SPOILER: Lees verder...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
we hebben net even harde regen gehad hoorquote:Op donderdag 8 december 2011 22:54 schreef Againzender het volgende:
Valt een beetje tegen in Amsterdam, regen, geen wind.... misschien komt het zo nog
Dat staat er ook jaquote:Op donderdag 8 december 2011 22:57 schreef Mestras het volgende:
[..]
we hebben net even harde regen gehad hoor
Amsterdam heeft zijn portie weer al gehad ja. De buienlijn is zo dun dat het maar 5-10 min duurt.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:57 schreef Mestras het volgende:
[..]
we hebben net even harde regen gehad hoor
ik had wat meer verwacht vooral van de wind. Wind is nu gewoon wegquote:Op donderdag 8 december 2011 22:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat staat er ook ja
Maar verder niet echt spectaculair.
Nou,als je net zoals ik op de fiets zit is het lijntje niet zo dunquote:Op donderdag 8 december 2011 22:57 schreef zoem het volgende:
Zo regent het als een malle en zo is het weer windstil en druppelt het wat. Dun lijntje met buien dus.
Ja oke, maar toch valt het nog best mee.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:30 schreef WeerServies het volgende:
@ Drass, check even mijn website, ik heb daar de radar gezet in DbZ en dat oogt voor onze streken spectaculair
Europese is ook niet correct qua kleurweergave, die is te extreemquote:Op donderdag 8 december 2011 23:44 schreef Rabieluh het volgende:
Benieuwd of Breda nog wat krijgt, zou bijna wat aan moeten komen.
Op de europese radar ziet de lijn er een stuk scherper uit dan de Nederlandse.
In dat geval valt het weer eens tegen, zoals zo vaak hierquote:Op donderdag 8 december 2011 23:45 schreef Drassss het volgende:
[..]
Europese is ook niet correct qua kleurweergave, die is te extreem
Leuke muziekquote:Op donderdag 8 december 2011 23:51 schreef plankie het volgende:
Niet veel wind, wel een mooi licht. Twee dagen geleden geschoten, wilde het toch met jullie delen
Forcefield is weer presentquote:Op donderdag 8 december 2011 23:49 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
In dat geval valt het weer eens tegen, zoals zo vaak hier.
Jep, hier ook 25km no van Eindhoven.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:10 schreef DemonRage het volgende:
De wind trekt hier in Eindhoven lekker aan op nadering van het koufront.
Zat net nog op de snelweg.....Lijkt net of je dronken aan het rijden bent.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:10 schreef DemonRage het volgende:
De wind trekt hier in Eindhoven lekker aan op nadering van het koufront.
Dat had ik vanmiddag maar dan op de Kalmthoutsesteenweg in Wuustwezelquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:48 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zat net nog op de snelweg.....Lijkt net of je dronken aan het rijden bent.
Doodsbang was ik toen ik met 4 versleten banden aan het rondrijden was. Boven de 120 was bijna een sollicitatie voor de vangrail.quote:Op vrijdag 9 december 2011 02:04 schreef sararaats het volgende:
[..]
Dat had ik vanmiddag maar dan op de Kalmthoutsesteenweg in Wuustwezel
Ik was doodsbang
quote:Op woensdag 7 december 2011 12:04 schreef Drugshond het volgende:
Na vrijdag is het niet afgelopen.......
Er is nog een groter systeem in aantocht.
Vrijdag 960 mbar (bij Denemarken)..... next one 950 mbar (die ook deze kant op schuift) .
De hardste wind in de regio Breda. Dat móet een hoax zijn.quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 03:17 schreef Drugshond het volgende:
[ afbeelding ]
Best gave foto. Windmolens boven Schotland die toast gaan.
eensch, daar staat een schildquote:Op vrijdag 9 december 2011 08:31 schreef JDude het volgende:
[..]
De hardste wind in de regio Breda. Dat móet een hoax zijn.
Klopt helemaalquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:01 schreef lipjes het volgende:
[..]
eensch, daar staat een schild
daarom hebben wij nooit mooi weer
dromen zijn bedrog hequote:Op vrijdag 9 december 2011 15:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ja het is behoorlijk nat deze maanden ook nog eens winderig, beter dan het rustige miste saaie rotweertje in Nov
In januari dan een vette omslag naar winterweer?die dan tot maart duurt en dan boem de lente in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind je ik vind het echt heeeeeel erg meevallen met die paar druppels die er gevallen zijn.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ja het is behoorlijk nat deze maanden ook nog eens winderig, beter dan het rustige miste saaie rotweertje in Nov
In januari dan een vette omslag naar winterweer?die dan tot maart duurt en dan boem de lente in
Jep, flinke regenbui dat over ging in hagel.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:07 schreef zoem het volgende:
Het wordt steeds gekker met die wind
In het zuiden des lands ook al wat hagel gehad vanavond.
eindelijk ook temperaturen onder 0 (op de lange termijn)quote:Op zaterdag 10 december 2011 10:34 schreef aloa het volgende:
Die pluim... de oper gaat voor windkracht 7 in de bilt voor vrijdag met windstoten tot bijna 110 km/uur.
[ afbeelding ]
Groundhog day!!!quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:18 schreef Drugshond het volgende:
Zoek de verschillen.
[ afbeelding ]
Nope...hij gaat weer naar dinsdag. Eerdere voorspelling blijft er goed bij liggen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 02:44 schreef Drugshond het volgende:
Dinsdag was al leuk - woensdag begint er nog beter uit te zien (over het gehele land > 90 km/h).
Storm is aan het vertragen...
Witte kerst hoef je voorlopig niet op te rekenen. Zie de pluim een paar posts terug.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:38 schreef 88-4 het volgende:
Volgende week dus weer storm. Gaat dat door tot het einde van het jaar, of krijgen we nog een witte kerst.?!
eerst 2 weken KEIharde vorstquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:46 schreef zoem het volgende:
[..]
Witte kerst hoef je voorlopig niet op te rekenen. Zie de pluim een paar posts terug.
Doe mij eerst maar lekker wat vorst, zodat we kunnen schaatsen
Precies. Eerst de boel een beetje voorvriezen en dan een gigalading sneeuwquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:52 schreef andreas612 het volgende:
[..]
eerst 2 weken KEIharde vorst
dan 4 weken -4 overdag -10 snachts en bakken met sneeuw, zei ik bakken? ik bedoelde natuurlijk containers!
quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:07 schreef Fredo55 het volgende:
Heb je toevallig een kaartje voor dinsdag?
Nee as. dinsdag en vrijdag.....quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:11 schreef dan13lv het volgende:
wacht t gaat vanavond hard waaien dus ?
Links staat de dag waarop de map gegenereerd/geïnitieerd is (vandaag), rechts de dag waarvoor de map geldig is (vrijdag)quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:11 schreef dan13lv het volgende:
wacht t gaat vanavond hard waaien dus ?
In deze run krijgt juist Ierland de grootste klap van deze storm. Het oog trekt precies over Schotland, wat niet wil zeggen dat het er niet heftig aan toe zal gaan natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:13 schreef zoem het volgende:
Schotland stevent af op nog een noodweer in een week tijd
Kan niet wachten op een 10bftquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:19 schreef aloa het volgende:
[..]
In deze run krijgt juist Ierland de grootste klap van deze storm. Het oog trekt precies over Schotland, wat niet wil zeggen dat het er niet heftig aan toe zal gaan natuurlijk.
Nog verder? Dus er trekt straks een vacuüm over Schotland.quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:07 schreef aloa het volgende:
ECMWF laat de kerndruk voor vrijdag steeds verder dalen. Nu tot 932mb voor de kust van Schotland.
[ afbeelding ]
Dat is wel erg laag.quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:07 schreef aloa het volgende:
ECMWF laat de kerndruk voor vrijdag steeds verder dalen. Nu tot 932mb voor de kust van Schotland.
[ afbeelding ]
En weer zwaardere runs...quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:52 schreef Drugshond het volgende:
Nieuwe runs (voor dinsdag en vrijdag) zijn nog iets zwaarder.
Ziet er gewoon fout uit.
Oh... dus dat ding heeft nog ff te gaan.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:49 schreef Drugshond het volgende:
ff opgezocht ter vergelijking.
Orkaan Wilma 2005 882 mbar (hPa)
In 1990 was geloof ik de druk 905 mbar (uit mijn hoofd)quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:50 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Oh... dus dat ding heeft nog ff te gaan.
M.a.w. zoals het er nu bij staat wordt dit een redelijk uniek treffen met moedertje natuur.quote:Op 25 januari 1990 woedde een zeer zware storm over Ierland, Groot-Brittannië, Frankrijk, Nederland, Duitsland, België en Denemarken. In onder meer Duitsland en Frankrijk wordt de storm ook wel Orkaan Daria genoemd. De storm kost volgens schattingen 97 mensen het leven. De hoogste windsnelheden werden nabij Belfast in Noord-Ierland bereikt, namelijk 190 kilometer per uur. Het ergst getroffen werd Groot-Brittannië. Daar vielen 39 doden. In Nederland kwamen zeker 17 mensen om het leven, in België 11.
Fuckquote:Op zondag 11 december 2011 04:07 schreef star_gazer het volgende:
Lag vandaag op Bondi Beach. Kijk omhoog, komt er dit aan
[ afbeelding ]
Haha nice, wel snel een schuilplaats gevonden?quote:Op zondag 11 december 2011 04:07 schreef star_gazer het volgende:
Lag vandaag op Bondi Beach. Kijk omhoog, komt er dit aan
[ afbeelding ]
Wtf is dat voor een glitch.quote:
laat mij daar nu net wonenquote:Op zondag 11 december 2011 13:14 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Wtf is dat voor een glitch.
Dan woon je niet veilig in de driehoek Tilburg - Den Bosch - Eindhoven.
Yep vandaar dat ik het een glitch noem.quote:Op zondag 11 december 2011 13:28 schreef horned_reaper het volgende:
Jullie snappen hopelijk ook wel dat die twee witte vlekken op de kaart een misinterpretatie van het model zijn?
vooral in de namiddag en avonduren als ik dit zo zie.quote:Op zondag 11 december 2011 13:32 schreef 22 het volgende:
Is er al iets te zeggen van hoe laat tot hoe laat het ongeveer gaat stormen?
Dit in verband met kleine kindjes in een bakfiets.
Ik weet niet of ik dat dan durf.
Dank voor je snelle antwoord.quote:Op zondag 11 december 2011 13:33 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
vooral in de namiddag en avonduren als ik dit zo zie.
Met het hangt er een beetje vanaf waar je woont.... hoe noordoosterlijker, hoe later de storm zal voort blijven duren.
Woon vlakbijquote:Op zondag 11 december 2011 11:45 schreef kepler het volgende:
[..]
Haha nice, wel snel een schuilplaats gevonden?
Dinsdag kan het inderdaad ook stevig waaien.... maar in vergelijking met hoe vrijdag eruit ziet verbleekt dinsdag een beetje.quote:Op zondag 11 december 2011 13:47 schreef 22 het volgende:
Ik heb het over dinsdag eigenlijk.
Is vrijdag nog erger?
Dan moet ik ze brengen en halen op de fiets.![]()
Eerst maar eens de kaarten in de gaten houden.
Vrijdag is nog ver weg.
Dinsdag 120-140?quote:
Ja, wat ik zeg... of 100-120?quote:
Hebben we een zomer gehad dan?quote:Op zondag 11 december 2011 16:22 schreef WeerServies het volgende:
Als ik het verloop van het najaar zo bekijk, lijkt het precies of de herfst vertraging heeft opgelopen en de zomer ook... De winter moet dus eigenlijk nog starten...
Vervolgens was de herfst weer behoorlijk lenteachtig.quote:Op zondag 11 december 2011 16:50 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
We hebben een zomerse lente gehad, en een herfstachtige zomer.
Sommige denken al dat het winter is want dragen hun sloffen alweer buiten en snowboots. Wanneer komt nou eindelijk de sneeuwquote:Op zondag 11 december 2011 16:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja, ergens in mei.
Daarna is gelijk de herfst begonnen, waar we nu nog steeds in zitten...
Dinsdag natte sneeuw zeggen zequote:Op zondag 11 december 2011 18:39 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Sommige denken al dat het winter is want dragen hun sloffen alweer buiten en snowboots. Wanneer komt nou eindelijk de sneeuw![]()
Dan moet je toch echt wel naar Noorwegen:quote:Op zondag 11 december 2011 18:40 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Heb het meer over sneeuw dat blijft liggen
Wil ik ooit nog wel eens doen ja !quote:Op zondag 11 december 2011 19:41 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Dan moet je toch echt wel naar Noorwegen:
[ afbeelding ]
Ah dat valt echt altijd wel mee hoor. ik bezorg s'morgens 2 uur kranten, maar ik vind het altijd heel erg mee vallen ;-)quote:Op zondag 11 december 2011 20:03 schreef appelsientje het volgende:
ff kijken, dus natte sneeuw op dinsdag met een stormachtige wind erbij...
dat gaat leuk worden op de fiets.
Kijk jij bent 1 van de held(in)en die mijn krant 's ochtends bezorgdquote:Op zondag 11 december 2011 20:05 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Wil ik ooit nog wel eens doen ja !
[..]
Ah dat valt echt altijd wel mee hoor. ik bezorg s'morgens 2 uur kranten, maar ik vind het altijd heel erg mee vallen ;-)
Of ik kijk niet goed, of hooguit windkracht 7...quote:Op zondag 11 december 2011 19:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dinsdag gaat los
[ afbeelding ]
Legenda door MeteoTines
[ afbeelding ]
Haha!quote:Op zondag 11 december 2011 20:07 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Kijk jij bent 1 van de held(in)en die mijn krant 's ochtends bezorgd
Vroeger ook een 2 krantenwijken gehad(als je toch bezig bent waarom dan geen 2 tegelijk)
En dan met kerst langs de deurenbakken met geld binnen halen
Haha, staat ook op mijn lijstje ja.quote:Op zondag 11 december 2011 20:05 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Wil ik ooit nog wel eens doen ja !
[..]
Mijn to do list is ook erg lang, maar goed het geld ervoor hebben is het grootste probleemquote:Op zondag 11 december 2011 20:13 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Haha, staat ook op mijn lijstje ja.
Ach, we zijn nog jong. Wie weet.quote:Op zondag 11 december 2011 20:15 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Mijn to do list is ook erg lang, maar goed het geld ervoor hebben is het grootste probleem
ja dat is waar, maar later doe je het ook weer minder snel. En aangezien ik ook niet "oud" kinderen wil krijgen, moeten er ook keuzes worden gemaakt ;-)quote:Op zondag 11 december 2011 21:05 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ach, we zijn nog jong. Wie weet.
Actueel een halo rond de maan, best mooi om te zien.
In praktijk zou dit een 8bft opleverenquote:Op zondag 11 december 2011 20:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Of ik kijk niet goed, of hooguit windkracht 7...
zo snel mogelijk dus, voordat je kids heb.quote:Op zondag 11 december 2011 21:52 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
ja dat is waar, maar later doe je het ook weer minder snel. En aangezien ik ook niet "oud" kinderen wil krijgen, moeten er ook keuzes worden gemaakt ;-)
hehe.
Ooit in 1990 met een aantal klassen een excursie gedaan, uiteindelijk de waterleidingduinen in gegaan in zuidelijke richting,en daarna iets van 3km over het strand terug naar Zandvoort in noordelijke richting, met een noordoostenwind tegen 8Bft, natte sneeuw en een graad of 1quote:Op zondag 11 december 2011 20:03 schreef appelsientje het volgende:
ff kijken, dus natte sneeuw op dinsdag met een stormachtige wind erbij...
dat gaat leuk worden op de fiets.
Welke app is dit?quote:Op maandag 12 december 2011 09:16 schreef Co_OL het volgende:
Ik krijg dit op me app voor as vrijdag van 1:00 tot 22:00![]()
[ afbeelding ]
Nvm!quote:
http://www.volkskrant.nl/(...)en-zware-storm.dhtmlquote:Zet je vrijdag schrap voor een zware storm
Als de voortekenen ons niet bedriegen staat Nederland komende vrijdag een zware storm te wachten. Zowel Amerikaanse als Europese weerdiensten voorzien voor aanstaande vrijdag een mogelijk zeer zware storm boven onder meer Nederland.
Ook In Duitsland voorspelt men voor komende vrijdag een forse storm. De winter lijkt door al dit stormachtige herfstweer nog ver te zoeken. Afgelopen week was het behoorlijk nat weer met af en toe harde wind met windstoten tot boven de 100 kilometer per uur op sommige plekken in ons land.
Winter komt
Het stormachtige weer is volgens weerplaza een teken dat de winter dichterbij komt. Koude lucht botst op de oceaan tegen warme lucht uit het zuiden. Deze grote temperatuurverschillen zorgen voor de stormen die zich de komende weken over Europa verspreiden.
Dit ruige herfstweer houdt ook de komende week aan. Vrijdag is dus zelfs een zware storm mogelijk.
Ik hoop het.quote:
We zitten in het oog van de storm, windstil dadelijkquote:Op maandag 12 december 2011 14:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
nu rest de vraag: wat noem jij "meevallen"
Dat we niet zo'n grote storm gaan krijgen als overal beweerd word. Zodra AD gaat koppen met stormen, weet ik: word een rustig, nat en winderig, dagjequote:Op maandag 12 december 2011 14:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
nu rest de vraag: wat noem jij "meevallen"
quote:Op maandag 12 december 2011 14:15 schreef Weatherman het volgende:
[..]
We zitten in het oog van de storm, windstil dadelijk
Ik zal dr eens een extra topic over openenquote:Op maandag 12 december 2011 14:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat we niet zo'n grote storm gaan krijgen als overal beweerd word. Zodra AD gaat koppen met stormen, weet ik: word een rustig, nat en winderig, dagje
quote:Stormachtig weer in de ochtendspits
Het wordt morgenochtend stormachtig weer in Nederland. Aan de kust wordt windkracht 8 gehaald, maar ook boven land gaat het flink tekeer, zegt RTL-weervrouw Margot Ribberink. De harde wind gaat gepaard met veel regen.
Gevaarlijk voor automobilisten
Boven zee verwacht Ribberink morgenvroeg zelfs een storm met windkracht 9. Landinwaarts zwakt de wind enigszins af tot windkracht 8 aan de kust en 6 landinwaarts. Automobilisten moeten tussen 4:00 uur 's nachts en 9:00 uur 's ochtends rekening houden met harde windstoten tot wel 75 km/u.
Mogelijk vrijdag opnieuw storm
Ook aan het einde van de week zou het wel eens flink kunnen gaan stormen. Vrijdag kan windkracht 9 worden gehaald. Maar, zo zegt Ribberink, de koers van een storm is 24 uur van tevoren pas echt vast te stellen.
December tot nu toe erg nat
Wat Ribberink wel kan zeggen, is dat december tot nu toe bijzonder zacht en nat is. De regenhoeveelheid is nu al bijna meer dan normaal in de hele maand december (76 mm). In Groningen zitten ze nu al op 100 mm en de komende week verwacht Ribberink nog eens 55 mm regen.
Het lijkt wel alsof echt 19 van de 20 keer de runs in de dagen er naar toe heel extreem zijn en dan vlak ervoor is het ineens sterk gematigd... windkracht 12 wordt dan ineens 9 bv.quote:Op zondag 11 december 2011 22:10 schreef WeerServies het volgende:
Nieuwe runs zijn niet echt om warm van te worden... GFS is wel nog goed!
EC is goed, GFS laat m over Nederland trekkenquote:Op maandag 12 december 2011 15:22 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof echt 19 van de 20 keer de runs in de dagen er naar toe heel extreem zijn en dan vlak ervoor is het ineens sterk gematigd... windkracht 12 wordt dan ineens 9 bv.
Het valt zovaak 'tegen' dat ik die kaarten moeilijk nog serieus kan nemen.
En het grote nadeel daarvan is dat die ene keer dat hij daadwerkelijk wel komt niemand hem misschien nog serieus neemtquote:Op maandag 12 december 2011 15:22 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof echt 19 van de 20 keer de runs in de dagen er naar toe heel extreem zijn en dan vlak ervoor is het ineens sterk gematigd... windkracht 12 wordt dan ineens 9 bv.
Het valt zovaak 'tegen' dat ik die kaarten moeilijk nog serieus kan nemen.
Ach, het is maar regen. Veel bijzonders zal het niet zijn...quote:Op maandag 12 december 2011 16:39 schreef Jor_Dii het volgende:
Flink gebiedje dat nu boven de Britse eilanden hangt
En nog meer zuidelijker..... De klap komt nu aan in N-Fr.quote:Op maandag 12 december 2011 07:33 schreef Drugshond het volgende:
De storm van vrijdag komt veel zuidelijker te liggen.... dat is goed. Maar is wel in kracht afgenomen.
Dat worden nog best aardige windvlagen hier in het oostenquote:Op maandag 12 december 2011 19:21 schreef Drugshond het volgende:
Laatste run voor dinsdag.
[ afbeelding ]
Zou ik nog niet te hard roepen, EC komt weer met koudere runquote:Op maandag 12 december 2011 20:23 schreef Adelante het volgende:
Geen witte kerst.
Durf ik me wel aan te wagen nu
Nee, die waren uitverkochtquote:Op maandag 12 december 2011 20:49 schreef Dagoduck het volgende:
Heeft iemand een kaartje voor de wind van morgen?
quote:
Wel terug in je neus douwen hé..quote:Op maandag 12 december 2011 21:26 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
mijn koffie kwam zowat uit mijn neus.
De wind neemt hier wat toe trouwens.
Douwe Egberts.quote:
Die komt er niet.quote:Op maandag 12 december 2011 21:48 schreef Weatherman het volgende:
Nou waar blijft die alles verwoestende storm waar sommige over spraken??? Zit lekker met de lapper buien in tuinstoel
Klopt,Vlissingen heeft nu een 7bft.quote:Op maandag 12 december 2011 21:48 schreef JDude het volgende:
Mijn schoorsteen verraadt dat de wind wat is toegenomen.
Daarom zei ik net, zit lekker buitenquote:Op maandag 12 december 2011 21:55 schreef kaatje50 het volgende:
goede avond.
In Den Bosch nog helemaal niets te merken...Rustig weer
lekker veel neerslag vrijdag, voor het noorden natte sneeuw ?quote:
kom jij ook uit Den Bosch, of de regio?quote:Op maandag 12 december 2011 21:59 schreef Weatherman het volgende:
[..]
Daarom zei ik net, zit lekker buiten
Het is dat ik naar bed moet.quote:Op maandag 12 december 2011 22:42 schreef kaatje50 het volgende:
ik vind die weerkaarten interessant om te zien, maar snap er totaal niets van. Ben namelijk een echte leek. zou er een korte uitleg bij gegeven kunnen worden?? please
ga ik morgen eens kijken of ik daar wijs uit leer worden.quote:Op maandag 12 december 2011 22:49 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Het is dat ik naar bed moet.![]()
Misschien dat je in de OP kan kijken?
Trusten allen.
enorme spreiding op vrijdag met de wind, duidt wel weer dat het heel erg op de koers van die depressie af hangt.quote:
Spraakzame schoorsteen.quote:Op maandag 12 december 2011 21:48 schreef JDude het volgende:
Mijn schoorsteen verraadt dat de wind wat is toegenomen.
ipv dat ze de Telegraaf op hun vingers tikken met hun stemmingmakerij.quote:Op maandag 12 december 2011 23:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
enorme spreiding op vrijdag met de wind, duidt wel weer dat het heel erg op de koers van die depressie af hangt.
Gelukkig heeft de telegraf al paniek lopen zaaien, dus als het een 7Bft wordt vrijdag kan de halve Tweede Kamer zich weer druk gaan maken over waarschuwingen die het KNMI nooit gegeven heeft
Ik hoop dat de mist achterwege blijft, het was hier in de afgelopen 2 jaar niet te doen op oudjaarsdagquote:Op dinsdag 13 december 2011 00:43 schreef humorduck28 het volgende:
Wat is de kans op een WINterse kerst ipv van een WINderige kerst?En gaan we weer de mist in (letterlijk) met Oud en Nieuw? .. Ik woon namelijk in het oosten..
![]()
Hier ook niet echt... op nieuwjaarsdag (en dan vooral 's Avonds) waren er hier meer siervuurwerk dan op Oud jaarsdag..quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hoop dat de mist achterwege blijft, het was hier in de afgelopen 2 jaar niet te doen op oudjaarsdag
Klopt, de dagen erna werd er idioot veel afgeschoten! In de mist ook wel wat, maar dan zag je alleen een rode of groene gloedquote:Op dinsdag 13 december 2011 01:05 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Hier ook niet echt... op nieuwjaarsdag (en dan vooral 's Avonds) waren er hier meer siervuurwerk dan op Oud jaarsdag..
O.T: (ik post hier niet zo vaak, vergeef me..)
Het is hier nu nog droog..
Post eens vaker danquote:Op dinsdag 13 december 2011 01:05 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
O.T: (ik post hier niet zo vaak, vergeef me..)
En nu hopen dat de wind draait zodat je vanmiddag ook zonder te trappen thuis komtquote:Op dinsdag 13 december 2011 08:16 schreef appelsientje het volgende:
Muwahahaha
Heerlijk op de fiets naar mijn werk.. en de storm vol in mijn rug![]()
ik vloog langs al die auto's die stil stonden
Hey Knutselquote:Op dinsdag 13 december 2011 08:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ah.. we gaan weer richting de lente zie ik, aldus Oper, de temperatuurtjes stijgen
dag winter
Als dat zo is zijn mijn gebeden verhoord blijkbaarquote:Op dinsdag 13 december 2011 09:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ja en van die vrijdag storm kom niks meer van in
Ik hoop t.... Vlieg om 12u naar Cancunquote:Op dinsdag 13 december 2011 09:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ja en van die vrijdag storm kom niks meer van in
Och met die grote vliegtuigen heb je weinig lastquote:Op dinsdag 13 december 2011 09:28 schreef knny het volgende:
[..]
Ik hoop t.... Vlieg om 12u naar Cancun
Lekkerquote:Op dinsdag 13 december 2011 09:28 schreef knny het volgende:
[..]
Ik hoop t.... Vlieg om 12u naar Cancun
SNEEUWWWWWWWwwwwwwwwwwquote:Op dinsdag 13 december 2011 08:52 schreef Weatherman het volgende:
[..]
Hey KnutselZie recente run eens, winter komt er aan
En vrijdag is nu definitief an de baan.... nothing to see here.quote:
Ook niet meer.quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:32 schreef Drugshond het volgende:
Volgens de kaartjes is Parijs vrijdag toast.
Winter is comingquote:Op dinsdag 13 december 2011 08:52 schreef Weatherman het volgende:
[..]
Hey KnutselZie recente run eens, winter komt er aan
Kan ik ergens een klacht indienen?quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:01 schreef Drugshond het volgende:
[..]
En vrijdag is nu definitief an de baan.... nothing to see here.
985 mbar. and climbing.... stond bij aanvang veel lager.
T gaat mij meer om Schipholquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:13 schreef Wessell het volgende:
[..]
bij ons in het zuid-westen wel windkracht 9
Oke!quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:16 schreef knny het volgende:
[..]
T gaat mij meer om SchipholVliegtuigen hebben veelal vertraging bij windkracht 9 of 10
Hebben we een leuke hoax is het weer niet goed.quote:
Meanwhile in Leeuwarden:quote:Alleen in Noord-Holland en Friesland blijft het flink regenen en waaien.
Zou dat niet even anderhalve week kunnen wachten?quote:
wanneer witte schnee?quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:52 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Zou dat niet even anderhalve week kunnen wachten?
Nieuws stukken op Fok lezenquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kan ik ergens een klacht indienen?
quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:28 schreef Wessell het volgende:
[..]
Zaterdag sneeuw buien in het hele land
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |