Het kan gratis, vraag het voor kerst (of sinterklaas met terugwerkende krachtquote:Op woensdag 7 december 2011 12:17 schreef LinQ het volgende:
[..]
15 euro is de standaard prijs, dus per definitie niet goedkoop?
Wat een ongelooflijke kut-UI heb jij trouwens..quote:Op woensdag 7 december 2011 12:17 schreef LinQ het volgende:
[..]
15 euro is de standaard prijs, dus per definitie niet goedkoop? Blijf toch een hollander he :p Maar als hij nergens goedkoper is, dan bestel ik hem gewoon via origin
Misschien dit even doen ?quote:Op woensdag 7 december 2011 12:24 schreef bambino het volgende:
Copy one of your Battlefield soldier names or create a new one.
Vaag. Ik kan zelf helaas niet kijken of ik hetzelfde probleem heb .. dat Origin is bij mij ook af en toe de weg kwijt.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:28 schreef bambino het volgende:
Ja dat kan dus niet. Hij zegt bij wat ik ook doe "ID is taken"
In het lijstje dat erboven staat, staat ook me huidige ID naam en erachter (taken) terwijl ik daar gewoon op ingelogd ben
Wat eigenlijk niet reëel is. Je zou namelijk max 5-10 flares moeten doen, en die kun je dan gebruiken wanneer je wilt. Dat is realistisch.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:28 schreef Digi_Djeff het volgende:
Wat een feest dat flares nu eindelijk een langere reload-time heeft. Kan ik eindelijk wat helikopters en straaljagers uit de lucht schieten
Getverr, nog langer ..quote:Op woensdag 7 december 2011 12:28 schreef Digi_Djeff het volgende:
Wat een feest dat flares nu eindelijk een langere reload-time heeft. Kan ik eindelijk wat helikopters en straaljagers uit de lucht schieten
Ja, en als ze op zijn, dat je dan de lul bentquote:Op woensdag 7 december 2011 12:29 schreef bambino het volgende:
[..]
Wat eigenlijk niet reëel is. Je zou namelijk max 5-10 flares moeten doen, en die kun je dan gebruiken wanneer je wilt. Dat is realistisch.
Tenzij je heel goed kunt vliegenquote:Op woensdag 7 december 2011 12:37 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Ja, en als ze op zijn, dat je dan de lul bent
Hehe geldt toch ook voor vliegtuigen en heli's die hebben ook unlimited ammo.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:38 schreef Re.active het volgende:
Net als dat je in een tank eindeloos kan blijven schieten. Best een grote tank dan van binnen om al die ammo te bewaren
Dat ontwijken is echt moeilijk idd, en dan is het reloaden van de flares ook nog eens langer gemaaktquote:Op woensdag 7 december 2011 12:38 schreef bambino het volgende:
[..]
Tenzij je heel goed kunt vliegen
Het is me tot nog toe nog maar 1 keer gelukt om te ontwijken (achter een berg of vanuit hoog naar laag gaan en vlak voor de grond op trekken). Op youtube zie je het zo'n gastje een paar keer doen.
Kijk maar op wikipedia;quote:Op woensdag 7 december 2011 12:39 schreef bambino het volgende:
[..]
Hehe geldt toch ook voor vliegtuigen en heli's die hebben ook unlimited ammo.
we will waite for youquote:Op woensdag 7 december 2011 12:52 schreef Re.active het volgende:
Ik join wel ff. Als het gare BF3 wil starten dan
Nog langer? Als je met een stinger op de grond stond, kon je nooit een jet of heli raken, want voor je de 2e af kon schieten, waren de flares alweer klaar voor deployment. Met andere woorden: MOOI dat die tijd langer is. Gister lukte het me al om een heli weer eens ouderwets te disablen. Of zelfs kapot te maken, dat is me in geen weken meer gelukt!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |