Ik weet waar mijn eerste ladingen C4 naartoe gaanquote:Op dinsdag 6 december 2011 15:20 schreef FireFox1 het volgende:
WTF!! Die hoge antenne in Caspian Border kan nu ook omvallen
Hell yeah! Dat zag er echt héél tof uit!quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:21 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ik weet waar mijn eerste ladingen C4 naartoe gaan
De eerste die daarmee een jet uit de lucht kan halen is een eindbaasquote:Op dinsdag 6 december 2011 15:21 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ik weet waar mijn eerste ladingen C4 naartoe gaan
Toen het net gebeurde, vloog er een jet rakelings langsquote:Op dinsdag 6 december 2011 15:23 schreef robuust89 het volgende:
[..]
De eerste die daarmee een jet uit de lucht kan halen is een eindbaas
quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:04 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Heb je ook al geprobeerd om het voltage omhoog te gooien? Mijn Q6600 heeft 1.43v nodig voor 356x9 (3.2Ghz). Stock draait hij op 2.4Ghz (1.32v)
Jawel, maar met minder punten. MP-7 nu met 34000 punten, voorheen lag dat aantal een stuk hoger. Vanavond een rondje Co-Op doen en de MP-7 heb ik dan ook wel.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:02 schreef SonicVolcano het volgende:
Kun je geen wapens meer unlocken in Co-op?Ik zie het niet meer in mijn gegevens staan...
Hoe kan je zien welke je al unlocked heb in Battlelog?quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:24 schreef JK het volgende:
[..]
Jawel, maar met minder punten. MP-7 nu met 34000 punten, voorheen lag dat aantal een stuk hoger. Vanavond een rondje Co-Op doen en de MP-7 heb ik dan ook wel.
Volgens mij heb ik de M39 EMR unlocked!quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:24 schreef JK het volgende:
[..]
Jawel, maar met minder punten. MP-7 nu met 34000 punten, voorheen lag dat aantal een stuk hoger. Vanavond een rondje Co-Op doen en de MP-7 heb ik dan ook wel.
edit; Was pas bij 189.000 punten.
@Robuust; Bij je weapons staan ze aan het eind bij sommige classes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door robuust89 op 06-12-2011 16:38:47 ]Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
quote:
Ik ga weer waardeloos wordenquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:34 schreef JK het volgende:
[..]Eindelijk weer eerlijk spelen, ipv afgeschoten worden op het moment dat je pink of teen om de hoek zichtbaar is.
Lolquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:34 schreef JK het volgende:
[..]Eindelijk weer eerlijk spelen, ipv afgeschoten worden op het moment dat je pink of teen om de hoek zichtbaar is.
DOMO TOURS is backquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:50 schreef JK het volgende:
Ik zie in Battlelog dat het plaatje van Strike at Karkand veranderd is. Ik herinnerde me al geen moskees in Karkand. Wil dat zeggen dat Mashtuur City ook nog terug komt in een latere DLC?!
Yes!!!
Ondanks dat ik ook IRNV gebruik, heb ik er tot nu alleen maar profijt van gehadquote:
Bij je stats -> weapons staat bij elke klasse wel een wapen waar je co-op score voor moet hebben.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:15 schreef robuust89 het volgende:
Hoe kan je zien wat je allemaal unlockt heb in Co-Op?
Wat is een lange afstand?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:14 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Hij is een stuk minder effectief op lange afstand, wat ik terecht vind.
Je kan er wel naar kijken, maar het is een waas op die afstand gok ik, net op laatste gedeelte Seine Rush merkte ik toen ik de nerv wou checken dat ie maar tot een meter of 40-50 ingame echt effectief is.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:16 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wat is een lange afstand?
Ik ben blij dat het aangepast is hoor![]()
Kan je bijvoorbeeld vanaf Hill Top naar Forest kijken op caspian border of haal je dat al niet?
Ze hebben karkand kleiner gemaakt, wtf?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:32 schreef Captainp00face het volgende:
http://forums.electronica(...)ull-maps-leaked.html
Nop er is nog een grote versie, staat alleen geen pic vanquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze hebben karkand kleiner gemaakt, wtf?
Aah oke nice, de nieuwe patch vind ik trouwens érg goedquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:48 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Nop er is nog een grote versie, staat alleen geen pic van. Staat een note over 7 flags versie
.
Dus als ik het goed begrijp zal door die verminderde triggerpullweight in shotguns ze sneller moeten schieten ?quote:
Ja en dan? kun je hem krijgen voor 12,95quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:00 schreef robuust89 het volgende:
En kan nog op een andere plek Back to Karkand kopen? Als in, goedkoper dan 15 euro?
Hollander he
Super!quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:02 schreef Idanue het volgende:
Nu op de 24/7 Metro server naast de Anti SMAW, M320,RPG-7 ook de Insane Balancer draaien.
Als alles goed gaat blijven de teams tijdens een ronde gebalanced. (laat mensen in een squad met rust.)
Aan het eind van de ronde gaat hij kijken naar K/D ratio, Score en nog wat meer en gaat dan de teams verdelen in de volgende ronde.
Denk dat het wel goed werkt maar mochten er problemen zijn laat het dan aub even weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |