Ik heb daar echt geen trek in. Hopelijk zegt Ajax gewoon nee bedankt laat Zagreb maar gaanquote:Op woensdag 7 december 2011 22:27 schreef Mani89 het volgende:
ACH JA DAN WINNEN WE TOCH GEWOON DE EUROPA LEAGUE
En dan punten verliezen in de competitie, nee dank jequote:Op woensdag 7 december 2011 22:27 schreef Mani89 het volgende:
Ditquote:Op woensdag 7 december 2011 22:31 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
En dan punten verliezen in de competitie, nee dank je
Die heeft dat wel verdient ja.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:33 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ronaldo was een mooie geweest maar een andere Portugees was ook tof, de scheids bijv...
aatquote:Op woensdag 7 december 2011 22:27 schreef Mani89 het volgende:
El winnenquote:Op woensdag 7 december 2011 22:38 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Gewoon de EL winnen en Blind en Anita op staande voet ontslaan.
Nou ja, wedstrijden tegen Man city, Man U, porto etc. Ook mooi.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik heb daar echt geen trek in. Hopelijk zegt Ajax gewoon nee bedankt laat Zagreb maar gaan![]()
Zoveeel onzin in 1 post. Mijn ogen, wat doe jequote:Op woensdag 7 december 2011 22:38 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Gewoon de EL winnen en Blind en Anita op staande voet ontslaan.
Blind en Anita verdedigen echt als meisjes. Gewoon gratis wegdoen naar Excelsior.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Zoveeel onzin in 1 post. Mijn ogen, wat doe je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |