8x ballisticquote:Op woensdag 7 december 2011 15:03 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
pff ... met welk wapen en scope doe je dat ?
En je ziet dan ook daadwerkelijk iemand lopen of is het op goed geluk ?quote:
Nou het is op caspian achter in de map op ru base gaan liggen en hiddit uit de torren snipenquote:Op woensdag 7 december 2011 15:08 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
En je ziet dan ook daadwerkelijk iemand lopen of is het op goed geluk ?
Alle headshots tellen mee trouwens, ik heb er 1 met een tank gemaakt vanaf een meter of 350 ..
Ik heb alleen nog maar de SVD en de MK11. 'Volgens de update zouden sniper kogels verder moeten komen, maar sinds de update kan ik in Firestorm niet meer vanaf de heuveltjes iemand raken tussen de gebouwen. De kogel verdwijnt gewoonquote:Op woensdag 7 december 2011 15:03 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
pff ... met welk wapen en scope doe je dat ?
Hahaquote:Op woensdag 7 december 2011 15:11 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Nou het is op caspian achter in de map op ru base gaan liggen en hiddit uit de torren snipen
We hadden het afgesproken dat als je ru was je ging snipe uit basis naar us in de toren.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:14 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Haha![]()
Je zegt het ook op een manier dat je al precies weet wie je gaat raken![]()
hiddit moet een nieuw plekkie zoeken
ik gun hem ook een keer de lolquote:Op woensdag 7 december 2011 15:14 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Haha![]()
Je zegt het ook op een manier dat je al precies weet wie je gaat raken![]()
hiddit moet een nieuw plekkie zoeken
Hahaquote:Op woensdag 7 december 2011 15:32 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Een kogel terugkoppen lukt idd niet
ik heb het 2x geprobeerd maar het wou niet erg lukkenquote:Op woensdag 7 december 2011 15:32 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Een kogel terugkoppen lukt idd niet
quote:Op woensdag 7 december 2011 15:41 schreef hiddit het volgende:
[..]
ik heb het 2x geprobeerd maar het wou niet erg lukken
met een heli en dan goed mikkenquote:Op woensdag 7 december 2011 16:55 schreef JK het volgende:
Hoe kan je nou in die toren? De ladder is bij mij al weken weg!!!
Gister generfdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
quote:Op woensdag 7 december 2011 17:40 schreef JK het volgende:
Inmiddels zit je er al in zag ik, net als kontpluis.
Jammer van die ladder, die hoort er gewoon in. Dice denkt soms echt wereldvreemd niet..
Tooooo much info !quote:Op woensdag 7 december 2011 17:40 schreef JK het volgende:
Inmiddels zit je er al in zag ik, net als kontpluis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |