Dennis kwam gisteren iemand tegen met de naam "konthaar"quote:Op woensdag 7 december 2011 08:52 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik heb je in de wiki gezet
Hoe verzinnen sommige mensen toch die namen

Ja inderdaad hoe krijgen ze het verzonnenquote:Op woensdag 7 december 2011 08:52 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik heb je in de wiki gezet
Hoe verzinnen sommige mensen toch die namen

Kontpluis.quote:Op woensdag 7 december 2011 09:06 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dennis kwam gisteren iemand tegen met de naam "konthaar"

quote:Op woensdag 7 december 2011 09:07 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Ja inderdaad hoe krijgen ze het verzonnen
Ik zag laatst op de server kontpluis

Als het goed is, heb je het vanmiddag anders morgen (ING he
 Als het goed is, heb je het vanmiddag anders morgen (ING he  )
 )

quote:Op woensdag 7 december 2011 09:08 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Jedi, ik heb trouwens 10 euro naar je overgemaaktAls het goed is, heb je het vanmiddag anders morgen (ING he
)
 Ik zet je er vanavond bij
 Ik zet je er vanavond bij 
 dus heb alle betalingen weer bijgewerkt
  dus heb alle betalingen weer bijgewerkt quote:Betalende leden per 07-12 (meetpunt einde maand)
VIP: Nurspekkie 10 euro (5 maanden)-nov Bugworks 7,50 (3,5 maanden)-nov Vondutch 15 euro (7,5 maanden)-nov Zerotop0 15 euro (7,5 maanden)-nov battlelies 15 euro (7,5 maanden)-nov Idanue 12 euro (6 maanden)-nov jorwol 10 euro (5 maanden)-nov WyriHaximus 12 euro (6 maanden)-nov Firefox1 4 euro (2 maanden)-dec Nitty 10 euro (5 maanden)-dec Sideshowbobbie 10 euro (5 maanden)-dec
Admins (5 pm): Civilian 60 euro (1 jaar)-nov jpjedi 15 euro (3 maanden)-nov Dekkered 30 euro (6 maanden)-nov JK 20 euro (4 maanden)-nov

quote:

Ik vond dat in BF2 dus ook beter geregeld. Ik heb nu alles op de Recon class na geunlockt. Je hebt nu per class zo'n zooi aan wapens waaruit je kan kiezen, dat het overzicht een beetje weg is. In BF2 duurde het eeuwen voordat je eindelijk een nieuw wapen kreeg en daar vond ik dat aspect van het kiezen van een wapen toch wel aardig.quote:Op woensdag 7 december 2011 09:23 schreef JK het volgende:
Ik hoor het al op teamspeak; 'He kontpluis, heb je guided shells?'
Ik denk dat ik vanavond toch even ga co-oppen voor de MP7, moet nog 13000 puntjes en die zijn zo gehaald. Nu alleen nog een slachtoffer vinden die bijv. Fire from the sky wil doen. Alleen dan wil ik dit keer gunnen ipv vliegen.
Ik denk dat ik naast de AEK-971 ook maar de A-91 ga verbeteren. Ik pakte een vrij uitgebreide versie op van een dode soldaat. Mooie RDS erop en een supressor.. schoot ook prima!
Maarja, zoveel wapens.. en zoveel te unlocken daarvan. bij BF2 duurde het VEEL langer voor je een extra wapen had en dan was het nog heel goed nadenken over welke je dan zou kiezen.

Tot iedereen de G36E had..quote:Op woensdag 7 december 2011 09:28 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik vond dat in BF2 dus ook beter geregeld. Ik heb nu alles op de Recon class na geunlockt. Je hebt nu per class zo'n zooi aan wapens waaruit je kan kiezen, dat het overzicht een beetje weg is. In BF2 duurde het eeuwen voordat je eindelijk een nieuw wapen kreeg en daar vond ik dat aspect van het kiezen van een wapen toch wel aardig.

G36Cquote:Op woensdag 7 december 2011 09:31 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Tot iedereen de G36E had..
Maar inderdaad, BF2 was eenduidiger en een unlock was echt weken werk.

Ik wil wel op hard met je spelen.quote:Op woensdag 7 december 2011 09:23 schreef JK het volgende:
Ik hoor het al op teamspeak; 'He kontpluis, heb je guided shells?'
Ik denk dat ik vanavond toch even ga co-oppen voor de MP7, moet nog 13000 puntjes en die zijn zo gehaald. Nu alleen nog een slachtoffer vinden die bijv. Fire from the sky wil doen. Alleen dan wil ik dit keer gunnen ipv vliegen.
Ik denk dat ik naast de AEK-971 ook maar de A-91 ga verbeteren. Ik pakte een vrij uitgebreide versie op van een dode soldaat. Mooie RDS erop en een supressor.. schoot ook prima!
Maarja, zoveel wapens.. en zoveel te unlocken daarvan. bij BF2 duurde het VEEL langer voor je een extra wapen had en dan was het nog heel goed nadenken over welke je dan zou kiezen.

G18quote:Op woensdag 7 december 2011 09:26 schreef Afwazig het volgende:
Ik heb ook echt geen idee welk wapen nou beter is en welke slechter. Vooral bij de handguns heb ik het idee dat het allemaal één pak nat is.

Voor dichtbij leuk, maar voor een wat verdere afstand toch echt wel de .44 Magnum of .44 Scopedquote:

Nou maak niet veel uit als je niet als een gek schiet zijn ze van afstand dood.quote:Op woensdag 7 december 2011 09:45 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Voor dichtbij leuk, maar voor een wat verdere afstand toch echt wel de .44 Magnum of .44 Scoped

True, maar 3 kogels van een magnum is genoeg, dat in tegenstelling tot het leegschieten van een magazijn van 20 kogels met die G18...quote:Op woensdag 7 december 2011 09:46 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Nou maak niet veel uit als je niet als een gek schiet zijn ze van afstand dood.

Daar heb je gelijk in.quote:Op woensdag 7 december 2011 09:48 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
True, maar 3 kogels van een magnum is genoeg, dat in tegenstelling tot het leegschieten van een magazijn van 20 kogels met die G18...

De G36C zit in BF3 maar in BF2 had je de G36Equote:Op woensdag 7 december 2011 09:37 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
G36C
Dat wapen ownde wel, totdat iedereen er mee liep inderdaad

Todat EA de g36e patchte.quote:Op woensdag 7 december 2011 09:54 schreef jpjedi het volgende:
[..]
De G36C zit in BF3 maar in BF2 had je de G36E
[ afbeelding ]

Lol, ik had het speciaal nog opgezocht, omdat ik er van overtuigd was dat de G36C in BF2 zat, en volgens de wiki is dat ook zoquote:Op woensdag 7 december 2011 09:54 schreef jpjedi het volgende:
[..]
De G36C zit in BF3 maar in BF2 had je de G36E
[ afbeelding ]

Is ook zo.quote:Op woensdag 7 december 2011 09:57 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Lol, ik had het speciaal nog opgezocht, omdat ik er van overtuigd was dat de G36C in BF2 zat, en volgens de wiki is dat ook zo
http://wiki.bf2s.com/weapons/unlocks/g36c

Jaa maar met 2000 speel uur onthou je dat welquote:Op woensdag 7 december 2011 10:00 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Het is dan ook alweer ruim 6 jaar geleden

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |