Klopt, de dagen erna werd er idioot veel afgeschoten! In de mist ook wel wat, maar dan zag je alleen een rode of groene gloedquote:Op dinsdag 13 december 2011 01:05 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Hier ook niet echt... op nieuwjaarsdag (en dan vooral 's Avonds) waren er hier meer siervuurwerk dan op Oud jaarsdag..
O.T: (ik post hier niet zo vaak, vergeef me..)
Het is hier nu nog droog..
Post eens vaker danquote:Op dinsdag 13 december 2011 01:05 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
O.T: (ik post hier niet zo vaak, vergeef me..)
En nu hopen dat de wind draait zodat je vanmiddag ook zonder te trappen thuis komtquote:Op dinsdag 13 december 2011 08:16 schreef appelsientje het volgende:
Muwahahaha
Heerlijk op de fiets naar mijn werk.. en de storm vol in mijn rug![]()
ik vloog langs al die auto's die stil stonden
Hey Knutselquote:Op dinsdag 13 december 2011 08:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ah.. we gaan weer richting de lente zie ik, aldus Oper, de temperatuurtjes stijgen
dag winter
Als dat zo is zijn mijn gebeden verhoord blijkbaarquote:Op dinsdag 13 december 2011 09:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ja en van die vrijdag storm kom niks meer van in
Ik hoop t.... Vlieg om 12u naar Cancunquote:Op dinsdag 13 december 2011 09:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ja en van die vrijdag storm kom niks meer van in
Och met die grote vliegtuigen heb je weinig lastquote:Op dinsdag 13 december 2011 09:28 schreef knny het volgende:
[..]
Ik hoop t.... Vlieg om 12u naar Cancun
Lekkerquote:Op dinsdag 13 december 2011 09:28 schreef knny het volgende:
[..]
Ik hoop t.... Vlieg om 12u naar Cancun
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |