Ik weet waar mijn eerste ladingen C4 naartoe gaanquote:Op dinsdag 6 december 2011 15:20 schreef FireFox1 het volgende:
WTF!! Die hoge antenne in Caspian Border kan nu ook omvallen
Hell yeah! Dat zag er echt héél tof uit!quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:21 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ik weet waar mijn eerste ladingen C4 naartoe gaan
De eerste die daarmee een jet uit de lucht kan halen is een eindbaasquote:Op dinsdag 6 december 2011 15:21 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ik weet waar mijn eerste ladingen C4 naartoe gaan
Toen het net gebeurde, vloog er een jet rakelings langsquote:Op dinsdag 6 december 2011 15:23 schreef robuust89 het volgende:
[..]
De eerste die daarmee een jet uit de lucht kan halen is een eindbaas
quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:04 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Heb je ook al geprobeerd om het voltage omhoog te gooien? Mijn Q6600 heeft 1.43v nodig voor 356x9 (3.2Ghz). Stock draait hij op 2.4Ghz (1.32v)
Jawel, maar met minder punten. MP-7 nu met 34000 punten, voorheen lag dat aantal een stuk hoger. Vanavond een rondje Co-Op doen en de MP-7 heb ik dan ook wel.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:02 schreef SonicVolcano het volgende:
Kun je geen wapens meer unlocken in Co-op?Ik zie het niet meer in mijn gegevens staan...
Hoe kan je zien welke je al unlocked heb in Battlelog?quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:24 schreef JK het volgende:
[..]
Jawel, maar met minder punten. MP-7 nu met 34000 punten, voorheen lag dat aantal een stuk hoger. Vanavond een rondje Co-Op doen en de MP-7 heb ik dan ook wel.
Volgens mij heb ik de M39 EMR unlocked!quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:24 schreef JK het volgende:
[..]
Jawel, maar met minder punten. MP-7 nu met 34000 punten, voorheen lag dat aantal een stuk hoger. Vanavond een rondje Co-Op doen en de MP-7 heb ik dan ook wel.
edit; Was pas bij 189.000 punten.
@Robuust; Bij je weapons staan ze aan het eind bij sommige classes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door robuust89 op 06-12-2011 16:38:47 ]Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
quote:
Ik ga weer waardeloos wordenquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:34 schreef JK het volgende:
[..]Eindelijk weer eerlijk spelen, ipv afgeschoten worden op het moment dat je pink of teen om de hoek zichtbaar is.
Lolquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:34 schreef JK het volgende:
[..]Eindelijk weer eerlijk spelen, ipv afgeschoten worden op het moment dat je pink of teen om de hoek zichtbaar is.
DOMO TOURS is backquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:50 schreef JK het volgende:
Ik zie in Battlelog dat het plaatje van Strike at Karkand veranderd is. Ik herinnerde me al geen moskees in Karkand. Wil dat zeggen dat Mashtuur City ook nog terug komt in een latere DLC?!
Yes!!!
Ondanks dat ik ook IRNV gebruik, heb ik er tot nu alleen maar profijt van gehadquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |