Nee, Willems was heel slecht.quote:Op maandag 5 december 2011 21:05 schreef Maver24 het volgende:
echt he, waar is schaken ??, die was toch erg goed gister
quote:Op maandag 5 december 2011 21:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Aan het dammen op het psv shirt
quote:Op maandag 5 december 2011 21:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Aan het dammen op het psv shirt
quote:Op maandag 5 december 2011 21:06 schreef Ambrosius het volgende:
Mounir El H. had geen zin om z'n vervanger een hand te geven.
[ afbeelding ]
Mounir's respect moet je verdienenquote:Op maandag 5 december 2011 21:06 schreef Ambrosius het volgende:
Mounir El H. had geen zin om z'n vervanger een hand te geven.
[ afbeelding ]
Trotse jongen toch uit een heel andere cultuur enzo moeten wij respecteren en rekening mee houdenquote:
Okquote:Op maandag 5 december 2011 21:07 schreef j0rdiiii het volgende:
Gewoon tijd vergeten, ik kijk het na 10 uur wel terug.
lekker boeiend die gilette onzinquote:Op maandag 5 december 2011 21:08 schreef TheGreatHooD het volgende:
Wat een onzin zeg. Winnen van PSV en maar 3 spelers, winnen van VVV 3 spelers
Calimero jij zijnquote:Op maandag 5 december 2011 21:08 schreef TheGreatHooD het volgende:
Wat een onzin zeg. Winnen van PSV en maar 3 spelers, winnen van VVV 3 spelers
Handjes in de luchtquote:Op maandag 5 december 2011 21:09 schreef Quyxz_ het volgende:
Waar zouden we zijn op zondag zonder voetbal?
In de kerk jwzquote:Op maandag 5 december 2011 21:09 schreef Quyxz_ het volgende:
Waar zouden we zijn op zondag zonder voetbal?![]()
Moet je maar slecht presteren.. als je het goed doet krijg je geen aandachtquote:
In m'n nest.quote:Op maandag 5 december 2011 21:09 schreef Quyxz_ het volgende:
Waar zouden we zijn op zondag zonder voetbal?![]()
Ah, daarom is het dus zo'n leuke uitzending.quote:
Ben je een vogel?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op maandag 5 december 2011 21:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ben je een vogel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Ben je een vogel?Nee, maar ik ben wel fly JWZSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niemand houdt mij tegen
twitter:LeoDriessen twitterde op maandag 05-12-2011 om 21:12:31Ik heb het gedicht voor Gertjan Verbeek niet geschreven. #bevrorenvingersengeentijdikdenkriemerdus reageer retweet
[..]
Ben je een vogel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
[..]
Ben je een vogel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was echt zo'n WTF moment toen ik keek.quote:
quote:Op maandag 5 december 2011 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
John de Wolf tegen Barbara Barend:
Voel je je kut?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFCA
Qui audet adipiscitur
quote:Op maandag 5 december 2011 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
John de Wolf tegen Barbara Barend:
Voel je je kut?JiskefetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niemand houdt mij tegen
quote:Op maandag 5 december 2011 21:16 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Hahahahahaha ik lach hier serieus nog steeds hardop om
Nee.quote:Op maandag 5 december 2011 21:19 schreef Geo3kant het volgende:
Feyenoord nu nog geen topwedstrijd maar dat is nu interessant om te zeggen.
Vind je die ook al lekker?quote:Op maandag 5 december 2011 21:19 schreef Karina het volgende:
Ik was even weggezakt maar ik hoor Johan Cruijff en ben meteen weer wakker.
Was lekker rustig. Dus zak maar weer weg.quote:Op maandag 5 december 2011 21:19 schreef Karina het volgende:
Ik was even weggezakt maar ik hoor Johan Cruijff en ben meteen weer wakker.
Karina is zo wanhopig, die zou nog de splinterige bezemsteel van de bezem van de buurman doen.quote:
quote:Op maandag 5 december 2011 21:20 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Karina is zo wanhopig, die zou nog de splinterige bezemsteel van de bezem van de buurman doen.
Want? Er is toch al gewoon een helft gespeeld?quote:Op maandag 5 december 2011 21:22 schreef ajacied4lf het volgende:
Het is ook gewoon een beetje competitievervalsing ..
hoe was je week?quote:Op maandag 5 december 2011 21:22 schreef vincerusso het volgende:
Jan Joost waardeloze teringlijer , ga lekker bij kale kees in z,n vieze hol kruipen
sorry hoor, maar die man is zoo.....aaargh
een helftquote:Op maandag 5 december 2011 21:24 schreef muzas het volgende:
Wat deden ze destijds ook al weer met die regenwedstrijd van feyenoord. Werd die wel helemaal overnieuw gespeeld?
Je kunt het ook niet op een andere manier oplossen .. maar AZ speelt tegenstanders gewoon kapot. En winnen lastige wedstrijden daarom nog vaak met 1-0. Excelsior kan zich nu gewoon erg goed voorbereiden op 45 minuten.quote:Op maandag 5 december 2011 21:23 schreef inZanity het volgende:
[..]
Want? Er is toch al gewoon een helft gespeeld?
zowaarquote:Op maandag 5 december 2011 21:24 schreef muzas het volgende:
[..]
Dus in principe zijn ze gewoon consequent...
quote:Op maandag 5 december 2011 21:25 schreef mrstylo het volgende:
Dus Strootman was 2 en dit 3??
Dit hoort echt 6 te zijn.
quote:Op maandag 5 december 2011 21:25 schreef mrstylo het volgende:
Die is harder dan jouw mislukte grap.quote:Op maandag 5 december 2011 21:20 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Karina is zo wanhopig, die zou nog de splinterige bezemsteel van de bezem van de buurman doen.
KNJB heeft hier weinig baat bij he dus maar 3.quote:Op maandag 5 december 2011 21:25 schreef mrstylo het volgende:
quote:Op maandag 5 december 2011 21:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die is harder dan jouw mislukte grap.
En scherperquote:Op maandag 5 december 2011 21:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die is harder dan jouw mislukte grap.
Als koploper moet je niet zo gaan lopen janken als je notabene tegen de nummer laatst speelt. Wanneer de wedstrijd wél helemaal over gespeeld zou worden is het zwaar in het nadeel voor Excelsior. En aangezien er al een helft is gespeeld is nog een helft spelen gewoon het eerlijkst.quote:Op maandag 5 december 2011 21:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je kunt het ook niet op een andere manier oplossen .. maar AZ speelt tegenstanders gewoon kapot. En winnen lastige wedstrijden daarom nog vaak met 1-0. Excelsior kan zich nu gewoon erg goed voorbereiden op 45 minuten.
Maar zoals ik al zei: je kunt het niet op een andere manier oplossen.
Vind ik ook.quote:Op maandag 5 december 2011 21:27 schreef inZanity het volgende:
[..]
Als koploper moet je niet zo gaan lopen janken als je notabene tegen de nummer laatst speelt. Wanneer de wedstrijd wél helemaal over gespeeld zou worden is het zwaar in het nadeel voor Excelsior. En aangezien er al een helft is gespeeld is nog een helft spelen gewoon het eerlijkst.
En Platje, die viel leuk in!quote:Op maandag 5 december 2011 21:27 schreef Geo3kant het volgende:
Laten we Clasie ook selecteren voor het EK, die doet het ook 4 wedstrijden leuk.
In de grote wedstrijden heeft hij geweldig gespeeld.quote:Op maandag 5 december 2011 21:27 schreef Geo3kant het volgende:
Laten we Clasie ook selecteren voor het EK, die doet het ook 4 wedstrijden leuk.
Gouweleeuw, Clasie, Krul, en Toornstra basis Oranje EK zeker?quote:Op maandag 5 december 2011 21:27 schreef Geo3kant het volgende:
Precies. En Strootman gelijk wegdoen. Geen enkele topper gezien.quote:Op maandag 5 december 2011 21:27 schreef Geo3kant het volgende:
Lijkt me niet zo gek aangezien Strootman ook in het Nederlands elftal zit.quote:Op maandag 5 december 2011 21:27 schreef Geo3kant het volgende:
Idd. en tegen feyenoord ook niet gezien.quote:Op maandag 5 december 2011 21:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Precies. En Strootman gelijk wegdoen. Geen enkele topper gezien.
Ja.quote:Op maandag 5 december 2011 21:28 schreef Geo3kant het volgende:
Valt me wel op dat de vbl topics steeds minder actief zijn..zou iedereen ziek worden van die zure kut users die wij zijn?
quote:Op maandag 5 december 2011 21:28 schreef inZanity het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo gek aangezien Strootman ook in het Nederlands elftal zit.
Jaquote:Op maandag 5 december 2011 21:28 schreef Geo3kant het volgende:
Valt me wel op dat de vbl topics steeds minder actief zijn..zou iedereen ziek worden van die zure kut users die wij zijn?
De enige.quote:Op maandag 5 december 2011 21:30 schreef ZuidGrens het volgende:
Derksen en Genee zijn wel vaste kijkers van SV
lol inderdaad, wat hansie laatst zei klopt wel een beetjequote:Op maandag 5 december 2011 21:30 schreef ZuidGrens het volgende:
Met een notitieboekje waar ze bi VI op terug kunnen komenquote:Op maandag 5 december 2011 21:30 schreef ZuidGrens het volgende:
Duh. Had jij iets anders verwacht dan?quote:Op maandag 5 december 2011 21:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Terechte kritiek op SV trouwens, Rob Jansen kreeg geen enkele kritische vraag. Sjek zat een uurlang vuistdiep.
Aardig spelertje. Maar mag de schoenen van Clasie nog niet vastmaken en heeft al helemaal niets in het Nederlands elftal te zoeken.quote:
quote:Op maandag 5 december 2011 21:31 schreef Jojoortje het volgende:
Ze moeten niet zoveel met SV bemoeien. Doen ze andersom ook niet.
Heilige boon!quote:Op maandag 5 december 2011 21:31 schreef Jojoortje het volgende:
Ben blij dat iemand er eens wat van zegt.quote:Op maandag 5 december 2011 21:31 schreef Jojoortje het volgende:
Hij speelde ook in The Matrix?quote:
Ekte jood zo te zien. Snap niet waarom hij dan zo gehaat wordt.quote:
Que? Que? Que?quote:Op maandag 5 december 2011 21:31 schreef inZanity het volgende:
[..]
Aardig spelertje. Maar mag de schoenen van Clasie nog niet vastmaken en heeft al helemaal niets in het Nederlands elftal te zoeken.
Hij heeft wel zijn kanalen.quote:Op maandag 5 december 2011 21:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Terechte kritiek op SV trouwens, Rob Jansen kreeg geen enkele kritische vraag. Sjek zat een uurlang vuistdiep.
Je blijft hopen hè...quote:Op maandag 5 december 2011 21:31 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Duh. Had jij iets anders verwacht dan?
quote:Op maandag 5 december 2011 21:33 schreef inZanity het volgende:
Ajax
Wanneer houd men nou eens over die onzin. Alsof er ook maar iemand op dat gezanik zit te wachten over die puinhoop daar.
quote:Op maandag 5 december 2011 21:34 schreef BB-King het volgende:
Ik zou die vent achter Johan wel als schoonvader willen hebben trouwens.
True.quote:Op maandag 5 december 2011 21:33 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Haha, dat je nog SV kijkt is al klachtwaardig
Alsof een kontelikker als JD dat mag zeggen.quote:
Eerste keer pas? Ik ben ook wel eens positief over ajax hoor.quote:Op maandag 5 december 2011 21:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Voor een keertje ben ik het met je eens
quote:Op maandag 5 december 2011 21:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Derksen zit er weer tot zijn schouders in
In Cruijffs kont jaquote:Op maandag 5 december 2011 21:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Hij is Cruijff gewoon aan het headfucken.quote:Op maandag 5 december 2011 21:35 schreef Van_Poppel het volgende:
quote:Op maandag 5 december 2011 21:34 schreef BB-King het volgende:
Ik zou die vent voor die vent achter Johan wel als schoonvader willen hebben trouwens.
OK voor een enkele keer danquote:Op maandag 5 december 2011 21:35 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Eerste keer pas? Ik ben ook wel eens positief over ajax hoor.
Broeder!quote:Op maandag 5 december 2011 21:35 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Eerste keer pas? Ik ben ook wel eens positief over ajax hoor.
Yo!quote:
quote:Op maandag 5 december 2011 21:37 schreef Ties02 het volgende:
Speltip 11 weet wanneer je moet stoppen (over deze kwestie)
Net was het nog 0-7.quote:Op maandag 5 december 2011 21:38 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Yo!
Vandaag weer jullie topique bezocht, gezien?
Ajax gaat door zei ik na mijn negatief assessment na de eerste wedstrijd plus ik zeek Ebecillio af.
Ben trots op je.quote:Op maandag 5 december 2011 21:38 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Yo!
Vandaag weer jullie topique bezocht, gezien?
Ajax gaat door zei ik na mijn negatief assessment na de eerste wedstrijd plus ik zeek Ebecillio af.
Komt niet vaak voor dat ik het met je eens ben.quote:Op maandag 5 december 2011 21:39 schreef inZanity het volgende:
Blijf me toch wel verbazen dat zo'n oude seniele onzin uitkramende gek als Cruijff zo word verafgod door veel mensen.
Er zijn minstens een miljard mensen die iemand verafgoden die niet eens bestaat.quote:Op maandag 5 december 2011 21:39 schreef inZanity het volgende:
Blijf me toch wel verbazen dat zo'n oude seniele onzin uitkramende gek als Cruijff zo word verafgod door veel mensen.
quote:Op maandag 5 december 2011 21:40 schreef Cara het volgende:
[..]
Er zijn minstens een miljard mensen die iemand verafgoden die niet eens bestaat.
quote:Op maandag 5 december 2011 21:40 schreef BB-King het volgende:
Sander Keller, kom maar binnen met je knecht.
Oja Lalas toch?quote:Op maandag 5 december 2011 21:41 schreef Van_Poppel het volgende:
Hij lijkt wel wat op die Amerikaanse voetballer van 15 jaar geleden....
quote:Op maandag 5 december 2011 21:40 schreef BB-King het volgende:
Sander Keller, kom maar binnen met je holbewoner.
Stephanquote:Op maandag 5 december 2011 21:41 schreef ZuidGrens het volgende:
Maar dit is toch niet die Sander Keller?
Ik vrees dat hij niet meer terugkomtquote:Op maandag 5 december 2011 21:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Wanneer komt hij nou terug!
Word zo blij als hij weer komt serieusquote:Op maandag 5 december 2011 21:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind 't tot nu toe wel okquote:Op maandag 5 december 2011 21:44 schreef Massief het volgende:
Everse zit ook maar beetje slap mee te lullen om te scoren bij Derksen. Geen topshow tot nu toe, maarja wat verwacht je met Everse en JJvG.
Ik mis hem echtquote:Op maandag 5 december 2011 21:45 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Word zo blij als hij weer komt serieus
Het Graydon mannetje op de achtergrond? of bedoel je Gijp?quote:Op maandag 5 december 2011 21:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Echt albertoo he, ziet alles .. ik bedoel Gijpie.quote:Op maandag 5 december 2011 21:45 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
Het Graydon mannetje op de achtergrond? of bedoel je Gijp?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |