dit. Of in eigen huis toen.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:38 schreef tralalala het volgende:
Ajax had het gewoon in Frankrijk af moeten maken, maarja Frank "tikkie terug" de Boer durfde geen risico te nemen.
Ben ik al.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:23 schreef Jajong het volgende:
[..]
Als je vond dat Enoh als een krant speelde vandaag kan je beter fan worden van korfbal ofzo.
Nuff said. Joe.quote:
Was 2x Anita die zijn man liet lopen, en bij de 0-2 hoe hij er achteraan slentert alsof het toch geen gevaar isquote:Op woensdag 7 december 2011 23:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
gek he, met Blind er in? We hadden al niets, en die gast heeft niets bij Ajax te zoeken. Maar we hadden niets anders. Al ging ook Anita (middenvelder, FdB: bij mij is Anita nooit meer verdediger) niet vrijuit idd.
Maar dan ga je met 2-1 rusten ipv 0-2.
Als middenvelder is Anita ook niks.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
gek he, met Blind er in? We hadden al niets, en die gast heeft niets bij Ajax te zoeken. Maar we hadden niets anders. Al ging ook Anita (middenvelder, FdB: bij mij is Anita nooit meer verdediger) niet vrijuit idd.
Maar dan ga je met 2-1 rusten ipv 0-2.
Enoh was de beste bij Ajax vandaag.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:40 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ben ik al.![]()
Maar serieus: ik vind Enoh al weken (maanden) zwak spelen. Hij begon de wedstrijd met het inleveren van 2 ballen die (bijna) tot levensgevaarlijke counters leidde. Maar dat ben je door alle commotie over de 2 afgekeurde goals waarschijnlijk vergeten.
Ja.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:41 schreef ZaZoe het volgende:
Zien we hier nou een speler van Lyon knipogen na wéér een doelpunt?
https://twitter.com/#!/MJ(...)988161716225/photo/1
Wauw echt wauw hebben we al gezien.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:41 schreef ZaZoe het volgende:
Knipoog en een thumbs upquote:Op woensdag 7 december 2011 23:41 schreef ZaZoe het volgende:
Het kan zijn dat het vertekent, omdat hij vandaag tegen Real Madrid speelde, maar wat is die Lodeiro traag!quote:Op woensdag 7 december 2011 23:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb je Lodeiro als een mongool zien dribbelen waardoor Real wel 10x had kunnen counteren? (Wat Enoh dus goed maakte)
Niet mee eens, maar als je een fitte selectie hebt hoeft Anita niet eens te spelen. Boilesen is gewoon prima.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:41 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Als middenvelder is Anita ook niks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Theo was (wederom) onzichtbaar. Als hij nu ook de vrije trappen niet meer mag nemen, kan hij beter in de winter richting Arnhem verkassen.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je heel erg veel doet kan je een foutje maken, kan Eriksen (en Janssen trouwens ook) niet gebeuren.
Misschien moet je het door een Ajacied laten oplossen!quote:Op woensdag 7 december 2011 23:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat dit kan in Europa. Waar is Alberto Stegeman als je hem nodig hebt.
zag het net idd, opmerkelijk.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:44 schreef Paul het volgende:
Zagen jullie die knipoog net bij de NOS?
Is dat niet een blonde van Zagreb?quote:Op woensdag 7 december 2011 23:41 schreef ZaZoe het volgende:
Die is anti-cruijff, mag ook oprotten.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:45 schreef potienza het volgende:
[..]
Misschien moet je het door een Ajacied laten oplossen!
[ afbeelding ]
Die ouwe Cruijff hater..quote:Op woensdag 7 december 2011 23:45 schreef potienza het volgende:
[..]
Misschien moet je het door een Ajacied laten oplossen!
[ afbeelding ]
Uri Lympich von Lyon.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:45 schreef ajacied4lf het volgende:
Die keeper van Zagreb is best goed, hoe heet hij?
Gomis mag er ook best wezen..quote:Op woensdag 7 december 2011 23:27 schreef sausagin het volgende:
verdediger van zagreb heeft trouwens geknip oogt naar Gomis!
Weet niet, maar denk dat ie volgend jaar wel in Frankrijk voetbaltquote:Op woensdag 7 december 2011 23:45 schreef ajacied4lf het volgende:
Die keeper van Zagreb is best goed, hoe heet hij?
Is idd enorm tegengevallen, niet alleen qua voetbal maar ook qua persoonlijkheid. Komop, je laten wegzetten bij vrije trappen door rollertjes-Eriksen, komop, Beuk dat ventje opzij, IK neem de vrije trappen...quote:Op woensdag 7 december 2011 23:45 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Theo was (wederom) onzichtbaar. Als hij nu ook de vrije trappen niet meer mag nemen, kan hij beter in de winter richting Arnhem verkassen.
Het is rot, maar heel moeilijk om te zien zo snel..quote:
Niets mis met Spanje, die maken hem gewoon wel waar Robben faalt, die neem ik niets kwalijk. Zo hoort het spelletje te gaan. Ratugezen naaien, rollen, zeiken.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:47 schreef Saekerhett het volgende:
Portugal
Kroatië
Griekenland
Italië
Spanje
Turkije
Allemaal kutlanden als het om voetbal gaat, maar er blijft verder niet zo heel veel over om op vakantie te gaan. Misschien Cyprus
Spanje...wat?quote:Op woensdag 7 december 2011 23:47 schreef Saekerhett het volgende:
Portugal
Kroatië
Griekenland
Italië
Spanje
Turkije
Allemaal kutlanden als het om voetbal gaat, maar er blijft verder niet zo heel veel over om op vakantie te gaan. Misschien Cyprus
twitter:siemdejong twitterde op woensdag 07-12-2011 om 23:48:02#1-7 #zaglyo wtf 2 goals offside #ajarea wtf what a night reageer retweet
Ga gewoon in brabant op de camping zitten, als je de campingeigenaar omkoopt met wat bier mag je de hele boel op stelten zetten.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:47 schreef Saekerhett het volgende:
Portugal
Kroatië
Griekenland
Italië
Spanje
Turkije
lol @eddy_terstall...das me broerquote:Op woensdag 7 december 2011 23:41 schreef ZaZoe het volgende:
Ja die Strootman speelde tegen 010 fantastisch.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:48 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Ja, als we Strootman hadden genomen in plaats van Theo waren we onverslaanbaar geweest.
Bij twijfel niet vlaggen.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:48 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Het is rot, maar heel moeilijk om te zien zo snel..
Ik kan me grensrechters herinneren die grotere fouten maakten met buitenspel...
Ajax- Twente any1?
daarom videobeelden!
En ZO moeilijk was het nou ook weer niet, allebei duidelijk erachter, niet veel, maar daar sta je voor...quote:
Kijk maar eens bij die beelden, er loop iemand uit buitenspel terug (Tweede goal), misschien dat dat hem verwart.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En ZO moeilijk was het nou ook weer niet, allebei duidelijk erachter, niet veel, maar daar sta je voor...
Kan niet zijn undercuvah partner is nog niet fit.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:44 schreef Gramulanion het volgende:
Tom Knipping gaat wel op onderzoek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |