Bij je stats -> weapons staat bij elke klasse wel een wapen waar je co-op score voor moet hebben.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:15 schreef robuust89 het volgende:
Hoe kan je zien wat je allemaal unlockt heb in Co-Op?
Wat is een lange afstand?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:14 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Hij is een stuk minder effectief op lange afstand, wat ik terecht vind.
Je kan er wel naar kijken, maar het is een waas op die afstand gok ik, net op laatste gedeelte Seine Rush merkte ik toen ik de nerv wou checken dat ie maar tot een meter of 40-50 ingame echt effectief is.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:16 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wat is een lange afstand?
Ik ben blij dat het aangepast is hoor![]()
Kan je bijvoorbeeld vanaf Hill Top naar Forest kijken op caspian border of haal je dat al niet?
Ze hebben karkand kleiner gemaakt, wtf?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:32 schreef Captainp00face het volgende:
http://forums.electronica(...)ull-maps-leaked.html
Nop er is nog een grote versie, staat alleen geen pic vanquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze hebben karkand kleiner gemaakt, wtf?
Aah oke nice, de nieuwe patch vind ik trouwens érg goedquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:48 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Nop er is nog een grote versie, staat alleen geen pic van. Staat een note over 7 flags versie
.
Dus als ik het goed begrijp zal door die verminderde triggerpullweight in shotguns ze sneller moeten schieten ?quote:
Ja en dan? kun je hem krijgen voor 12,95quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:00 schreef robuust89 het volgende:
En kan nog op een andere plek Back to Karkand kopen? Als in, goedkoper dan 15 euro?
Hollander he
Super!quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:02 schreef Idanue het volgende:
Nu op de 24/7 Metro server naast de Anti SMAW, M320,RPG-7 ook de Insane Balancer draaien.
Als alles goed gaat blijven de teams tijdens een ronde gebalanced. (laat mensen in een squad met rust.)
Aan het eind van de ronde gaat hij kijken naar K/D ratio, Score en nog wat meer en gaat dan de teams verdelen in de volgende ronde.
Denk dat het wel goed werkt maar mochten er problemen zijn laat het dan aub even weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |