SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SuperHarregarre voor plaatje
Maanvis Plaatje 2
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=153208quote:
Hoezo? Mijn PC trekt dat livetopic niet. Tevens zitten we hier wel vaker onze mening over spelers te geven etcquote:Op woensdag 7 december 2011 21:10 schreef Happel het volgende:
Wedstrijd kan besproken worden in livetopic, niet hier.
Ajax - Real Madrid + Dinamo - Lyon #4 Ajax maakt er nog wel eentje!
Ik denk het wel. Dan had je gewonnen tegen lyonquote:Op woensdag 7 december 2011 21:15 schreef The_Groove het volgende:
Puur hypothetische:
Stel dat de Ajax selectie vanaf het begin fit was geweest en geen blessures van Ziggy, Boerrigter, Boilesen etc. Zouden we dan nu al gekwalificeerd zijn geweest?
OT:
Goeie 2e keepert van Real trouwens...wel pech als Iker de keeper is die voor je zit.
as is vergane turf...quote:Op woensdag 7 december 2011 21:15 schreef The_Groove het volgende:
Puur hypothetische:
Stel dat de Ajax selectie vanaf het begin fit was geweest en geen blessures van Ziggy, Boerrigter, Boilesen etc. Zouden we dan nu al gekwalificeerd zijn geweest?
OT:
Goeie 2e keepert van Real trouwens...wel pech als Iker de keeper is die voor je zit.
Nee, dat doe jij niet.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:11 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ik bespreek de wedstrijd waar ik wil.
Dat kan ook daar of na de wedstrijd.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoezo? Mijn PC trekt dat livetopic niet. Tevens zitten we hier wel vaker onze mening over spelers te geven etc
Nee happel. Dit wordt zo vaak gedaan en ook door andere mensen enz. Nee happel.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat kan ook daar of na de wedstrijd.
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee happel. Dit wordt zo vaak gedaan en ook door andere mensen enz. Nee happel.
Dit is niet het livetopic, punt. Is verder geen discussie voor nodig. Zeuren kan in feedback.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:25 schreef Geo3kant het volgende:
Hoezo worden mijn posts gemod??? Ik zeg normale dingen man
twitter:marktuitert twitterde op woensdag 07-12-2011 om 21:28:30Wie roept er challenge? Kunnen die Fifa fossielen wakker worden? #ajarea #grensrechter #blatter reageer retweet
Dat Arbitrale duo gast.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:32 schreef The_Groove het volgende:
Goh, zou die grensrechter toevallig uit hetzelfde land komen als de trainer van Real>
Dit is Fok! zijn we goed in 'conspiracy theories'quote:Op woensdag 7 december 2011 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat Arbitrale duo gast.
Ik vermoed serieus samenzweringen. je kan lachen wat je wil. ik meen het
Ook als ik niet op fok had gezeten vermoedde ik samenzweringen tussen Jose en Sousaquote:Op woensdag 7 december 2011 21:34 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Dit is Fok! zijn we goed in 'conspiracy theories'
En terwijl het boegbeeld van Portugal een en dezelfde persoon is als die van Real.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:34 schreef 16meter het volgende:
Kan toch ook niet man, dat een Portugees deze wedstrijd doet. Met al die Portugese internationals en een Portugees als coach.
en die scheidsrechter fluit alleen maar voor Real Madrid.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:34 schreef 16meter het volgende:
Kan toch ook niet man, dat een Portugees deze wedstrijd doet. Met al die Portugese internationals en een Portugees als coach.
Lyon heeft ze gewoon omgekocht :pquote:Op woensdag 7 december 2011 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ook als ik niet op fok had gezeten vermoedde ik samenzweringen tussen Jose en Sousa
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:57 schreef Nieuwschierig het volgende:
Sorry, maar Ajax heeft het echt in de wedstrijden tegen Lyon laten liggen.
En tegen Zagreb had er ook veel meer gecoord moeten worden.
Hier had ik al helemaal geen hoop op
0-4 hier en 0-4 daar is heel gewoon
Het is onrealistisch om te verwachten dat het deze ronde allemaal vanzelf goed gaat komen.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:01 schreef msnk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ajax had wellicht meer mogen scoren uit tegen Zagreb, maar deden het uitstekend. Tegen Lyon ook al een gehavende ploeg, dus scoren ging moeilijk. Wel betere ploeg. Nu rode kaart Zagreb, twee goals onterecht afgekeurd Ajax. Als jij Ajax de schuld wil geven van pech en corruptie, be my guest, maar je maakt jezelf wel belachelijk.
Het waren inderdaad geen extreme uitslagenquote:Op woensdag 7 december 2011 22:05 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Het is onrealistisch om te verwachten dat het deze ronde allemaal vanzelf goed gaat komen.
Daatvoor is 7 goals verschil gewoon te weinig
Vooraf was het inderdaad een beetje krap. Maar daar ging het niet om, jij zei dat Ajax het liet liggen. Hoe? Inderdaad; niet.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:05 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Het is onrealistisch om te verwachten dat het deze ronde allemaal vanzelf goed gaat komen.
Daatvoor is 7 goals verschil gewoon te weinig
Dus had Enoh Gomis zijn benen moeten breken, dan was Ajax door.quote:45' B. Gomis
(assist by A. Cissokho)
48' B. Gomis
(assist by J. Briand)
52' B. Gomis
(assist by A. Cissokho)
Oja dat was ook vanaaf. Wel beter.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:10 schreef macca728 het volgende:
nooit te vroeg juichen he, jullie hebben al 2 punten verlies cadeau van AZ gekregen vanavond
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:14 schreef GoodGawd het volgende:
de lijnrechter kan beter met een kogelvrij vest het stadion verlaten lol
Nou dan heb ik minder het idee dat het door die kut grens komtquote:Op woensdag 7 december 2011 22:19 schreef msnk het volgende:
[..]
Jij gunt die kikkers nog meer goals?
2-2 waren we door hoor...quote:Op woensdag 7 december 2011 22:19 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nou dan heb ik minder het idee dat het door die kut grens komt
oja grapjequote:
Wie is we en wat boeit het nog, tyft op...quote:Op woensdag 7 december 2011 22:21 schreef opgebaarde het volgende:
Nouja, als een Theo sjokt als die gewisseld wordt... En Real speelt op 10%.. We verdienen het
Ik heb daar echt geen trek in. Hopelijk zegt Ajax gewoon nee bedankt laat Zagreb maar gaanquote:Op woensdag 7 december 2011 22:27 schreef Mani89 het volgende:
ACH JA DAN WINNEN WE TOCH GEWOON DE EUROPA LEAGUE
En dan punten verliezen in de competitie, nee dank jequote:Op woensdag 7 december 2011 22:27 schreef Mani89 het volgende:
Ditquote:Op woensdag 7 december 2011 22:31 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
En dan punten verliezen in de competitie, nee dank je
Die heeft dat wel verdient ja.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:33 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ronaldo was een mooie geweest maar een andere Portugees was ook tof, de scheids bijv...
aatquote:Op woensdag 7 december 2011 22:27 schreef Mani89 het volgende:
El winnenquote:Op woensdag 7 december 2011 22:38 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Gewoon de EL winnen en Blind en Anita op staande voet ontslaan.
Nou ja, wedstrijden tegen Man city, Man U, porto etc. Ook mooi.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik heb daar echt geen trek in. Hopelijk zegt Ajax gewoon nee bedankt laat Zagreb maar gaan![]()
Zoveeel onzin in 1 post. Mijn ogen, wat doe jequote:Op woensdag 7 december 2011 22:38 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Gewoon de EL winnen en Blind en Anita op staande voet ontslaan.
Blind en Anita verdedigen echt als meisjes. Gewoon gratis wegdoen naar Excelsior.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Zoveeel onzin in 1 post. Mijn ogen, wat doe je
Je mag toch hopen dat de stewards die man " per ongeluk" de verkeerde kant op sturen in de ArenA, rechtstreeks vak 410 in....quote:
Het deelnemersveld van de Europa League is onderhand zo sterk geworden dat je dat niet meer als kut kan omschrijven.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:41 schreef Saekerhett het volgende:
Tja, net alsof we tegen een Barcelona of Chelsea ook maar enige kans zouden hebben, maar dit is gewoon zo fucked up jammer he...
Nou zit je weer met die kutwedstrijden in de EL (winnen doe je hem toch niet), wat alleen maar extra belasting is, omdat je wel een rondje of 2 verder moet komen dan in de CL
Sport1 > niks, schaf de publieke omroep alsjeblieft af. Dan komt de Eredivisie tenminste weer bij Talpa of zo wellicht kijk ik dan weer eens de samenvattingen buiten EL om.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:41 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Maar wat lult iedereen over die 25 mil, we lopen toch maar 3 mil mis?
Niet door Ajax i.i.g.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:44 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Man U is dit seizoen wel te verslaan.
Echt he, die gast heeft gewoon HELEMAAL niks goed gedaan deze wedstrijd, liep erbij als een zoutzak en had een instelling van lik mijn vestje. Oprotten met die idioot.quote:
He he he... in de eerste helft won hij een 1 heel duel goedquote:Op woensdag 7 december 2011 22:46 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Echt he, die gast heeft gewoon HELEMAAL niks goed gedaan deze wedstrijd, liep erbij als een zoutzak en had een instelling van lik mijn vestje. Oprotten met die idioot.
Enoh veroverde wel weer veel ballen goed, maar kan me allemaal niks meer schelen momenteel flikker op met die kut EL.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:46 schreef HeatWave het volgende:
gelukkig was Eriksen weer fe-no-me-naal.
Wat lul jou nou weer trolletjequote:Op woensdag 7 december 2011 22:45 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Net als Vermeer na de wedstrijd tegen Utrecht!
Klopt. Maar we kunnen er niks meer aan doen.quote:
Waarom hoor ik nooit iemand over Anita? In de fout bij twee goals van Real.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:46 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Echt he, die gast heeft gewoon HELEMAAL niks goed gedaan deze wedstrijd, liep erbij als een zoutzak en had een instelling van lik mijn vestje. Oprotten met die idioot.
Maar bij Ebecilio is het elke wedstrijd zo, bij Vermeer alleen af en toe.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:45 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Net als Vermeer na de wedstrijd tegen Utrecht!
Dat sowieso.quote:
Schijnt dat Zagreb eigenlijk gewoon stil stondquote:Op woensdag 7 december 2011 22:47 schreef mash_ het volgende:
ik ben wel benieuwd naar de samenvatting vn die 1-7
sowieso let de verdediging het weer totaal afweten, maar wat doe je tegen corrupte ratugezen?quote:Op woensdag 7 december 2011 22:47 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Waarom hoor ik nooit iemand over Anita? In de fout bij twee goals van Real.
je was me voor zie ikquote:
En een psv - vitesse van 2007 en twente - feyenoord 2010 gevoelquote:Op woensdag 7 december 2011 22:48 schreef Againzender het volgende:
Beetje een Spanje - Malta gevoel bij die 1-7
(goh, ook al Spanje)
dan moet die wel heel slecht zijnquote:Op woensdag 7 december 2011 22:48 schreef 16meter het volgende:
Vermeer is een aardige lijnkeeper, maar geen materiaal voor Ajax. Ebecilio zou bij fc utreg nog niet eens op de bank zitten.
Anita staat niet op zijn beste positie, dus dat speelt mee in het beoordelen van de prestatie.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:47 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Waarom hoor ik nooit iemand over Anita? In de fout bij twee goals van Real.
Lijkt me sterk dat de UEFA hier iets mee te maken heeft. Zoek het eerder richting Balkan.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:49 schreef HeatWave het volgende:
Natuurlijk is dit ergens corruptie, maar bewijs het maar eens, de UEFA wil het rijke Lyon ipv Ajax, gewoon een buurman van Spanje laten fluiten, heel logisch.
kloptquote:Op woensdag 7 december 2011 22:50 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
dan moet die wel heel slecht zijn
Zijn wel eerder verhalen geweest dat de UEFA de mooiste affiches wil hebben, maar ok, het is een beetje frustratie. Maar die Ratugees is echt omgekocht. DOor wie dan ook.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:51 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat de UEFA hier iets mee te maken heeft. Zoek het eerder richting Balkan.
We zien het zo in de samenvatting...quote:Op woensdag 7 december 2011 22:50 schreef S0nic het volgende:
Olympique Lyon liep in Zagreb uit naar een 1-7 zege met naar verluid twee buitenspeldoelpunten.
45 minuten? In een goed half uur voetballen...quote:Op woensdag 7 december 2011 22:49 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Dit zaakje stinkt, dat lijkt me duidelijk. (Mag je dat hier zeggen trouwens?)
Niet vanwege die grensrechter, maar van 1-1 naar 1-7 in 45 minuten, een rode kaart (daar kun je toch ook op wedden?), something smells fishy hier...
Niet dat je daar iets mee gaat opschieten achteraf. Het lijkt me sterk dat er nu allemaal onderzoeken komen en dat Ajax alsnog doorgaat. Een bijzonder vreemde avond. (Vooral als je onder de douche stap vlak voor de rust en daar in de 60e minuut pas onder vandaan komt...)
Siem de Jong hoort niet bij die andere 2 in één zin hoor. Maar beter dan Lodeiro natuurlijk.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:52 schreef Shreyas het volgende:
Wanneer komen spelers als Boerrighter, Sightorson en Siem de Jong terug?
Dus hij floot en vlagde tegelijkertijd? Vandaar dat hij alles fout had. Mannen kunnen niet alles tegelijk..quote:Op woensdag 7 december 2011 22:50 schreef j0rdiiii het volgende:
Die grensrechter moet nooit meer fluiten.
Zo he, zeker een goede grap Tong zou jaloers zijn.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:53 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dus hij floot en vlagde tegelijkertijd? Vandaar dat hij alles fout had. Mannen kunnen niet alles tegelijk..
Volgens mij heeft een grensrechter ook geen fluitjequote:Op woensdag 7 december 2011 22:50 schreef j0rdiiii het volgende:
Ach ja, gaat toch niks mee gebeuren. Boeit die UFEA geen ene fuck. Die grensrechter moet nooit meer fluiten. Het is echt ongelofelijk.
Deze was wel érg obvious. Gaan we wel eerder iets van horen denk ik..quote:Op woensdag 7 december 2011 22:52 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Over een aantal jaar zullen we lezen over omgekochte Kroaten. Net zoals met die onder de dope zittende Juventus spelers in 1996.
Haha me moeder praatte zonet hele tijd tegen me maar kon niet antwoordenquote:Op woensdag 7 december 2011 22:53 schreef HeatWave het volgende:
En dan gaat een chick van afgelopen weekend me de hele tijd smsen dat ze wil afspreken, leuke meid maar ik heb echt zo'n moeite moeten doen om leuke smsjes terug te sturen. Arme kind heeft geen idee hoe ik zat te koken
.
Ik vind Lodeiro het niet eens zo slecht doen als spits. Beter dan De Jong eigenlijk.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:52 schreef Devz het volgende:
[..]
Siem de Jong hoort niet bij die andere 2 in één zin hoor. Maar beter dan Lodeiro natuurlijk.
Ze weet niet hoe het is afgelopen bij Ajax? gelijk ditchenquote:Op woensdag 7 december 2011 22:53 schreef HeatWave het volgende:
En dan gaat een chick van afgelopen weekend me de hele tijd smsen dat ze wil afspreken, leuke meid maar ik heb echt zo'n moeite moeten doen om leuke smsjes terug te sturen. Arme kind heeft geen idee hoe ik zat te koken
.
klopt, maar ik ga nu gewoon nog even een paar uur lopen zeiken.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:52 schreef Devv het volgende:
Het leven gaat gewoon door hoor. Dit is niet het einde.
Da's vrij lullig ja... Ik kook op dit moment ook.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:53 schreef HeatWave het volgende:
.
Ik zat naast mn pa en ma, maar mn pa zat nog harder te schelden dan ik, en dat is lastigquote:Op woensdag 7 december 2011 22:54 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Haha me moeder praatte zonet hele tijd tegen me maar kon niet antwoorden
Ik denk dat het oprechte fouten waren. Maar als Ajacied kan ik me voorstellen daar je daar vanavond even niet bij kunt..quote:Op woensdag 7 december 2011 22:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zijn wel eerder verhalen geweest dat de UEFA de mooiste affiches wil hebben, maar ok, het is een beetje frustratie. Maar die Ratugees is echt omgekocht. DOor wie dan ook.
Lodeiro is veel beter dan Siem in de kleine ruimte.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:55 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik vind Lodeiro het niet eens zo slecht doen als spits. Beter dan De Jong eigenlijk.
Vorig jaar gingen we er toch ook uit door onterechte afgekeurde goals, of was dat een onterecht toegekende goal?quote:Op woensdag 7 december 2011 22:55 schreef Olep het volgende:
Tyfus, zo boos ben ik nog nooit geweest.
Tis maar goed dat ze niets weet van mijn Ajax fanatisme zullen we maar zeggen, ik zat tijdens de wedstrijd echt te vloeken, echt een doof, blind paard zou bij me weglopenquote:Op woensdag 7 december 2011 22:55 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ze weet niet hoe het is afgelopen bij Ajax? gelijk ditchen.
Kijk van Halst, leuk dat je naar Ajax kijkt. Maar op zo'n moment is iedereen zo gedesillusioneerd dat niemand er meer voor gaat.
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:55 schreef Olep het volgende:
Ik ben blij dat m'n vriendin niet thuis is want die had 't sowieso moeten ontgelden.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:53 schreef HeatWave het volgende:
.
Dat weet hij zelf ook waardoor die maloot met de bal gaat lopen ipv afspelen.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:56 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Lodeiro is veel beter dan Siem in de kleine ruimte.
Nee, maar kijk dan een snaar de 2e helftquote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:55 schreef Olep het volgende:
je staat er voor 1 ding, en je maakt gewoon 2 enorme fouten, ik geloof er niet in. Die man is gewoon lekker Nederlanders aan het etteren ivm het EK ofzo...quote:Op woensdag 7 december 2011 22:55 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik denk dat het oprechte fouten waren. Maar als Ajacied kan ik me voorstellen daar je daar vanavond even niet bij kunt..
Kijk hoe duidelijk het is, vooral die keeperquote:Op woensdag 7 december 2011 22:58 schreef HeatWave het volgende:
Ja, zie nu de samenvatting, omkoping, kan niet anders, Ze doen na rust niets meer. Klaar als een klontje, dit moet onderzocht worden.
flitspalenquote:Op woensdag 7 december 2011 22:59 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik heb echt zin om bushokjes op te blazen nu
Trainingspartijtje niveau.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:00 schreef HeatWave het volgende:
Madrid valt niets te verwijten, die hadden het beste met Ajax voor, deden bijna niets...
Was gewoon 2-2 geworden maarja, die tyfus grens.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:00 schreef HeatWave het volgende:
Madrid valt niets te verwijten, die hadden het beste met Ajax voor, deden bijna niets...
Bij de NOS zeggen ze het nu ook hoor, meneer 13de plek maar seizoen geslaagdquote:Op woensdag 7 december 2011 23:00 schreef OmniRocket het volgende:
Zwak van Zagreb..
Ajacieden die gelijk omkoping roepen
Je zag ze niet naar elkaar lachen he. Denk je serieus dat een speler lacht als hij 1-5 staat. doe normaal man.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:00 schreef OmniRocket het volgende:
Zwak van Zagreb..
Doe maar ik gebruikt toch geen OV momenteel.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:59 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik heb echt zin om bushokjes op te blazen nu
Real speelde een nette wedstrijd, niet volle kracht, helaas was onze verdediging weer eens afwezig.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:00 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben verre van Ajacied, maar dit is wel héél opvallend. En gelukkig is er nog nooit een omkopingsaffaire geweest in het voetbalquote:Op woensdag 7 december 2011 23:00 schreef OmniRocket het volgende:
Zwak van Zagreb..
Bij Sport1 zeiden ze het ook direct na de wedstrijd, maar kan er eigenlijk helemaal niks bij voelen. Bozer kan ik toch al niet wordenquote:Op woensdag 7 december 2011 23:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bij de NOS zeggen ze het nu ook hoor, meneer 13de plek maar seizoen geslaagd.
Nee, het is ook zeker wel verdacht... maar er wordt gelijk gedaan alsof het zo is.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:02 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ik ben verre van Ajacied, maar dit is wel héél opvallend. En gelukkig is er nog nooit een omkopingsaffaire geweest in het voetbal![]()
Hoezo moet je pas gaan voetballen als het bij de anderen 7-1 staat... je moet gewoon op elk moment proberen het beste eruit te halen.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:03 schreef Jojoortje het volgende:
Eriksen wist pas dat ze moesten scoren toen de andere wedstrijd 7-1 was.
Eriksen mag wat mij betreft ook weg. Die gast is zo verschrikkelijk onzichtbaar als er een beetje tegenstander staat...quote:Op woensdag 7 december 2011 23:03 schreef Jojoortje het volgende:
Eriksen wist pas dat ze moesten scoren toen de andere wedstrijd 7-1 was.
Eerder een paar arbiters en 11 Kroaten.quote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 23:04 schreef HeatWave het volgende:
ik ging zo uit mijn plaat bij de 2de goal van Ajax, echt ik ben nog nooit zo boos geweest bij voetbal, ook niet in de WK finale. verliezen kan, ook als je de uitslagen zou zien zonder kijken, maar komop..... die grens mag echt.
Ik vind dit 10x erger dan het WK lijkt wel.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:04 schreef HeatWave het volgende:
ik ging zo uit mijn plaat bij de 2de goal van Ajax, echt ik ben nog nooit zo boos geweest bij voetbal, ook niet in de WK finale. verliezen kan, ook als je de uitslagen zou zien zonder kijken, maar komop..... die grens mag echt.
Nee nee, die jongen draagt Ajax, is de beste voetballer bij Ajax ooit, dat heb je vanmiddag toch gelezen?quote:Op woensdag 7 december 2011 23:04 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Eriksen mag wat mij betreft ook weg. Die gast is zo verschrikkelijk onzichtbaar als er een beetje tegenstander staat...
Da's wel een beetje zonde van je geld natuurlijk.quote:
Ik heb zo hard die vent kapot gescholden, Ik kan er nog steeds met m'n pet niet bij. Soort van nare droom waar je maar niet uit wakker wordt..quote:Op woensdag 7 december 2011 23:04 schreef HeatWave het volgende:
Ja en Enoh is waardeloos, terwijl hij vandaag weer de enige felle speler was ballen afpakte, en Lodeiro zijn balverlies mocht oplossen.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee nee, die jongen draagt Ajax, is de beste voetballer bij Ajax ooit, dat heb je vanmiddag toch gelezen?.
O ja, da's waar. Jammer dat Sneijder weg is, maar gelukkig hebben we nu Eriksen!quote:Op woensdag 7 december 2011 23:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee nee, die jongen draagt Ajax, is de beste voetballer bij Ajax ooit, dat heb je vanmiddag toch gelezen?.
Ja klopt. Blind en Anita krijgen die goals toch wel tegen.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Da's wel een beetje zonde van je geld natuurlijk.
maar videohulpmiddelen zijn gelukkig niet nodig, dit is de corruptie charme van het voetbal.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:04 schreef HeatWave het volgende:
Enoh, daar heb je niets aan, domme voetballer die een beetje inzet gaat tonen, dat flik je toch niet bij Ajax manquote:Op woensdag 7 december 2011 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja en Enoh is waardeloos, terwijl hij vandaag weer de enige felle speler was ballen afpakte, en Lodeiro zijn balverlies mocht oplossen.
Je kunt het niet uitsluiten - het lijkt mij sterk - en we gaan er (waarschijnlijk) nooit achter komen. Zuur dat het twee keer achter elkaar gebeurt.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je staat er voor 1 ding, en je maakt gewoon 2 enorme fouten, ik geloof er niet in. Die man is gewoon lekker Nederlanders aan het etteren ivm het EK ofzo...
Enoh was met Vertonghen de beste bij Ajax. Erikssen en Sulejmani waren ook goed, Van der Wiel ook.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja en Enoh is waardeloos, terwijl hij vandaag weer de enige felle speler was ballen afpakte, en Lodeiro zijn balverlies mocht oplossen.
Tuurlijk niet, Lyon is een veel leuker affichequote:Op woensdag 7 december 2011 23:07 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Is er nog een mogelijkheid dat de Uefua/Fifa hier naar kijkt en Ajax alsnog door kan gaan?
Nee.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:07 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Is er nog een mogelijkheid dat de Uefua/Fifa hier naar kijkt en Ajax alsnog door kan gaan?
Die gast heeft 60 ballen afgepakt man.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Enoh, daar heb je niets aan, domme voetballer die een beetje inzet gaat tonen, dat flik je toch niet bij Ajax man.
Ah daar heb je de Eriksen hater.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:04 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Eriksen mag wat mij betreft ook weg. Die gast is zo verschrikkelijk onzichtbaar als er een beetje tegenstander staat...
Oh die andere Eriksen hater is er ook.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Anita hater present.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:06 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Ja klopt. Blind en Anita krijgen die goals toch wel tegen.
het was te makkelijk gevlagd, niet eens zo moeilijk, en bij twijfel niet vlaggen. Maar ja, ratugezen he? Op elk vlak onsportief, het zijn aardige mensen opzich hoor, maar op voetbalgebeid zouden ze moeten worden uitgeslotenquote:Op woensdag 7 december 2011 23:06 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Je kunt het niet uitsluiten - het lijkt mij sterk - en we gaan er (waarschijnlijk) nooit achter komen. Zuur dat het twee keer achter elkaar gebeurt.
Ik denk dat de Kroatische maffia is betaald en de spelers alleen maar verloren om maar niet geliquideerd te worden...quote:Op woensdag 7 december 2011 23:06 schreef ajacied4lf het volgende:
Kan je eigenlijk nog harder genaaid worden? twee goals onterecht afgekeurd, zagreb spelers die het laten afweten omdat ze 10 euro krijgen ..wat ben ik boos.
Nee, de UEFA vindt dit prima, Lyon is rijk, is beterquote:Op woensdag 7 december 2011 23:07 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Ja, maar dat is niet afgerond voor de volgende ronde.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:07 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Rot eens op.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ah daar heb je de Eriksen hater.
[..]
Oh die andere Eriksen hater is er ook.
[..]
Anita hater present.
Wat denk je zelfquote:Op woensdag 7 december 2011 23:07 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Wat in zagreb is gebeurt wordt sowieso niet meegenomen Zagreb was tegen ajax ook al niet gemotiveerd en dat was nu niet anders.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:07 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Eens. Gaat het gebeuren? Waarschijnlijk niet.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:58 schreef HeatWave het volgende:
Ja, zie nu de samenvatting, omkoping, kan niet anders, Ze doen na rust niets meer. Klaar als een klontje, dit moet onderzocht worden.
Ja, dat gebeurt echt nooit in voetbal.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:08 schreef marcb1974 het volgende:
Zwaar kut dit
Maar dat omkoping is echt zo'n onzin
Lyon. frans team, platini fransmanquote:Op woensdag 7 december 2011 23:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, de UEFA vindt dit prima, Lyon is rijk, is beter.
Bij een normale gang van zaken zou ik het ook zeggen, ik HAAT conspiracy zooi, maar dit is zo enorm toevallig. 2 goals afegekeurd, 1-1 met rust daar, en opeens 7-1?quote:Op woensdag 7 december 2011 23:08 schreef marcb1974 het volgende:
Zwaar kut dit
Maar dat omkoping is echt zo'n onzin
UEFA = corrupt = Platini = Frans = Lyon.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:07 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Nee, natuurlijk niet.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:09 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Eens. Gaat het gebeuren? Waarschijnlijk niet.
Ach man, wie moet dit om hebben gekocht?quote:Op woensdag 7 december 2011 23:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, de UEFA vindt dit prima, Lyon is rijk, is beter.
quote:Op woensdag 7 december 2011 23:07 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Weet ik veel, ik ben in VBL gewoon user hoor.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:11 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Trouwens, HW. Waarom mogen wij ineens niet meer in het Ajaxtopic scores bespreken, terwijl het livetopic keihard getrolled werd door een hoop Feyenoorders en daar niks aan gedaan werd (kuch happel kuch).
BEN JIJ DIE GRENSRECHTER VAN DIE AFGEKEURDE GOALS?!?!?quote:
Ja. Maar wat jij zegt slaat echt helemaal nergens op, dan staat de hele voetbalwereld op z'n kop.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:12 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
BEN JIJ DIE GRENSRECHTER VAN DIE AFGEKEURDE GOALS?!?!?
Ja, ik was vergeten dat jij geen mod wasquote:Op woensdag 7 december 2011 23:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik ben in VBL gewoon user hoor.
Mourinho had zoiets van: "Als jullie het kunnen brengen, mag je het brengen."quote:Op woensdag 7 december 2011 23:00 schreef HeatWave het volgende:
Alsof de wedstrijd dan niet anders was verlopenquote:Op woensdag 7 december 2011 23:13 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Mourinho had zoiets van: "Als jullie het kunnen brengen, mag je het brengen."
Ajax kon het niet brengen. Zelfs met die twee afgekeurde goals was je er niet geweest.
Altijd zo man, en Feyenoorders of laat ik ze niet over 1 kam scheren een hoop Feyenoorders zijn dan ook goed in het iedereen beschuldigen van trollenquote:Op woensdag 7 december 2011 23:11 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Trouwens, HW/jojoortje. Waarom mogen wij ineens niet meer in het Ajaxtopic scores bespreken, terwijl het livetopic keihard getrolled werd door een hoop Feyenoorders en daar niks aan gedaan werd (kuch happel kuch).
Ik zou zeggen kaart het ff aan bij het fa's bijvoorbeeldquote:Op woensdag 7 december 2011 23:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik ben in VBL gewoon user hoor.
met deze?quote:Op woensdag 7 december 2011 23:13 schreef Saind het volgende:
Als iemand me morgen zoekt lig ik met een extreme kater op straat
Utrecht vorig jaar ookquote:Op woensdag 7 december 2011 23:13 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Maar het is nu al het 2e jaar op rij dat Ajax door onterecht afgekeurde goals er uit ligt. Vorig jaar Ook al.
Ik was niet thuis tijdens de wedstrijd, ben ik nooit, dus mij gaat het niet aan.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik zou zeggen kaart het ff aan bij het fa's bijvoorbeeld
Aan de andere kant had Ajax gewoon moeten winnen, dan had je recht van spreken om deze gang van zaken écht af te keuren. Hoe dan ook, kut voor PSV en Feyenoord fans ivm ranking. Aan de andere kant heeft ajax dus volgend jaar geen 25 miljoen extra te besteden, dus dat is dan wel weer positief.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bij een normale gang van zaken zou ik het ook zeggen, ik HAAT conspiracy zooi, maar dit is zo enorm toevallig. 2 goals afegekeurd, 1-1 met rust daar, en opeens 7-1?
2-2 is 1 punt, 9 punten totaal, gewoon door.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:13 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Mourinho had zoiets van: "Als jullie het kunnen brengen, mag je het brengen."
Ajax kon het niet brengen. Zelfs met die twee afgekeurde goals was je er niet geweest.
0-1 achter 2x 1-1 maken dan zoveel risico nemen dat het 0-2 wordt en het is game over.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Aan de andere kant had Ajax gewoon moeten winnen, dan had je recht van spreken om deze gang van zaken écht af te keuren.
Ja dat gaat zo makkelijk. Real was wel makkelijk, maar vrijwillig punten verliezen willen ze nou ook weer niet. Al was het alleen maar om deze zelfde debiele verhalen op de Franse forums te vermijdenquote:Op woensdag 7 december 2011 23:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
2-2 is 1 punt, 9 punten totaal, gewoon door.
En zelfs 2-3 was genoeg geweest.
KLOPT MAAR DAT MAAKT DIT ECHT NIET MINDER ZUURquote:Op woensdag 7 december 2011 23:15 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Feit blijft gewoon dat je het zelf laat liggen. Als je in Lyon met 1-0 van het veld was afgestapt (wat had gekund, en misschien wel had gemoeten) was deze hele poppenkast niet nodig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |