Douwe Egberts.quote:
Die komt er niet.quote:Op maandag 12 december 2011 21:48 schreef Weatherman het volgende:
Nou waar blijft die alles verwoestende storm waar sommige over spraken??? Zit lekker met de lapper buien in tuinstoel
Klopt,Vlissingen heeft nu een 7bft.quote:Op maandag 12 december 2011 21:48 schreef JDude het volgende:
Mijn schoorsteen verraadt dat de wind wat is toegenomen.
Daarom zei ik net, zit lekker buitenquote:Op maandag 12 december 2011 21:55 schreef kaatje50 het volgende:
goede avond.
In Den Bosch nog helemaal niets te merken...Rustig weer
lekker veel neerslag vrijdag, voor het noorden natte sneeuw ?quote:
kom jij ook uit Den Bosch, of de regio?quote:Op maandag 12 december 2011 21:59 schreef Weatherman het volgende:
[..]
Daarom zei ik net, zit lekker buiten
Het is dat ik naar bed moet.quote:Op maandag 12 december 2011 22:42 schreef kaatje50 het volgende:
ik vind die weerkaarten interessant om te zien, maar snap er totaal niets van. Ben namelijk een echte leek. zou er een korte uitleg bij gegeven kunnen worden?? please
ga ik morgen eens kijken of ik daar wijs uit leer worden.quote:Op maandag 12 december 2011 22:49 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Het is dat ik naar bed moet.![]()
Misschien dat je in de OP kan kijken?
Trusten allen.
enorme spreiding op vrijdag met de wind, duidt wel weer dat het heel erg op de koers van die depressie af hangt.quote:
Spraakzame schoorsteen.quote:Op maandag 12 december 2011 21:48 schreef JDude het volgende:
Mijn schoorsteen verraadt dat de wind wat is toegenomen.
ipv dat ze de Telegraaf op hun vingers tikken met hun stemmingmakerij.quote:Op maandag 12 december 2011 23:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
enorme spreiding op vrijdag met de wind, duidt wel weer dat het heel erg op de koers van die depressie af hangt.
Gelukkig heeft de telegraf al paniek lopen zaaien, dus als het een 7Bft wordt vrijdag kan de halve Tweede Kamer zich weer druk gaan maken over waarschuwingen die het KNMI nooit gegeven heeft
Ik hoop dat de mist achterwege blijft, het was hier in de afgelopen 2 jaar niet te doen op oudjaarsdagquote:Op dinsdag 13 december 2011 00:43 schreef humorduck28 het volgende:
Wat is de kans op een WINterse kerst ipv van een WINderige kerst?En gaan we weer de mist in (letterlijk) met Oud en Nieuw? .. Ik woon namelijk in het oosten..
![]()
Hier ook niet echt... op nieuwjaarsdag (en dan vooral 's Avonds) waren er hier meer siervuurwerk dan op Oud jaarsdag..quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hoop dat de mist achterwege blijft, het was hier in de afgelopen 2 jaar niet te doen op oudjaarsdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |