BEN JIJ DIE GRENSRECHTER VAN DIE AFGEKEURDE GOALS?!?!?quote:
Ja. Maar wat jij zegt slaat echt helemaal nergens op, dan staat de hele voetbalwereld op z'n kop.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:12 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
BEN JIJ DIE GRENSRECHTER VAN DIE AFGEKEURDE GOALS?!?!?
Ja, ik was vergeten dat jij geen mod wasquote:Op woensdag 7 december 2011 23:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik ben in VBL gewoon user hoor.
Mourinho had zoiets van: "Als jullie het kunnen brengen, mag je het brengen."quote:Op woensdag 7 december 2011 23:00 schreef HeatWave het volgende:
Madrid valt niets te verwijten, die hadden het beste met Ajax voor, deden bijna niets...
Alsof de wedstrijd dan niet anders was verlopenquote:Op woensdag 7 december 2011 23:13 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Mourinho had zoiets van: "Als jullie het kunnen brengen, mag je het brengen."
Ajax kon het niet brengen. Zelfs met die twee afgekeurde goals was je er niet geweest.
Altijd zo man, en Feyenoorders of laat ik ze niet over 1 kam scheren een hoop Feyenoorders zijn dan ook goed in het iedereen beschuldigen van trollenquote:Op woensdag 7 december 2011 23:11 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Trouwens, HW/jojoortje. Waarom mogen wij ineens niet meer in het Ajaxtopic scores bespreken, terwijl het livetopic keihard getrolled werd door een hoop Feyenoorders en daar niks aan gedaan werd (kuch happel kuch).
Ik zou zeggen kaart het ff aan bij het fa's bijvoorbeeldquote:Op woensdag 7 december 2011 23:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik ben in VBL gewoon user hoor.
met deze?quote:Op woensdag 7 december 2011 23:13 schreef Saind het volgende:
Als iemand me morgen zoekt lig ik met een extreme kater op straat
Utrecht vorig jaar ookquote:Op woensdag 7 december 2011 23:13 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Maar het is nu al het 2e jaar op rij dat Ajax door onterecht afgekeurde goals er uit ligt. Vorig jaar Ook al.
Ik was niet thuis tijdens de wedstrijd, ben ik nooit, dus mij gaat het niet aan.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik zou zeggen kaart het ff aan bij het fa's bijvoorbeeld
Aan de andere kant had Ajax gewoon moeten winnen, dan had je recht van spreken om deze gang van zaken écht af te keuren. Hoe dan ook, kut voor PSV en Feyenoord fans ivm ranking. Aan de andere kant heeft ajax dus volgend jaar geen 25 miljoen extra te besteden, dus dat is dan wel weer positief.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bij een normale gang van zaken zou ik het ook zeggen, ik HAAT conspiracy zooi, maar dit is zo enorm toevallig. 2 goals afegekeurd, 1-1 met rust daar, en opeens 7-1?
2-2 is 1 punt, 9 punten totaal, gewoon door.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:13 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Mourinho had zoiets van: "Als jullie het kunnen brengen, mag je het brengen."
Ajax kon het niet brengen. Zelfs met die twee afgekeurde goals was je er niet geweest.
0-1 achter 2x 1-1 maken dan zoveel risico nemen dat het 0-2 wordt en het is game over.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Aan de andere kant had Ajax gewoon moeten winnen, dan had je recht van spreken om deze gang van zaken écht af te keuren.
Ja dat gaat zo makkelijk. Real was wel makkelijk, maar vrijwillig punten verliezen willen ze nou ook weer niet. Al was het alleen maar om deze zelfde debiele verhalen op de Franse forums te vermijdenquote:Op woensdag 7 december 2011 23:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
2-2 is 1 punt, 9 punten totaal, gewoon door.
En zelfs 2-3 was genoeg geweest.
KLOPT MAAR DAT MAAKT DIT ECHT NIET MINDER ZUURquote:Op woensdag 7 december 2011 23:15 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Feit blijft gewoon dat je het zelf laat liggen. Als je in Lyon met 1-0 van het veld was afgestapt (wat had gekund, en misschien wel had gemoeten) was deze hele poppenkast niet nodig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |