Nou niet mooi als je nu vliegt ben je kansloos.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:13 schreef JK het volgende:
[..]
Nog langer? Als je met een stinger op de grond stond, kon je nooit een jet of heli raken, want voor je de 2e af kon schieten, waren de flares alweer klaar voor deployment. Met andere woorden: MOOI dat die tijd langer is. Gister lukte het me al om een heli weer eens ouderwets te disablen. Of zelfs kapot te maken, dat is me in geen weken meer gelukt!
Ben ik het mee eens, die stinger had geen zin inderdaad.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:13 schreef JK het volgende:
[..]
Nog langer? Als je met een stinger op de grond stond, kon je nooit een jet of heli raken, want voor je de 2e af kon schieten, waren de flares alweer klaar voor deployment. Met andere woorden: MOOI dat die tijd langer is. Gister lukte het me al om een heli weer eens ouderwets te disablen. Of zelfs kapot te maken, dat is me in geen weken meer gelukt!
Als je samenwerkt met stinger niet.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:21 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens, die stinger had geen zin inderdaad.
Echter vanuit een pilotenperspectief is vliegen nu helemaal kansloos geworden.
Hehe ik vind 't goedquote:Op woensdag 7 december 2011 13:40 schreef jpjedi het volgende:
Volgens de ps3 spelers vallen de huidige mappen in het niets vergeleken bij de b2k mappen.
Denk dat we de #1 maar op b2K only zetten volgende week, civilian!
B2K RULESquote:Op woensdag 7 december 2011 13:40 schreef jpjedi het volgende:
Volgens de ps3 spelers vallen de huidige mappen in het niets vergeleken bij de b2k mappen.
En vanuit dat perspectief mijn opmerkingquote:Op woensdag 7 december 2011 13:21 schreef jpjedi het volgende:
Echter vanuit een pilotenperspectief is vliegen nu helemaal kansloos geworden.
Niks Hype maar nostalgie. Ik heb 100-en uren op die mappen en ik ben ze verre van beuquote:Op woensdag 7 december 2011 13:51 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Zooo, de hypemachine doet z'n werk goed
[..]
[..]
Jaja, maar ik niet en ik MOET die B2K nou ook kopen hèquote:Op woensdag 7 december 2011 13:53 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Niks Hype maar nostalgie. Ik heb 100-en uren op die mappen en ik ben ze verre van beu
100 kills met die gun makenquote:Op woensdag 7 december 2011 14:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Nou ik faal nog hard
Is toch wel weer wennen hoor, een sure kill, resulteert nu in een sure death![]()
Wel even leuk om weer eens te spelen. Hoe krijg ik zo'n lasertje op mijn gun, lijkt mij wel prettig
Zo nu eerst mijn 2de passie. Ik ga dweilen
Hoezo het is niet "nog langer", het duurt toch langer voordat je weer flares kunt gebruiken ?quote:Op woensdag 7 december 2011 14:38 schreef JK het volgende:
Vanuit piloten perspectief is het dan nog niet 'nog langer', want ze waren prima afgesteld.
En met 2 stingers op de grond, dat lukt wel ja, maar krijg jij iemand zo gek om de stinger te selecteren.
Co-op=ook multiplayerquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:51 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik heb nog geen seconde coop gespeeld en weinig kans dat ik dat ooit ga doen.
bF=multiplayer
Zouden jullie hem dan misschien niet hardcore en mixed modes willen doen?quote:Op woensdag 7 december 2011 13:40 schreef jpjedi het volgende:
Lijkt me wel het meest logisch inderdaad.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:56 schreef rubbels het volgende:
[..]
Zouden jullie hem dan misschien niet hardcore en mixed modes willen doen?
Vind ik niet, die modus heeft net als single modus niets te maken met de essentie van een "battlefield". De bots maken het voor mij een single player game die je dan met zijn 2-en speelt. Zal altijd een aanhangsel blijven van de essentie van BF en dat is met zijn allen online knokken. Mij ga je nooit coop zien doen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |