Vervolgens was de herfst weer behoorlijk lenteachtig.quote:Op zondag 11 december 2011 16:50 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
We hebben een zomerse lente gehad, en een herfstachtige zomer.
Sommige denken al dat het winter is want dragen hun sloffen alweer buiten en snowboots. Wanneer komt nou eindelijk de sneeuwquote:Op zondag 11 december 2011 16:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja, ergens in mei.
Daarna is gelijk de herfst begonnen, waar we nu nog steeds in zitten...
Dinsdag natte sneeuw zeggen zequote:Op zondag 11 december 2011 18:39 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Sommige denken al dat het winter is want dragen hun sloffen alweer buiten en snowboots. Wanneer komt nou eindelijk de sneeuw![]()
Dan moet je toch echt wel naar Noorwegen:quote:Op zondag 11 december 2011 18:40 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Heb het meer over sneeuw dat blijft liggen
Wil ik ooit nog wel eens doen ja !quote:Op zondag 11 december 2011 19:41 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Dan moet je toch echt wel naar Noorwegen:
[ afbeelding ]
Ah dat valt echt altijd wel mee hoor. ik bezorg s'morgens 2 uur kranten, maar ik vind het altijd heel erg mee vallen ;-)quote:Op zondag 11 december 2011 20:03 schreef appelsientje het volgende:
ff kijken, dus natte sneeuw op dinsdag met een stormachtige wind erbij...
dat gaat leuk worden op de fiets.
Kijk jij bent 1 van de held(in)en die mijn krant 's ochtends bezorgdquote:Op zondag 11 december 2011 20:05 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Wil ik ooit nog wel eens doen ja !
[..]
Ah dat valt echt altijd wel mee hoor. ik bezorg s'morgens 2 uur kranten, maar ik vind het altijd heel erg mee vallen ;-)
Of ik kijk niet goed, of hooguit windkracht 7...quote:Op zondag 11 december 2011 19:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dinsdag gaat los
[ afbeelding ]
Legenda door MeteoTines
[ afbeelding ]
Haha!quote:Op zondag 11 december 2011 20:07 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Kijk jij bent 1 van de held(in)en die mijn krant 's ochtends bezorgd
Vroeger ook een 2 krantenwijken gehad(als je toch bezig bent waarom dan geen 2 tegelijk)
En dan met kerst langs de deurenbakken met geld binnen halen
Haha, staat ook op mijn lijstje ja.quote:Op zondag 11 december 2011 20:05 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Wil ik ooit nog wel eens doen ja !
[..]
Mijn to do list is ook erg lang, maar goed het geld ervoor hebben is het grootste probleemquote:Op zondag 11 december 2011 20:13 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Haha, staat ook op mijn lijstje ja.
Ach, we zijn nog jong. Wie weet.quote:Op zondag 11 december 2011 20:15 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Mijn to do list is ook erg lang, maar goed het geld ervoor hebben is het grootste probleem
ja dat is waar, maar later doe je het ook weer minder snel. En aangezien ik ook niet "oud" kinderen wil krijgen, moeten er ook keuzes worden gemaakt ;-)quote:Op zondag 11 december 2011 21:05 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ach, we zijn nog jong. Wie weet.
Actueel een halo rond de maan, best mooi om te zien.
In praktijk zou dit een 8bft opleverenquote:Op zondag 11 december 2011 20:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Of ik kijk niet goed, of hooguit windkracht 7...
zo snel mogelijk dus, voordat je kids heb.quote:Op zondag 11 december 2011 21:52 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
ja dat is waar, maar later doe je het ook weer minder snel. En aangezien ik ook niet "oud" kinderen wil krijgen, moeten er ook keuzes worden gemaakt ;-)
hehe.
Ooit in 1990 met een aantal klassen een excursie gedaan, uiteindelijk de waterleidingduinen in gegaan in zuidelijke richting,en daarna iets van 3km over het strand terug naar Zandvoort in noordelijke richting, met een noordoostenwind tegen 8Bft, natte sneeuw en een graad of 1quote:Op zondag 11 december 2011 20:03 schreef appelsientje het volgende:
ff kijken, dus natte sneeuw op dinsdag met een stormachtige wind erbij...
dat gaat leuk worden op de fiets.
Welke app is dit?quote:Op maandag 12 december 2011 09:16 schreef Co_OL het volgende:
Ik krijg dit op me app voor as vrijdag van 1:00 tot 22:00![]()
[ afbeelding ]
Nvm!quote:
http://www.volkskrant.nl/(...)en-zware-storm.dhtmlquote:Zet je vrijdag schrap voor een zware storm
Als de voortekenen ons niet bedriegen staat Nederland komende vrijdag een zware storm te wachten. Zowel Amerikaanse als Europese weerdiensten voorzien voor aanstaande vrijdag een mogelijk zeer zware storm boven onder meer Nederland.
Ook In Duitsland voorspelt men voor komende vrijdag een forse storm. De winter lijkt door al dit stormachtige herfstweer nog ver te zoeken. Afgelopen week was het behoorlijk nat weer met af en toe harde wind met windstoten tot boven de 100 kilometer per uur op sommige plekken in ons land.
Winter komt
Het stormachtige weer is volgens weerplaza een teken dat de winter dichterbij komt. Koude lucht botst op de oceaan tegen warme lucht uit het zuiden. Deze grote temperatuurverschillen zorgen voor de stormen die zich de komende weken over Europa verspreiden.
Dit ruige herfstweer houdt ook de komende week aan. Vrijdag is dus zelfs een zware storm mogelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |