Was gewoon 2-2 geworden maarja, die tyfus grens.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:00 schreef HeatWave het volgende:
Madrid valt niets te verwijten, die hadden het beste met Ajax voor, deden bijna niets...
Bij de NOS zeggen ze het nu ook hoor, meneer 13de plek maar seizoen geslaagdquote:Op woensdag 7 december 2011 23:00 schreef OmniRocket het volgende:
Zwak van Zagreb..
Ajacieden die gelijk omkoping roepen
Je zag ze niet naar elkaar lachen he. Denk je serieus dat een speler lacht als hij 1-5 staat. doe normaal man.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:00 schreef OmniRocket het volgende:
Zwak van Zagreb..
Doe maar ik gebruikt toch geen OV momenteel.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:59 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik heb echt zin om bushokjes op te blazen nu
Real speelde een nette wedstrijd, niet volle kracht, helaas was onze verdediging weer eens afwezig.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:00 schreef HeatWave het volgende:
Madrid valt niets te verwijten, die hadden het beste met Ajax voor, deden bijna niets...
Ik ben verre van Ajacied, maar dit is wel héél opvallend. En gelukkig is er nog nooit een omkopingsaffaire geweest in het voetbalquote:Op woensdag 7 december 2011 23:00 schreef OmniRocket het volgende:
Zwak van Zagreb..
Bij Sport1 zeiden ze het ook direct na de wedstrijd, maar kan er eigenlijk helemaal niks bij voelen. Bozer kan ik toch al niet wordenquote:Op woensdag 7 december 2011 23:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bij de NOS zeggen ze het nu ook hoor, meneer 13de plek maar seizoen geslaagd.
Nee, het is ook zeker wel verdacht... maar er wordt gelijk gedaan alsof het zo is.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:02 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ik ben verre van Ajacied, maar dit is wel héél opvallend. En gelukkig is er nog nooit een omkopingsaffaire geweest in het voetbal![]()
Hoezo moet je pas gaan voetballen als het bij de anderen 7-1 staat... je moet gewoon op elk moment proberen het beste eruit te halen.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:03 schreef Jojoortje het volgende:
Eriksen wist pas dat ze moesten scoren toen de andere wedstrijd 7-1 was.
Eriksen mag wat mij betreft ook weg. Die gast is zo verschrikkelijk onzichtbaar als er een beetje tegenstander staat...quote:Op woensdag 7 december 2011 23:03 schreef Jojoortje het volgende:
Eriksen wist pas dat ze moesten scoren toen de andere wedstrijd 7-1 was.
Eerder een paar arbiters en 11 Kroaten.quote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 23:04 schreef HeatWave het volgende:
ik ging zo uit mijn plaat bij de 2de goal van Ajax, echt ik ben nog nooit zo boos geweest bij voetbal, ook niet in de WK finale. verliezen kan, ook als je de uitslagen zou zien zonder kijken, maar komop..... die grens mag echt.
Ik vind dit 10x erger dan het WK lijkt wel.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:04 schreef HeatWave het volgende:
ik ging zo uit mijn plaat bij de 2de goal van Ajax, echt ik ben nog nooit zo boos geweest bij voetbal, ook niet in de WK finale. verliezen kan, ook als je de uitslagen zou zien zonder kijken, maar komop..... die grens mag echt.
Nee nee, die jongen draagt Ajax, is de beste voetballer bij Ajax ooit, dat heb je vanmiddag toch gelezen?quote:Op woensdag 7 december 2011 23:04 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Eriksen mag wat mij betreft ook weg. Die gast is zo verschrikkelijk onzichtbaar als er een beetje tegenstander staat...
Da's wel een beetje zonde van je geld natuurlijk.quote:
Ik heb zo hard die vent kapot gescholden, Ik kan er nog steeds met m'n pet niet bij. Soort van nare droom waar je maar niet uit wakker wordt..quote:Op woensdag 7 december 2011 23:04 schreef HeatWave het volgende:
Ja en Enoh is waardeloos, terwijl hij vandaag weer de enige felle speler was ballen afpakte, en Lodeiro zijn balverlies mocht oplossen.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee nee, die jongen draagt Ajax, is de beste voetballer bij Ajax ooit, dat heb je vanmiddag toch gelezen?.
O ja, da's waar. Jammer dat Sneijder weg is, maar gelukkig hebben we nu Eriksen!quote:Op woensdag 7 december 2011 23:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee nee, die jongen draagt Ajax, is de beste voetballer bij Ajax ooit, dat heb je vanmiddag toch gelezen?.
Ja klopt. Blind en Anita krijgen die goals toch wel tegen.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Da's wel een beetje zonde van je geld natuurlijk.
maar videohulpmiddelen zijn gelukkig niet nodig, dit is de corruptie charme van het voetbal.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:04 schreef HeatWave het volgende:
Enoh, daar heb je niets aan, domme voetballer die een beetje inzet gaat tonen, dat flik je toch niet bij Ajax manquote:Op woensdag 7 december 2011 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja en Enoh is waardeloos, terwijl hij vandaag weer de enige felle speler was ballen afpakte, en Lodeiro zijn balverlies mocht oplossen.
Je kunt het niet uitsluiten - het lijkt mij sterk - en we gaan er (waarschijnlijk) nooit achter komen. Zuur dat het twee keer achter elkaar gebeurt.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je staat er voor 1 ding, en je maakt gewoon 2 enorme fouten, ik geloof er niet in. Die man is gewoon lekker Nederlanders aan het etteren ivm het EK ofzo...
Enoh was met Vertonghen de beste bij Ajax. Erikssen en Sulejmani waren ook goed, Van der Wiel ook.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja en Enoh is waardeloos, terwijl hij vandaag weer de enige felle speler was ballen afpakte, en Lodeiro zijn balverlies mocht oplossen.
Tuurlijk niet, Lyon is een veel leuker affichequote:Op woensdag 7 december 2011 23:07 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Is er nog een mogelijkheid dat de Uefua/Fifa hier naar kijkt en Ajax alsnog door kan gaan?
Nee.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:07 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Is er nog een mogelijkheid dat de Uefua/Fifa hier naar kijkt en Ajax alsnog door kan gaan?
Die gast heeft 60 ballen afgepakt man.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Enoh, daar heb je niets aan, domme voetballer die een beetje inzet gaat tonen, dat flik je toch niet bij Ajax man.
Ah daar heb je de Eriksen hater.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:04 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Eriksen mag wat mij betreft ook weg. Die gast is zo verschrikkelijk onzichtbaar als er een beetje tegenstander staat...
Oh die andere Eriksen hater is er ook.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Anita hater present.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:06 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Ja klopt. Blind en Anita krijgen die goals toch wel tegen.
het was te makkelijk gevlagd, niet eens zo moeilijk, en bij twijfel niet vlaggen. Maar ja, ratugezen he? Op elk vlak onsportief, het zijn aardige mensen opzich hoor, maar op voetbalgebeid zouden ze moeten worden uitgeslotenquote:Op woensdag 7 december 2011 23:06 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Je kunt het niet uitsluiten - het lijkt mij sterk - en we gaan er (waarschijnlijk) nooit achter komen. Zuur dat het twee keer achter elkaar gebeurt.
Ik denk dat de Kroatische maffia is betaald en de spelers alleen maar verloren om maar niet geliquideerd te worden...quote:Op woensdag 7 december 2011 23:06 schreef ajacied4lf het volgende:
Kan je eigenlijk nog harder genaaid worden? twee goals onterecht afgekeurd, zagreb spelers die het laten afweten omdat ze 10 euro krijgen ..wat ben ik boos.
Nee, de UEFA vindt dit prima, Lyon is rijk, is beterquote:Op woensdag 7 december 2011 23:07 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Ja, maar dat is niet afgerond voor de volgende ronde.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:07 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Rot eens op.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ah daar heb je de Eriksen hater.
[..]
Oh die andere Eriksen hater is er ook.
[..]
Anita hater present.
Wat denk je zelfquote:Op woensdag 7 december 2011 23:07 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Wat in zagreb is gebeurt wordt sowieso niet meegenomen Zagreb was tegen ajax ook al niet gemotiveerd en dat was nu niet anders.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:07 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Eens. Gaat het gebeuren? Waarschijnlijk niet.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:58 schreef HeatWave het volgende:
Ja, zie nu de samenvatting, omkoping, kan niet anders, Ze doen na rust niets meer. Klaar als een klontje, dit moet onderzocht worden.
Ja, dat gebeurt echt nooit in voetbal.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:08 schreef marcb1974 het volgende:
Zwaar kut dit
Maar dat omkoping is echt zo'n onzin
Lyon. frans team, platini fransmanquote:Op woensdag 7 december 2011 23:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, de UEFA vindt dit prima, Lyon is rijk, is beter.
Bij een normale gang van zaken zou ik het ook zeggen, ik HAAT conspiracy zooi, maar dit is zo enorm toevallig. 2 goals afegekeurd, 1-1 met rust daar, en opeens 7-1?quote:Op woensdag 7 december 2011 23:08 schreef marcb1974 het volgende:
Zwaar kut dit
Maar dat omkoping is echt zo'n onzin
UEFA = corrupt = Platini = Frans = Lyon.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:07 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Nee, natuurlijk niet.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:09 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Eens. Gaat het gebeuren? Waarschijnlijk niet.
Ach man, wie moet dit om hebben gekocht?quote:Op woensdag 7 december 2011 23:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, de UEFA vindt dit prima, Lyon is rijk, is beter.
quote:Op woensdag 7 december 2011 23:07 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Weet ik veel, ik ben in VBL gewoon user hoor.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:11 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Trouwens, HW. Waarom mogen wij ineens niet meer in het Ajaxtopic scores bespreken, terwijl het livetopic keihard getrolled werd door een hoop Feyenoorders en daar niks aan gedaan werd (kuch happel kuch).
BEN JIJ DIE GRENSRECHTER VAN DIE AFGEKEURDE GOALS?!?!?quote:
Ja. Maar wat jij zegt slaat echt helemaal nergens op, dan staat de hele voetbalwereld op z'n kop.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:12 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
BEN JIJ DIE GRENSRECHTER VAN DIE AFGEKEURDE GOALS?!?!?
Ja, ik was vergeten dat jij geen mod wasquote:Op woensdag 7 december 2011 23:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik ben in VBL gewoon user hoor.
Mourinho had zoiets van: "Als jullie het kunnen brengen, mag je het brengen."quote:Op woensdag 7 december 2011 23:00 schreef HeatWave het volgende:
Alsof de wedstrijd dan niet anders was verlopenquote:Op woensdag 7 december 2011 23:13 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Mourinho had zoiets van: "Als jullie het kunnen brengen, mag je het brengen."
Ajax kon het niet brengen. Zelfs met die twee afgekeurde goals was je er niet geweest.
Altijd zo man, en Feyenoorders of laat ik ze niet over 1 kam scheren een hoop Feyenoorders zijn dan ook goed in het iedereen beschuldigen van trollenquote:Op woensdag 7 december 2011 23:11 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Trouwens, HW/jojoortje. Waarom mogen wij ineens niet meer in het Ajaxtopic scores bespreken, terwijl het livetopic keihard getrolled werd door een hoop Feyenoorders en daar niks aan gedaan werd (kuch happel kuch).
Ik zou zeggen kaart het ff aan bij het fa's bijvoorbeeldquote:Op woensdag 7 december 2011 23:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik ben in VBL gewoon user hoor.
met deze?quote:Op woensdag 7 december 2011 23:13 schreef Saind het volgende:
Als iemand me morgen zoekt lig ik met een extreme kater op straat
Utrecht vorig jaar ookquote:Op woensdag 7 december 2011 23:13 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Maar het is nu al het 2e jaar op rij dat Ajax door onterecht afgekeurde goals er uit ligt. Vorig jaar Ook al.
Ik was niet thuis tijdens de wedstrijd, ben ik nooit, dus mij gaat het niet aan.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik zou zeggen kaart het ff aan bij het fa's bijvoorbeeld
Aan de andere kant had Ajax gewoon moeten winnen, dan had je recht van spreken om deze gang van zaken écht af te keuren. Hoe dan ook, kut voor PSV en Feyenoord fans ivm ranking. Aan de andere kant heeft ajax dus volgend jaar geen 25 miljoen extra te besteden, dus dat is dan wel weer positief.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bij een normale gang van zaken zou ik het ook zeggen, ik HAAT conspiracy zooi, maar dit is zo enorm toevallig. 2 goals afegekeurd, 1-1 met rust daar, en opeens 7-1?
2-2 is 1 punt, 9 punten totaal, gewoon door.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:13 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Mourinho had zoiets van: "Als jullie het kunnen brengen, mag je het brengen."
Ajax kon het niet brengen. Zelfs met die twee afgekeurde goals was je er niet geweest.
0-1 achter 2x 1-1 maken dan zoveel risico nemen dat het 0-2 wordt en het is game over.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Aan de andere kant had Ajax gewoon moeten winnen, dan had je recht van spreken om deze gang van zaken écht af te keuren.
Ja dat gaat zo makkelijk. Real was wel makkelijk, maar vrijwillig punten verliezen willen ze nou ook weer niet. Al was het alleen maar om deze zelfde debiele verhalen op de Franse forums te vermijdenquote:Op woensdag 7 december 2011 23:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
2-2 is 1 punt, 9 punten totaal, gewoon door.
En zelfs 2-3 was genoeg geweest.
KLOPT MAAR DAT MAAKT DIT ECHT NIET MINDER ZUURquote:Op woensdag 7 december 2011 23:15 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Feit blijft gewoon dat je het zelf laat liggen. Als je in Lyon met 1-0 van het veld was afgestapt (wat had gekund, en misschien wel had gemoeten) was deze hele poppenkast niet nodig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |