Nee, de UEFA vindt dit prima, Lyon is rijk, is beterquote:Op woensdag 7 december 2011 23:07 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Is er nog een mogelijkheid dat de Uefua/Fifa hier naar kijkt en Ajax alsnog door kan gaan?
Ja, maar dat is niet afgerond voor de volgende ronde.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:07 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Is er nog een mogelijkheid dat de Uefua/Fifa hier naar kijkt en Ajax alsnog door kan gaan?
Rot eens op.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ah daar heb je de Eriksen hater.
[..]
Oh die andere Eriksen hater is er ook.
[..]
Anita hater present.
Wat denk je zelfquote:Op woensdag 7 december 2011 23:07 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Wat in zagreb is gebeurt wordt sowieso niet meegenomen Zagreb was tegen ajax ook al niet gemotiveerd en dat was nu niet anders.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:07 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Eens. Gaat het gebeuren? Waarschijnlijk niet.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:58 schreef HeatWave het volgende:
Ja, zie nu de samenvatting, omkoping, kan niet anders, Ze doen na rust niets meer. Klaar als een klontje, dit moet onderzocht worden.
Ja, dat gebeurt echt nooit in voetbal.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:08 schreef marcb1974 het volgende:
Zwaar kut dit
Maar dat omkoping is echt zo'n onzin
Lyon. frans team, platini fransmanquote:Op woensdag 7 december 2011 23:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, de UEFA vindt dit prima, Lyon is rijk, is beter.
Bij een normale gang van zaken zou ik het ook zeggen, ik HAAT conspiracy zooi, maar dit is zo enorm toevallig. 2 goals afegekeurd, 1-1 met rust daar, en opeens 7-1?quote:Op woensdag 7 december 2011 23:08 schreef marcb1974 het volgende:
Zwaar kut dit
Maar dat omkoping is echt zo'n onzin
UEFA = corrupt = Platini = Frans = Lyon.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:07 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Nee, natuurlijk niet.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:09 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Eens. Gaat het gebeuren? Waarschijnlijk niet.
Ach man, wie moet dit om hebben gekocht?quote:Op woensdag 7 december 2011 23:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, de UEFA vindt dit prima, Lyon is rijk, is beter.
quote:Op woensdag 7 december 2011 23:07 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Weet ik veel, ik ben in VBL gewoon user hoor.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:11 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Trouwens, HW. Waarom mogen wij ineens niet meer in het Ajaxtopic scores bespreken, terwijl het livetopic keihard getrolled werd door een hoop Feyenoorders en daar niks aan gedaan werd (kuch happel kuch).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |