd hoor.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben bang van niet nee. Is opzich wel een idee voor mij, omdat ik zo het uiterlijk minder mee laat tellen.
Gelukkig maar, anders zou ik me zorgen maken.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:54 schreef kingtoppie het volgende:
Neehoor, ik hoef niet spanky spanky te doen met mijn mannelijke forum vrienden.
Dat vroeg ik me dus ook af.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat voor me zien?
ja dat lijkt me ook wel leuk, als een meisje op me afkomt en me gaat optillen enzo en omhelzenquote:Op donderdag 8 december 2011 23:52 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Hoezo zorgen maken?quote:Op donderdag 8 december 2011 23:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders zou ik me zorgen maken.
Toevallig zeg! Mijn avatar geeft dat ook niet prijsquote:Op donderdag 8 december 2011 23:54 schreef El_Matador het volgende:
Ik ook, toch zie je dat niet op mijn avatar.
Een meisje hoort jou niet op te tillen gekkiequote:Op donderdag 8 december 2011 23:54 schreef mylifeisgrey het volgende:
ja dat lijkt me ook wel leuk, als een meisje op me afkomt en me gaat optillen enzo en omhelzen
ik zou schigtig lijken, maar oh wat wil ik het graag, misschien dat ik dan zou smelten
Je bent in elk geval niet te zwaar daarvoorquote:Op donderdag 8 december 2011 23:54 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja dat lijkt me ook wel leuk, als een meisje op me afkomt en me gaat optillen enzo en omhelzen
ik zou schigtig lijken, maar oh wat wil ik het graag, misschien dat ik dan zou smelten
Jij hebt helemaal geen foto's. En zonder doe ik niks. Dat was eens (geen date overigens) maar nooit meer.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Toevallig zeg! Mijn avatar geeft dat ook niet prijs
quote:Op donderdag 8 december 2011 23:55 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik heb zo'n beeld van jou:
[ afbeelding ]
nee alleen maar lachen is het doel.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
oh die college waar dus geschoten is ??quote:Op donderdag 8 december 2011 23:51 schreef dawg het volgende:
ok. ik zit te ouwehoeren met een vriend van me die in mexico woont. hoor ik net over skype live schoten, blijkt een man die tegenover hem woont even neergeschoten te zijn.
best wel heftig.
gelukkig niks met hem, hij heeft zijn winkel meteen gesloten en naar binnen toe.
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:55 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben ik ook niet echt, maar een meid die er leuker uitziet (meestal lang, blond en slank) heeft eerder mijn aandacht en daar ga ik dan mee praten.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo uiterlijk gefixeerd hoor.
Mocht dat zo overkomen na vorige week.
Daarentegen lijk ik sprekend op mijn avatar.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Toevallig zeg! Mijn avatar geeft dat ook niet prijs
Mexico is groot man. DF is veilig. Heb er uren rondgelopen, alleen.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:55 schreef dawg het volgende:
mata, je had dus toch gelijk. ik stel mijn trip even uit ook.
Virginia, Mexico?quote:Op donderdag 8 december 2011 23:56 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
oh die college waar dus geschoten is ??
Huh dat is Yvonne toen ze nog lekker wasquote:Op donderdag 8 december 2011 23:55 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ja daarom gebeurd het ook niet, maar ik zou het wel graag willen, gewoon een meisje die precies alles goed doet en mij goed laat voelen.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Een meisje hoort jou niet op te tillen gekkie
Dat is engquote:Op donderdag 8 december 2011 23:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Daarentegen lijk ik sprekend op mijn avatar.
Royo doet niet anders.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:46 schreef Tamashii het volgende:
... maar vrouwen hoeren noemen of/en ze zo behandelen, nee.
die horizontale streepjes zijn wel leuk.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:57 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Huh dat is Yvonne toen ze nog lekker was
/yvonne garp
Dat was ze allemaal.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben ik ook niet echt, maar een meid die er leuker uitziet (meestal lang, blond en slank) heeft eerder mijn aandacht en daar ga ik dan mee praten.
Dat willen we allemaal zo'n persoonquote:Op donderdag 8 december 2011 23:57 schreef mylifeisgrey het volgende:
ja daarom gebeurd het ook niet, maar ik zou het wel graag willen, gewoon een meisje die precies alles goed doet en mij goed laat voelen.
Prikkelbaarquote:Op donderdag 8 december 2011 23:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ook. Wat voor een beeld heb jij van mij?
ja je neus volgens mij.quote:
wel oneerlijk dan hoor, dat als een meid ergens heen gaat jongens dat allemaal voor haar gaan proberen te doen.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat willen we allemaal zo'n persoon
Ideale lengte: 1,60-1,68.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:58 schreef formerjellybean het volgende:
Ze tillen mij vaak op maar ik ben dan ook klein
Misschien kun je je laten ombouwenquote:Op donderdag 8 december 2011 23:59 schreef mylifeisgrey het volgende:
wel oneerlijk dan hoor, dat als een meid ergens heen gaat jongens dat allemaal voor haar gaan proberen te doen.
Ja, ik voel je broeder. Maar troost je met de gedachte dat je goed bezig bent.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat was ze allemaal.![]()
Godver ze was zo mooi.
quote:
Wat zit je nou?quote:Op donderdag 8 december 2011 23:59 schreef Tamashii het volgende:
Hahahaha, ik begrijp dat jullie niemand kunnen versieren, wat the fuck. Ga vooral zo door, dan zal het nooit lukken.
Bedankt voor het vertrouwen. Fijn levenquote:Op donderdag 8 december 2011 23:59 schreef Tamashii het volgende:
Hahahaha, ik begrijp dat jullie niemand kunnen versieren, wat the fuck. Ga vooral zo door, dan zal het nooit lukken.
ja wat ik heb jarenlang nu de tijd al voor alle gedachtes hoorquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Misschien kun je je laten ombouwen
Dat zal het zijn.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:59 schreef Tamashii het volgende:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je had mijn pics toch gezien of niet?
nee, niet daar.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:56 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
oh die college waar dus geschoten is ??
Jij bent een reuzin? Sja.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:01 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Bij deze definitief besloten dat een foto sturen geen zin meer heeft
maar afentoe willen vrouwen dat toch als er concensus is bereikt tussen twee volwassenen ?quote:Op donderdag 8 december 2011 23:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dus kan je helpen?quote:Op donderdag 8 december 2011 23:59 schreef Tamashii het volgende:
quote:Op donderdag 8 december 2011 23:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ook. Wat voor een beeld heb jij van mij?
Thanks for the support, chick.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:59 schreef Tamashii het volgende:
178, dan ben je geen reuzin, maar wel langer dan gemiddeldquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:02 schreef El_Matador het volgende:
Jij bent een reuzin? Sja.
De langste meid die ik heb gehad was even lang als ik denk ik.
En lekker spiritueel. Donkerharig toevallig?quote:
Bedankt voor de opbeurende woorden.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:59 schreef Tamashii het volgende:
veracruz is nu niet echt veilig. was het dus al niet maar het breidt zich nu uit naar buiten het centrum en de stedelijke grenzen.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mexico is groot man. DF is veilig. Heb er uren rondgelopen, alleen.
178 is een mooie lengte.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:02 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
178, dan ben je geen reuzin, maar wel langer dan gemiddeld
Half. Bruin haar met lichte plekken erin.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En lekker spiritueel. Donkerharig toevallig?
Waarom posten jij en Lant een 50+ vrouw die er nog probeert jong uit te zienquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:02 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen niet zo Amerikaans.
Net zolang als ik dus. Damn, geen hakken.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:02 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij wordt al opgetild door een ander heb ik begrepen. Lichamelijk ben je helemaal in orde.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:02 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik zak wel door de knietjes om die ene centimeter weg te werken.
in het buitenland ben je wel een reuzin.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:02 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
goede vraag...quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:03 schreef Schenkstroop het volgende:
Tamashii hoe kan een lelijke onzekere jongen jou het beste versieren?
/constructieve ontopic vraag.
Dan weet je dat ik niet eng ben. Gelukkig.quote:
Hoi Heath.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:02 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Thanks for the support, chick.
Ik hou wel van vrouwen die door de knieen gaan voor een man.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:02 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik zak wel door de knietjes om die ene centimeter weg te werken.
Zij lijkt ook echt op een cactusquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:02 schreef heloef het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen niet zo Amerikaans.
Ja precies. Waarom wil je per se daarheen dan? Mexico heeft zoveel moois te bieden.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:03 schreef dawg het volgende:
[..]
veracruz is nu niet echt veilig. was het dus al niet maar het breidt zich nu uit naar buiten het centrum en de stedelijke grenzen.
Wie wil er nou uberhaupt door een lelijke onzekere jongen versierd worden?quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:03 schreef Schenkstroop het volgende:
Tamashii hoe kan een lelijke onzekere jongen jou het beste versieren?
/constructieve ontopic vraag.
je bent bij joysa toch? dude wtf???quote:Op donderdag 8 december 2011 23:43 schreef stefanhaan het volgende:
het is zo koud hier, dat ik serieus.
Een shirt aan heb, jack erover, hemd erover, shirt erover, hoed op, capuchon op![]()
Okee, okee poging twee volgt zo.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Waarom posten jij en Lant een 50+ vrouw die er nog probeert jong uit te zien![]()
Zo oud ben ik niet hoor
omdat die vriend van me daar woont en hij net vader is geworden.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja precies. Waarom wil je per se daarheen dan? Mexico heeft zoveel moois te bieden.
Schijnheliig miereneuken.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik had 175 beter gevonden denk ik.
Ik hoop op zijn minst één meisje; dat meisje is voor mijquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:05 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wie wil er nou uberhaupt door een onzekere jongen versierd worden?
nobodyquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:05 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wie wil er nou uberhaupt door een lelijke onzekere jongen versierd worden?
Ik zou ook wel kleiner willen zijn, rond de 1.75 inderdaad.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Misguided passion is altijd zo zondequote:Op donderdag 8 december 2011 23:59 schreef Tamashii het volgende:
jij moet niet zo streng zijn voor jezelfquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:07 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik hoop op zijn minst één meisje; dat meisje is voor mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dan blond.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
178quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Kan je wel op bezoek gaan toch? Die bussen zijn geniaal in MX.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:06 schreef dawg het volgende:
[..]
omdat die vriend van me daar woont en hij net vader is geworden.
Goede vraag.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:05 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dit zinnetje haalt je al 3 punten omhoog op de zelfverzekerdheid-schaal.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:07 schreef benzin het volgende:
[..]
Je zat met het haar re-de-lijk goedquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:06 schreef heloef het volgende:
Okee, okee poging twee volgt zo.
Het is lastig want ze zijn allemaal te lelijk of te mooi op Google.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:07 schreef heloef het volgende:
Aha!Redheads met blanke huidjes zijn ook al niet zo mijn smaak, maar ze heeft een goeie blik. Mooie meid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dan blond.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
nouja, als het in zijn straat gebeurt vind ik het toch wel een risico. ik zou sowieso vliegen naar veracruz, bus ook wel gedaan maar 5,5 uur lang en dan midden in de nacht aankomen is niks.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kan je wel op bezoek gaan toch? Die bussen zijn geniaal in MX.
Maar kut voor hem en zijn jonge gezin.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit zinnetje haalt je al 3 punten omhoog op de zelfverzekerdheid-schaal.
ik denk dat je beter kan denken dat 1 op de 100 meisjes wat voor jouw is. en dat je ze alleen moet tegenkomen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:07 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij lelijk bent en op een dag ben je ook niet meer zo onzeker. Ik heb vertrouwen in jouquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:07 schreef benzin het volgende:
Das mijn beeld van Cactus een beetje.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Redheads met blanke huidjes zijn ook al niet zo mijn smaak, maar ze heeft een goeie blik. Mooie meid.
Okido.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je zat met het haar re-de-lijk goedVerder staan mijn ogen niet zo dicht bij elkaar. Andere kleur en geen of nauwelijks rimpels en minder bol hoofd
hoe herken je de onzekere maar eigenijk hele leuke lieve meisjes? en waar kom je ze tegen? (voor het geval je die nog niet kent)quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:08 schreef heloef het volgende:
Al zijn er wel genoeg die een onzeker meisje proberen te versieren.
Waaronder ik zelf.
Shit, ik zat nog te twijvelen. ik had die 'lelijke' moeten laten staan.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:05 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
FOK!quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:10 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hoe herken je ze? en waar kom je ze tegen? (voor het geval je die nog niet kent)
Door bijvoorbeeld ietsje aandacht aan je spelling te schenken.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:10 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Shit, ik zat nog te twijvelen. ik had die 'lelijke' moeten laten staan.
nog een keer.
TAMASHII: Hoe kan een lelijke onzekere jongen jou het beste versieren? /constructieve ontopic vraag.
Oh, ik zeker wel. Maar ik weet iedereen hier wel een beetje.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:10 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb nooit beelden van mensen voor ik hun foto heb gezien
Ik ook.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij lelijk bent en op een dag ben je ook niet meer zo onzeker. Ik heb vertrouwen in jou
Bij jou denk ik aan Liv Tyler met bruin-sunglowblondestreepjes haar.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:10 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb nooit beelden van mensen voor ik hun foto heb gezien
Ik ben niet bepaald knapquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bij jou denk ik aan Liv Tyler met bruin-sunglowblondestreepjes haar.
Komt in orde. Moment geduldquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:12 schreef kingtoppie het volgende:
Ik wil wel horen hoe mensen denken dat ik eruit zie...
Jij bent anders, je vind jezelf lelijk maar hebt daar totaal geen problemen mee.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik onzeker ben maar lief ben ik niet.
ja misschien...quote:
Paint?quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:13 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Komt in orde. Moment geduld
mij niet.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:11 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh, ik zeker wel. Maar ik weet iedereen hier wel een beetje.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:12 schreef kingtoppie het volgende:
Ik wil wel horen hoe mensen denken dat ik eruit zie...
Niemand gaat dat neer zetten op zijn profiel natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:13 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja misschien...
ik heb ook op relatieplanet.nl zoektermen als " katten" en "onzeker" en "borderline" enzo gebruikt, maar ik kreeg niet veel resultaten...
op die sites is iedereen maar spontaan en ondernemend en avontuurlijk.
Dat bedoel ik, ik vind mezelf niet leuk of knap maar heb er enigszins schijt aan. Dat heeft geen naam dacht ik.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij bent anders, je vind jezelf lelijk maar hebt daar totaal geen problemen mee.
Een geaccepteerd laag zelfbeeld. Kan je niet echt onzeker noemen maar ook weer niet zeker.
Laat mij dat alsjeblieft bepalen zeg.quote:
Daarop moet je niet zoeken. Dat is niet iets wat de meeste mensen als eerst van zichzelf willen laten zien.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:13 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja misschien...
ik heb ook op relatieplanet.nl zoektermen als " katten" en "onzeker" en "borderline" enzo gebruikt, maar ik kreeg niet veel resultaten...
op die sites is iedereen maar spontaan en ondernemend en avontuurlijk.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, ik vind mezelf niet leuk of knap maar heb er enigszins schijt aan. Dat heeft geen naam dacht ik.
hoe lokasenna beweegt in de sociale dynamiek, en over straat enzo en op stoelen zit en loopt, dat kan een groot voorbeeld voor jou zijn heloef.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij bent anders, je vind jezelf lelijk maar hebt daar totaal geen problemen mee.
Een geaccepteerd laag zelfbeeld. Kan je niet echt onzeker noemen maar ook weer niet zeker.
er waren wel een paar... het triggerde mijn verliefdheidsgevoelensquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Niemand gaat dat neer zetten op zijn profiel natuurlijk.
beter dan ik als ik de hele dag niets aan mezelf doe.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:16 schreef Lokasenna het volgende:
Zo zie je eruit als je de hele dag niets aan jezelf hebt gedaan
[ afbeelding ]
Jij bent gewoon te liefquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:07 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
jij moet niet zo streng zijn voor jezelf
Dankjewelquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij lelijk bent en op een dag ben je ook niet meer zo onzeker. Ik heb vertrouwen in jou
Zo'n heerlijk harige mannenkont. Niet te versmaden.quote:
Weet je dat jij echt een prachtig gezichtje hebt, daar ben ik echt jaloers op. Alleen heeft het als je er niets aan gedaan hebt nu nog wel een hele jonge uitstraling.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:16 schreef Lokasenna het volgende:
Zo zie je eruit als je de hele dag niets aan jezelf hebt gedaan
[ afbeelding ]
Ja, iedereen gelooft me als ik zeg dat ik in de derde klas zitquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Weet je dat jij echt een prachtig gezichtje hebt, daar ben ik echt jaloers op. Alleen heeft het als je er niets aan gedaan hebt nu nog wel een hele jonge uitstraling.
Heb je eigenlijk bewust voor wat korter haar gekozen?
Wat zijn vrouwen toch lief voor elkaar.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Weet je dat jij echt een prachtig gezichtje hebt, daar ben ik echt jaloers op. Alleen heeft het als je er niets aan gedaan hebt nu nog wel een hele jonge uitstraling.
Heb je eigenlijk bewust voor wat korter haar gekozen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens stoer van Loka dat ze een foto post als ze zichzelf lelijk noemt. Zijn er niet veel die dat durven.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ah okay, ik denk dat je met wat langer haar ook al meteen weer wat ouder over kan komen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, iedereen gelooft me als ik zeg dat ik in de derde klas zit
En ik koos het vorig jaar bewust, maar laat het inmiddels weer groeien, het schier alleen nog niet zo op...
quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat zijn vrouwen toch lief voor elkaar.Ach ja, weinig problemen mee, slechter dan mijn eigen oordeel over mezelf krijg ik toch niet te horenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens stoer van Loka dat ze een foto post als ze zichzelf lelijk noemt. Zijn er niet veel die dat durven.![]()
Dat hij Homo is?quote:
Jouw overmatig gebruik van schmink en kleurlenzen gaven dat weg. Seriously!quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zo'n heerlijk harige mannenkont. Niet te versmaden.
ja ik was wel bang dat ik jou dan zou tegenkomen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:14 schreef formerjellybean het volgende:
ummm mlig waarom ga je zoeken op borderline ??
Wat vind je leuk aan borderliners?quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:23 schreef mylifeisgrey het volgende:
ja ik was wel bang dat ik jou dan zou tegenkomen.
maar voor de rest is dat heel aantrekkelijk hoor!
Ja, ik had er ook al over nagedacht. Hoe ik mijn haar een paar jaar geleden had was achteraf echt afschuwelijk, veel en veel te kort. Nu vind ik het wel gaan, maar langer is leuker.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ah okay, ik denk dat je met wat langer haar ook al meteen weer wat ouder over kan komen.![]()
Ik heb mijn haar eens in een korte bob gehad, afschuwelijke was dat.
Ik kan ook nog dansen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:23 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Jouw overmatig gebruik van schmink en kleurlenzen gaven dat weg. Seriously!
verlangens krijgen naar iemand met stoornissen is een symptoon wat de mens krijgt als hij niet veel contact heeft met het andere geslacht en wanhopig is. het staat (nog) niet in de psychologieboeken omdat het niet vaak voorkomt dat iemand zo geisoleerd en wanhopig kan zijn, en het is nog niet onderzocht.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:24 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat vind je leuk aan borderliners?
Ik denk dat hij een onderdanig type moet zoeken die dat opwindend vindtquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:25 schreef Supersoep het volgende:
Schenkstroop, meester der beledigingen. Hoe kan je je daar nog tegen verweren?
Ik beweeg ook door de sociale dynamiek hoor, ik praat zelfs met wildvreemde blondines wiens benen enkel gehuld zijn in een panty.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:16 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
[..]
hoe lokasenna beweegt in de sociale dynamiek, en over straat enzo en op stoelen zit en loopt, dat kan een groot voorbeeld voor jou zijn heloef.
[..]
er waren wel een paar... het triggerde mijn verliefdheidsgevoelens
Niet helemaal waar , je hebt daar verschillen in je hebt meiden die heel losbandig door kunnen worden en je hebt de meiden die inderdaad nogal op zichzelf zijn.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:25 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dat is een symptoon wat de mens krijgt als hij niet veel contact heeft met het andere geslacht en wanhopig is.
lant had het ook
Waarom naar mensen met stoornissen dan? Zijn 'normale' mensen te normaal? Heb jij een stoornis denk je?quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:25 schreef mylifeisgrey het volgende:
verlangens krijgen naar iemand met stoornissen is een symptoon wat de mens krijgt als hij niet veel contact heeft met het andere geslacht en wanhopig is. het staat (nog) niet in de psychologieboeken omdat het niet veel voorkomend, situaties als mij enzo.
maar lant had het ook
Jij lijkt me stiekem wel onderdanig.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:26 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij een onderdanig type moet zoeken die dat opwindend vindt
Hij is sowieso autistisch, dat kan niet anders.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:26 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Waarom naar mensen met stoornissen dan? Zijn 'normale' mensen te normaal? Heb jij een stoornis denk je?
Prik je nou door mijn stekels heen?quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:27 schreef Supersoep het volgende:
Jij lijkt me stiekem wel onderdanig.
ja wat jij dan ook horquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij is sowieso autistisch, dat kan niet anders.
nee hoor, misschien niets mis met me. nooit iets vastgesteld enzoquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:26 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Waarom naar mensen met stoornissen dan? Zijn 'normale' mensen te normaal? Heb jij een stoornis denk je?
Ik denk nog erger; dat jij goed bij Schenk zou passen...quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:27 schreef Cactus1 het volgende:
Edit: of zeg je dat ik schenk zijn type ben![]()
Zulke mannen wilde ik ook altijd, maar vaak komt dat neer op een slopende machtsstrijd relatie die helemaal niet meer gaat om elkaar leuk vinden, alleen om wie heeft de controle. Ik ben er klaar mee. Ik wil nu gewoon een toffe gelijkwaardige relatiequote:Op vrijdag 9 december 2011 00:28 schreef El_Matador het volgende:
Een vrouw die net zo dominant is als ik, zodat ik een beetje moeite moet doen om haar onderdanig te krijgen.
Dat zijn de besten.
Ik lig in bed.quote:
Waarom?quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:29 schreef twi het volgende:
Ik denk nog erger; dat jij goed bij Schenk zou passen...
Ja, en mijn presentatie voor morgenvroeg niet echt. Verdomme.quote:
Ik denk dat jij de enige bent die jouzelf en Lant normaal vindenquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:28 schreef mylifeisgrey het volgende:
nee hoor, misschien niets mis met me. nooit iets vastgesteld enzo
en ik zeg toch, het is een normaal symptoon wat komt door wanhopige gevoelens, en gebrek aan de contact met het andere geslacht.. lant had het ook en die is oo khelemaal normaal
Dat heeft niet met relatie te maken.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zulke mannen wilde ik ook altijd, maar vaak komt dat neer op een slopende machtsstrijd relatie die helemaal niet meer gaat om elkaar leuk vinden, alleen om wie heeft de controle. Ik ben er klaar mee. Ik wil nu gewoon een toffe gelijkwaardige relatie
Ik ben aan het afkicken, laat me.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:31 schreef stefanhaan het volgende:
mannen die niet een vast fapritme hebben
Dan moet je ook niet zo laat gaan wassen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:31 schreef formerjellybean het volgende:
ik moet wachten tot die klotewas over is
Ieder zijn ding. Doe mij maar gewoon veel lol, toffe sex, leuke dingen doen en weinig ruziequote:Op vrijdag 9 december 2011 00:32 schreef El_Matador het volgende:
Dat heeft niet met relatie te maken.
Ik heb 3,5 jaar een relatie gehad met een nymfomane. Elke dag ruzie, elke dag keiharde porno. Om gek van te worden.
Een goeie verdeling van controle is key.
Ik ben jaloers.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben aan het afkicken, laat me.
je kan ook meer omgang met benzin nemen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zulke mannen wilde ik ook altijd, maar vaak komt dat neer op een slopende machtsstrijd relatie die helemaal niet meer gaat om elkaar leuk vinden, alleen om wie heeft de controle. Ik ben er klaar mee. Ik wil nu gewoon een toffe gelijkwaardige relatie
nee hoor, een psycholoog (die er misschien verstand van heeft, en ook door rechters als iemand die er verstand van heeft word gezien) vind haar ook helemaal normaal.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de enige bent die jouzelf en Lant normaal vinden
oh dat klinkt wel gezellig.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ieder zijn ding. Doe mij maar gewoon veel lol, toffe sex, leuke dingen doen en weinig ruzie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu effe reporten. Wie niet waagt die niet wint.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:18 schreef El_Matador het volgende:
DM van Schenkstroop
09-12-2011 @ 00:14:38
Wat mot je dan. Homo !?![]()
![]()
Dus die PM was echt? Flauw hoorquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:33 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
En nu effe reporten. Wie niet waagt die niet wint.
Maar als je denkt dat ik zo'n pervert ben, zal ik het morgen wel even waar maken hoor.quote:
Flinke jongen ben je.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:33 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
En nu effe reporten. Wie niet waagt die niet wint.
Ik denk dat dat geen gelijkwaardige relatie zou zijn op dit moment. Ik moet wel een dominant/zelfverzekerd type hebben, maar het moet geen strijd worden.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:33 schreef mylifeisgrey het volgende:
je kan ook meer omgang met benzin nemen.
hij klinkt best kruiperig, en dan kan je dat eens proberen.
Een rechter oordeelt niet over psychische stoornissen. Wat moet iemand eigenlijk bij een rechter als je volkomen normaal bent?quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:33 schreef mylifeisgrey het volgende:
nee hoor, een psycholoog (die er misschien verstand van heeft, en ook door rechters als iemand die er verstand van heeft word gezien) vind haar ook helemaal normaal.
Ik denk dat ik vannacht alweer faal, ik heb zo vaak een dag zonder geprobeerd zonder succesquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je kan met me meedoen, misschien kunnen we elkaar motiveren.
ja en misschien gaat de zon morgen ook wel weer schijnen!quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:35 schreef El_Matador het volgende:
Truste benzin. Morgen weer een dag om sterk en zelfverzekerd te beginnen.
Dat bedoel ik dus ook.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:35 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat geen gelijkwaardige relatie zou zijn op dit moment. Ik moet wel een dominant/zelfverzekerd type hebben, maar het moet geen strijd worden.
Wacht jij eerst maar af. Misschien gaat ie wel verschrompelenquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:34 schreef heloef het volgende:
Maar als je denkt dat ik zo'n pervert ben, zal ik het morgen wel even waar maken hoor.
Figuurlijk dan, want letterlijk is het kutweer voor op de fiets -_-quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:36 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja en misschien gaat de zon morgen ook wel weer schijnen!
het lijkt er wel op.
het bewijst wel dat de rechter nog vertrouwen heeft in de psycholoog(zelfs na tilburg incidenten). alsof de psychologen wel te vertrouwen zijn.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:35 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat geen gelijkwaardige relatie zou zijn op dit moment. Ik moet wel een dominant/zelfverzekerd type hebben, maar het moet geen strijd worden.
[..]
Een rechter oordeelt niet over psychische stoornissen. Wat moet iemand eigenlijk bij een rechter als je volkomen normaal bent?
Ik ook wel hoorquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben wel eens om ergere dingen geschrokken
Mja voor vrouwen maakt het verder ook weinig uit denk ik.. Meer een mannen ding... Met die testosteron spiegels enzoquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vannacht alweer faal, ik heb zo vaak een dag zonder geprobeerd zonder succes
Waarom is dat eigenlijk zo'n probleem/niet leuk?quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:36 schreef Myraela het volgende:
Ik wil wel een dominante man, puur omdat ik anders echt over hem heen zou lopen.![]()
Te saai, makkelijk.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:37 schreef benzin het volgende:
[..]
Waarom is dat eigenlijk zo'n probleem/niet leuk?
Ik blijf speciaal op voor die vraag
God... Dan heeft je vriend geen persoonlijkheid, persoonlijkheden zijn leuk.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:37 schreef benzin het volgende:
[..]
Infected Mushroomquote:
Ik vind Lant niet normaal overkomen. Maar dat is mijn meningquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:36 schreef mylifeisgrey het volgende:
het bewijst wel dat de rechter nog vertrouwen heeft in de psycholoog(zelfs na tilburg incidenten). alsof de psychologen wel te vertrouwen zijn.
en de dus (vertrouwelijke) psycholoog heeft vastgesteld dat lant helemaal normaal is.
Ik smeerde eens een keer een cracker, heel geconcentreerd en langzaam. Toen brak die cracker en schrok ik me de pleuresquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook wel hoor
Ik word sowieso 's nachts helemaal paranoia.
Veel discussie dus. Dat zou ik ook verwachten in een relatie met Supersoep.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:37 schreef Mystikvm het volgende:
Goedenavond!
Ik kan heel autoritair zijn. Best een slechte eigenschap. Om het goed te maken vind ik mezelf wel voor rede vatbaar. Ik geef toe aan goede argumenten.
Te makkelijk, dan voegt iemand maar weinig toe. Want ik heb misschien vaak (eigenlijk altijdquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:37 schreef benzin het volgende:
[..]
Agressie heeft daar niks mee te makenquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:39 schreef heloef het volgende:
Ik faal gewoon hard in dominant zijn.
Komt omdat ik gewoon een stuk agressie mis.
Vrouwen willen het gevoel hebben dat zij beschermd worden en veilig zijn en niet het gevoel hebben dat zij de 'man' in huis zijn.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:37 schreef benzin het volgende:
Is dit gebaseerd op oud postgedrag?quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:38 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik vind Lant niet normaal overkomen. Maar dat is mijn mening
Dominant zijn heeft niks te maken met agressie, maar alles met zelfrespect en grenzen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:39 schreef heloef het volgende:
Ik faal gewoon hard in dominant zijn.
Komt omdat ik gewoon een stuk agressie mis.
Da's wel erg jaquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik smeerde eens een keer een cracker, heel geconcentreerd en langzaam. Toen brak die cracker en schrok ik me de pleures
Wacht, heb ik een relatie met Supersoep?quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:38 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Veel discussie dus. Dat zou ik ook verwachten in een relatie met Supersoep.
Klinkt goed. Kende het niet, dank je.quote:
Ik heb het ook niet over iets fysieks.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Agressie heeft daar niks mee te maken
Gebaseerd op het moment dat ik hier ging meeposten. Dus een maandje of 2 nu ofzo?quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:39 schreef lanterfanteraar het volgende:
Is dit gebaseerd op oud postgedrag?
Al jaren. Dat je dat vergeten bent zeg.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wacht, heb ik een relatie met Supersoep?
dat kan, maar dan ken je haar niet goed genoeg.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:38 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik vind Lant niet normaal overkomen. Maar dat is mijn mening
Begrijpend lezen?quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:41 schreef Mystikvm het volgende:
Wacht, heb ik een relatie met Supersoep?
Ja vast.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:41 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dat kan, maar dan ken je haar niet goed genoeg.
of er is iets mis met je inschattigsvermogens.
Ik zag vorige week hier iemand zwaaien, telkens als ik keek zag ik het weer. Ik durfde niet meer te kijken en probeerde te slapen. Weet nog steeds niet wat het was, het was op de muur dus niet voor een raam ofzo.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Da's wel erg ja
Ik schrik altijd van schaduwen die ik denk te zien in mijn ooghoeken maar die natuurlijk niet bestaan
Of ik voel ineens koude windvlagen ofzo, echt van die mindfucks.
Niks mis met die gedachte trouwens, maar ik denk niet dat je op het eerste gezicht een goed profiel hebt van iemand qua ''dominantie''quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:40 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dominant zijn heeft niks te maken met agressie, maar alles met zelfrespect en grenzen.
Ik ga tegen iedereen in. Maar mij vind je weer een trol. 'Wat wil het wijf' ?quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:36 schreef Myraela het volgende:
Ik wil wel een dominante man, puur omdat ik anders echt over hem heen zou lopen.![]()
Het grappigste zijn de mannen die zeggen dominant te zijn, en in die gedachte moet je ze vooral laten, maar vervolgens kan je ze zo makkelijk manipuleren en doen ze alsnog alles wat je wilt.Maar uiteindelijk is dat helemaal niet leuk.
Iemand die tegen je in gaat is veel leuker, soms eens meegaat, soms eens tegenwerkt, gewoon een beetje in verhouding, maar dat je er iig niet gebruik van gaat maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |