Bedankt voor je bijdrage.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:02 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ja en dan? kun je hem krijgen voor 12,95scheelt toch een pilsje
kaliber is:quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:57 schreef robuust89 het volgende:
Waarom lijkt een SV98 meer stopping power te hebben dan een M39, terwijl ze nagenoeg hetzelfde kaliber hebben?
Ik ben gisteren nog een aantal keer gekilled door een M320, lijkt dus niet te werken.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:02 schreef Idanue het volgende:
Nu op de 24/7 Metro server naast de Anti SMAW, M320,RPG-7 ook de Insane Balancer draaien.
Als alles goed gaat blijven de teams tijdens een ronde gebalanced. (laat mensen in een squad met rust.)
Aan het eind van de ronde gaat hij kijken naar K/D ratio, Score en nog wat meer en gaat dan de teams verdelen in de volgende ronde.
Denk dat het wel goed werkt maar mochten er problemen zijn laat het dan aub even weten.
Puike zinsvormingquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:18 schreef dennis3d het volgende:
Onthoud mensen die DD war hadden 21:00 uur.
Krentquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:00 schreef robuust89 het volgende:
En kan nog op een andere plek Back to Karkand kopen? Als in, goedkoper dan 15 euro?
Hollander he
Hier ook, gold trouwens voor verschillende servers. Had me juist aangemeld op die metro-servers waar stond dat M320's en rockets nog allowed waren vanuit de server. Maar nee hoor, na paar minuten was het weer een mooi knalfestijnquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:13 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Ik ben gisteren nog een aantal keer gekilled door een M320, lijkt dus niet te werken.
Om het gebalanceerd te houden het spel, als je met een semi auto even veel damage doet als een bolt action is de balans er een beetje uitquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:57 schreef robuust89 het volgende:
Waarom lijkt een SV98 meer stopping power te hebben dan een M39, terwijl ze nagenoeg hetzelfde kaliber hebben?
De Russische patroon heeft een rim, dat verklaart de paar extra mm ook, maar volgens mij heeft de NATO versie een paar honderd meer joule mondingsenergie.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:11 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
kaliber is:
SV98: 7,62x54
M39: 7,62x51
3mm extra kruit maakt wel een beetje verschil in mondingssnelheid, dat zou het kunnen verklaren.
Meen gelezen te hebben dat de 7.62x54 krachtiger is dan de .308, maar in principe maakt 't voor de game niet uitquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:37 schreef Andyy het volgende:
[..]
De Russische patroon heeft een rim, dat verklaart de paar extra mm ook, maar volgens mij heeft de NATO versie een paar honderd meer joule mondingsenergie.
Toch valt de chat nu totaal niet meer op bij mij. Eerst was ie vrij irritant in beeld, maar dit is ook weer een uiterste. Maar misschien ben ik de enigequote:Op dinsdag 6 december 2011 21:06 schreef Captainp00face het volgende:
Goeie patch, in-game ping, parachute werkt normaal en de chat staat op een veel betere plek inclusief team en vijand kleuren.
Wel een beetje lomp dat je je eigen ping niet kan zien.
Ik moet er ook erg aan wennen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:12 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Toch valt de chat nu totaal niet meer op bij mij. Eerst was ie vrij irritant in beeld, maar dit is ook weer een uiterste. Maar misschien ben ik de enige
ja als de helft 2-12 staatquote:
Niet, komt volgende week pas uit voor de PCquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:27 schreef robuust89 het volgende:
Uhm, heb vanmiddig B2K gekocht, maar hoe kan ik dit downloaden/activeren?
/n00b
Ik vond het al vreemdquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:27 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Niet, komt volgende week pas uit voor de PC
Niet, is een gescript evenement. Dat ding gaat neer bij ongeveer 25 ticketsquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:01 schreef Afwazig het volgende:
Hoe krijg je die radiotoren nou omver dan?
Voor middel tot lange afstand vind ik 'm echt relaxedquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:41 schreef jpjedi het volgende:
Een positief gevolg van de wartraining, ik weet dat ik de de G3 niet hoef te hebben.. Wat een baggertraag wapen.
Usasus was wel cool, ook al was die generft
Ik heb nog geen seconde coop gespeeld en weinig kans dat ik dat ooit ga doen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:43 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Voor middel tot lange afstand vind ik 'm echt relaxedClose combat is niks nee.. Heb je verder al met die Coop wapens gespeeld? 553 en de MP7 bevallen mij erg goed
Had in 2 rondes al 150 kills, gaat snel dan.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:51 schreef JK het volgende:
350 kills? Daar doe ik een week of 2 over, als het niet langer is.
Vandaag was een beetje een baggeravondje, maar ik begon ook vrij laat vanwege dat ik die patch 2x moest downloaden.
P90>>>>>>>mp7quote:Op woensdag 7 december 2011 00:17 schreef JK het volgende:
Jedi, die mp7 heb je zo los met co-op.
Morgen maar eens zien of iemand mee wil doen.
Coop is ook 2 personenquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:51 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik heb nog geen seconde coop gespeeld en weinig kans dat ik dat ooit ga doen.
bF=multiplayer
volgens mij zijn die coop wapen nou niet bijster interessant, maar misschien bieden ze het ooit nog aan als DLC, dan bekijk ik wel of ik het 't waard vind om te kopen. Ik ga echt geen casuals-mode spelen om dingen die ik niet heel erg hoef vrij te spelen.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:59 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Coop is ook 2 personen![]()
Het zijn toch 7 unlocks.
Ik vind de G3 toch wel redelijk relaxt, zeker op wat langere afstanden. Voor dichtbij gebruik ik tegenwoordig de AS VALquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:41 schreef jpjedi het volgende:
Een positief gevolg van de wartraining, ik weet dat ik de de G3 niet hoef te hebben.. Wat een baggertraag wapen.
Usasus was wel cool, ook al was die generft
Ik heb je in de wiki gezetquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:09 schreef Pizzaa het volgende:
ook even sigje gemaakt, trouwens ik snap niet helemaal hoe ik mijn naam in de lijst krijg hier....
anyway: [ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |