Wtf is dat voor een glitch.quote:
laat mij daar nu net wonenquote:Op zondag 11 december 2011 13:14 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Wtf is dat voor een glitch.
Dan woon je niet veilig in de driehoek Tilburg - Den Bosch - Eindhoven.
Yep vandaar dat ik het een glitch noem.quote:Op zondag 11 december 2011 13:28 schreef horned_reaper het volgende:
Jullie snappen hopelijk ook wel dat die twee witte vlekken op de kaart een misinterpretatie van het model zijn?
vooral in de namiddag en avonduren als ik dit zo zie.quote:Op zondag 11 december 2011 13:32 schreef 22 het volgende:
Is er al iets te zeggen van hoe laat tot hoe laat het ongeveer gaat stormen?
Dit in verband met kleine kindjes in een bakfiets.
Ik weet niet of ik dat dan durf.
Dank voor je snelle antwoord.quote:Op zondag 11 december 2011 13:33 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
vooral in de namiddag en avonduren als ik dit zo zie.
Met het hangt er een beetje vanaf waar je woont.... hoe noordoosterlijker, hoe later de storm zal voort blijven duren.
Woon vlakbijquote:Op zondag 11 december 2011 11:45 schreef kepler het volgende:
[..]
Haha nice, wel snel een schuilplaats gevonden?
Dinsdag kan het inderdaad ook stevig waaien.... maar in vergelijking met hoe vrijdag eruit ziet verbleekt dinsdag een beetje.quote:Op zondag 11 december 2011 13:47 schreef 22 het volgende:
Ik heb het over dinsdag eigenlijk.
Is vrijdag nog erger?
Dan moet ik ze brengen en halen op de fiets.![]()
Eerst maar eens de kaarten in de gaten houden.
Vrijdag is nog ver weg.
Dinsdag 120-140?quote:
Ja, wat ik zeg... of 100-120?quote:
Hebben we een zomer gehad dan?quote:Op zondag 11 december 2011 16:22 schreef WeerServies het volgende:
Als ik het verloop van het najaar zo bekijk, lijkt het precies of de herfst vertraging heeft opgelopen en de zomer ook... De winter moet dus eigenlijk nog starten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |