SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SuperHarregarre voor plaatje
Maanvis Plaatje 2
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=153208quote:★★★
Wat was ik nog "blij" toen ik daarnaar zat te kijiken iddquote:
Nee, man. Optelsom.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:18 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Wat lult iedereen achterlijk over 25 miljoen? We lopen 3 miljoen mis, 3!. Geen 25.
Kloptquote:Op woensdag 7 december 2011 23:18 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Wat lult iedereen achterlijk over 25 miljoen? We lopen 3 miljoen mis, 3!. Geen 25.
Tyf op.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:20 schreef Paul het volgende:
Hierbij troost ik de ajacieden
kusje op jullie voorhoofd
Sorry, heb ik de pers weer verkeerd gevolgd.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:18 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Dat probeer ik al de hele avond duidelijk te maken, sommige mensen snappen het echt niet, en dan toch trollenquote:Op woensdag 7 december 2011 23:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kloptwe hebben nu 22 miljoen binnen, als we doorgingen werd het 25.
Enoh speelde als een krant. Er moet in de jeugd toch wel een verdedigende middenvelder te vinden zijn die beter is, of leidt Ajax geen verdedigende middenvelders op?quote:Op woensdag 7 december 2011 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja en Enoh is waardeloos, terwijl hij vandaag weer de enige felle speler was ballen afpakte, en Lodeiro zijn balverlies mocht oplossen.
Anita speelt daar normaal gesproken, Boilesen is geblesseerd.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:22 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Enoh speelde als een krant. Er moet in de jeugd toch wel een verdedigende middenvelder te vinden zijn die beter is, of leidt Ajax geen verdedigende middenvelders op?
Ik troost me dan maar weer met het feit dat het in ieder geval niet Leo Driessen was.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Ach ik bedenk me net dat hier ook Ajacieden zitten die het met Frank Snoeks als commentator hebben moeten ondergaan. Wat dat betreft heb ik nog ergens mazzel...
quote:Op woensdag 7 december 2011 23:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Ach ik bedenk me net dat hier ook Ajacieden zitten die het met Frank Snoeks als commentator hebben moeten ondergaan. Wat dat betreft heb ik nog ergens mazzel...
Gast Enoh heeft 150 ballen afgepakt op het middenveld.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:22 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Enoh speelde als een krant. Er moet in de jeugd toch wel een verdedigende middenvelder te vinden zijn die beter is, of leidt Ajax geen verdedigende middenvelders op?
Als je vond dat Enoh als een krant speelde vandaag kan je beter fan worden van korfbal ofzo.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:22 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Kan mij dat tering EK iets schelen?quote:Op woensdag 7 december 2011 23:23 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Jongens bereid je maar vast voor, komende EK gaat hetzelfde gebeuren met de Portugezen en Duitsers.
Zo'n bord voor je kop hebben dat je niet ziet dat Enoh vandaag weer het balverlies van 20 Ajacieden heeft moeten oplossen en een counter voorkwamquote:Op woensdag 7 december 2011 23:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Anita speelt daar normaal gesproken, Boilesen is geblesseerd.
Heb je die pass van Enoh niet gezien waar ze zo de 0-1 uit hadden kunnen maken?quote:Op woensdag 7 december 2011 23:23 schreef Jajong het volgende:
[..]
Als je vond dat Enoh als een krant speelde vandaag kan je beter fan worden van korfbal ofzo.
Ik heb vandaag van de echte kenners geleerd dat Enoh niets kan en Eriksen de dragende man van Ajax is....quote:Op woensdag 7 december 2011 23:23 schreef Jajong het volgende:
[..]
Als je vond dat Enoh als een krant speelde vandaag kan je beter fan worden van korfbal ofzo.
quote:Op woensdag 7 december 2011 23:24 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Kan mij dat tering EK iets schelen?
Heb je Lodeiro als een mongool zien dribbelen waardoor Real wel 10x had kunnen counteren? (Wat Enoh dus goed maakte)quote:Op woensdag 7 december 2011 23:24 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Heb je die pass van Enoh niet gezien waar ze zo de 0-1 uit hadden kunnen maken?
Zijn hier wat fansboys van midget Anita die Enoh constant afkraken.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo'n bord voor je kop hebben dat je niet ziet dat Enoh vandaag weer het balverlies van 20 Ajacieden heeft moeten oplossen en een counter voorkwam
Als je heel erg veel doet kan je een foutje maken, kan Eriksen (en Janssen trouwens ook) niet gebeurenquote:Op woensdag 7 december 2011 23:24 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Heb je die pass van Enoh niet gezien waar ze zo de 0-1 uit hadden kunnen maken?
Enoh speelde ok hoor, vond ik iig.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo'n bord voor je kop hebben dat je niet ziet dat Enoh vandaag weer het balverlies van 20 Ajacieden heeft moeten oplossen en een counter voorkwam
Ik kraak Enoh helemaal niet af hoor, domme debiel.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:25 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Zijn hier wat fansboys van midget Anita die Enoh constant afkraken.
Hou dan een keer op met Anita, of vond je tegen Nec het spel ineens beter worden toen hij daar stond?.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Enoh speelde ok hoor, vond ik iig.
Hij vraagt of ze daar niemand anders voor hebben of opleiden, ik antwoord gewoon. Flikker op joh.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hou dan een keer op met Anita, of vond je tegen Nec het spel ineens beter worden toen hij daar stond?.
Wie denkt dat dan? Momenteel kan de EL me zelfs geen ruk schelen.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:27 schreef mash_ het volgende:
mensen die denken dat we ook maar een kans hebben om de EL te winnen
Klopt, daar is het ook normaal om dat te doen. Over het algemeen denkt men daar niet 'hoho omkoping mag niet'. Net zoals in Rusland en de Oekraïne.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:22 schreef HeatWave het volgende:
Ik sprak nog een kroatisch meisje vandaag. die had al zoiets voorspeld qua omkoping
Enoh was inderdaad de enige die er iets van bakte, de rest speelde alsof ze bij voorbaad al kansloos waren..quote:Op woensdag 7 december 2011 23:23 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Gast Enoh heeft 150 ballen afgepakt op het middenveld.
quote:Op woensdag 7 december 2011 23:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wie denkt dat dan? Momenteel kan de EL me zelfs geen ruk schelen.
al een aantal mensen die hier gepost hebbenquote:Op woensdag 7 december 2011 23:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wie denkt dat dan? Momenteel kan de EL me zelfs geen ruk schelen.
Alleen maar meer bewijs, ze horen gewoon "onterecht" neer te zetten, maar jaquote:Op woensdag 7 december 2011 23:28 schreef Parabolae het volgende:
"Ajax then had two goals disallowed for marginal offside decisions".. wat een lulkoek op de uefa website.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |