SPOILER: Vorige topicsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Video'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er worden kosten gemaakt voor de BoF servers en een bijdrage wordt op prijs gesteld. Voor 2 euro per maand krijg je een VIP plekje op BoF#2, inspraak op de maprotatie en gratis teamspeak. Betalingen mogen via paypal op jpmulders@paypal.com of op bankrekening nummer 427026261 tnv P Mulders.
Betalende leden per 30-11 (meetpunt einde maand)
VIP: Nurspekkie 10 euro (5 maanden) Bugworks 7,50 (3,5 maanden) Vondutch 15 euro (7,5 maanden) Zerotop0 15 euro (7,5 maanden) battlelies 15 euro (7,5 maanden) JK 4 euro (2 maanden) Idanue 12 euro (6 maanden) jorwol 10 euro (5 maanden) WyriHaximus 12 euro (6 maanden) Firefox1 4 euro (2 maanden)
Admins (5 pm): Civilian 60 euro (1 jaar) jpjedi 15 euro (3 maanden) Dekkered 30 euro (6 maanden) JK 20 euro (4 maanden)
FOK! TS server: 178.63.54.5:9987
BoF: #1 NL -=Band of Fok!kers=- Ranked, Mixed Hardcore
Admins:
jpjedi
Civilian
Bogardo
JK
BoF: #2 NL -=band of fok!kers=- CQ Ranked #2!
Admins:
jpjedi
Dekkered
Civilian
JK
BoF: #3 i3d.net - NL -=Band of Fok!kers=- Flyschool ranked #3
Admins:
jpjedi
Dekkered
Civilian
JK
BoF: #4 NL -=band of fok!kers=- 24/7 Metro 1000+ tickets #4
Admins:
Rp2009
hiddit
JK
jpjedi
Civilian
Band of FOK!ers Platoon: Band of FOK!ers
FOK! Knoekploeg Platoon Platoon: FOK! Knokploeg PlatoonSPOILER: Fok! spelersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Interesse in een plekje in het WAR team, join BoF op ESL: http://www.esl.eu/eu/team/6402508 Info: Dennis3D of jpjedi
Voor hardware vragen: Topicreeks: [Gamepc] Discussie hardware topic
Wil je zelf wat toevoegen aan deze OP ga dan naar hier naartoe.
[ Bericht 5% gewijzigd door Sideshowbobbie op 07-12-2011 08:51:37 ]Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
En, is de update een beetje te behappen?
Die van mij is nu bezig, nog een uur te gaan, daarna zal ik wel weer een fix moeten doen aangezien ik een russische versie heb draaien![]()
Oh fijn, ik zat laatst in een tank en werd constant gelocked, zat er zo'n gast in die antenne met een soflam die ik niet kapot kreeg ..quote:![]()
Geen idee hoe dat kanquote:Op dinsdag 6 december 2011 12:51 schreef Re.active het volgende:
De layout is aardig vernacheld in de OP. staat helemaal vol met <br> tags
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:50 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Algemene beschrijving
In Battlefield 3 ervaar je de intense werkelijkheid van de oorlog als nooit tevoren. Dankzij Frostbite 2, de nieuwe generatie van DICE’s baanbrekende game-engine, staat Battlefield 3 garant voor spectaculaire grafische effecten, verbluffende verwoestingen en een gameplay die zo echt is dat je de kogels langs je oren voelt vliegen.
Met deze FPS-ervaring stort je je midden in een oorlog die al je zintuigen overbelast. Het ene moment sta je op een heuveltop. Je luistert naar het geluid van machinegeweren in de verte. Vanuit het stadje dat je gaat binnenvallen worden luchtraketten afgeschoten en even word je afgeleid door het mooie schouwspel van zonlicht en rook.
Het volgende moment ren je door de stad. Je bent omsingeld door de vijand, op de rand van een paniekaanval en je vecht voor je leven. Al je zintuigen staan op scherp en je hoopt maar dat het gebouw waarachter je dekking hebt gezocht je redding is, en niet je dood wordt. Welkom bij Battlefield 3.
<br>
Algemene informatie
Naam: Battlefield 3
Release datum: 25 Oktober 2011
Platform(en): PC, PlayStation 3 and Xbox 360
Uitgever(s): Electronic Arts
Ontwikkelaar(s): DICESPOILER: Vorige topicsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<br>SPOILER: Video'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<br>
Er worden kosten gemaakt voor de BoF servers en een bijdrage wordt op prijs gesteld. Voor 2 euro per maand krijg je een VIP plekje op BoF#2, inspraak op de maprotatie en gratis teamspeak. Betalingen mogen via paypal op jpmulders@paypal.com of op bankrekening nummer 427026261 tnv P Mulders.
<br>
Betalende leden per 30-11 (meetpunt einde maand)
<br>
VIP:
Nurspekkie 10 euro (5 maanden)
Bugworks 7,50 (3,5 maanden)
Vondutch 15 euro (7,5 maanden)
Zerotop0 15 euro (7,5 maanden)
battlelies 15 euro (7,5 maanden)
JK 4 euro (2 maanden)
Idanue 12 euro (6 maanden)
jorwol 10 euro (5 maanden)
WyriHaximus 12 euro (6 maanden)
Firefox1 4 euro (2 maanden)
<br>
Admins (5 pm):
Civilian 60 euro (1 jaar)
jpjedi 15 euro (3 maanden)
Dekkered 30 euro (6 maanden)
JK 20 euro (4 maanden)
<br>
<br>
FOK! TS server:
178.63.54.5:9987
<br>
<br>
BoF: #1
NL -=Band of Fok!kers=- Ranked, Mixed Hardcore
<br>
Admins:<br>
jpjedi<br>
Civilian<br>
Bogardo<br>
JK<br>
<br>
BoF: #2
NL -=band of fok!kers=- CQ Ranked #2!
<br>
jpjedi<br>
Dekkered<br>
Civilian<br>
JK<br>
<br>
BoF: #3
i3d.net - NL -=Band of Fok!kers=- Flyschool ranked #3
<br>
jpjedi<br>
Dekkered<br>
Civilian<br>
JK<br>
<br>
BoF: #4
NL -=band of fok!kers=- 24/7 Metro 1000+ tickets #4
<br>
Rp2009<br>
hiddit<br>
JK<br>
jpjedi<br>
Civilian<br>
<br>
Band of FOK!ers Platoon:
Band of FOK!ers
<br>
FOK! Knoekploeg Platoon Platoon:
FOK! Knokploeg PlatoonSPOILER: Fok! spelersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<br>
Interesse in een plekje in het WAR team, join BoF op ESL: http://www.esl.eu/eu/team/6402508
Info: Dennis3D of jpjedi
<br>
Voor hardware vragen:
Topicreeks: [Gamepc] Discussie hardware topic
<br>
Wil je zelf wat toevoegen aan deze OP ga dan naar hier naartoe.![]()
Problem solved
Ik stond blijkbaar nog niet in de OP:
>>>SeanFerdi<<<
ik heb het al aangepast in de wiki. SideShow zou jij het in de OP kunnen zetten?![]()
lol, die zit er dan al wel ff in denk ikquote:Op dinsdag 6 december 2011 13:01 schreef KroodjeBip het volgende:
Er zit nog wel een typo in de OP:
FOK! Knoekploeg Platoon Platoon: FOK! Knokploeg Platoon![]()
Op mijn laptop (MSI Gamelaptop) draait het nu beter dan op mijn desktop PC, zal vanavond eens kijken hoe mijn desktop de patch oppakt. Anders moet ik voorlopig maar op m`n laptop gamen.. hang mijn G15 keyboard en MX518 wel aan mijn laptop dan
.
Would you like to know more?
Alles over cryptocurrency, bitcoin en blockchain in begrijpelijke taal![]()
mag er van mij ook uit. Beetje dubbel nu we onder de BoF vlag spelen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:07 schreef Re.active het volgende:
[..]
lol, die zit er dan al wel ff in denk ik![]()
Wat voor laptop heb je?quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:15 schreef Afwazig het volgende:
Op mijn laptop (MSI Gamelaptop) draait het nu beter dan op mijn desktop PC, zal vanavond eens kijken hoe mijn desktop de patch oppakt. Anders moet ik voorlopig maar op m`n laptop gamen.. hang mijn G15 keyboard en MX518 wel aan mijn laptop dan
.
![]()
Eensquote:Op dinsdag 6 december 2011 13:16 schreef jpjedi het volgende:
[..]
mag er van mij ook uit. Beetje dubbel nu we onder de BoF vlag spelen.
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?![]()
qftquote:Op dinsdag 6 december 2011 13:16 schreef jpjedi het volgende:
[..]
mag er van mij ook uit. Beetje dubbel nu we onder de BoF vlag spelen.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici![]()
Ben benieuwd of ik nu na deze patch fatsoenlijk kan spelen, vorige patch zorgde voor veel meer crashes....![]()
Als je er toevallig eentje op het spoor bent, voel vrij mij te pmenquote:Op dinsdag 6 december 2011 12:51 schreef Re.active het volgende:
En, is de update een beetje te behappen?
Die van mij is nu bezig, nog een uur te gaan, daarna zal ik wel weer een fix moeten doen aangezien ik een russische versie heb draaien![]()
![]()
Als ik bij die tutorial Back to Karkand het plaatje van Strike at Karkand zie met die moskeeen, moet ik denken aan Mashtuur City, met die grote moskee in het midden.
Vanavond de supressor voor de M249 unlocken, zien ze me niet meer op de minimap.
Maar eerst nog de patch downloaden. Eerste wat ik doe als ik thuis kom, dan kan ik na het eten direct aanschuiven.![]()
Ik heb nu als pc een Q6600 (stock, S775), G.E.I.L. 4gb ram (DDR2-800) & HD4850 (1gb).
Ik ben aan het overwegen om de volgende te upgrade kit te halen voor BF3: AMD Upgrade kit
Doen of niet?
sry als ik jullie ermee lastig val maar ben al een tijdje niet meer actief met/in PC-gaming![]()
in het got bf3 topic stonden wat patch linkjes vanmorgen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:46 schreef Xetran het volgende:
[..]
Als je er toevallig eentje op het spoor bent, voel vrij mij te pmen![]()
Zonde van je knaken, ga voor een i5 2500k en je kan voorlopig weer vooruit. jK heeft iets soortgelijks in de planning.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:46 schreef Xetran het volgende:
[..]
Als je er toevallig eentje op het spoor bent, voel vrij mij te pmen![]()
Ik vind het niet echt op wake island lijken zoals in bf2 allemaal andere dingen staan er nu en het lijkt kleinerquote:![]()
Ze hebben hem net als BF3 zelf gestreamlinedquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:09 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt op wake island lijken zoals in bf2 allemaal andere dingen staan er nu en het lijkt kleiner
Op elke fokker past een bril.![]()
Zullen we (nou ja, jullie) met z'n allen #1 weer gaan vullen?
vandaag komt mijn videokaart binnen (club 3d 6950)
hoef ik eindelijk niet meer alles op low te spelen (8800gt nu) heheThe Older I Get, The Better I Was![]()
Dat ga je echt wel merken!
Nu hopen dat je CPU het aan kan. Bij mij is de CPU de bottleneck.
ik twijfel alleen over 2 Asus moederbordjes, een heeft een Intel H67 chipset, de ander P67.
H67 schijn je niet te kunnen overklokken. Hoef ik ook niet, maar de i5 2500k kan wel harder draaien indien nodig op een specifiek moment bepaald door software. Dus van 3,3GHz naar zeg 3,7 of 3,8GHz. Ik vraag me af of zo'n H67 chipset dat dan wel kan ondersteunen...![]()
ik slinger hem ook even mee aan!quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:13 schreef Civilian het volgende:
Zullen we (nou ja, jullie) met z'n allen #1 weer gaan vullen?![]()
Dan ga je helemaal genieten LuieSurinamer!
Hmmm met een 2500K is het slimmer om de P67 te pakken, of ik moet een 2500 kopen (zonder K) en dan H67 gebruiken. Prijsverschil is een 30 euro. Maar in de toekomst ga ik toch niet overklokken.... denk denk...![]()
De h67 is meer mainstream met een onboard gpu. Overclocken is erg gemakkelijk met de i5 dus ik zou wel voor de P67 gaan. Ik heb de Z68 met de 2500k.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:29 schreef JK het volgende:
Dan ga je helemaal genieten LuieSurinamer!
Hmmm met een 2500K is het slimmer om de P67 te pakken, of ik moet een 2500 kopen (zonder K) en dan H67 gebruiken. Prijsverschil is een 30 euro. Maar in de toekomst ga ik toch niet overklokken.... denk denk...![]()
![]()
Het RU to ENG language pack is ook online voor de el cheapo`s hier met een RU key
http://www.multiupload.com/Y1AMDDVZ4T![]()
Overclocken met m'n huidige bordje werkt voor geen kant. Gewoon een zwart scherm als ik al naar een iets hogere FSB ga bij dezelfde multiplier. Ik wilde naar 8x400MHz (3,2GHz) ipv 8x333Mhz (2,6GHz. stock speed). Mocht niet.
Dan ga ik wel voor het P67 bordje van +/- 130 euro. Meteen ook 4x USB3.0 poorten ipv 2x.
Hoop alleen dat m'n huidige 450w voeding nog wel de juiste connectors heeft voor het moederbord zelf. Even nakijken binnenkort. 450w is wat aan de karige kant, maar het werkt nu ook met mn HD6850.![]()
Nouja, rank 33 dus je zit gewoon bij het gemiddelde hoor.
Gister zelf pas rank 32 gehaald en nog geen 1100 kills. Dus ja... maar ik zit ook meer in voertuigen vlaggen te pakken. Jij speelt denk ik meer rush, deathmatch of infantry maps.![]()
1 verdedigd, 1 valt aan, wat is daar zo moeilijk aan te begrijpen?quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:47 schreef LuieSurinamer het volgende:
ik speel eigenlijk alleen conquest haha
ik snap geen moer van rushWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
ja ik weet nog steeds niet wat je moet verdedigen of moet aanvallen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
1 verdedigd, 1 valt aan, wat is daar zo moeilijk aan te begrijpen?
ik ga mij er nog eens in verdiepen hahaThe Older I Get, The Better I Was![]()
Jij hebt zitten cheaten om op rank 33 te komen ofzo? Je zou dan ondertussen wel moet weten hoe 't spel werkt lijkt me?quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:55 schreef LuieSurinamer het volgende:
[..]
ja ik weet nog steeds niet wat je moet verdedigen of moet aanvallen.
ik ga mij er nog eens in verdiepen hahaI'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?![]()
cheaten? hoezo?quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:59 schreef Civilian het volgende:
[..]
Jij hebt zitten cheaten om op rank 33 te komen ofzo? Je zou dan ondertussen wel moet weten hoe 't spel werkt lijkt me?
enige wat ik niet speel is Rush, omdat ik het niet snap...
wat is daar nou cheaten aan?The Older I Get, The Better I Was![]()
Heb je ook al geprobeerd om het voltage omhoog te gooien? Mijn Q6600 heeft 1.43v nodig voor 356x9 (3.2Ghz). Stock draait hij op 2.4Ghz (1.32v)quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:41 schreef JK het volgende:
Overclocken met m'n huidige bordje werkt voor geen kant. Gewoon een zwart scherm als ik al naar een iets hogere FSB ga bij dezelfde multiplier. Ik wilde naar 8x400MHz (3,2GHz) ipv 8x333Mhz (2,6GHz. stock speed). Mocht niet.
Dan ga ik wel voor het P67 bordje van +/- 130 euro. Meteen ook 4x USB3.0 poorten ipv 2x.
Hoop alleen dat m'n huidige 450w voeding nog wel de juiste connectors heeft voor het moederbord zelf. Even nakijken binnenkort. 450w is wat aan de karige kant, maar het werkt nu ook met mn HD6850.
Overigens wel mee opletten en niet zomaar omhoog gooien. Het is al weer een aantal jaar geleden dat ik er mee heb gespeeld dus ik zou me ook opnieuw in moeten lezen
Ik zit er overigens nog over te twijfelen of ik een GPU + SSD moet nemen, of toch meteen een volledige upgrade (Mobo/CPU/GPU/Mem) en wellicht over een aantal maanden een SSD.. keuzes keuzes
[ Bericht 0% gewijzigd door Spelvout op 06-12-2011 15:10:30 ]![]()
Ik zeg niet dat je cheat, maar ik vind het gewoon raar dat je op rank 33 't spel nog niet begrijptquote:Op dinsdag 6 december 2011 15:01 schreef LuieSurinamer het volgende:
[..]
cheaten? hoezo?
enige wat ik niet speel is Rush, omdat ik het niet snap...
wat is daar nou cheaten aan?
nou Rush heb ik paar keer geprobeerd, snapte het niet, sindsdien nooit meer gespeeldquote:Op dinsdag 6 december 2011 15:05 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je cheat, maar ik vind het gewoon raar dat je op rank 33 't spel nog niet begrijpt
Alleen nog conquest en soms tdm of stdmThe Older I Get, The Better I Was![]()
WTF!! Die hoge antenne in Caspian Border kan nu ook omvallen
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ik weet waar mijn eerste ladingen C4 naartoe gaanquote:Op dinsdag 6 december 2011 15:20 schreef FireFox1 het volgende:
WTF!! Die hoge antenne in Caspian Border kan nu ook omvallen
Hell yeah! Dat zag er echt héél tof uit!quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:21 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ik weet waar mijn eerste ladingen C4 naartoe gaan
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
De eerste die daarmee een jet uit de lucht kan halen is een eindbaasquote:Op dinsdag 6 december 2011 15:21 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ik weet waar mijn eerste ladingen C4 naartoe gaan
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Toen het net gebeurde, vloog er een jet rakelings langsquote:Op dinsdag 6 december 2011 15:23 schreef robuust89 het volgende:
[..]
De eerste die daarmee een jet uit de lucht kan halen is een eindbaasScheelde iig niet zoveel
Kun je geen wapens meer unlocken in Co-op?Ik zie het niet meer in mijn gegevens staan...
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:04 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Heb je ook al geprobeerd om het voltage omhoog te gooien? Mijn Q6600 heeft 1.43v nodig voor 356x9 (3.2Ghz). Stock draait hij op 2.4Ghz (1.32v)Ik heb het alleen op 1.38x volt geprobeerd, terwijl ik nog door kon gaan tot 1.42x volt.
Maar dan nog, stel dat ik 'm straks wel op 3.2GHz aan de praat krijg.. hoeveel winst zou ik dan hebben? Ik denk dat een i5 2500k beter presteert. Nu speelt het redelijk, maar gemiddeld is het 25-30fps. Soms 50 FPS in een jet bijv. Minder details om te renderen.![]()
Jawel, maar met minder punten. MP-7 nu met 34000 punten, voorheen lag dat aantal een stuk hoger. Vanavond een rondje Co-Op doen en de MP-7 heb ik dan ook wel.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:02 schreef SonicVolcano het volgende:
Kun je geen wapens meer unlocken in Co-op?Ik zie het niet meer in mijn gegevens staan...
edit; Was pas bij 189.000 punten.
@Robuust; Bij je weapons staan ze aan het eind bij sommige classes.![]()
Hoe kan je zien welke je al unlocked heb in Battlelog?quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:24 schreef JK het volgende:
[..]
Jawel, maar met minder punten. MP-7 nu met 34000 punten, voorheen lag dat aantal een stuk hoger. Vanavond een rondje Co-Op doen en de MP-7 heb ik dan ook wel.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Ben benieuwd naar de IRNV vanavond.Would you like to know more?
Volgens mij heb ik de M39 EMR unlocked!quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:24 schreef JK het volgende:
[..]
Jawel, maar met minder punten. MP-7 nu met 34000 punten, voorheen lag dat aantal een stuk hoger. Vanavond een rondje Co-Op doen en de MP-7 heb ik dan ook wel.
edit; Was pas bij 189.000 punten.
@Robuust; Bij je weapons staan ze aan het eind bij sommige classes.![]()
![]()
Edit: of toch nietKan het niet vinden hoveel punten je daarvor nodig heb.
edit: Of toch wel!Ik zie dat ik 6 van de 7 wapens unlocked heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door robuust89 op 06-12-2011 16:38:47 ]Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
quote:Eindelijk weer eerlijk spelen, ipv afgeschoten worden op het moment dat je pink of teen om de hoek zichtbaar is.
![]()
Ik ga weer waardeloos wordenquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:34 schreef JK het volgende:
[..]Eindelijk weer eerlijk spelen, ipv afgeschoten worden op het moment dat je pink of teen om de hoek zichtbaar is.
Lolquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:34 schreef JK het volgende:
[..]Eindelijk weer eerlijk spelen, ipv afgeschoten worden op het moment dat je pink of teen om de hoek zichtbaar is.
![]()
Mooi voor al die IRNV noobs
Ik zie in Battlelog dat het plaatje van Strike at Karkand veranderd is. Ik herinnerde me al geen moskees in Karkand. Wil dat zeggen dat Mashtuur City ook nog terug komt in een latere DLC?!
Yes!!!![]()
![]()
Irnv hebben ze de range alleen ingekort. Op close range is dat ding nog een slag duidelijker geworden lijkt het.
Dus op closecombat mappen zoals metro is het het nog wel waard om met dat ding te spelen.
Long range is hij nu helemaal waardeloos maar dat was dat ding sowieso al omdat stabilisatie kut is.
In tegenstelling tot bv een red dot die je wapen niet instabieler maakt.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

DOMO TOURS is backquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:50 schreef JK het volgende:
Ik zie in Battlelog dat het plaatje van Strike at Karkand veranderd is. Ik herinnerde me al geen moskees in Karkand. Wil dat zeggen dat Mashtuur City ook nog terug komt in een latere DLC?!
Yes!!!![]()
![]()
Ondanks dat ik ook IRNV gebruik, heb ik er tot nu alleen maar profijt van gehadquote:
Karkand zal siewosie andes spelen dan in bf2. Destruction 2.0 dus als ze daar een beetje rekening mee houden vind ik alles best.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Bij je stats -> weapons staat bij elke klasse wel een wapen waar je co-op score voor moet hebben.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:15 schreef robuust89 het volgende:
Hoe kan je zien wat je allemaal unlockt heb in Co-Op?
Als voorbeeld bij Assault de G3A3 160000 co-op score.![]()
Wat is een lange afstand?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:14 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Hij is een stuk minder effectief op lange afstand, wat ik terecht vind.
Ik ben blij dat het aangepast is hoor![]()
Kan je bijvoorbeeld vanaf Hill Top naar Forest kijken op caspian border of haal je dat al niet?![]()
Je kan er wel naar kijken, maar het is een waas op die afstand gok ik, net op laatste gedeelte Seine Rush merkte ik toen ik de nerv wou checken dat ie maar tot een meter of 40-50 ingame echt effectief is.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:16 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wat is een lange afstand?
Ik ben blij dat het aangepast is hoor![]()
Kan je bijvoorbeeld vanaf Hill Top naar Forest kijken op caspian border of haal je dat al niet?![]()
Ik was eerst tegen deze patch, maar sinds de release, own ik echt keihard man, wtf. Alsof niemand zonder IRNV kan, ik deed vroeger altijd al holo. En met de SV98 4x scope of p90...omg ik ownde zo hard heh xDAFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Kan die antenne in Caspian Border nou echt om door middel van C4 etc, of is het alleen op de laatste 10 tickets?![]()
Ze hebben karkand kleiner gemaakt, wtf?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:32 schreef Captainp00face het volgende:
http://forums.electronica(...)ull-maps-leaked.htmlAFCA
Nop er is nog een grote versie, staat alleen geen pic vanquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze hebben karkand kleiner gemaakt, wtf?. Staat een note over 7 flags versie
.
![]()
Aah oke nice, de nieuwe patch vind ik trouwens érg goedquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:48 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Nop er is nog een grote versie, staat alleen geen pic van. Staat een note over 7 flags versie
.
. Zoveel mensen die zuigen zonder IRNV
AFCA
Downloading... zo ff eten maken, happie eten en dan eens zien of de meeste mensen dan idd zuigen , of dat ik nog steeds even slecht ben.
Domo Tours... zou mooi zijn! Mashtuur was echt een leuke map. Misschien nog wel leuker dan Karkand.![]()
Before - After
Nerf
Better
12g Frags ->
Min range 12 - 8
Max Range 50 - 40
Min damage 34 - 10
Max damage 60 - 20
Blast radius 0.5 - 1.5
Blast Damage 40 - 30
ShockwaveRadius 2.1 - 3.1
They added whole new weapon class, 12GFrag_pump
Almost all 'normal' weapons ->
Spread increase per shot 0.05 - 0.1 or 0.08 - 0.12
AN-94 ->
Upwards recoil 0.75 - 0.45
Left -0.2 - 0.2
Right 0.2 - 0.3
F2000 ->
Upwards recoil 0.2 - 0.3
Left 0.4 - 0.5
Right 0.3 - 0.4
Min spread Standing&ADS 0.4 - 0.5
M249 ->
TriggerPullWeight 0.2 - 0.3
M60 ->
TriggerPullWeight 0.4 - 0.35
All sniper rifles ->
TimeToLive 1.5 - 5.0
PP2000 ->
Spread increase per shot 0.05 - 0.06
UMP-45 ->
Suppression:
MinAngleModifier 1.0 - 1.5
MP7 ->
Upwards recoil 0.16 - 0.12
Left 0.5 - 0.45
Right 0.5 - 0.45
Min spread Standing&ADS 0.5 - 0.6
AS VAL ->
Spread increase per shot 0.08 - 0.1
IsSilenced False - True
PDW-R ->
Suppression:
MinAngleModifier 1.0 - 1.5
Taurus .44 ->
RoF 130 - 190
Upwards recoil 1.6 - 2.0
Min spread Hip&Standing 1.5 - 1.0
870MCS ->
TriggerPullWeight 0.9 - 0.75
Saiga 20K ->
TriggerPullWeight 0.9 - 0.65
M1014
TriggerPullWeight 0.9 - 0.75
USAS-12
TriggerPullWeight 0.9 - 0.70
Bullets --->
44Magnum ->
DamageFalloffStartDistance 10 - 12![]()
Dus als ik het goed begrijp zal door die verminderde triggerpullweight in shotguns ze sneller moeten schieten ?quote:We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Waarom lijkt een SV98 meer stopping power te hebben dan een M39, terwijl ze nagenoeg hetzelfde kaliber hebben?Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
En kan nog op een andere plek Back to Karkand kopen? Als in, goedkoper dan 15 euro?
Hollander he
Nu op de 24/7 Metro server naast de Anti SMAW, M320,RPG-7 ook de Insane Balancer draaien.
Als alles goed gaat blijven de teams tijdens een ronde gebalanced. (laat mensen in een squad met rust.)
Aan het eind van de ronde gaat hij kijken naar K/D ratio, Score en nog wat meer en gaat dan de teams verdelen in de volgende ronde.
Denk dat het wel goed werkt maar mochten er problemen zijn laat het dan aub even weten.![]()
![]()
Ja en dan? kun je hem krijgen voor 12,95quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:00 schreef robuust89 het volgende:
En kan nog op een andere plek Back to Karkand kopen? Als in, goedkoper dan 15 euro?
Hollander hescheelt toch een pilsje
![]()
![]()
Super!quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:02 schreef Idanue het volgende:
Nu op de 24/7 Metro server naast de Anti SMAW, M320,RPG-7 ook de Insane Balancer draaien.
Als alles goed gaat blijven de teams tijdens een ronde gebalanced. (laat mensen in een squad met rust.)
Aan het eind van de ronde gaat hij kijken naar K/D ratio, Score en nog wat meer en gaat dan de teams verdelen in de volgende ronde.
Denk dat het wel goed werkt maar mochten er problemen zijn laat het dan aub even weten.
Morgen evalueren en op de #2 ook implementeren.![]()
Bedankt voor je bijdrage.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:02 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ja en dan? kun je hem krijgen voor 12,95scheelt toch een pilsje
kaliber is:quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:57 schreef robuust89 het volgende:
Waarom lijkt een SV98 meer stopping power te hebben dan een M39, terwijl ze nagenoeg hetzelfde kaliber hebben?
SV98: 7,62x54
M39: 7,62x51
3mm extra kruit maakt wel een beetje verschil in mondingssnelheid, dat zou het kunnen verklaren.![]()
Ik ben gisteren nog een aantal keer gekilled door een M320, lijkt dus niet te werken.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:02 schreef Idanue het volgende:
Denk dat het wel goed werkt maar mochten er problemen zijn laat het dan aub even weten.![]()
Onthoud mensen die DD war hadden is om 21:00 uur.
[ Bericht 6% gewijzigd door dennis3d op 06-12-2011 19:26:46 ]![]()
Puike zinsvormingquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:18 schreef dennis3d het volgende:
Onthoud mensen die DD war hadden 21:00 uur.![]()
![]()
Krentquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:00 schreef robuust89 het volgende:
Hollander he
Hier ook, gold trouwens voor verschillende servers. Had me juist aangemeld op die metro-servers waar stond dat M320's en rockets nog allowed waren vanuit de server. Maar nee hoor, na paar minuten was het weer een mooi knalfestijnquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:13 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Ik ben gisteren nog een aantal keer gekilled door een M320, lijkt dus niet te werken.
..non est vivere sed valere vita est ..![]()
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!
Energieinstellingen stonden op na 30 min inactiviteit de PC op standby zetten.
Origin is gepauzeerd, zeg ik 'hervatten', start ie de download weer opnieuw!!!!
Nog een uurtje.. de snelheid ligt een heel stuk lager dan toen ik de download aan had gezet voor 18u.Klote Origin.
[ Bericht 27% gewijzigd door JK op 06-12-2011 19:51:47 ]![]()
Hier nog 45 minuten, ik kom niet boven de 1MB/s.
Heb hier net al even staan vloeken, want als je al bijna 4 gig had binnengehengeld met een 10Mbit lijntje en het dan nog eens moet doen en pas om 21u kan gamen, is dat lichtelijk irriterend.![]()
Om het gebalanceerd te houden het spel, als je met een semi auto even veel damage doet als een bolt action is de balans er een beetje uitquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:57 schreef robuust89 het volgende:
Waarom lijkt een SV98 meer stopping power te hebben dan een M39, terwijl ze nagenoeg hetzelfde kaliber hebben?![]()
![]()
Hier in 50 min. Maar wat dan nog.... je weet dat de update gaat komen. De die hards wisten het al een week of langer, de casuals sinds gisteren via een melding vastgepint bovenaan Battlelog. Dus zodra je de pc aanzet gewoon direct updaten dat ding.![]()
![]()
1x update, no problem. 2x? Wel. Ik heb dus bijna 7 GB moeten downloaden.
Er zit een fout in Origin, als je dan dus op pauze klikt en hervat, dat ie soms overnieuw begint.![]()
De Russische patroon heeft een rim, dat verklaart de paar extra mm ook, maar volgens mij heeft de NATO versie een paar honderd meer joule mondingsenergie.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:11 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
kaliber is:
SV98: 7,62x54
M39: 7,62x51
3mm extra kruit maakt wel een beetje verschil in mondingssnelheid, dat zou het kunnen verklaren.![]()
Meen gelezen te hebben dat de 7.62x54 krachtiger is dan de .308, maar in principe maakt 't voor de game niet uitquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:37 schreef Andyy het volgende:
[..]
De Russische patroon heeft een rim, dat verklaart de paar extra mm ook, maar volgens mij heeft de NATO versie een paar honderd meer joule mondingsenergie.Ze doen maar wat qua wapenkracht, omdat anders iedereen hetzelfde wapen kiest.. De SVD verschiet bijv. hetzelfde kaliber als de SV98 volgens mij, en zelfs de PKP verschiet in principe hetzelfde patroon, alleen voor snipers gebruiken ze duurdere hogere kwaliteit kogels.
![]()
Goeie patch, in-game ping, parachute werkt normaal en de chat staat op een veel betere plek inclusief team en vijand kleuren.
Wel een beetje lomp dat je je eigen ping niet kan zien.![]()
Toch valt de chat nu totaal niet meer op bij mij. Eerst was ie vrij irritant in beeld, maar dit is ook weer een uiterste. Maar misschien ben ik de enigequote:Op dinsdag 6 december 2011 21:06 schreef Captainp00face het volgende:
Goeie patch, in-game ping, parachute werkt normaal en de chat staat op een veel betere plek inclusief team en vijand kleuren.
Wel een beetje lomp dat je je eigen ping niet kan zien.
Ik moet er ook erg aan wennen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:12 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Toch valt de chat nu totaal niet meer op bij mij. Eerst was ie vrij irritant in beeld, maar dit is ook weer een uiterste. Maar misschien ben ik de enige-weg-![]()
Zojuist mijn k/d ff flink verneukt door op een 64 man rush server te gaan zitten op hardcore.spawn>dood spawn>dood etc. etc.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
ja als de helft 2-12 staatquote:
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?![]()
Uhm, heb vanmiddig B2K gekocht, maar hoe kan ik dit downloaden/activeren?
/n00b
Niet, komt volgende week pas uit voor de PCquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:27 schreef robuust89 het volgende:
Uhm, heb vanmiddig B2K gekocht, maar hoe kan ik dit downloaden/activeren?
/n00b![]()
![]()
Ik vond het al vreemdquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:27 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Niet, komt volgende week pas uit voor de PC
Hoe krijg je die radiotoren nou omver dan?Would you like to know more?
Niet, is een gescript evenement. Dat ding gaat neer bij ongeveer 25 ticketsquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:01 schreef Afwazig het volgende:
Hoe krijg je die radiotoren nou omver dan?I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?![]()
Een positief gevolg van de wartraining, ik weet dat ik de de G3 niet hoef te hebben.. Wat een baggertraag wapen.
Usasus was wel cool, ook al was die generft![]()
Voor middel tot lange afstand vind ik 'm echt relaxedquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:41 schreef jpjedi het volgende:
Een positief gevolg van de wartraining, ik weet dat ik de de G3 niet hoef te hebben.. Wat een baggertraag wapen.
Usasus was wel cool, ook al was die generftClose combat is niks nee.. Heb je verder al met die Coop wapens gespeeld? 553 en de MP7 bevallen mij erg goed
![]()
![]()
De grootste achteruitgang die ik heb ontdekt tot noch toe moet toch wel zijn dat je de c4 niet meer (icm met een cool sprongetje) best ver kan gooien. In bad company 2 kon je daar zo heerlijk mee rapen
(of mis ik iets?)Conscience do cost.![]()
350 kills? Daar doe ik een week of 2 over, als het niet langer is.
Vandaag was een beetje een baggeravondje, maar ik begon ook vrij laat vanwege dat ik die patch 2x moest downloaden.![]()
Ik heb nog geen seconde coop gespeeld en weinig kans dat ik dat ooit ga doen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:43 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Voor middel tot lange afstand vind ik 'm echt relaxedClose combat is niks nee.. Heb je verder al met die Coop wapens gespeeld? 553 en de MP7 bevallen mij erg goed
bF=multiplayer![]()
Had in 2 rondes al 150 kills, gaat snel dan.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:51 schreef JK het volgende:
350 kills? Daar doe ik een week of 2 over, als het niet langer is.
Vandaag was een beetje een baggeravondje, maar ik begon ook vrij laat vanwege dat ik die patch 2x moest downloaden.AFCA
Kijk be de leaderboards naar SPM all, zie je in de top 1000 heel veel mensen met of 0 of 7000+ tot 1000+ met 90% HS . Die met 7000+ tot 1000+ zullen waars binnen een week worden gereset/gebanned en die met 0 zijn al gereset/gebanned
AFCA
P90>>>>>>>mp7quote:Op woensdag 7 december 2011 00:17 schreef JK het volgende:
Jedi, die mp7 heb je zo los met co-op.
Morgen maar eens zien of iemand mee wil doen.
AFCA
Coop is ook 2 personenquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:51 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik heb nog geen seconde coop gespeeld en weinig kans dat ik dat ooit ga doen.
bF=multiplayer![]()
Het zijn toch 7 unlocks.![]()
volgens mij zijn die coop wapen nou niet bijster interessant, maar misschien bieden ze het ooit nog aan als DLC, dan bekijk ik wel of ik het 't waard vind om te kopen. Ik ga echt geen casuals-mode spelen om dingen die ik niet heel erg hoef vrij te spelen.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:59 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Coop is ook 2 personen![]()
Het zijn toch 7 unlocks.![]()
Ik vind de G3 toch wel redelijk relaxt, zeker op wat langere afstanden. Voor dichtbij gebruik ik tegenwoordig de AS VALquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:41 schreef jpjedi het volgende:
Usasus was wel cool, ook al was die generft
Ik heb je in de wiki gezetquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:09 schreef Pizzaa het volgende:
ook even sigje gemaakt, trouwens ik snap niet helemaal hoe ik mijn naam in de lijst krijg hier....
anyway: [ link | afbeelding ]
Hoe verzinnen sommige mensen toch die namen
Dennis kwam gisteren iemand tegen met de naam "konthaar"quote:Op woensdag 7 december 2011 08:52 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik heb je in de wiki gezet
Hoe verzinnen sommige mensen toch die namen![]()
![]()
Ja inderdaad hoe krijgen ze het verzonnenquote:Op woensdag 7 december 2011 08:52 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik heb je in de wiki gezet
Hoe verzinnen sommige mensen toch die namen
Ik zag laatst op de server kontpluis![]()
![]()
![]()
Kontpluis.quote:Op woensdag 7 december 2011 09:06 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dennis kwam gisteren iemand tegen met de naam "konthaar"![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 december 2011 09:07 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Ja inderdaad hoe krijgen ze het verzonnen
Ik zag laatst op de server kontpluis![]()
Jedi, ik heb trouwens 10 euro naar je overgemaaktAls het goed is, heb je het vanmiddag anders morgen (ING he
)
quote:Op woensdag 7 december 2011 09:08 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Jedi, ik heb trouwens 10 euro naar je overgemaaktAls het goed is, heb je het vanmiddag anders morgen (ING he
)
Ik zet je er vanavond bij
edit: de wiki stond weer op een oude versiedus heb alle betalingen weer bijgewerkt
Mocht iemand zijn naam missen op de lijst dan hoor ik het graag:quote:Betalende leden per 07-12 (meetpunt einde maand)
VIP: Nurspekkie 10 euro (5 maanden)-nov Bugworks 7,50 (3,5 maanden)-nov Vondutch 15 euro (7,5 maanden)-nov Zerotop0 15 euro (7,5 maanden)-nov battlelies 15 euro (7,5 maanden)-nov Idanue 12 euro (6 maanden)-nov jorwol 10 euro (5 maanden)-nov WyriHaximus 12 euro (6 maanden)-nov Firefox1 4 euro (2 maanden)-dec Nitty 10 euro (5 maanden)-dec Sideshowbobbie 10 euro (5 maanden)-dec
Admins (5 pm): Civilian 60 euro (1 jaar)-nov jpjedi 15 euro (3 maanden)-nov Dekkered 30 euro (6 maanden)-nov JK 20 euro (4 maanden)-nov
[ Bericht 31% gewijzigd door jpjedi op 07-12-2011 09:15:46 ]![]()
quote:
Ik hoor het al op teamspeak; 'He kontpluis, heb je guided shells?'
Ik denk dat ik vanavond toch even ga co-oppen voor de MP7, moet nog 13000 puntjes en die zijn zo gehaald. Nu alleen nog een slachtoffer vinden die bijv. Fire from the sky wil doen. Alleen dan wil ik dit keer gunnen ipv vliegen.
Ik denk dat ik naast de AEK-971 ook maar de A-91 ga verbeteren. Ik pakte een vrij uitgebreide versie op van een dode soldaat. Mooie RDS erop en een supressor.. schoot ook prima!
Maarja, zoveel wapens.. en zoveel te unlocken daarvan. bij BF2 duurde het VEEL langer voor je een extra wapen had en dan was het nog heel goed nadenken over welke je dan zou kiezen.![]()
Ik heb ook echt geen idee welk wapen nou beter is en welke slechter. Vooral bij de handguns heb ik het idee dat het allemaal één pak nat is.Would you like to know more?
Ik vond dat in BF2 dus ook beter geregeld. Ik heb nu alles op de Recon class na geunlockt. Je hebt nu per class zo'n zooi aan wapens waaruit je kan kiezen, dat het overzicht een beetje weg is. In BF2 duurde het eeuwen voordat je eindelijk een nieuw wapen kreeg en daar vond ik dat aspect van het kiezen van een wapen toch wel aardig.quote:Op woensdag 7 december 2011 09:23 schreef JK het volgende:
Ik denk dat ik vanavond toch even ga co-oppen voor de MP7, moet nog 13000 puntjes en die zijn zo gehaald. Nu alleen nog een slachtoffer vinden die bijv. Fire from the sky wil doen. Alleen dan wil ik dit keer gunnen ipv vliegen.
Ik denk dat ik naast de AEK-971 ook maar de A-91 ga verbeteren. Ik pakte een vrij uitgebreide versie op van een dode soldaat. Mooie RDS erop en een supressor.. schoot ook prima!
Maarja, zoveel wapens.. en zoveel te unlocken daarvan. bij BF2 duurde het VEEL langer voor je een extra wapen had en dan was het nog heel goed nadenken over welke je dan zou kiezen.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Tot iedereen de G36E had..quote:Op woensdag 7 december 2011 09:28 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik vond dat in BF2 dus ook beter geregeld. Ik heb nu alles op de Recon class na geunlockt. Je hebt nu per class zo'n zooi aan wapens waaruit je kan kiezen, dat het overzicht een beetje weg is. In BF2 duurde het eeuwen voordat je eindelijk een nieuw wapen kreeg en daar vond ik dat aspect van het kiezen van een wapen toch wel aardig.
Maar inderdaad, BF2 was eenduidiger en een unlock was echt weken werk.![]()
![]()
G36Cquote:Op woensdag 7 december 2011 09:31 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Tot iedereen de G36E had..
Maar inderdaad, BF2 was eenduidiger en een unlock was echt weken werk.
Dat wapen ownde wel, totdat iedereen er mee liep inderdaad
Ik wil wel op hard met je spelen.quote:Op woensdag 7 december 2011 09:23 schreef JK het volgende:
Maarja, zoveel wapens.. en zoveel te unlocken daarvan. bij BF2 duurde het VEEL langer voor je een extra wapen had en dan was het nog heel goed nadenken over welke je dan zou kiezen.![]()
G18quote:Op woensdag 7 december 2011 09:26 schreef Afwazig het volgende:
Ik heb ook echt geen idee welk wapen nou beter is en welke slechter. Vooral bij de handguns heb ik het idee dat het allemaal één pak nat is.![]()
![]()
Ik dacht eerst dat ik geen wapens meer kon unlocken in co-op. Blijkt dat de patch de XP die je nodig hebt flink verlaagd heeft. Heb ze dus nu allemaal al
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Voor dichtbij leuk, maar voor een wat verdere afstand toch echt wel de .44 Magnum of .44 Scopedquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Nou maak niet veel uit als je niet als een gek schiet zijn ze van afstand dood.quote:Op woensdag 7 december 2011 09:45 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Voor dichtbij leuk, maar voor een wat verdere afstand toch echt wel de .44 Magnum of .44 Scoped![]()
True, maar 3 kogels van een magnum is genoeg, dat in tegenstelling tot het leegschieten van een magazijn van 20 kogels met die G18...quote:Op woensdag 7 december 2011 09:46 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Nou maak niet veel uit als je niet als een gek schiet zijn ze van afstand dood.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Daar heb je gelijk in.quote:Op woensdag 7 december 2011 09:48 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
True, maar 3 kogels van een magnum is genoeg, dat in tegenstelling tot het leegschieten van een magazijn van 20 kogels met die G18...
Maar ik pak mijn pistol alleen voor close als mijn primary wapen leeg is in een battle.![]()
De G36C zit in BF3 maar in BF2 had je de G36Equote:Op woensdag 7 december 2011 09:37 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
G36C
Dat wapen ownde wel, totdat iedereen er mee liep inderdaad![]()
![]()
Todat EA de g36e patchte.quote:Op woensdag 7 december 2011 09:54 schreef jpjedi het volgende:
[..]
De G36C zit in BF3 maar in BF2 had je de G36E
[ afbeelding ]
Maar er komt een G36 terug in B2K.
Volgens mij G36M.![]()
Lol, ik had het speciaal nog opgezocht, omdat ik er van overtuigd was dat de G36C in BF2 zat, en volgens de wiki is dat ook zoquote:Op woensdag 7 december 2011 09:54 schreef jpjedi het volgende:
[..]
De G36C zit in BF3 maar in BF2 had je de G36E
[ afbeelding ]![]()
http://wiki.bf2s.com/weapons/unlocks/g36cOp woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Is ook zo.quote:Op woensdag 7 december 2011 09:57 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Lol, ik had het speciaal nog opgezocht, omdat ik er van overtuigd was dat de G36C in BF2 zat, en volgens de wiki is dat ook zo![]()
http://wiki.bf2s.com/weapons/unlocks/g36c
Je had de G36E Medic
G36C Spec ops
G36M Support
Volgens mij.![]()
Het is dan ook alweer ruim 6 jaar geleden
Jaa maar met 2000 speel uur onthou je dat welquote:Op woensdag 7 december 2011 10:00 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Het is dan ook alweer ruim 6 jaar geleden![]()
![]()
klopt, dat was het wapen ervoor.. unlock 1 is de C voor specops en unlock 2 is de E voor medicquote:Op woensdag 7 december 2011 09:57 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Lol, ik had het speciaal nog opgezocht, omdat ik er van overtuigd was dat de G36C in BF2 zat, en volgens de wiki is dat ook zo![]()
http://wiki.bf2s.com/weapons/unlocks/g36c![]()
Ze is niet op battellog.quote:Op woensdag 7 december 2011 10:10 schreef jpjedi het volgende:
[..]
vraag Lies even om aan te slingeren?![]()
quote:Op woensdag 7 december 2011 11:21 schreef RoW_0 het volgende:
Everyday i'm Javelin!
van Everyday i'm Shuffelin' enzo..
In mijn enthousiasme heb ik 2x een jet erin gevlogen, zinloos dusquote:Op woensdag 7 december 2011 11:17 schreef Captainp00face het volgende:
Leuk, zo een toren die scripted omvalt..
Jezus DICE!
Nu krijg ik zin om bf3 van mijn pc te smijten en alleen bf2 te spelenquote:
kutnostalgie
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Of eigenlijk van Rick Ross... Every day I'm hustlin'.quote:Op woensdag 7 december 2011 11:21 schreef RoW_0 het volgende:
Everyday i'm Javelin!
van Everyday i'm Shuffelin' enzo..
Daar komt dat shufflin' vandaan. Mooi stukje trouwens, met Katt Williams en 'Hustlin'.
Dat van die toren is echt lame. Scripted bij 25 tickets. Paar plofjes en hup hij gaat. Dat moet gewoon met C4, een straaljager of wat RPG's.
Wat ik me af vraag, waar is de ladder in de toren gebleven (dit was bij de vorige patch ook al weg), heeft dat te maken met CQ64-mode ipv 32? Je kan die toren niet meer in!![]()
Zat er eerst een ladder in?quote:Op woensdag 7 december 2011 11:48 schreef JK het volgende:
[..]
Of eigenlijk van Rick Ross... Every day I'm hustlin'.
Daar komt dat shufflin' vandaan. Mooi stukje trouwens, met Katt Williams en 'Hustlin'.
Dat van die toren is echt lame. Scripted bij 25 tickets. Paar plofjes en hup hij gaat. Dat moet gewoon met C4, een straaljager of wat RPG's.
Wat ik me af vraag, waar is de ladder in de toren gebleven (dit was bij de vorige patch ook al weg), heeft dat te maken met CQ64-mode ipv 32? Je kan die toren niet meer in!Nooit geweten
Dat gekut om met een chopper of jet erin te kunnen komen is vrij irritant.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Welke toren hebben we het over?
Die in caspian?
Dan heb je die bij de hilltop, die valt bij de minste granaat al om..
Of de grote antenna? Die is eigenlijk stom dat ie idd niet omvalt.
Alle kabels eerst slopen en dan een gericht schot. Zou mooi zijn tegen die snipers
Die grote bij Caspian valt nu dus wel om, zij het scripted op 25 tickets remainingquote:Op woensdag 7 december 2011 11:50 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Welke toren hebben we het over?
Die in caspian?
Dan heb je die bij de hilltop, die valt bij de minste granaat al om..
Of de grote antenna? Die is eigenlijk stom dat ie idd niet omvalt.
Alle kabels eerst slopen en dan een gericht schot. Zou mooi zijn tegen die snipers![]()
Iemand nog een site waar je goedkoop Back 2 karkand DLC kunt halen? Of is de prijs overal 15 euries?Laten we lekker linQ gaan doen!![]()
¤15 = goedkoopquote:Op woensdag 7 december 2011 12:13 schreef LinQ het volgende:
Iemand nog een site waar je goedkoop Back 2 karkand DLC kunt halen? Of is de prijs overal 15 euries?
Ah ok.
al paar dagen te druk om te spelen jammergenoeg. Maar zo te horen moet ik hem dan toch maar even bekijken vanavond. Wil die toren wel even zien vallen, scripted of niet
15 euro is de standaard prijs, dus per definitie niet goedkoop? Blijf toch een hollander he :p Maar als hij nergens goedkoper is, dan bestel ik hem gewoon via originquote:
Laten we lekker linQ gaan doen!![]()
Het kan gratis, vraag het voor kerst (of sinterklaas met terugwerkende krachtquote:Op woensdag 7 december 2011 12:17 schreef LinQ het volgende:
[..]
15 euro is de standaard prijs, dus per definitie niet goedkoop?).
![]()
Wat een ongelooflijke kut-UI heb jij trouwens..quote:Op woensdag 7 december 2011 12:17 schreef LinQ het volgende:
[..]
15 euro is de standaard prijs, dus per definitie niet goedkoop? Blijf toch een hollander he :p Maar als hij nergens goedkoper is, dan bestel ik hem gewoon via originI'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?![]()
Iemand enig idee wat dit betekend?
Choose your Origin ID
To hang out at Battlelog you need to choose your username
Choose wisely. This will be visible next to your profile picture and in the forums.
Copy one of your Battlefield soldier names or create a new one.
1 uur geleden nog gewoon gespeeld, en nu ineens dit als ik naar battlelog ga.
Ben rechts boven in wel gewoon ingelogd
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.![]()
Misschien dit even doen ?quote:Op woensdag 7 december 2011 12:24 schreef bambino het volgende:
Copy one of your Battlefield soldier names or create a new one.![]()
Ja dat kan dus niet. Hij zegt bij wat ik ook doe "ID is taken"
In het lijstje dat erboven staat, staat ook me huidige ID naam en erachter (taken) terwijl ik daar gewoon op ingelogd ben
Wat een feest dat flares nu eindelijk een langere reload-time heeft. Kan ik eindelijk wat helikopters en straaljagers uit de lucht schieten![]()
![]()
Vaag. Ik kan zelf helaas niet kijken of ik hetzelfde probleem heb .. dat Origin is bij mij ook af en toe de weg kwijt.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:28 schreef bambino het volgende:
Ja dat kan dus niet. Hij zegt bij wat ik ook doe "ID is taken"
In het lijstje dat erboven staat, staat ook me huidige ID naam en erachter (taken) terwijl ik daar gewoon op ingelogd ben![]()
Wat eigenlijk niet reëel is. Je zou namelijk max 5-10 flares moeten doen, en die kun je dan gebruiken wanneer je wilt. Dat is realistisch.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:28 schreef Digi_Djeff het volgende:
Wat een feest dat flares nu eindelijk een langere reload-time heeft. Kan ik eindelijk wat helikopters en straaljagers uit de lucht schietenOp donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Getverr, nog langer ..quote:Op woensdag 7 december 2011 12:28 schreef Digi_Djeff het volgende:
Wat een feest dat flares nu eindelijk een langere reload-time heeft. Kan ik eindelijk wat helikopters en straaljagers uit de lucht schieten![]()
![]()
Zit nu al 5 minuten in live chat.
Thank you for contacting EAPlease wait while we connect you to the next available advisor.Your approximate wait time is 25 minutes.
Ja, en als ze op zijn, dat je dan de lul bentquote:Op woensdag 7 december 2011 12:29 schreef bambino het volgende:
[..]
Wat eigenlijk niet reëel is. Je zou namelijk max 5-10 flares moeten doen, en die kun je dan gebruiken wanneer je wilt. Dat is realistisch.
Tenzij je heel goed kunt vliegenquote:Op woensdag 7 december 2011 12:37 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Ja, en als ze op zijn, dat je dan de lul bent
Het is me tot nog toe nog maar 1 keer gelukt om te ontwijken (achter een berg of vanuit hoog naar laag gaan en vlak voor de grond op trekken). Op youtube zie je het zo'n gastje een paar keer doen.Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Net als dat je in een tank eindeloos kan blijven schieten. Best een grote tank dan van binnen om al die ammo te bewaren![]()
![]()
Hehe geldt toch ook voor vliegtuigen en heli's die hebben ook unlimited ammo.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:38 schreef Re.active het volgende:
Net als dat je in een tank eindeloos kan blijven schieten. Best een grote tank dan van binnen om al die ammo te bewarenOp donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Dat ontwijken is echt moeilijk idd, en dan is het reloaden van de flares ook nog eens langer gemaaktquote:Op woensdag 7 december 2011 12:38 schreef bambino het volgende:
[..]
Tenzij je heel goed kunt vliegen
Het is me tot nog toe nog maar 1 keer gelukt om te ontwijken (achter een berg of vanuit hoog naar laag gaan en vlak voor de grond op trekken). Op youtube zie je het zo'n gastje een paar keer doen.![]()
![]()
Kijk maar op wikipedia;quote:Op woensdag 7 december 2011 12:39 schreef bambino het volgende:
[..]
Hehe geldt toch ook voor vliegtuigen en heli's die hebben ook unlimited ammo.
Boordgeschut: 1× GSh-301 30 mm, 150 kogels
Daar ben je zo doorheen!Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
we will waite for youquote:Op woensdag 7 december 2011 12:52 schreef Re.active het volgende:
Ik join wel ff. Als het gare BF3 wil starten dan![]()
![]()
Nog langer? Als je met een stinger op de grond stond, kon je nooit een jet of heli raken, want voor je de 2e af kon schieten, waren de flares alweer klaar voor deployment. Met andere woorden: MOOI dat die tijd langer is. Gister lukte het me al om een heli weer eens ouderwets te disablen. Of zelfs kapot te maken, dat is me in geen weken meer gelukt!quote:![]()
Nou niet mooi als je nu vliegt ben je kansloos.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:13 schreef JK het volgende:
[..]
Nog langer? Als je met een stinger op de grond stond, kon je nooit een jet of heli raken, want voor je de 2e af kon schieten, waren de flares alweer klaar voor deployment. Met andere woorden: MOOI dat die tijd langer is. Gister lukte het me al om een heli weer eens ouderwets te disablen. Of zelfs kapot te maken, dat is me in geen weken meer gelukt!![]()
Ben ik het mee eens, die stinger had geen zin inderdaad.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:13 schreef JK het volgende:
[..]
Nog langer? Als je met een stinger op de grond stond, kon je nooit een jet of heli raken, want voor je de 2e af kon schieten, waren de flares alweer klaar voor deployment. Met andere woorden: MOOI dat die tijd langer is. Gister lukte het me al om een heli weer eens ouderwets te disablen. Of zelfs kapot te maken, dat is me in geen weken meer gelukt!
Echter vanuit een pilotenperspectief is vliegen nu helemaal kansloos geworden.![]()
![]()
Als je samenwerkt met stinger niet.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:21 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens, die stinger had geen zin inderdaad.
Echter vanuit een pilotenperspectief is vliegen nu helemaal kansloos geworden.
Dan lukte het gewoon.
Dus iedereen die nog een jet moet uitspelen is kansloos.![]()
Volgens de ps3 spelers vallen de huidige mappen in het niets vergeleken bij de b2k mappen.
Denk dat we de #1 maar op b2K only zetten volgende week, civilian!![]()
Hehe ik vind 't goedquote:Op woensdag 7 december 2011 13:40 schreef jpjedi het volgende:
Volgens de ps3 spelers vallen de huidige mappen in het niets vergeleken bij de b2k mappen.
Denk dat we de #1 maar op b2K only zetten volgende week, civilian!Alles om die server vol te krijgen, want het is nu huilen met de pet op..
B2K RULESquote:Op woensdag 7 december 2011 13:40 schreef jpjedi het volgende:
Ben erg benieuwd naar B2K
En vanuit dat perspectief mijn opmerkingquote:Op woensdag 7 december 2011 13:21 schreef jpjedi het volgende:
Echter vanuit een pilotenperspectief is vliegen nu helemaal kansloos geworden.![]()
![]()
Niks Hype maar nostalgie. Ik heb 100-en uren op die mappen en ik ben ze verre van beuquote:Op woensdag 7 december 2011 13:51 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Zooo, de hypemachine doet z'n werk goed
[..]
[..]![]()
![]()
Jaja, maar ik niet en ik MOET die B2K nou ook kopen hèquote:Op woensdag 7 december 2011 13:53 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Niks Hype maar nostalgie. Ik heb 100-en uren op die mappen en ik ben ze verre van beu
I follow you......but not on Twitter![]()
Nou ik faal nog hard
Is toch wel weer wennen hoor, een sure kill, resulteert nu in een sure death![]()
Wel even leuk om weer eens te spelen. Hoe krijg ik zo'n lasertje op mijn gun, lijkt mij wel prettig
Zo nu eerst mijn 2de passie. Ik ga dweilen
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award![]()
Vanuit piloten perspectief is het dan nog niet 'nog langer', want ze waren prima afgesteld.
En met 2 stingers op de grond, dat lukt wel ja, maar krijg jij iemand zo gek om de stinger te selecteren. Net zoals bijv weinig mensen T-UGS, MAV en SOFLAM gebruiken.
Ik zie zeer zelden apparatuur van de vijand om kapot te maken. Nu is de recon-class ook de minst populaire denk ik, maar toch... je helpt je team er echt wel mee.
Als ik elke keer denk van 'ons team is flink goed aan het painten zeg!', blijkt het heel vaak mijn SOFLAM te zijn die ik ergens heb neergezet. Al moet ik zeggen dat de BoF'ers op TS goed painten, maar spelers van buiten BoF vaak niet.![]()
100 kills met die gun makenquote:Op woensdag 7 december 2011 14:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Nou ik faal nog hard
Is toch wel weer wennen hoor, een sure kill, resulteert nu in een sure death![]()
Wel even leuk om weer eens te spelen. Hoe krijg ik zo'n lasertje op mijn gun, lijkt mij wel prettig
Zo nu eerst mijn 2de passie. Ik ga dweilen
Hoezo het is niet "nog langer", het duurt toch langer voordat je weer flares kunt gebruiken ?quote:Op woensdag 7 december 2011 14:38 schreef JK het volgende:
Vanuit piloten perspectief is het dan nog niet 'nog langer', want ze waren prima afgesteld.
En met 2 stingers op de grond, dat lukt wel ja, maar krijg jij iemand zo gek om de stinger te selecteren.
Met een stinger kon je precies 2x schieten voordat de jet zijn flares weer had, maar 2X hetzelfde toestel locken is errrug moeilijk in die korte tijd.
Ik gebruik de stinger best wel vaak, vooral om vanonder mijn parachute die jet alsnog neer te halen die me in eerste instantie uit de lucht schoot![]()
![]()
Co-op=ook multiplayerquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:51 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik heb nog geen seconde coop gespeeld en weinig kans dat ik dat ooit ga doen.
bF=multiplayer![]()
![]()
Zouden jullie hem dan misschien niet hardcore en mixed modes willen doen?quote:Op woensdag 7 december 2011 13:40 schreef jpjedi het volgende:
![]()
Lijkt me wel het meest logisch inderdaad.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:56 schreef rubbels het volgende:
[..]
Zouden jullie hem dan misschien niet hardcore en mixed modes willen doen?
De server heeft ook bewezen dat Rush gewoon totaal niet populair is.![]()
Vind ik niet, die modus heeft net als single modus niets te maken met de essentie van een "battlefield". De bots maken het voor mij een single player game die je dan met zijn 2-en speelt. Zal altijd een aanhangsel blijven van de essentie van BF en dat is met zijn allen online knokken. Mij ga je nooit coop zien doen.quote:![]()
![]()
8x ballisticquote:Op woensdag 7 december 2011 15:03 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
pff ... met welk wapen en scope doe je dat ?![]()
En je ziet dan ook daadwerkelijk iemand lopen of is het op goed geluk ?quote:
Alle headshots tellen mee trouwens, ik heb er 1 met een tank gemaakt vanaf een meter of 350 ..![]()
Nou het is op caspian achter in de map op ru base gaan liggen en hiddit uit de torren snipenquote:Op woensdag 7 december 2011 15:08 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
En je ziet dan ook daadwerkelijk iemand lopen of is het op goed geluk ?
Alle headshots tellen mee trouwens, ik heb er 1 met een tank gemaakt vanaf een meter of 350 ..![]()
![]()
Ik heb alleen nog maar de SVD en de MK11. 'Volgens de update zouden sniper kogels verder moeten komen, maar sinds de update kan ik in Firestorm niet meer vanaf de heuveltjes iemand raken tussen de gebouwen. De kogel verdwijnt gewoonquote:Op woensdag 7 december 2011 15:03 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
pff ... met welk wapen en scope doe je dat ?
I follow you......but not on Twitter![]()
Vanuit de toren zag ik jullie niet. Ik schoot richting de marker, maar ik heb dan ook een bagger wapen eerste klas![]()
Hahaquote:Op woensdag 7 december 2011 15:11 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Nou het is op caspian achter in de map op ru base gaan liggen en hiddit uit de torren snipen![]()
Je zegt het ook op een manier dat je al precies weet wie je gaat raken![]()
hiddit moet een nieuw plekkie zoeken![]()
![]()
We hadden het afgesproken dat als je ru was je ging snipe uit basis naar us in de toren.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:14 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Haha![]()
ik gun hem ook een keer de lolquote:Op woensdag 7 december 2011 15:14 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Haha![]()
![]()
Ik kan niet wachten tot ik weer lekker kan knallen op Wake Islandtot nooit meer ziens Grand Bazaar!
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Hahaquote:Op woensdag 7 december 2011 15:32 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Een kogel terugkoppen lukt idd niet![]()
![]()
ik heb het 2x geprobeerd maar het wou niet erg lukkenquote:Op woensdag 7 december 2011 15:32 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Een kogel terugkoppen lukt idd niet![]()
quote:Op woensdag 7 december 2011 15:41 schreef hiddit het volgende:
[..]
ik heb het 2x geprobeerd maar het wou niet erg lukken![]()
![]()
![]()
Eindelijk die usas
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Gedropt worden door heli of vliegtuigWe'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

met een heli en dan goed mikkenquote:Op woensdag 7 december 2011 16:55 schreef JK het volgende:
Hoe kan je nou in die toren? De ladder is bij mij al weken weg!!!
die ladder zat trouwens alleen in de beta![]()
Gister generfdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?![]()
Inmiddels zit je er al in zag ik, net als kontpluis.
Jammer van die ladder, die hoort er gewoon in. Dice denkt soms echt wereldvreemd..![]()
quote:Op woensdag 7 december 2011 17:40 schreef JK het volgende:
Inmiddels zit je er al in zag ik, net als kontpluis.
Jammer van die ladder, die hoort er gewoon in. Dice denkt soms echt wereldvreemd niet..I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?![]()
Tooooo much info !quote:Op woensdag 7 december 2011 17:40 schreef JK het volgende:
Inmiddels zit je er al in zag ik, net als kontpluis.![]()
![]()
![]()
![]()
ik denk ik heb weer eens tijd ga eens BF3 spelen ben ik gekicked uit het BOF team
nou ja ik was inderdaad al een hele tijd spookmember
maar jullie kunnen me wel verwachten op de BOF servers![]()
het is patat![]()
Nu zag ik toen ik vanavond na het eten ff als admin op de server inlogde nog een vreemde naam, naast kontpluis heb je ook 'piemelvelletje'.. jongens, waar zijn we in godsnaam mee bezig?!![]()
![]()
![]()
Lachen toch, straks schopt zo'n figuur het nog hoogquote:Op woensdag 7 december 2011 20:10 schreef JK het volgende:
Nu zag ik toen ik vanavond na het eten ff als admin op de server inlogde nog een vreemde naam, naast kontpluis heb je ook 'piemelvelletje'.. jongens, waar zijn we in godsnaam mee bezig?!![]()
Heb wel eens gezien hoor op TV, game-wedstrijd en alles, de Nederlandse top.. Was er ook zo'n figuur die heette Washandje.
Sta ja dan..En Washandje gaat aan kop! Piemelvelletje volgt op korte afstand en Kontpluis mag straks naar huis!
![]()
![]()
Haha! Nu wil ik een nieuw account, Kapitein Kontkorst ofzo
-weg-![]()
Je kan je Origin nickname veranderen, dus wat let je?quote:Op woensdag 7 december 2011 20:17 schreef Auti het volgende:
[..]
Lachen toch, straks schopt zo'n figuur het nog hoogHeb wel eens gezien hoor op TV, game-wedstrijd en alles, de Nederlandse top.. Was er ook zo'n figuur die heette Washandje.
Sta ja dan..En Washandje gaat aan kop! Piemelvelletje volgt op korte afstand en Kontpluis mag straks naar huis!
![]()
![]()
Haha! Nu wil ik een nieuw account, Kapitein Kontkorst ofzo![]()
![]()
Maar je Origin account is niet hetzelfde als je battlefield 3 soldaatquote:Op woensdag 7 december 2011 20:19 schreef JK het volgende:
[..]
Je kan je Origin nickname veranderen, dus wat let je?![]()
Een kloon account is ook altijd wel leuk. Ging vroeger bij een spelletje altijd als Sint_Nicolaas in december.-weg-![]()
Mijn PC begint te piepen dat mijn CPU over 100 isquote:Op woensdag 7 december 2011 20:32 schreef WyriHaximus het volgende:
Pfft morgen maar weer wat knallen knal er vandaag 2 keer uit me een BSOD.
黑人![]()
Waarom zijn tegenwoordig de mijnen van de tegenstander te zien op de radar?
WTF is dat voor stomme actie?![]()
Dat was toch ook al met bad company, als ze gespot waren? Ik weet het niet zeker.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:07 schreef BaraCuda het volgende:
Waarom zijn tegenwoordig de mijnen van de tegenstander te zien op de radar?
WTF is dat voor stomme actie?
Maar dat probleem heb je niet als je hardcore speelt iig, één van de redenen waarom ik precies dat doe
Conscience do cost.![]()
Lijkt me sterk bij 80 hoort ie al uit te gaan. We praten over de temperatuur nu he?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:02 schreef apij4125 het volgende:
[..]
Mijn PC begint te piepen dat mijn CPU over 100 is![]()
Die mijnen worden echt niet gespot door teamgenoten hoor. Er wordt zo weinig gespot af en toe.
Gelukkig heb ik genoeg kills met mijnen al gemaakt, het is nu echt moeilijker omdat ze zo duidelijk zichtbaar zijn op de minimap. Al hoewel er nog genoeg mensen niet op die map kijken en gewoon doorsjezen.
Eindelijk IRNV op de M249. Heb je idd niets meer aan. Tenminste, een stuk minder.
Nu nog een lijstje met andere unlocks afstrepen voor deze week en dan heb ik die doelstellingen ook weer bereikt.![]()
![]()
Dan hoor ik de cooling wel janken, nu klapte het er uit door een webcam driverquote:Op woensdag 7 december 2011 21:02 schreef apij4125 het volgende:
[..]
Mijn PC begint te piepen dat mijn CPU over 100 is.
phluphy for president!![]()
http://battlelog.battlefi(...)s3d/stats/250766657/quote:
Hiddit en ik in de toren. dennis op de russian base aan de rand van de map naast de start/landingsbaan![]()
Footage is wat anders...maar okquote:Op donderdag 8 december 2011 01:06 schreef Re.active het volgende:
[..]
http://battlelog.battlefi(...)s3d/stats/250766657/
[ afbeelding ]
Hiddit en ik in de toren. dennis op de russian base aan de rand van de map naast de start/landingsbaan
People assume too much.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: