Ik vind het niet echt op wake island lijken zoals in bf2 allemaal andere dingen staan er nu en het lijkt kleinerquote:
Ze hebben hem net als BF3 zelf gestreamlinedquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:09 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt op wake island lijken zoals in bf2 allemaal andere dingen staan er nu en het lijkt kleiner
ik slinger hem ook even mee aan!quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:13 schreef Civilian het volgende:
Zullen we (nou ja, jullie) met z'n allen #1 weer gaan vullen?
De h67 is meer mainstream met een onboard gpu. Overclocken is erg gemakkelijk met de i5 dus ik zou wel voor de P67 gaan. Ik heb de Z68 met de 2500k.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:29 schreef JK het volgende:
Dan ga je helemaal genieten LuieSurinamer!
Hmmm met een 2500K is het slimmer om de P67 te pakken, of ik moet een 2500 kopen (zonder K) en dan H67 gebruiken. Prijsverschil is een 30 euro. Maar in de toekomst ga ik toch niet overklokken.... denk denk...
1 verdedigd, 1 valt aan, wat is daar zo moeilijk aan te begrijpen?quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:47 schreef LuieSurinamer het volgende:
ik speel eigenlijk alleen conquest haha
ik snap geen moer van rush
ja ik weet nog steeds niet wat je moet verdedigen of moet aanvallen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
1 verdedigd, 1 valt aan, wat is daar zo moeilijk aan te begrijpen?
Jij hebt zitten cheaten om op rank 33 te komen ofzo? Je zou dan ondertussen wel moet weten hoe 't spel werkt lijkt me?quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:55 schreef LuieSurinamer het volgende:
[..]
ja ik weet nog steeds niet wat je moet verdedigen of moet aanvallen.
ik ga mij er nog eens in verdiepen haha
cheaten? hoezo?quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:59 schreef Civilian het volgende:
[..]
Jij hebt zitten cheaten om op rank 33 te komen ofzo? Je zou dan ondertussen wel moet weten hoe 't spel werkt lijkt me?
Heb je ook al geprobeerd om het voltage omhoog te gooien? Mijn Q6600 heeft 1.43v nodig voor 356x9 (3.2Ghz). Stock draait hij op 2.4Ghz (1.32v)quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:41 schreef JK het volgende:
Overclocken met m'n huidige bordje werkt voor geen kant. Gewoon een zwart scherm als ik al naar een iets hogere FSB ga bij dezelfde multiplier. Ik wilde naar 8x400MHz (3,2GHz) ipv 8x333Mhz (2,6GHz. stock speed). Mocht niet.
Dan ga ik wel voor het P67 bordje van +/- 130 euro. Meteen ook 4x USB3.0 poorten ipv 2x.
Hoop alleen dat m'n huidige 450w voeding nog wel de juiste connectors heeft voor het moederbord zelf. Even nakijken binnenkort. 450w is wat aan de karige kant, maar het werkt nu ook met mn HD6850.
Ik zeg niet dat je cheat, maar ik vind het gewoon raar dat je op rank 33 't spel nog niet begrijptquote:Op dinsdag 6 december 2011 15:01 schreef LuieSurinamer het volgende:
[..]
cheaten? hoezo?
enige wat ik niet speel is Rush, omdat ik het niet snap...
wat is daar nou cheaten aan?
nou Rush heb ik paar keer geprobeerd, snapte het niet, sindsdien nooit meer gespeeldquote:Op dinsdag 6 december 2011 15:05 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je cheat, maar ik vind het gewoon raar dat je op rank 33 't spel nog niet begrijpt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |