SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SuperHarregarre voor plaatje
Maanvis Plaatje 2
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=153208quote:★★★
Wat was ik nog "blij" toen ik daarnaar zat te kijiken iddquote:
Nee, man. Optelsom.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:18 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Wat lult iedereen achterlijk over 25 miljoen? We lopen 3 miljoen mis, 3!. Geen 25.
Kloptquote:Op woensdag 7 december 2011 23:18 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Wat lult iedereen achterlijk over 25 miljoen? We lopen 3 miljoen mis, 3!. Geen 25.
Tyf op.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:20 schreef Paul het volgende:
Hierbij troost ik de ajacieden
kusje op jullie voorhoofd
Sorry, heb ik de pers weer verkeerd gevolgd.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:18 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Dat probeer ik al de hele avond duidelijk te maken, sommige mensen snappen het echt niet, en dan toch trollenquote:Op woensdag 7 december 2011 23:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kloptwe hebben nu 22 miljoen binnen, als we doorgingen werd het 25.
Enoh speelde als een krant. Er moet in de jeugd toch wel een verdedigende middenvelder te vinden zijn die beter is, of leidt Ajax geen verdedigende middenvelders op?quote:Op woensdag 7 december 2011 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja en Enoh is waardeloos, terwijl hij vandaag weer de enige felle speler was ballen afpakte, en Lodeiro zijn balverlies mocht oplossen.
Anita speelt daar normaal gesproken, Boilesen is geblesseerd.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:22 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Enoh speelde als een krant. Er moet in de jeugd toch wel een verdedigende middenvelder te vinden zijn die beter is, of leidt Ajax geen verdedigende middenvelders op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |