Dat hadden ze wel even mogen laten wetenquote:Op dinsdag 6 december 2011 12:12 schreef BurnaBoy het volgende:
Ze hebben de requirements voor al die wapens omlaag gegooid
Ja en door dat gedoe wil er niemand meer coop doenquote:Op dinsdag 6 december 2011 12:15 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat hadden ze wel even mogen laten weten
Vorige week tot vervelends aan toe co-op zitten doen. Waar eerst meer dan 400.000 punten nodig waren voor de G3A3, zijn er nu maar 160.000 nodig
quote:
Ach jaquote:Error, something went wrong
Gelukkig staat er nu undefined achterquote:You were disconnected from EA Online (undefined)
SPOILER: patchnotesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fixed for surveillance ribbon not counting TUGS
eindelijk![]()
en
Fixed so AT mines only live for 20 seconds after a player dies to prevent infinite mines.als je mijnen haat dat is
![]()
Reduced the damage done to Armored Vehicles and Infantry from AA guns.![]()
Increased the damage RPGs and Tank shells do to AA vehicles.![]()
Increased the effective accuracy of long bursts for LMGs when using a bipod.
[ Bericht 1% gewijzigd door BurnaBoy op 06-12-2011 12:26:51 ]We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici
quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:21 schreef BurnaBoy het volgende:
Maar niks over het kunnen re/unassignen van keybindingsSPOILER: patchnotesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fixed for surveillance ribbon not counting TUGS
eindelijk![]()
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
Pics or it didnt happen!!!quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:28 schreef andreas612 het volgende:
gister bij grand bazaar, zat ik bij dat middelste punt in die alley, in dat hok waarvan de schuif net op een kier staat waardoor je er nog net onderdoor kan kruipen, zat in die hoek te reloaden, komen er opeens een hele groep enemies binnen en ze zien me nietdus ik pomp er 4 neer, toen was ie leeg, nog 2 met handgun, ook leeg, toen zaten er nog 2 te reloaden en hadden mij nog niet door, allebei geknifed, dat was denk m'n meest 'wtf' moment in BF3 tot nu toe
quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:27 schreef Ishimaru het volgende:
Oeh weer BoF BF serverHmm dan toch overwegen om BF3 ook voor de PC te halen.
Gr. Viro
quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:34 schreef hiddit het volgende:
heren ik ben de komende 2 weken weer beschikbaar
Ooit begonnen met 1, toen hadden we er opeens 2. Nu 4quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:36 schreef jpjedi het volgende:
[..]Welkom terug op het oude nest, veteraan!
4 BoF servers vandaag de dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |