Blind en Anita verdedigen echt als meisjes. Gewoon gratis wegdoen naar Excelsior.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Zoveeel onzin in 1 post. Mijn ogen, wat doe je
Je mag toch hopen dat de stewards die man " per ongeluk" de verkeerde kant op sturen in de ArenA, rechtstreeks vak 410 in....quote:
Het deelnemersveld van de Europa League is onderhand zo sterk geworden dat je dat niet meer als kut kan omschrijven.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:41 schreef Saekerhett het volgende:
Tja, net alsof we tegen een Barcelona of Chelsea ook maar enige kans zouden hebben, maar dit is gewoon zo fucked up jammer he...
Nou zit je weer met die kutwedstrijden in de EL (winnen doe je hem toch niet), wat alleen maar extra belasting is, omdat je wel een rondje of 2 verder moet komen dan in de CL
Sport1 > niks, schaf de publieke omroep alsjeblieft af. Dan komt de Eredivisie tenminste weer bij Talpa of zo wellicht kijk ik dan weer eens de samenvattingen buiten EL om.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:41 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Maar wat lult iedereen over die 25 mil, we lopen toch maar 3 mil mis?
Niet door Ajax i.i.g.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:44 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Man U is dit seizoen wel te verslaan.
Echt he, die gast heeft gewoon HELEMAAL niks goed gedaan deze wedstrijd, liep erbij als een zoutzak en had een instelling van lik mijn vestje. Oprotten met die idioot.quote:
He he he... in de eerste helft won hij een 1 heel duel goedquote:Op woensdag 7 december 2011 22:46 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Echt he, die gast heeft gewoon HELEMAAL niks goed gedaan deze wedstrijd, liep erbij als een zoutzak en had een instelling van lik mijn vestje. Oprotten met die idioot.
Enoh veroverde wel weer veel ballen goed, maar kan me allemaal niks meer schelen momenteel flikker op met die kut EL.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:46 schreef HeatWave het volgende:
gelukkig was Eriksen weer fe-no-me-naal.
Wat lul jou nou weer trolletjequote:Op woensdag 7 december 2011 22:45 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Net als Vermeer na de wedstrijd tegen Utrecht!
Klopt. Maar we kunnen er niks meer aan doen.quote:
Waarom hoor ik nooit iemand over Anita? In de fout bij twee goals van Real.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:46 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Echt he, die gast heeft gewoon HELEMAAL niks goed gedaan deze wedstrijd, liep erbij als een zoutzak en had een instelling van lik mijn vestje. Oprotten met die idioot.
Maar bij Ebecilio is het elke wedstrijd zo, bij Vermeer alleen af en toe.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:45 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Net als Vermeer na de wedstrijd tegen Utrecht!
Dat sowieso.quote:
Schijnt dat Zagreb eigenlijk gewoon stil stondquote:Op woensdag 7 december 2011 22:47 schreef mash_ het volgende:
ik ben wel benieuwd naar de samenvatting vn die 1-7
sowieso let de verdediging het weer totaal afweten, maar wat doe je tegen corrupte ratugezen?quote:Op woensdag 7 december 2011 22:47 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Waarom hoor ik nooit iemand over Anita? In de fout bij twee goals van Real.
je was me voor zie ikquote:
En een psv - vitesse van 2007 en twente - feyenoord 2010 gevoelquote:Op woensdag 7 december 2011 22:48 schreef Againzender het volgende:
Beetje een Spanje - Malta gevoel bij die 1-7
(goh, ook al Spanje)
dan moet die wel heel slecht zijnquote:Op woensdag 7 december 2011 22:48 schreef 16meter het volgende:
Vermeer is een aardige lijnkeeper, maar geen materiaal voor Ajax. Ebecilio zou bij fc utreg nog niet eens op de bank zitten.
Anita staat niet op zijn beste positie, dus dat speelt mee in het beoordelen van de prestatie.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:47 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Waarom hoor ik nooit iemand over Anita? In de fout bij twee goals van Real.
Lijkt me sterk dat de UEFA hier iets mee te maken heeft. Zoek het eerder richting Balkan.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:49 schreef HeatWave het volgende:
Natuurlijk is dit ergens corruptie, maar bewijs het maar eens, de UEFA wil het rijke Lyon ipv Ajax, gewoon een buurman van Spanje laten fluiten, heel logisch.
kloptquote:Op woensdag 7 december 2011 22:50 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
dan moet die wel heel slecht zijn
Zijn wel eerder verhalen geweest dat de UEFA de mooiste affiches wil hebben, maar ok, het is een beetje frustratie. Maar die Ratugees is echt omgekocht. DOor wie dan ook.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:51 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat de UEFA hier iets mee te maken heeft. Zoek het eerder richting Balkan.
We zien het zo in de samenvatting...quote:Op woensdag 7 december 2011 22:50 schreef S0nic het volgende:
Olympique Lyon liep in Zagreb uit naar een 1-7 zege met naar verluid twee buitenspeldoelpunten.
45 minuten? In een goed half uur voetballen...quote:Op woensdag 7 december 2011 22:49 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Dit zaakje stinkt, dat lijkt me duidelijk. (Mag je dat hier zeggen trouwens?)
Niet vanwege die grensrechter, maar van 1-1 naar 1-7 in 45 minuten, een rode kaart (daar kun je toch ook op wedden?), something smells fishy hier...
Niet dat je daar iets mee gaat opschieten achteraf. Het lijkt me sterk dat er nu allemaal onderzoeken komen en dat Ajax alsnog doorgaat. Een bijzonder vreemde avond. (Vooral als je onder de douche stap vlak voor de rust en daar in de 60e minuut pas onder vandaan komt...)
Siem de Jong hoort niet bij die andere 2 in één zin hoor. Maar beter dan Lodeiro natuurlijk.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:52 schreef Shreyas het volgende:
Wanneer komen spelers als Boerrighter, Sightorson en Siem de Jong terug?
Dus hij floot en vlagde tegelijkertijd? Vandaar dat hij alles fout had. Mannen kunnen niet alles tegelijk..quote:Op woensdag 7 december 2011 22:50 schreef j0rdiiii het volgende:
Die grensrechter moet nooit meer fluiten.
Zo he, zeker een goede grap Tong zou jaloers zijn.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:53 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dus hij floot en vlagde tegelijkertijd? Vandaar dat hij alles fout had. Mannen kunnen niet alles tegelijk..
Volgens mij heeft een grensrechter ook geen fluitjequote:Op woensdag 7 december 2011 22:50 schreef j0rdiiii het volgende:
Ach ja, gaat toch niks mee gebeuren. Boeit die UFEA geen ene fuck. Die grensrechter moet nooit meer fluiten. Het is echt ongelofelijk.
Deze was wel érg obvious. Gaan we wel eerder iets van horen denk ik..quote:Op woensdag 7 december 2011 22:52 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Over een aantal jaar zullen we lezen over omgekochte Kroaten. Net zoals met die onder de dope zittende Juventus spelers in 1996.
Haha me moeder praatte zonet hele tijd tegen me maar kon niet antwoordenquote:Op woensdag 7 december 2011 22:53 schreef HeatWave het volgende:
En dan gaat een chick van afgelopen weekend me de hele tijd smsen dat ze wil afspreken, leuke meid maar ik heb echt zo'n moeite moeten doen om leuke smsjes terug te sturen. Arme kind heeft geen idee hoe ik zat te koken
.
Ik vind Lodeiro het niet eens zo slecht doen als spits. Beter dan De Jong eigenlijk.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:52 schreef Devz het volgende:
[..]
Siem de Jong hoort niet bij die andere 2 in één zin hoor. Maar beter dan Lodeiro natuurlijk.
Ze weet niet hoe het is afgelopen bij Ajax? gelijk ditchenquote:Op woensdag 7 december 2011 22:53 schreef HeatWave het volgende:
En dan gaat een chick van afgelopen weekend me de hele tijd smsen dat ze wil afspreken, leuke meid maar ik heb echt zo'n moeite moeten doen om leuke smsjes terug te sturen. Arme kind heeft geen idee hoe ik zat te koken
.
klopt, maar ik ga nu gewoon nog even een paar uur lopen zeiken.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:52 schreef Devv het volgende:
Het leven gaat gewoon door hoor. Dit is niet het einde.
Da's vrij lullig ja... Ik kook op dit moment ook.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:53 schreef HeatWave het volgende:
.
Ik zat naast mn pa en ma, maar mn pa zat nog harder te schelden dan ik, en dat is lastigquote:Op woensdag 7 december 2011 22:54 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Haha me moeder praatte zonet hele tijd tegen me maar kon niet antwoorden
Ik denk dat het oprechte fouten waren. Maar als Ajacied kan ik me voorstellen daar je daar vanavond even niet bij kunt..quote:Op woensdag 7 december 2011 22:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zijn wel eerder verhalen geweest dat de UEFA de mooiste affiches wil hebben, maar ok, het is een beetje frustratie. Maar die Ratugees is echt omgekocht. DOor wie dan ook.
Lodeiro is veel beter dan Siem in de kleine ruimte.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:55 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik vind Lodeiro het niet eens zo slecht doen als spits. Beter dan De Jong eigenlijk.
Vorig jaar gingen we er toch ook uit door onterechte afgekeurde goals, of was dat een onterecht toegekende goal?quote:Op woensdag 7 december 2011 22:55 schreef Olep het volgende:
Tyfus, zo boos ben ik nog nooit geweest.
Tis maar goed dat ze niets weet van mijn Ajax fanatisme zullen we maar zeggen, ik zat tijdens de wedstrijd echt te vloeken, echt een doof, blind paard zou bij me weglopenquote:Op woensdag 7 december 2011 22:55 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ze weet niet hoe het is afgelopen bij Ajax? gelijk ditchen.
Kijk van Halst, leuk dat je naar Ajax kijkt. Maar op zo'n moment is iedereen zo gedesillusioneerd dat niemand er meer voor gaat.
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:55 schreef Olep het volgende:
Ik ben blij dat m'n vriendin niet thuis is want die had 't sowieso moeten ontgelden.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:53 schreef HeatWave het volgende:
.
Dat weet hij zelf ook waardoor die maloot met de bal gaat lopen ipv afspelen.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:56 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Lodeiro is veel beter dan Siem in de kleine ruimte.
Nee, maar kijk dan een snaar de 2e helftquote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:55 schreef Olep het volgende:
je staat er voor 1 ding, en je maakt gewoon 2 enorme fouten, ik geloof er niet in. Die man is gewoon lekker Nederlanders aan het etteren ivm het EK ofzo...quote:Op woensdag 7 december 2011 22:55 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik denk dat het oprechte fouten waren. Maar als Ajacied kan ik me voorstellen daar je daar vanavond even niet bij kunt..
Kijk hoe duidelijk het is, vooral die keeperquote:Op woensdag 7 december 2011 22:58 schreef HeatWave het volgende:
Ja, zie nu de samenvatting, omkoping, kan niet anders, Ze doen na rust niets meer. Klaar als een klontje, dit moet onderzocht worden.
flitspalenquote:Op woensdag 7 december 2011 22:59 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik heb echt zin om bushokjes op te blazen nu
Trainingspartijtje niveau.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:00 schreef HeatWave het volgende:
Madrid valt niets te verwijten, die hadden het beste met Ajax voor, deden bijna niets...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |