SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SuperHarregarre voor plaatje
Maanvis Plaatje 2
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=153208quote:
Hoezo? Mijn PC trekt dat livetopic niet. Tevens zitten we hier wel vaker onze mening over spelers te geven etcquote:Op woensdag 7 december 2011 21:10 schreef Happel het volgende:
Wedstrijd kan besproken worden in livetopic, niet hier.
Ajax - Real Madrid + Dinamo - Lyon #4 Ajax maakt er nog wel eentje!
Ik denk het wel. Dan had je gewonnen tegen lyonquote:Op woensdag 7 december 2011 21:15 schreef The_Groove het volgende:
Puur hypothetische:
Stel dat de Ajax selectie vanaf het begin fit was geweest en geen blessures van Ziggy, Boerrigter, Boilesen etc. Zouden we dan nu al gekwalificeerd zijn geweest?
OT:
Goeie 2e keepert van Real trouwens...wel pech als Iker de keeper is die voor je zit.
as is vergane turf...quote:Op woensdag 7 december 2011 21:15 schreef The_Groove het volgende:
Puur hypothetische:
Stel dat de Ajax selectie vanaf het begin fit was geweest en geen blessures van Ziggy, Boerrigter, Boilesen etc. Zouden we dan nu al gekwalificeerd zijn geweest?
OT:
Goeie 2e keepert van Real trouwens...wel pech als Iker de keeper is die voor je zit.
Nee, dat doe jij niet.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:11 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ik bespreek de wedstrijd waar ik wil.
Dat kan ook daar of na de wedstrijd.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoezo? Mijn PC trekt dat livetopic niet. Tevens zitten we hier wel vaker onze mening over spelers te geven etc
Nee happel. Dit wordt zo vaak gedaan en ook door andere mensen enz. Nee happel.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat kan ook daar of na de wedstrijd.
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee happel. Dit wordt zo vaak gedaan en ook door andere mensen enz. Nee happel.
Dit is niet het livetopic, punt. Is verder geen discussie voor nodig. Zeuren kan in feedback.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:25 schreef Geo3kant het volgende:
Hoezo worden mijn posts gemod??? Ik zeg normale dingen man
twitter:marktuitert twitterde op woensdag 07-12-2011 om 21:28:30Wie roept er challenge? Kunnen die Fifa fossielen wakker worden? #ajarea #grensrechter #blatter reageer retweet
Dat Arbitrale duo gast.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:32 schreef The_Groove het volgende:
Goh, zou die grensrechter toevallig uit hetzelfde land komen als de trainer van Real>
Dit is Fok! zijn we goed in 'conspiracy theories'quote:Op woensdag 7 december 2011 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat Arbitrale duo gast.
Ik vermoed serieus samenzweringen. je kan lachen wat je wil. ik meen het
Ook als ik niet op fok had gezeten vermoedde ik samenzweringen tussen Jose en Sousaquote:Op woensdag 7 december 2011 21:34 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Dit is Fok! zijn we goed in 'conspiracy theories'
En terwijl het boegbeeld van Portugal een en dezelfde persoon is als die van Real.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:34 schreef 16meter het volgende:
Kan toch ook niet man, dat een Portugees deze wedstrijd doet. Met al die Portugese internationals en een Portugees als coach.
en die scheidsrechter fluit alleen maar voor Real Madrid.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:34 schreef 16meter het volgende:
Kan toch ook niet man, dat een Portugees deze wedstrijd doet. Met al die Portugese internationals en een Portugees als coach.
Lyon heeft ze gewoon omgekocht :pquote:Op woensdag 7 december 2011 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ook als ik niet op fok had gezeten vermoedde ik samenzweringen tussen Jose en Sousa
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:57 schreef Nieuwschierig het volgende:
Sorry, maar Ajax heeft het echt in de wedstrijden tegen Lyon laten liggen.
En tegen Zagreb had er ook veel meer gecoord moeten worden.
Hier had ik al helemaal geen hoop op
0-4 hier en 0-4 daar is heel gewoon
Het is onrealistisch om te verwachten dat het deze ronde allemaal vanzelf goed gaat komen.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:01 schreef msnk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ajax had wellicht meer mogen scoren uit tegen Zagreb, maar deden het uitstekend. Tegen Lyon ook al een gehavende ploeg, dus scoren ging moeilijk. Wel betere ploeg. Nu rode kaart Zagreb, twee goals onterecht afgekeurd Ajax. Als jij Ajax de schuld wil geven van pech en corruptie, be my guest, maar je maakt jezelf wel belachelijk.
Het waren inderdaad geen extreme uitslagenquote:Op woensdag 7 december 2011 22:05 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Het is onrealistisch om te verwachten dat het deze ronde allemaal vanzelf goed gaat komen.
Daatvoor is 7 goals verschil gewoon te weinig
Vooraf was het inderdaad een beetje krap. Maar daar ging het niet om, jij zei dat Ajax het liet liggen. Hoe? Inderdaad; niet.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:05 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Het is onrealistisch om te verwachten dat het deze ronde allemaal vanzelf goed gaat komen.
Daatvoor is 7 goals verschil gewoon te weinig
Dus had Enoh Gomis zijn benen moeten breken, dan was Ajax door.quote:45' B. Gomis
(assist by A. Cissokho)
48' B. Gomis
(assist by J. Briand)
52' B. Gomis
(assist by A. Cissokho)
Oja dat was ook vanaaf. Wel beter.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:10 schreef macca728 het volgende:
nooit te vroeg juichen he, jullie hebben al 2 punten verlies cadeau van AZ gekregen vanavond
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:14 schreef GoodGawd het volgende:
de lijnrechter kan beter met een kogelvrij vest het stadion verlaten lol
Nou dan heb ik minder het idee dat het door die kut grens komtquote:Op woensdag 7 december 2011 22:19 schreef msnk het volgende:
[..]
Jij gunt die kikkers nog meer goals?
2-2 waren we door hoor...quote:Op woensdag 7 december 2011 22:19 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nou dan heb ik minder het idee dat het door die kut grens komt
oja grapjequote:
Wie is we en wat boeit het nog, tyft op...quote:Op woensdag 7 december 2011 22:21 schreef opgebaarde het volgende:
Nouja, als een Theo sjokt als die gewisseld wordt... En Real speelt op 10%.. We verdienen het
Ik heb daar echt geen trek in. Hopelijk zegt Ajax gewoon nee bedankt laat Zagreb maar gaanquote:Op woensdag 7 december 2011 22:27 schreef Mani89 het volgende:
ACH JA DAN WINNEN WE TOCH GEWOON DE EUROPA LEAGUE
En dan punten verliezen in de competitie, nee dank jequote:Op woensdag 7 december 2011 22:27 schreef Mani89 het volgende:
Ditquote:Op woensdag 7 december 2011 22:31 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
En dan punten verliezen in de competitie, nee dank je
Die heeft dat wel verdient ja.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:33 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ronaldo was een mooie geweest maar een andere Portugees was ook tof, de scheids bijv...
aatquote:Op woensdag 7 december 2011 22:27 schreef Mani89 het volgende:
El winnenquote:Op woensdag 7 december 2011 22:38 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Gewoon de EL winnen en Blind en Anita op staande voet ontslaan.
Nou ja, wedstrijden tegen Man city, Man U, porto etc. Ook mooi.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik heb daar echt geen trek in. Hopelijk zegt Ajax gewoon nee bedankt laat Zagreb maar gaan![]()
Zoveeel onzin in 1 post. Mijn ogen, wat doe jequote:Op woensdag 7 december 2011 22:38 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Gewoon de EL winnen en Blind en Anita op staande voet ontslaan.
Blind en Anita verdedigen echt als meisjes. Gewoon gratis wegdoen naar Excelsior.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Zoveeel onzin in 1 post. Mijn ogen, wat doe je
Je mag toch hopen dat de stewards die man " per ongeluk" de verkeerde kant op sturen in de ArenA, rechtstreeks vak 410 in....quote:
Het deelnemersveld van de Europa League is onderhand zo sterk geworden dat je dat niet meer als kut kan omschrijven.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:41 schreef Saekerhett het volgende:
Tja, net alsof we tegen een Barcelona of Chelsea ook maar enige kans zouden hebben, maar dit is gewoon zo fucked up jammer he...
Nou zit je weer met die kutwedstrijden in de EL (winnen doe je hem toch niet), wat alleen maar extra belasting is, omdat je wel een rondje of 2 verder moet komen dan in de CL
Sport1 > niks, schaf de publieke omroep alsjeblieft af. Dan komt de Eredivisie tenminste weer bij Talpa of zo wellicht kijk ik dan weer eens de samenvattingen buiten EL om.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:41 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Maar wat lult iedereen over die 25 mil, we lopen toch maar 3 mil mis?
Niet door Ajax i.i.g.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:44 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Man U is dit seizoen wel te verslaan.
Echt he, die gast heeft gewoon HELEMAAL niks goed gedaan deze wedstrijd, liep erbij als een zoutzak en had een instelling van lik mijn vestje. Oprotten met die idioot.quote:
He he he... in de eerste helft won hij een 1 heel duel goedquote:Op woensdag 7 december 2011 22:46 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Echt he, die gast heeft gewoon HELEMAAL niks goed gedaan deze wedstrijd, liep erbij als een zoutzak en had een instelling van lik mijn vestje. Oprotten met die idioot.
Enoh veroverde wel weer veel ballen goed, maar kan me allemaal niks meer schelen momenteel flikker op met die kut EL.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:46 schreef HeatWave het volgende:
gelukkig was Eriksen weer fe-no-me-naal.
Wat lul jou nou weer trolletjequote:Op woensdag 7 december 2011 22:45 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Net als Vermeer na de wedstrijd tegen Utrecht!
Klopt. Maar we kunnen er niks meer aan doen.quote:
Waarom hoor ik nooit iemand over Anita? In de fout bij twee goals van Real.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:46 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Echt he, die gast heeft gewoon HELEMAAL niks goed gedaan deze wedstrijd, liep erbij als een zoutzak en had een instelling van lik mijn vestje. Oprotten met die idioot.
Maar bij Ebecilio is het elke wedstrijd zo, bij Vermeer alleen af en toe.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:45 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Net als Vermeer na de wedstrijd tegen Utrecht!
Dat sowieso.quote:
Schijnt dat Zagreb eigenlijk gewoon stil stondquote:Op woensdag 7 december 2011 22:47 schreef mash_ het volgende:
ik ben wel benieuwd naar de samenvatting vn die 1-7
sowieso let de verdediging het weer totaal afweten, maar wat doe je tegen corrupte ratugezen?quote:Op woensdag 7 december 2011 22:47 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Waarom hoor ik nooit iemand over Anita? In de fout bij twee goals van Real.
je was me voor zie ikquote:
En een psv - vitesse van 2007 en twente - feyenoord 2010 gevoelquote:Op woensdag 7 december 2011 22:48 schreef Againzender het volgende:
Beetje een Spanje - Malta gevoel bij die 1-7
(goh, ook al Spanje)
dan moet die wel heel slecht zijnquote:Op woensdag 7 december 2011 22:48 schreef 16meter het volgende:
Vermeer is een aardige lijnkeeper, maar geen materiaal voor Ajax. Ebecilio zou bij fc utreg nog niet eens op de bank zitten.
Anita staat niet op zijn beste positie, dus dat speelt mee in het beoordelen van de prestatie.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:47 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Waarom hoor ik nooit iemand over Anita? In de fout bij twee goals van Real.
Lijkt me sterk dat de UEFA hier iets mee te maken heeft. Zoek het eerder richting Balkan.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:49 schreef HeatWave het volgende:
Natuurlijk is dit ergens corruptie, maar bewijs het maar eens, de UEFA wil het rijke Lyon ipv Ajax, gewoon een buurman van Spanje laten fluiten, heel logisch.
kloptquote:Op woensdag 7 december 2011 22:50 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
dan moet die wel heel slecht zijn
Zijn wel eerder verhalen geweest dat de UEFA de mooiste affiches wil hebben, maar ok, het is een beetje frustratie. Maar die Ratugees is echt omgekocht. DOor wie dan ook.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:51 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat de UEFA hier iets mee te maken heeft. Zoek het eerder richting Balkan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |