Lachen toch, straks schopt zo'n figuur het nog hoogquote:Op woensdag 7 december 2011 20:10 schreef JK het volgende:
Nu zag ik toen ik vanavond na het eten ff als admin op de server inlogde nog een vreemde naam, naast kontpluis heb je ook 'piemelvelletje'.. jongens, waar zijn we in godsnaam mee bezig?!![]()
Je kan je Origin nickname veranderen, dus wat let je?quote:Op woensdag 7 december 2011 20:17 schreef Auti het volgende:
[..]
Lachen toch, straks schopt zo'n figuur het nog hoogHeb wel eens gezien hoor op TV, game-wedstrijd en alles, de Nederlandse top.. Was er ook zo'n figuur die heette Washandje.
Sta ja dan..En Washandje gaat aan kop! Piemelvelletje volgt op korte afstand en Kontpluis mag straks naar huis!
![]()
![]()
Haha! Nu wil ik een nieuw account, Kapitein Kontkorst ofzo
Maar je Origin account is niet hetzelfde als je battlefield 3 soldaatquote:Op woensdag 7 december 2011 20:19 schreef JK het volgende:
[..]
Je kan je Origin nickname veranderen, dus wat let je?
Mijn PC begint te piepen dat mijn CPU over 100 isquote:Op woensdag 7 december 2011 20:32 schreef WyriHaximus het volgende:
Pfft morgen maar weer wat knallen knal er vandaag 2 keer uit me een BSOD.
Dat was toch ook al met bad company, als ze gespot waren? Ik weet het niet zeker.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:07 schreef BaraCuda het volgende:
Waarom zijn tegenwoordig de mijnen van de tegenstander te zien op de radar?
WTF is dat voor stomme actie?
Lijkt me sterk bij 80 hoort ie al uit te gaan. We praten over de temperatuur nu he?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:02 schreef apij4125 het volgende:
[..]
Mijn PC begint te piepen dat mijn CPU over 100 is
Dan hoor ik de cooling wel janken, nu klapte het er uit door een webcam driverquote:Op woensdag 7 december 2011 21:02 schreef apij4125 het volgende:
[..]
Mijn PC begint te piepen dat mijn CPU over 100 is
http://battlelog.battlefi(...)s3d/stats/250766657/quote:
Footage is wat anders...maar okquote:Op donderdag 8 december 2011 01:06 schreef Re.active het volgende:
[..]
http://battlelog.battlefi(...)s3d/stats/250766657/
[ afbeelding ]
Hiddit en ik in de toren. dennis op de russian base aan de rand van de map naast de start/landingsbaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |