klopt, dat was het wapen ervoor.. unlock 1 is de C voor specops en unlock 2 is de E voor medicquote:Op woensdag 7 december 2011 09:57 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Lol, ik had het speciaal nog opgezocht, omdat ik er van overtuigd was dat de G36C in BF2 zat, en volgens de wiki is dat ook zo![]()
http://wiki.bf2s.com/weapons/unlocks/g36c
Ze is niet op battellog.quote:Op woensdag 7 december 2011 10:10 schreef jpjedi het volgende:
[..]
vraag Lies even om aan te slingeren?
quote:Op woensdag 7 december 2011 11:21 schreef RoW_0 het volgende:
Everyday i'm Javelin!
van Everyday i'm Shuffelin' enzo..
In mijn enthousiasme heb ik 2x een jet erin gevlogen, zinloos dusquote:Op woensdag 7 december 2011 11:17 schreef Captainp00face het volgende:
Leuk, zo een toren die scripted omvalt..
Nu krijg ik zin om bf3 van mijn pc te smijten en alleen bf2 te spelenquote:
Of eigenlijk van Rick Ross... Every day I'm hustlin'.quote:Op woensdag 7 december 2011 11:21 schreef RoW_0 het volgende:
Everyday i'm Javelin!
van Everyday i'm Shuffelin' enzo..
Zat er eerst een ladder in?quote:Op woensdag 7 december 2011 11:48 schreef JK het volgende:
[..]
Of eigenlijk van Rick Ross... Every day I'm hustlin'.
Daar komt dat shufflin' vandaan. Mooi stukje trouwens, met Katt Williams en 'Hustlin'.
Dat van die toren is echt lame. Scripted bij 25 tickets. Paar plofjes en hup hij gaat. Dat moet gewoon met C4, een straaljager of wat RPG's.
Wat ik me af vraag, waar is de ladder in de toren gebleven (dit was bij de vorige patch ook al weg), heeft dat te maken met CQ64-mode ipv 32? Je kan die toren niet meer in!
Die grote bij Caspian valt nu dus wel om, zij het scripted op 25 tickets remainingquote:Op woensdag 7 december 2011 11:50 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Welke toren hebben we het over?
Die in caspian?
Dan heb je die bij de hilltop, die valt bij de minste granaat al om..
Of de grote antenna? Die is eigenlijk stom dat ie idd niet omvalt.
Alle kabels eerst slopen en dan een gericht schot. Zou mooi zijn tegen die snipers
¤15 = goedkoopquote:Op woensdag 7 december 2011 12:13 schreef LinQ het volgende:
Iemand nog een site waar je goedkoop Back 2 karkand DLC kunt halen? Of is de prijs overal 15 euries?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |