SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SuperHarregarre voor plaatje
Maanvis Plaatje 2
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=153208quote:★★★
Wat was ik nog "blij" toen ik daarnaar zat te kijiken iddquote:
Nee, man. Optelsom.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:18 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Wat lult iedereen achterlijk over 25 miljoen? We lopen 3 miljoen mis, 3!. Geen 25.
Kloptquote:Op woensdag 7 december 2011 23:18 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Wat lult iedereen achterlijk over 25 miljoen? We lopen 3 miljoen mis, 3!. Geen 25.
Tyf op.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:20 schreef Paul het volgende:
Hierbij troost ik de ajacieden
kusje op jullie voorhoofd
Sorry, heb ik de pers weer verkeerd gevolgd.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:18 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Dat probeer ik al de hele avond duidelijk te maken, sommige mensen snappen het echt niet, en dan toch trollenquote:Op woensdag 7 december 2011 23:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kloptwe hebben nu 22 miljoen binnen, als we doorgingen werd het 25.
Enoh speelde als een krant. Er moet in de jeugd toch wel een verdedigende middenvelder te vinden zijn die beter is, of leidt Ajax geen verdedigende middenvelders op?quote:Op woensdag 7 december 2011 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja en Enoh is waardeloos, terwijl hij vandaag weer de enige felle speler was ballen afpakte, en Lodeiro zijn balverlies mocht oplossen.
Anita speelt daar normaal gesproken, Boilesen is geblesseerd.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:22 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Enoh speelde als een krant. Er moet in de jeugd toch wel een verdedigende middenvelder te vinden zijn die beter is, of leidt Ajax geen verdedigende middenvelders op?
Ik troost me dan maar weer met het feit dat het in ieder geval niet Leo Driessen was.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Ach ik bedenk me net dat hier ook Ajacieden zitten die het met Frank Snoeks als commentator hebben moeten ondergaan. Wat dat betreft heb ik nog ergens mazzel...
quote:Op woensdag 7 december 2011 23:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Ach ik bedenk me net dat hier ook Ajacieden zitten die het met Frank Snoeks als commentator hebben moeten ondergaan. Wat dat betreft heb ik nog ergens mazzel...
Gast Enoh heeft 150 ballen afgepakt op het middenveld.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:22 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Enoh speelde als een krant. Er moet in de jeugd toch wel een verdedigende middenvelder te vinden zijn die beter is, of leidt Ajax geen verdedigende middenvelders op?
Als je vond dat Enoh als een krant speelde vandaag kan je beter fan worden van korfbal ofzo.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:22 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Kan mij dat tering EK iets schelen?quote:Op woensdag 7 december 2011 23:23 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Jongens bereid je maar vast voor, komende EK gaat hetzelfde gebeuren met de Portugezen en Duitsers.
Zo'n bord voor je kop hebben dat je niet ziet dat Enoh vandaag weer het balverlies van 20 Ajacieden heeft moeten oplossen en een counter voorkwamquote:Op woensdag 7 december 2011 23:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Anita speelt daar normaal gesproken, Boilesen is geblesseerd.
Heb je die pass van Enoh niet gezien waar ze zo de 0-1 uit hadden kunnen maken?quote:Op woensdag 7 december 2011 23:23 schreef Jajong het volgende:
[..]
Als je vond dat Enoh als een krant speelde vandaag kan je beter fan worden van korfbal ofzo.
Ik heb vandaag van de echte kenners geleerd dat Enoh niets kan en Eriksen de dragende man van Ajax is....quote:Op woensdag 7 december 2011 23:23 schreef Jajong het volgende:
[..]
Als je vond dat Enoh als een krant speelde vandaag kan je beter fan worden van korfbal ofzo.
quote:Op woensdag 7 december 2011 23:24 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Kan mij dat tering EK iets schelen?
Heb je Lodeiro als een mongool zien dribbelen waardoor Real wel 10x had kunnen counteren? (Wat Enoh dus goed maakte)quote:Op woensdag 7 december 2011 23:24 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Heb je die pass van Enoh niet gezien waar ze zo de 0-1 uit hadden kunnen maken?
Zijn hier wat fansboys van midget Anita die Enoh constant afkraken.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo'n bord voor je kop hebben dat je niet ziet dat Enoh vandaag weer het balverlies van 20 Ajacieden heeft moeten oplossen en een counter voorkwam
Als je heel erg veel doet kan je een foutje maken, kan Eriksen (en Janssen trouwens ook) niet gebeurenquote:Op woensdag 7 december 2011 23:24 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Heb je die pass van Enoh niet gezien waar ze zo de 0-1 uit hadden kunnen maken?
Enoh speelde ok hoor, vond ik iig.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo'n bord voor je kop hebben dat je niet ziet dat Enoh vandaag weer het balverlies van 20 Ajacieden heeft moeten oplossen en een counter voorkwam
Ik kraak Enoh helemaal niet af hoor, domme debiel.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:25 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Zijn hier wat fansboys van midget Anita die Enoh constant afkraken.
Hou dan een keer op met Anita, of vond je tegen Nec het spel ineens beter worden toen hij daar stond?.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Enoh speelde ok hoor, vond ik iig.
Hij vraagt of ze daar niemand anders voor hebben of opleiden, ik antwoord gewoon. Flikker op joh.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hou dan een keer op met Anita, of vond je tegen Nec het spel ineens beter worden toen hij daar stond?.
Wie denkt dat dan? Momenteel kan de EL me zelfs geen ruk schelen.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:27 schreef mash_ het volgende:
mensen die denken dat we ook maar een kans hebben om de EL te winnen
Klopt, daar is het ook normaal om dat te doen. Over het algemeen denkt men daar niet 'hoho omkoping mag niet'. Net zoals in Rusland en de Oekraïne.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:22 schreef HeatWave het volgende:
Ik sprak nog een kroatisch meisje vandaag. die had al zoiets voorspeld qua omkoping
Enoh was inderdaad de enige die er iets van bakte, de rest speelde alsof ze bij voorbaad al kansloos waren..quote:Op woensdag 7 december 2011 23:23 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Gast Enoh heeft 150 ballen afgepakt op het middenveld.
quote:Op woensdag 7 december 2011 23:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wie denkt dat dan? Momenteel kan de EL me zelfs geen ruk schelen.
al een aantal mensen die hier gepost hebbenquote:Op woensdag 7 december 2011 23:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wie denkt dat dan? Momenteel kan de EL me zelfs geen ruk schelen.
Alleen maar meer bewijs, ze horen gewoon "onterecht" neer te zetten, maar jaquote:Op woensdag 7 december 2011 23:28 schreef Parabolae het volgende:
"Ajax then had two goals disallowed for marginal offside decisions".. wat een lulkoek op de uefa website.
WATquote:Op woensdag 7 december 2011 23:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
"Rumours coming out of Zagreb that an official complaint has been lodged regarding the unusual result in tonight's match between Dinamo Zagreb and Lyon.
Allegations of suspicious activity during the half time break involving as yet unidentified men entering the Zagreb changing room.
More to follow."
Onverwachts.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
"Rumours coming out of Zagreb that an official complaint has been lodged regarding the unusual result in tonight's match between Dinamo Zagreb and Lyon.
Allegations of suspicious activity during the half time break involving as yet unidentified men entering the Zagreb changing room.
More to follow."
Fransen zijn kutkikkers zonder lef, dus maffia zal wel niet. Omkooppraktijken dusquote:Op woensdag 7 december 2011 23:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
More to follow."
WATWATquote:Op woensdag 7 december 2011 23:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
More to follow."
Ja vast, eerst maar eens een bron.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
More to follow."
Link?quote:Op woensdag 7 december 2011 23:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
More to follow."
Bizarquote:Op woensdag 7 december 2011 23:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
More to follow."
Omkoping in eigen hand?quote:Op woensdag 7 december 2011 23:28 schreef Zweefkaak het volgende:
En omkoping, laat me niet lachen... Ajax had het in eigen hand.
WTF en linkquote:Op woensdag 7 december 2011 23:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
More to follow."
Bron?quote:Op woensdag 7 december 2011 23:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
More to follow."
Neuh, ze moeten sowieso voor de goal gaan, die lamlul van een Sulejmani moet gewoon die bal erin rammen ipv lafjes op de lat stiften bijv.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:26 schreef Parabolae het volgende:
De spelers hadden natuurlijk iets mee moeten krijgen over het scoreverloop van de andere wedstrijd. Vreemd dat dat niet is gebeurd.
Okee. Ik & rekenen.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
2-2 is 1 punt, 9 punten totaal, gewoon door.
En zelfs 2-3 was genoeg geweest.
quote:Op woensdag 7 december 2011 23:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Bron: 4chan
Ik weet 99% zeker troll maar je weet nooit. Ik dacht ik maak jullie ff blij
Gelijkspel had makkelijk gekund, Real deed niks. Dus al had Lyon maar 1-30 gewonnen, wat dan nog?quote:
lul had het bijna gefacebookedquote:Op woensdag 7 december 2011 23:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Haha.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Nee hoor niet onverwacht, al hielp het wel dat jij de poster was.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
michaeljacksonpopcorn.gif!quote:Op woensdag 7 december 2011 23:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
More to follow."
Jij en ik en alle andere Ajacieden hopen het. Ik denk dat het een soort van hoop is dat je hier in gelooft.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:30 schreef msnk het volgende:
Ik geloof het. Misschien niet DIT bericht, maar wel dat het gebeurd is
is ook zo, maar het was duidelijk dat Real wou winnen, niet zozeer met dikke cijfers. ga je met 2-2-2 rusten kan het 2-3 worden ofzo.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:30 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Okee. Ik & rekenen.![]()
Stel dat het 2-1 was geworden, dan had Real een tandje bijgeschakeld. Kun je niks van zeggen. Heeft ook weinig zin..
TE veel toeval. Zit een luchtje aan.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:31 schreef potienza het volgende:
[..]
Jij en ik en alle andere Ajacieden hopen het. Ik denk dat het een soort van hoop is dat je hier in gelooft.
Nee al is er een insider die het beweerd loopt het onderzoek toch op niks uit, maar momenteel boeit het me geen flikker. Momenteel ben ik voornamelijk boosquote:Op woensdag 7 december 2011 23:31 schreef potienza het volgende:
[..]
Jij en ik en alle andere Ajacieden hopen het. Ik denk dat het een soort van hoop is dat je hier in gelooft.
1-30?quote:Op woensdag 7 december 2011 23:30 schreef Zweefkaak het volgende:
[..]
Gelijkspel had makkelijk gekund, Real deed niks. Dus al had Lyon maar 1-30 gewonnen, wat dan nog?
Het verandert niets nee. Zelfs Engeland kon niets doen, wat gaat Ajax dan doen.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee al is er een insider die het beweerd loopt het onderzoek toch op niks uit, maar momenteel boeit het me geen flikker. Momenteel ben ik voornamelijk boos
Ja wordt leuk. Als wij een volledig fit team hebben en Anita en Blind niet meedoen kunnen we ook nog wel eens winnen van Man U. Man C wordt moeilijk.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:33 schreef potienza het volgende:
Maar het wordt wel gezellig in de Europa League, beide clubs uit Manchester zijn er ook in belandt!
Ja, als Ajax gelijk had gespeeld waren ze gewoon door, ze hadden het in eigen hand om door te gaan. Gewoon eigen schuld en het is wel makkelijk om de schuld bij een ander te leggen. Ajax heeft het zelf laten liggen, want gelijk spel had makkelijk gekund, maar ze hebben er niet voor gestreden.quote:
laten liggen?quote:Op woensdag 7 december 2011 23:34 schreef Zweefkaak het volgende:
[..]
Ja, als Ajax gelijk had gespeeld waren ze gewoon door, ze hadden het in eigen hand om door te gaan. Gewoon eigen schuld en het is wel makkelijk om de schuld bij een ander te leggen. Ajax heeft het zelf laten liggen, want gelijk spel had makkelijk gekund, maar ze hebben er niet voor gestreden.
Ook al stond Dani Alves links back, die 3 goals hadden ze toch wel gemaakt.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:34 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Ja wordt leuk. Als wij een volledig fit team hebben en Anita en Blind niet meedoen kunnen we ook nog wel eens winnen van Man U. Man C wordt moeilijk.
Import Amsterdammer of wat? Want je lult onzinquote:Op woensdag 7 december 2011 23:34 schreef Zweefkaak het volgende:
[..]
Ja, als Ajax gelijk had gespeeld waren ze gewoon door, ze hadden het in eigen hand om door te gaan. Gewoon eigen schuld en het is wel makkelijk om de schuld bij een ander te leggen. Ajax heeft het zelf laten liggen, want gelijk spel had makkelijk gekund, maar ze hebben er niet voor gestreden.
2 goals maken tegen de ploeg die bijna nooit tegengoals krijgt, wat kan je als Ajax nog meer doen dan?quote:Op woensdag 7 december 2011 23:34 schreef Zweefkaak het volgende:
[..]
Gast ze maakte 2x 1-1 en gaven bij de derde poging zoveel ruimte weg dat het 0-2 werd.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:34 schreef Zweefkaak het volgende:
[..]
Real omkopenquote:Op woensdag 7 december 2011 23:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
2 goals maken tegen de ploeg die bijna nooit tegengoals krijgt, wat kan je als Ajax nog meer doen dan?
Toen was ik 5quote:Op woensdag 7 december 2011 23:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Jongens kijk dit filmpje gewoon
http://en.classics.uefa.com/match=52153.html
Word je weer blij
Ik kijk dan wel naar jankende turken na de uitschakeling voor het EKquote:Op woensdag 7 december 2011 23:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Jongens kijk dit filmpje gewoon
http://en.classics.uefa.com/match=52153.html
Word je weer blij
Heb je gezien hoe dramatisch er werd verdedigd? Ajax was nota bene een van de minst gepasseerde ploegen in de CL hequote:Op woensdag 7 december 2011 23:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
2 goals maken tegen de ploeg die bijna nooit tegengoals krijgt, wat kan je als Ajax nog meer doen dan?
Ja,quote:Op woensdag 7 december 2011 23:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hij wilde gepaald worden door een negerlul?
In je dromen.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:23 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Gast Enoh heeft 150 ballen afgepakt op het middenveld.
Ik had 0-6 verwacht met Blind en Anita achterin tegen Benzema, Higuain en Kaka.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:37 schreef Zweefkaak het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe dramatisch er werd verdedigd? Ajax was nota bene een van de minst gepasseerde ploegen in de CL he
Daley Blind stond tot twee keer toe meer dan 3 meter van z'n man, wat had je dan verwacht?
quote:Ajax bij loting Europa League ongeplaatst als slechtste nr 3
7 december 2011
Ajax is door de derde plaats in de poule veroordeeld tot overwintering in de Europa League. Op vrijdag 16 december volgt de loting. Ajax komt daarbij ook nog eens als ongeplaatste ploeg in de kokers. De 12 poulewinnaars in de Europa League en vier beste nummers drie uit de Champions League zijn geplaatst en loten tegen een van de twaalf nummers twee in de Europa League en de vier minste nummers drie uit de Champions League.
Bert Kassies rekende uit dat Manchester United, Manchester City, Olympiakos Piraeus en Valencia als beste nummers drie bij de loting geplaatst zijn. Naast deze clubs kan Ajax ook Standard Luik, Sporting Lissabon, Athletic Bilbao, Metalist Kharkiv, Schalke'04 en nog vijf onbekende groepswinnaars treffen. De groepswinnaars PSV en FC Twente kan Ajax niet loten.
Bron: http://ajax.netwerk.to/ni(...)echtste%20nr%203.php
gek he, met Blind er in? We hadden al niets, en die gast heeft niets bij Ajax te zoeken. Maar we hadden niets anders. Al ging ook Anita (middenvelder, FdB: bij mij is Anita nooit meer verdediger) niet vrijuit idd.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:37 schreef Zweefkaak het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe dramatisch er werd verdedigd? Ajax was nota bene een van de minst gepasseerde ploegen in de CL he
Daley Blind stond tot twee keer toe meer dan 3 meter van z'n man, wat had je dan verwacht?
Mooie tijden herlevenquote:Op woensdag 7 december 2011 23:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toen was ik 5Geschiedenis en historie is mooi hoor, maar wtf heb ik er nu aan.
dit. Of in eigen huis toen.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:38 schreef tralalala het volgende:
Ajax had het gewoon in Frankrijk af moeten maken, maarja Frank "tikkie terug" de Boer durfde geen risico te nemen.
Ben ik al.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:23 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nuff said. Joe.quote:
Was 2x Anita die zijn man liet lopen, en bij de 0-2 hoe hij er achteraan slentert alsof het toch geen gevaar isquote:Op woensdag 7 december 2011 23:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
gek he, met Blind er in? We hadden al niets, en die gast heeft niets bij Ajax te zoeken. Maar we hadden niets anders. Al ging ook Anita (middenvelder, FdB: bij mij is Anita nooit meer verdediger) niet vrijuit idd.
Maar dan ga je met 2-1 rusten ipv 0-2.
Als middenvelder is Anita ook niks.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
gek he, met Blind er in? We hadden al niets, en die gast heeft niets bij Ajax te zoeken. Maar we hadden niets anders. Al ging ook Anita (middenvelder, FdB: bij mij is Anita nooit meer verdediger) niet vrijuit idd.
Maar dan ga je met 2-1 rusten ipv 0-2.
Enoh was de beste bij Ajax vandaag.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:40 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ben ik al.![]()
Maar serieus: ik vind Enoh al weken (maanden) zwak spelen. Hij begon de wedstrijd met het inleveren van 2 ballen die (bijna) tot levensgevaarlijke counters leidde. Maar dat ben je door alle commotie over de 2 afgekeurde goals waarschijnlijk vergeten.
Ja.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:41 schreef ZaZoe het volgende:
Zien we hier nou een speler van Lyon knipogen na wéér een doelpunt?
https://twitter.com/#!/MJ(...)988161716225/photo/1
Wauw echt wauw hebben we al gezien.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:41 schreef ZaZoe het volgende:
Knipoog en een thumbs upquote:Op woensdag 7 december 2011 23:41 schreef ZaZoe het volgende:
Het kan zijn dat het vertekent, omdat hij vandaag tegen Real Madrid speelde, maar wat is die Lodeiro traag!quote:Op woensdag 7 december 2011 23:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb je Lodeiro als een mongool zien dribbelen waardoor Real wel 10x had kunnen counteren? (Wat Enoh dus goed maakte)
Niet mee eens, maar als je een fitte selectie hebt hoeft Anita niet eens te spelen. Boilesen is gewoon prima.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:41 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Als middenvelder is Anita ook niks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Theo was (wederom) onzichtbaar. Als hij nu ook de vrije trappen niet meer mag nemen, kan hij beter in de winter richting Arnhem verkassen.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je heel erg veel doet kan je een foutje maken, kan Eriksen (en Janssen trouwens ook) niet gebeuren.
Misschien moet je het door een Ajacied laten oplossen!quote:Op woensdag 7 december 2011 23:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat dit kan in Europa. Waar is Alberto Stegeman als je hem nodig hebt.
zag het net idd, opmerkelijk.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:44 schreef Paul het volgende:
Zagen jullie die knipoog net bij de NOS?
Is dat niet een blonde van Zagreb?quote:Op woensdag 7 december 2011 23:41 schreef ZaZoe het volgende:
Die is anti-cruijff, mag ook oprotten.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:45 schreef potienza het volgende:
[..]
Misschien moet je het door een Ajacied laten oplossen!
[ afbeelding ]
Die ouwe Cruijff hater..quote:Op woensdag 7 december 2011 23:45 schreef potienza het volgende:
[..]
Misschien moet je het door een Ajacied laten oplossen!
[ afbeelding ]
Uri Lympich von Lyon.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:45 schreef ajacied4lf het volgende:
Die keeper van Zagreb is best goed, hoe heet hij?
Gomis mag er ook best wezen..quote:Op woensdag 7 december 2011 23:27 schreef sausagin het volgende:
verdediger van zagreb heeft trouwens geknip oogt naar Gomis!
Weet niet, maar denk dat ie volgend jaar wel in Frankrijk voetbaltquote:Op woensdag 7 december 2011 23:45 schreef ajacied4lf het volgende:
Die keeper van Zagreb is best goed, hoe heet hij?
Is idd enorm tegengevallen, niet alleen qua voetbal maar ook qua persoonlijkheid. Komop, je laten wegzetten bij vrije trappen door rollertjes-Eriksen, komop, Beuk dat ventje opzij, IK neem de vrije trappen...quote:Op woensdag 7 december 2011 23:45 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Theo was (wederom) onzichtbaar. Als hij nu ook de vrije trappen niet meer mag nemen, kan hij beter in de winter richting Arnhem verkassen.
Het is rot, maar heel moeilijk om te zien zo snel..quote:
Niets mis met Spanje, die maken hem gewoon wel waar Robben faalt, die neem ik niets kwalijk. Zo hoort het spelletje te gaan. Ratugezen naaien, rollen, zeiken.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:47 schreef Saekerhett het volgende:
Portugal
Kroatië
Griekenland
Italië
Spanje
Turkije
Allemaal kutlanden als het om voetbal gaat, maar er blijft verder niet zo heel veel over om op vakantie te gaan. Misschien Cyprus
Spanje...wat?quote:Op woensdag 7 december 2011 23:47 schreef Saekerhett het volgende:
Portugal
Kroatië
Griekenland
Italië
Spanje
Turkije
Allemaal kutlanden als het om voetbal gaat, maar er blijft verder niet zo heel veel over om op vakantie te gaan. Misschien Cyprus
twitter:siemdejong twitterde op woensdag 07-12-2011 om 23:48:02#1-7 #zaglyo wtf 2 goals offside #ajarea wtf what a night reageer retweet
Ga gewoon in brabant op de camping zitten, als je de campingeigenaar omkoopt met wat bier mag je de hele boel op stelten zetten.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:47 schreef Saekerhett het volgende:
Portugal
Kroatië
Griekenland
Italië
Spanje
Turkije
lol @eddy_terstall...das me broerquote:Op woensdag 7 december 2011 23:41 schreef ZaZoe het volgende:
Ja die Strootman speelde tegen 010 fantastisch.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:48 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Ja, als we Strootman hadden genomen in plaats van Theo waren we onverslaanbaar geweest.
Bij twijfel niet vlaggen.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:48 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Het is rot, maar heel moeilijk om te zien zo snel..
Ik kan me grensrechters herinneren die grotere fouten maakten met buitenspel...
Ajax- Twente any1?
daarom videobeelden!
En ZO moeilijk was het nou ook weer niet, allebei duidelijk erachter, niet veel, maar daar sta je voor...quote:
Kijk maar eens bij die beelden, er loop iemand uit buitenspel terug (Tweede goal), misschien dat dat hem verwart.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En ZO moeilijk was het nou ook weer niet, allebei duidelijk erachter, niet veel, maar daar sta je voor...
Kan niet zijn undercuvah partner is nog niet fit.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:44 schreef Gramulanion het volgende:
Tom Knipping gaat wel op onderzoek.
Ja, als het beeld stil wordt gezet kan ik het ook wel zien. Maar tijdens de wedstrijd zelf is het bijna onmogelijk om te zien, en nu helaas 2* in het nadeel van Ajax.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En ZO moeilijk was het nou ook weer niet, allebei duidelijk erachter, niet veel, maar daar sta je voor...
Ja, je zal eens iets kunnen als arbiter he? Beetje teveel gevraagd blijkbaar.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Kijk maar eens bij die beelden, er loop iemand uit buitenspel terug (Tweede goal), misschien dat dat hem verwart.
Neuh, de bevolking is opzich wel ok. Maar er moet wel iemand het hotel van de arbitrage per ongeluk op twitter zettenquote:Op woensdag 7 december 2011 23:52 schreef Saekerhett het volgende:
Ik ga slapen, hopelijk word ik morgen wakker met het bericht dat er een aardbeving van 9.3 op de schaal van Richter bij de Canarische Eilanden is geweest en heel Portugal is overstroomd door een tsunami van 40 meter hoog.
verzuurde modquote:Op woensdag 7 december 2011 23:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, je zal eens iets kunnen als arbiter he? Beetje teveel gevraagd blijkbaar.
Jezus... Tragisch dit...quote:
gaan de 410 topboys er dan achteraanquote:Op woensdag 7 december 2011 23:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, de bevolking is opzich wel ok. Maar er moet wel iemand het hotel van de arbitrage per ongeluk op twitter zetten.
Ja, speel het maar op de modkaart, lekker relevant. Ik snap best dat je als utrechtsupporter meer waarde hecht aan verlies van Ajax, de 6-2 tegen twente maakt niet uit, plek 13 is prima als je maar van Ajax wint. Hele goeie instelling in het voetbalquote:Op woensdag 7 december 2011 23:54 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
verzuurde mod
daarentegen wel terecht dat je baalt hiervan
als je wel wat kan word je toch geen grensrechter maar dan ga je wel een echte baan doen.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, je zal eens iets kunnen als arbiter he? Beetje teveel gevraagd blijkbaar.
Ik wou dat ajax doorging in de CL.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, speel het maar op de modkaart, lekker relevant. Ik snap best dat je als utrechtsupporter meer waarde hecht aan verlies van Ajax, de 6-2 tegen twente maakt niet uit, plek 13 is prima als je maar van Ajax wint. Hele goeie instelling in het voetbal.
nee, dat zou heel erg zijn, ik zou echt niet willen dat die man iets overkomt natuurlijkquote:Op woensdag 7 december 2011 23:55 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
gaan de 410 topboys er dan achteraan
Ik heb echt de neiging om zoiets te doen, maar ook weer geen zin in een ban dus laat maar....quote:Op woensdag 7 december 2011 23:56 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Wie opent het topic in Tru? "Complot om de euro omver te werpen begint bij corruptie binnen de UEFA" of zo?
weet ik sorryquote:Op woensdag 7 december 2011 23:56 schreef potienza het volgende:
[..]
Dat is het shirt van Dinamo Boekarest.
voor meer valt er ook niet te voetballen in de domstadquote:Op woensdag 7 december 2011 23:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, speel het maar op de modkaart, lekker relevant. Ik snap best dat je als utrechtsupporter meer waarde hecht aan verlies van Ajax, de 6-2 tegen twente maakt niet uit, plek 13 is prima als je maar van Ajax wint. Hele goeie instelling in het voetbal.
Bekerfinale Wamberto, eikel.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:48 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Het is rot, maar heel moeilijk om te zien zo snel..
Ik kan me grensrechters herinneren die grotere fouten maakten met buitenspel...
Ajax- Twente any1?
daarom videobeelden!
Waarom?quote:Op woensdag 7 december 2011 23:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Met Stekelenburg zaten we gewoon in de volgende ronde
Nee in bnw en dan met dit erbij.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:56 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Wie opent het topic in Tru? "Complot om de euro omver te werpen begint bij corruptie binnen de UEFA" of zo?
quote:"Rumours coming out of Zagreb that an official complaint has been lodged regarding the unusual result in tonight's match between Dinamo Zagreb and Lyon.
More to follow."
die wou ik niet noemenquote:Op woensdag 7 december 2011 23:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bekerfinale Wamberto, eikel.
Eigenlijk wil ik dat stuk op Facebook zetten, kijken hoe er op gereageerd wordt. Maar dan heb ik een goeie bron nodigquote:Op woensdag 7 december 2011 23:58 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Nee in bnw en dan met dit erbij.
[..]
Voetbalwereldje kennende zal je er ook wel niks meer over horen, en gaat het lekker de doofpot inquote:Op woensdag 7 december 2011 23:59 schreef HeatWave het volgende:
1 fout ok, 2 in 5 min, in de CL? terwijl het om doelsaldo gaat, op zijn minst verdacht.
Ik heb het er al neergezet maar nu vraagt iemand: '' Wat staat er?''quote:Op donderdag 8 december 2011 00:00 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik dat stuk op Facebook zetten, kijken hoe er op gereageerd wordt. Maar dan heb ik een goeie bron nodig
Kopenhagen. Hier heb ik nog een redelijk goed gevoel over omdat we gewoon goed speelden.quote:Op donderdag 8 december 2011 00:00 schreef Gramulanion het volgende:
Wat was erger? Dit of Kopenhagen?
Hier een liedje om jullie op te vrolijken:quote:Op woensdag 7 december 2011 23:59 schreef HeatWave het volgende:
1 fout ok, 2 in 5 min, in de CL? terwijl het om doelsaldo gaat, op zijn minst verdacht.
Kopenhagen was erger omdat ik erbij was.quote:Op donderdag 8 december 2011 00:01 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Kopenhagen. Hier heb ik nog een redelijk goed gevoel over omdat we gewoon goed speelden.
Dit, hier ben je genaaid, khagen was gewoon dom gespeeld, niet doorvoetballen omdat je arrogant al denkt door te zijn.quote:Op donderdag 8 december 2011 00:00 schreef Gramulanion het volgende:
Wat was erger? Dit of Kopenhagen?
Dit, pure onmacht, genaaid in 2 wedstrijden.quote:Op donderdag 8 december 2011 00:01 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Kopenhagen. Hier heb ik nog een redelijk goed gevoel over omdat we gewoon goed speelden.
Enoh kan dat beter denk ik ..quote:Op donderdag 8 december 2011 00:04 schreef HeatWave het volgende:
Had Blind toch opgeofferd voor een enorm debiele tackle op die grens.
Precies, die speelden als een team dat al door was en gewoon deze wedstrijd moesten spelen.quote:Op donderdag 8 december 2011 00:05 schreef HeatWave het volgende:
Aan Madrid lag het niet, die speelden zo tam....
Ik wachtte nog op het moment dat Enoh er met twee benen in zou gaanquote:Op donderdag 8 december 2011 00:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Enoh kan dat beter denk ik ..
laat me raden... dat zullen jullie wel niet verdacht vindenquote:Op donderdag 8 december 2011 00:05 schreef HeatWave het volgende:
Aan Madrid lag het niet, die speelden zo tam....
Dat was wel heel knap inderdaadquote:Op donderdag 8 december 2011 00:07 schreef potienza het volgende:
Wow, die reddingen van Lloris ook bij die eerste goal van Zagreb, gozer heeft reflexen als een baas.
Een ploeg die al geplaatst is en zaterdag tegen de grootste rivaal moet die niet voluit gaat, wat is daar verdacht aan?quote:Op donderdag 8 december 2011 00:06 schreef eight het volgende:
[..]
laat me raden... dat zullen jullie wel niet verdacht vinden
Klopt, deden ze de eerste wedstrijd namelijk ook al.quote:Op donderdag 8 december 2011 00:06 schreef eight het volgende:
[..]
Nee,quote:Op donderdag 8 december 2011 00:08 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Ik hoop dat ajax nu niet met de kopjes omlaag gaat lopen we weer ex achter elkaar punten gaan verspelen. Zie ik wel gebeuren. Nu rug rechten, keihard vechten en zondag direct RKC met 4-0 wegspelen. Dat is de manier om zoiets te verwerken.
Je beseft dat er tussen "niet voluit" en "helemaal geen inzet" nog een groot gat zit?quote:Op donderdag 8 december 2011 00:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een ploeg die al geplaatst is en zaterdag tegen de grootste rivaal moet die niet voluit gaat, wat is daar verdacht aan?
Wat is er dan verdacht?quote:Op donderdag 8 december 2011 00:10 schreef eight het volgende:
[..]
Je beseft dat er tussen "niet voluit" en "helemaal geen inzet" nog een groot gat zit?
Daarnaast hebben ze nu hun record geëvenaard en dat vinden ze in madrid best belangrijk
Jippie ben jij er ook weerquote:Op donderdag 8 december 2011 00:06 schreef eight het volgende:
[..]
Diezelfde logica kun je ook op Zagreb toepassen. Hun hebben in de wedstrijd tegen ajax ook waardeloos en ongemotiveerd verdedigd en vandaag dus weer.quote:Op donderdag 8 december 2011 00:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Klopt, deden ze de eerste wedstrijd namelijk ook al.
EL telt ook mee hoorquote:Op donderdag 8 december 2011 00:08 schreef Smoofie het volgende:
Het enige nu is dat we meer punten kunnen binnenhalen voor clubranking en NL, maarja, ben nog steeds boos.
Maar ze hebben niet geknipoogd naar Ajax aanvallers toen die scoordenquote:Op donderdag 8 december 2011 00:12 schreef eight het volgende:
[..]
Diezelfde logica kun je ook op Zagreb toepassen. Hun hebben in de wedstrijd tegen ajax ook waardeloos en ongemotiveerd verdedigd en vandaag dus weer.
3 miljoen.quote:Op donderdag 8 december 2011 00:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoeveel miljoen loopt Ajax nu mis?
Nee, zo werkt de echte wereld niet.quote:Op donderdag 8 december 2011 00:14 schreef Digi_Djeff het volgende:
Stel, Fifa gaat hier wel iets mee doen, bestaat er een mogelijkheid dat Lyon dan niet door gaat door omkoping?
Hier vind je een analyse van de meeste goals, waaruit zou blijken dat het doorgestoken kaart is.quote:Op donderdag 8 december 2011 00:13 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Maar ze hebben niet geknipoogd naar Ajax aanvallers toen die scoorden
Als we door waren gegaan hadden we natuurlijk ook gelijk de CL gewonnen dus 20+ miljoen zekerquote:Op donderdag 8 december 2011 00:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Helemaal niets. Dat is mijn punt juist.quote:
quote:Op donderdag 8 december 2011 00:14 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Als we door waren gegaan hadden we natuurlijk ook gelijk de CL gewonnen dus 20+ miljoen zeker
Sowieso 4,1 miljoen wat ik zo snel kan vinden.quote:Op donderdag 8 december 2011 00:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik zie wekelijks tegenstanders naar elkaar knipogen.quote:Op donderdag 8 december 2011 00:13 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Maar ze hebben niet geknipoogd naar Ajax aanvallers toen die scoorden
quote:Op donderdag 8 december 2011 00:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hier vind je een analyse van de meeste goals, waaruit zou blijken dat het doorgestoken kaart is.
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum13/1869-21.php#post195524
3 miljoenquote:Op donderdag 8 december 2011 00:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Sowieso 4,1 miljoen wat ik zo snel kan vinden.
Mwa van dit soort posts word je ook niks wijzer. Dat het verdacht is blijft staan, maar fuck it. Ik ga proberen niet aan voetbal te denkenquote:
Bij die 3 miljoen komt dan nog een bonus van 550.000 per wedstrijd ongeacht de uitslag.quote:Op donderdag 8 december 2011 00:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
3 miljoenen als ze dan zouden winnen zou het kunnen oplopen tot 4/5/6.
Ten Have ook gelijk aub.quote:Op donderdag 8 december 2011 00:18 schreef potienza het volgende:
Tijd om te gaan slapen ik ga dromen dat ik meneer vlagjeshomo naar de kloten schop.
In totaal zo'n 22 miljoen.quote:Op donderdag 8 december 2011 00:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ajax heeft 9,1 miljoen verdient aan deze groepsronde in de CL.
Daarom wordt van dat soort post alleen maar bozer.quote:Op donderdag 8 december 2011 00:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa van dit soort posts word je ook niks wijzer. Dat het verdacht is blijft staan, maar fuck it. Ik ga proberen niet aan voetbal te denken
quote:Ook na het vallen van de berlijnse muur in 1989 is dynamo zagreb nog steeds een corrupte sovjetbende. De club is in het verleden al beschuldigd van corruptie en heeft in de champions leaugue laten zien dat alles in het voetbal te koop is.
Als je dat gelooft is misschien dit ook wat voor je:quote:Op donderdag 8 december 2011 00:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hier vind je een analyse van de meeste goals, waaruit zou blijken dat het doorgestoken kaart is.
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum13/1869-21.php#post195524
Ik heb het over prijzengeldquote:Op donderdag 8 december 2011 00:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
TV-rechten, kaarten + + + + +, is uiteindelijk 22.
quote:Op donderdag 8 december 2011 00:21 schreef Maanvis het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/GNK_Dinamo_Zagreb
[..]
Ik heb het over wat de hele omzet is geweest voor Ajax, en dat is 22quote:Op donderdag 8 december 2011 00:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik heb het over prijzengeld!
Olympique Marseille heeft in 1993 ook een andere club omgekocht, de toenmalige directeur is hiervoor veroordeeld tot 2 jaar gevangenis waarvan 1 jaar voorwaardelijk.quote:Op donderdag 8 december 2011 00:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
Dit word toch nooit bewezen, en Platini gaat geen heksenjacht beginnen tegen een Franse club
ik sta er neutraal inquote:Op donderdag 8 december 2011 00:21 schreef eight het volgende:
[..]
Als je dat gelooft is misschien dit ook wat voor je:
Genietenquote:Op donderdag 8 december 2011 00:21 schreef Maanvis het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/GNK_Dinamo_Zagreb
[..]
Hee ja, dat is tof.quote:Op donderdag 8 december 2011 00:08 schreef Smoofie het volgende:
Het enige nu is dat we meer punten kunnen binnenhalen voor clubranking en NL, maarja, ben nog steeds boos.
Oh?! Nja ik geloof niet dat ze hier iets aan gaan doen, als het al omkoping is natuurlijkquote:Op donderdag 8 december 2011 00:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Olympique Marseille heeft in 1993 ook een andere club omgekocht, de toenmalige directeur is hiervoor veroordeeld tot 2 jaar gevangenis waarvan 1 jaar voorwaardelijk.
Goede fake!quote:
Drie rondes verder in de EL, drie keer uitverkocht, plus prijzengeld. Heb je ook drie miljoen.quote:Op donderdag 8 december 2011 00:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Lol op NRCquote:Op donderdag 8 december 2011 00:28 schreef TakAFCA het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/2011/12/07/ajax-eruit-door-omkoping-dit-lijkt-wel-een-knipoog/
wtf haha
quote:Before tonight, Lyon scored 2 goals in their past 5 Champions League matches (450 min+). Then they scored 7 in 30 minutes.
quote:
Doet zelfs het nrc mee met dergelijke ongeinquote:Op donderdag 8 december 2011 00:28 schreef TakAFCA het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/2011/12/07/ajax-eruit-door-omkoping-dit-lijkt-wel-een-knipoog/
wtf haha
http://twitpic.com/show/iphone/7pz92qquote:Op donderdag 8 december 2011 00:15 schreef eight het volgende:
[..]
Helemaal niets. Dat is mijn punt juist.
Het was een normale voetbalavond met 2 hele domme grensrechtersfouten.
Kan Sulejmani transfervrij weg en hou je nog 5,5 miljoen over.quote:
Ajax blijft achter met lege handen dus zo dom zijn die Fransozen niet.quote:Op donderdag 8 december 2011 00:35 schreef msnk het volgende:
Zit even bij de Franse trending topics te kijken, een en al Lyon. Die Fransozen denken ook echt dat ze gewoon legitiem gewonnen hebben. Berichten als "and great performance from #OL qualifying yet again. they made up a 7 point goal difference to overtake ajax! extraordinary!"
Die kikkers zijn nog dommer dan ik dacht, wat een achterlijkheid ten top.
Ach, misschien valt die wel op negersquote:Op donderdag 8 december 2011 00:34 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
http://twitpic.com/show/iphone/7pz92q
Bij OL zijn ze niet dom nee, maar ik refereerde specifiek naar Franse tweets, en je kunt zelf ook wel bedenken dat die tweets niet van OL afkomstig zijn lijkt mequote:Op donderdag 8 december 2011 00:37 schreef eight het volgende:
[..]
Ajax blijft achter met lege handen dus zo dom zijn die Fransozen niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |