Toen ik hem later nogmaals zag merkte ik toch de diepere boodschap in de film die in some ways wel lijkt op American History X, maar dan anders. Dit is in ieder geval goedquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:29 schreef hornage het volgende:
Deze had ik ook gedownload omdat het een raamvertelling is. In deze film gebeurt er meer dan in bovenstaande. Ook zit er in deze film een minder zware lading dan wat meestal normaal is in dit genre. Er gebeuren wel genoeg dramatische dingen maar toch voelt de film minder zwaar aan. De verhaallijn van de jonge hooligan vond ik erg sterk en verrassend. Zeker een aanrader. Ook omdat er een stukje Amsterdam in zitEen 7,5.
Yupquote:Op maandag 5 december 2011 21:46 schreef DragonFodder het volgende:
Middagfilm kiezen we neem ik aan tegen die tijd uit?
Mag ik deze stem noteren en daarnaast uw aanwezigheid daarmee bevestigen?quote:Op maandag 5 december 2011 22:24 schreef DragonFodder het volgende:
Haywire lijkt me wel leuk, ondanks tatum channing
Daar mag je vanuit gaan. Hesher was trouwens mijn tweede keuze.quote:Op maandag 5 december 2011 22:26 schreef hornage het volgende:
[..]
Mag ik deze stem noteren en daarnaast uw aanwezigheid daarmee bevestigen?
Voor mij met name de laatstequote:Op maandag 5 december 2011 22:31 schreef hornage het volgende:
Haywire Dragonfodder
Machine Gun Preacher
Maakt mij niet uit
Je kan/mag maar op 1 film stemmen Asapquote:
Haywire idd, Girl with the Dragon Tattoo, eerst maar eens het origineel bekijkenquote:Op dinsdag 6 december 2011 08:35 schreef hornage het volgende:
[..]
Je kan/mag maar op 1 film stemmen Asap
Kan ik Haywire noteren voor jou?
Euj niet dubbel stemmen hequote:Op dinsdag 6 december 2011 17:34 schreef victorinox het volgende:
The Girl with the Dragon Tattoo hornage, Robby87
Haywire Dragonfodder, Asap, victorinox
Hesher picodealion
The Darkest Hour victorinox
The Iron Lady
The Lady
Perfect Sense
My Week with Marilyn
Machine Gun Preacher
Maakt mij niet uit
Niemand anders voor The Darkest Hour? Het lijkt me een leuk simpel sf-filmpje.
Oh, ik dacht dat je meerdere keuze's mocht maken.quote:
Maar je mag wel een voorstel doen voor een film voor de filmnacht!quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:14 schreef victorinox het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je meerdere keuze's mocht maken.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:18 schreef picodealion het volgende:
Als we meer dan 1 film kijken wil ik best Mortal Kombat eens een poging geven hoor.
Verder heb ik niet veel voorkeur. Een leuke horror ala Ginger Snaps zou tof zijn.
Mag ik met jouw poesjes spelen?quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:19 schreef picodealion het volgende:
Ohja, voor de filmnachtblijvers: Ik heb twee katten. Allergieën op tijd melden.
Verder hopelijk geen bezwaar bij iedereen tegen binnen roken?
*steekt zijn joint nog eens aanquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:38 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Mag ik met jouw poesjes spelen?
Viespeuken, beetje binnen lopen smoken.
En Joe's Apartment. Ooit met een maat gedurende 3 kratjes bier 3x achter elkaar gekeken. en elke keer werd ie meliger (waarschijnlijk vind ik er nuchter geen kont aan)quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:54 schreef hornage het volgende:
My idea,
En in die categorie zijn Baseketball en Beerfest ook leuk
Stem nu door FILM2HOR naar 3333 te sms'enquote:Op zondag 28 mei 2006 18:18 schreef hornage het volgende:
Wederom een mooie martial art film met Jet li. De laatste keer dat hij in een oostere martial arts film zat was Hero. In die film was hij echt super dus ik was benieuwd deze keer. De film is supermooi weergegeven in omgeving, landschap maar ook de gevechten zien er een voor een spectaculair uit. Het verhaal is eigenlijk een heel standaard verhaal maar wordt erg omhoog gehaald door de mooie uitvoering. Een 9.
Waar is Mike?quote:Op donderdag 22 december 2011 15:39 schreef hornage het volgende:
Mensen die waarschijnlijk toch wel zeker aanwezig zullen zijn:
Robby87
hornage
picodealion
FireFox1
Dragon
victorinox
Asap
Lonewolf2003
Weet niet, hij heeft zich nog niet gemeldquote:
Nou kom dan tenminste een biertje pakken en de middagfilm zienquote:Op donderdag 22 december 2011 16:11 schreef Mike het volgende:
Hier ben ik!
Ik vond het een heel leuk idee, maar de 28ste gaat niet lukken, helaas. Heel misschien 's middags, maar ik heb 's avonds een andere afspraak staan.
Ik zou zeggen, maak je pleidooi voor je filmquote:Op donderdag 22 december 2011 18:54 schreef victorinox het volgende:
Dellamorte Dellamore is een erg leuke film.
Een andere aanrader voor de filmnacht is Teeth.
Staat genoteerdquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:25 schreef Lonewolf2003 het volgende:
The Girl with the Dragon Tattoo sluit ik me bij aan. Al maakt het me niet zoveel uit. Hesher heb ik alleen al gezien dus daarvoor een anti-stem
+ nog een stem voor The Girl with the Dragon Tattooquote:
Staat ook genoteerdquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
+ nog een stem voor The Girl with the Dragon Tattoo
Net de trailer nog eens gezien, maar ziet er wel heftig uit!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:23 schreef DragonFodder het volgende:
Girl with the dragon tattoo vind ik ook prima hoor. Heb alleen het origineel nog niet gezien. Ik zit te twijfelen of ik die ervoor of erna ga kijken.
Ik (als het kan/mag) Ik hou wel van een biertje (en jointjequote:Op maandag 9 januari 2012 15:00 schreef picodealion het volgende:
Welke mensen blijven er nou voor de filmnacht? Ik moet toch even gaan kijken of ik genoeg ruimte heb als er mensen wat slaap willen vatten.
Uiteraard, maar daarom wilde ik even weten op hoeveel plek ik moet rekenen.quote:Op maandag 9 januari 2012 18:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik (als het kan/mag) Ik hou wel van een biertje (en jointje) ...
... maar niet als ik onder invloed 110 km. moet terugrijden
Omg, hopelijk mono geluid?quote:Op maandag 9 januari 2012 19:35 schreef picodealion het volgende:
Oh, ik heb trouwens net een lading horrorfilms op VHS binnen. Voor een echte ouderwetse kijkervaring.
Ik blijf iig niet slapen. Of ik nog film blijf kijken hangt af van hoe laat we eten enz. Ik neem aan dat er tot een uur of 12 gewoon treinen gaan van Arnhem naar de mooiste stad achter de duinenquote:Op maandag 9 januari 2012 15:00 schreef picodealion het volgende:
Welke mensen blijven er nou voor de filmnacht? Ik moet toch even gaan kijken of ik genoeg ruimte heb als er mensen wat slaap willen vatten.
Half 1 gaat de laatste meen ik, maar in de woorden van onze verlosser: pin me er niet op vast.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:25 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik blijf iig niet slapen. Of ik nog film blijf kijken hangt af van hoe laat we eten enz. Ik neem aan dat er tot een uur of 12 gewoon treinen gaan van Arnhem naar de mooiste stad achter de duinen
Baseketballquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:01 schreef picodealion het volgende:
Overigens moeten we wel vooraf een kleine voorselectie maken zodat ik kan gaan downloaden.
Ik heb dat allemaal wel in HD of DVDRip hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:01 schreef picodealion het volgende:
Overigens moeten we wel vooraf een kleine voorselectie maken zodat ik kan gaan downloaden.
Drinken & eten staat zeker in de planningquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:31 schreef Patch het volgende:
Damn, Arnhem...
Maar goed.
Film overdag maakt mij niet uit.
Filmnacht gaat 'm niet worden, dan ben ik hoogstwaarschijnlijk niet meer aanspreekbaar.
Tenminste, ik neem aan dat we na de film ergens wat gaan drinken / eten?
verzamelaar? Ik heb er nog 100-en... horror that is.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:35 schreef picodealion het volgende:
Oh, ik heb trouwens net een lading horrorfilms op VHS binnen. Voor een echte ouderwetse kijkervaring.
Heb ik ook nog op video !quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:37 schreef DragonFodder het volgende:
Dito, en ik blijf bij Joe's Apartment. Zingende kakkerlakken FTW!
Smoesjes.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:50 schreef Njosnavelin het volgende:
Tombolafan had toch gezegd dat ze misschien zou komen? Of verzin ik dat nu ter plekke?
Ik had graag willen komen maar ik kan die dag niet![]()
Ik heb hem in geen 10 jaar gezien. Ik ben erg bang dat ie vreselijk tegenvalt als ik hem nu weer zou kijken.quote:
Ik heb 'm ook al een dikke 10 jaar niet meer gezien, maar dat liedje en deuntje van "welcome to Joe's appartment, we're glad that.... et cetera" kan ik nog steeds tevoorschijn toveren....quote:Op donderdag 12 januari 2012 09:45 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik heb hem in geen 10 jaar gezien. Ik ben erg bang dat ie vreselijk tegenvalt als ik hem nu weer zou kijken.
het was toch: "welcome to Joe's apartment, the place where we have fun?" Tenminste, dat zing ik de afgelopen 10 jaar als ik aan deze film denkquote:Op donderdag 12 januari 2012 09:48 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook al een dikke 10 jaar niet meer gezien, maar dat liedje en deuntje van "welcome to Joe's appartment, we're glad that.... et cetera" kan ik nog steeds tevoorschijn toveren....
denk dat ze het over de intro hebben, deze...quote:
Ik kan hier geen geluid aan, maar hier ga ik vanavond even weer van genietenquote:Op donderdag 12 januari 2012 10:06 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
denk dat ze het over de intro hebben, deze...
Neh, maar ik heb toevallig sinds een tijdje weer een speler, en iemand had nog een paar banden die ze weg wilde doen dus die heb ik maar geadopteerdquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:34 schreef Patch het volgende:
[..]
verzamelaar? Ik heb er nog 100-en... horror that is.
1000-en videobanden, maar nog steeds geen zin gehad om ze uit te zoeken en de 'zeldzamere' op marktplaats ofzo te zetten...
JP, Event Horizon... I like your style!quote:
Of Serenityquote:Op donderdag 12 januari 2012 10:44 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
JP, Event Horizon... I like your style!
Altijd Shiny!quote:
Vergeet Cube nietquote:Op donderdag 12 januari 2012 10:45 schreef Asap het volgende:
[..]
Of Serenity
Of Pandorum
Death Race ook mooie actie film
Dat zijn in mijn ogen klassiekersquote:Op donderdag 12 januari 2012 10:44 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
JP, Event Horizon... I like your style!
Nee, ik moet echt verstek laten gaanquote:Op donderdag 12 januari 2012 11:11 schreef Asap het volgende:
[..]
Zeker, kom op Dopekoe. Je moet er ook bij zijn
Sundquote:Op donderdag 12 januari 2012 11:13 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Nee, ik moet echt verstek laten gaan
Ik heb geen rijbewijs en daarnaast heb ik de volgende dag een belangrijke voetbalwedstrijd om 10.30 ....
Het ironische is nog dat de wedstrijd tegen Dames 1 van Eendracht Arnhem isquote:
Als je op of nabij de route Helmond-Arnhem woont, heb je een lift. Ik ga ook niet al te laat terug.quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:13 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Nee, ik moet echt verstek laten gaan
Ik heb geen rijbewijs en daarnaast heb ik de volgende dag een belangrijke voetbalwedstrijd om 10.30 ....
Tegen Dames 1? Dopekoe = vrouw?quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:17 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Het ironische is nog dat de wedstrijd tegen Dames 1 van Eendracht Arnhem is
Nee, niet bepaaldquote:Op donderdag 12 januari 2012 11:19 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Als je op of nabij de route Helmond-Arnhem woont, heb je een lift. Ik ga ook niet al te laat terug.
Dat zou een grote verrassing zijn maar neequote:
Hehe dacht ik al, een vrouwelijke IT'er, die van voetbal en films houdt als Jurassic Park, ID4, en nog meer SF's en actiefilms, klinkt niet al te logischquote:Op donderdag 12 januari 2012 11:25 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Dat zou een grote verrassing zijn maar nee
Ik ben coach/trainer/grensrechter
Als zo'n vrouw zou bestaan.....quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:28 schreef Asap het volgende:
[..]
Hehe dacht ik al, een vrouwelijke IT'er, die van voetbal en films houdt als Jurassic Park, ID4, en nog meer SF's en actiefilms, klinkt niet al te logisch
quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:28 schreef Asap het volgende:
[..]
Hehe dacht ik al, een vrouwelijke IT'er, die van voetbal en films houdt als Jurassic Park, ID4, en nog meer SF's en actiefilms, klinkt niet al te logisch
Vergeet ook wielrennen en langebaanschaatsen nietquote:Op donderdag 12 januari 2012 11:28 schreef Asap het volgende:
[..]
Stargate SG-1 en Atlantisquote:Op donderdag 12 januari 2012 11:33 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Vergeet ook wielrennen en langebaanschaatsen niet
Oh en als het ff kan, stargate
SG-1quote:
Nee, het is ook zeker niet slecht maar ik vind het verhaal zo traag...quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:49 schreef DragonFodder het volgende:
Universe is op zich niet echt slecht, al hebben ze zich laten verleiden door de Lost-manier van verhalen vertellen. Waar ik vooral moeite mee heb, is dat de "fun-factor" ontbreekt. SG-1 en Atlantis zijn door de humor lekker weg te kijken, Universe vraagt meer investering, en valt qua toon totaal uit de.. naja, toon.
2e deel wordt wel beter, seizoen 2 ook. Ze hadden overduidelijk geluisterd naar de fans, maar het was too little. too late. Duistere (humorloze) toon bleef trouwens wel.quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:59 schreef Dopekoe het volgende:
Ik heb op syfy het eerste deel van seizoen 1 gekeken maar het boeide me niet genoeg om door te gaan met het 2e deel....
Ik hoop nog wel dat er ooit een nieuwe sg1 film of Atlantis film komt en misschien een vervolg op SG1 ....quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:06 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
2e deel wordt wel beter, seizoen 2 ook. Ze hadden overduidelijk geluisterd naar de fans, maar het was too little. too late. Duistere (humorloze) toon bleef trouwens wel.
hebben ze toch allemaal afgeblazen? films bedoel ik dan, game wist ik niet eensquote:Op donderdag 12 januari 2012 12:13 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik hoop nog wel dat er ooit een nieuwe sg1 film of Atlantis film komt en misschien een vervolg op SG1 ....
Er zou echt een geweldige game van gemaakt kunnen worden ook denk ik, maar die is dacht ik vorige jaar gecancelled ....
Er staat nog wel een Atlantis film in de planning en ik hoorde laatst ook iets over een allerlaatste sg1 film....quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:46 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
hebben ze toch allemaal afgeblazen? films bedoel ik dan, game wist ik niet eens
Geef eens antwoord op mijn vraagquote:
Ik had je toch al eerder aangeboden dat je mee kan rijden? Als je mijn auto maar niet onderkotstquote:
Da's die film over een vrouw met tanden tussen haar lippen, toch?quote:Op maandag 16 januari 2012 09:23 schreef picodealion het volgende:
Ik ben sowieso voor Teeth trouwens.
Heb ik al gezien, beetje suf, veel afgebeten snikkelsquote:Op maandag 16 januari 2012 09:23 schreef picodealion het volgende:
Ik ben sowieso voor Teeth trouwens.
Aan groene, rookbare plantjes geen gebrek, want daar neem ik ook genoeg van meequote:Op donderdag 19 januari 2012 20:04 schreef hornage het volgende:
Jow pico, wat zullen we doen qua eten & drinken bij jou thuis?
Iedereen neemt wat mee?
Ik neem dan wel een treetje hj mee en wat te smoken met een groen, fris tintje eraan
Als ik stoned ben, maakt het geen flikker uit welke film wordt opgezet. Ik ga toch wel lachenquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:13 schreef DragonFodder het volgende:
Met jullie wordt elke film een stonerfilm! (opa preekt)
dan zullen we maar geen Schindler's list opzetten. Dat wordt zo awkward dan.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als ik stoned ben, maakt het geen flikker uit welke film wordt opgezet. Ik ga toch wel lachen
Nee, dan kunnen we altijd nog lachen omdat ze in die film zo'n kleurloos bestaan leidenquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:16 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
dan zullen we maar geen Schindler's list opzetten. Dat wordt zo awkward dan.
Ik vind het altijd erg moeilijk om in te schatten hoeveel ik in huis moet halen. Neem maar wat lekkers mee als je zin hebt, ik zorg iig wel voor een paar kratjes bier + genoeg snacks om een heel eind mee te komen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:04 schreef hornage het volgende:
Jow pico, wat zullen we doen qua eten & drinken bij jou thuis?
Iedereen neemt wat mee?
Ik neem dan wel een treetje hj mee en wat te smoken met een groen, fris tintje eraan
Primaquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Aan groene, rookbare plantjes geen gebrek, want daar neem ik ook genoeg van mee
Ik wist dat je dat ging zeggenquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:16 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
dan zullen we maar geen Schindler's list opzetten. Dat wordt zo awkward dan.
Je kent mijn grote interesse in WW2, dus is de link zo gemaaktquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:57 schreef DragonFodder het volgende:
Ik en mijn voorspelbare grappen..
en dat was zelfs nog een extra laag ín de grap!quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je kent mijn grote interesse in WW2, dus is de link zo gemaakt
Hoe ziet jouw planning er die dag uit?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:06 schreef DragonFodder het volgende:
ik ook, ik ben wel benieuwd naar jullie
Ik weet niet precies hoe laat we beginnen, maar ik was dus van plan vanaf het begin erbij te zijn. Ik ga alleen 's avonds weer naar huis. Hoe laat precies weet ik niet, hangt een beetje af van hoe het loopt, maar ik ga zeker niet de nacht blijven. Je kunt ook altijd mee heen, en op eigen gelegenheid terug natuurlijk als je wil.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:07 schreef Patch het volgende:
[..]
Hoe ziet jouw planning er die dag uit?
Misschien dat ik toch met de trein moet gaan anders.
Prima!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:20 schreef Patch het volgende:
Dat is wel een strak plan.
Ik ga na de film flink wat biertjes drinken en dan kan ik beter met de trein naar huis wellicht.
We bespreken van de week wel een keer via de PM hoe we het dan regelen met afspreken en hoe laat enzo.
Het komt er dus eigenlijk op neer dat je nog niet precies weet wanneer je omvalt?quote:Ik ga na de film flink wat biertjes drinken en dan kan ik beter met de trein naar huis wellicht
Mijn limiet staat om en de nabij 25 vaasjes bier.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:41 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Het komt er dus eigenlijk op neer dat je nog niet precies weet wanneer je omvalt?
Wijsheid komt met de biertjesquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:47 schreef Patch het volgende:
[..]
Mijn limiet staat om en de nabij 25 vaasjes bier.
Maar ik ben zo iemand die dan ineens weg is, op weg naar huis, zonder afscheid te nemen.
Ik kan wel zeggen: "ik wil zo gaan", maar meestal duurt het wachten, ook al is het 30 seconden, dan nog te lang.
Heeft jaren en vele biertjes geduurt voordat ik deze zelfkennis had.
Nog niets over toegezegd eigenlijkquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:50 schreef Patch het volgende:
Hornage, nam jij nu weer een filmquizje mee?
Ik wil ook best een poging wagen andersquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:13 schreef picodealion het volgende:
Ik zat daar ook nog over te denken, maar ik weet niet of ik daar nog tijd voor ga vinden. Zou wel leuk zijn als we een quizje hadden.
Misschien om wat tijd te besparen:quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:54 schreef hornage het volgende:
[..]
Nog niets over toegezegd eigenlijk
Wil ik wel weer doen, maar staat me iets van bij dat Asap ook wel zoiets wou doen....
Is zeker een leuk ideequote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:15 schreef Asap het volgende:
[..]
Misschien om wat tijd te besparen:
Een idee, maar beetje laat wellicht. We kunnen iedereen vragen om 10 movie vragen te maken, we kunnen dan Genres toekennen aan de mensen die langskomen en dan na de film in de middag een soort quiz doen in een kroegHebben we 90 vragen, kijken wie de filmguru is
.
Gezien de opkomst hoeven we in ieder geval geen klassieke films te vragen
Is dat een idee?
Bijvoorbeeld genres verdeeld, waar mensen relatief sterk in zijn (wat ik denk dan):
Robby87, Jaren 2000 tot nu
hornage, Actie films
picodealion, Stoner films/ komedies
FireFox1, Jaren 90
Dragon, Science Fiction
victorinox, Random?
Asap, Horrors
Lonewolf2003, Aziatische films/ Anime?
Patch, Animatie / Jaren 80
Prima, goed ideequote:
vorige keer deden we 'weten = roepen'.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:18 schreef DragonFodder het volgende:
Goed idee!
Moet ik denken aan vragen die in de FMT ook relatief gangbaar zijn? Werken we met powerpoint? Is er een laptop? Werken we met scoreformulier, of is het antwoordbingo (weten=roepen)?
Leuk idee! Ga ik regelen!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:15 schreef Asap het volgende:
[..]
Misschien om wat tijd te besparen:
Een idee, maar beetje laat wellicht. We kunnen iedereen vragen om 10 movie vragen te maken, we kunnen dan Genres toekennen aan de mensen die langskomen en dan na de film in de middag een soort quiz doen in een kroegHebben we 90 vragen, kijken wie de filmguru is
.
Gezien de opkomst hoeven we in ieder geval geen klassieke films te vragen
Is dat een idee?
Bijvoorbeeld genres verdeeld, waar mensen relatief sterk in zijn (wat ik denk dan):
Robby87, Jaren 2000 tot nu
hornage, Actie films
picodealion, Stoner films/ komedies
FireFox1, Jaren 90
Dragon, Science Fiction
victorinox, Random?
Asap, Horrors
Lonewolf2003, Aziatische films/ Anime?
Patch, Animatie / Jaren 80
Mag je zelf wetenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 09:41 schreef dyonvbaal het volgende:
Tot wanneer kan je laten weten of je wel of niet komt
Jammer. Maar begrijpelijk. Succes met je klus.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:01 schreef Patch het volgende:
Ik moet helaas afzeggen.
Krijg een klus aangeboden die ik niet kan laten schieten.
Vind het wel heel erg klote, maar uiteindelijk heb ik liever een zaterdag die flink wat geld oplevert in plaats van een zaterdag die me wellicht veel gaat kosten.
Sorry sorry sorry
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:01 schreef Patch het volgende:
Ik moet helaas afzeggen.
Krijg een klus aangeboden die ik niet kan laten schieten.
Vind het wel heel erg klote, maar uiteindelijk heb ik liever een zaterdag die flink wat geld oplevert in plaats van een zaterdag die me wellicht veel gaat kosten.
Sorry sorry sorry
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:33 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Jammer. Maar begrijpelijk. Succes met je klus.
+1quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:33 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Jammer. Maar begrijpelijk. Succes met je klus.
Je kan altijd anekdotes vragen aan Hornage & Victorinoxquote:
Mail je ook de FMT-quiz opzet erbij?quote:Op maandag 23 januari 2012 08:31 schreef hornage het volgende:
Jammer dat je niet komt Patch!
Details over as zaterdag staan trouwens zsm op de pm mensen!
Ik heb er iig zin in
Als we eens allemaal bij Pico parkeren, dan hoeven we ook niet allemaal een roos mee te nemen om elkaar te herkennenquote:Op maandag 23 januari 2012 19:51 schreef hornage het volgende:
Jow pico, ik zie dat The Girl With The Dragon Tattoo om 14:00 draait in het Rembrandt Theater.
Zullen we die pakken?
En zullen we daarna naar Mick O'Connols gaan? Dan kunnen we iig daar ook eten
Ik neem for tha rest aan dat het wel ok is als ik je mobiele nummer ff pm naar de mensen die komen? Misschien ook handig om je adres te geven? Ik kom nl met de auto en dan kan ik mijn auto alvast bij jou parkeren
Hmm, ik kon dat niet vinden, maar topquote:Op maandag 23 januari 2012 19:51 schreef hornage het volgende:
Jow pico, ik zie dat The Girl With The Dragon Tattoo om 14:00 draait in het Rembrandt Theater.
Zullen we die pakken?
En zullen we daarna naar Mick O'Connols gaan? Dan kunnen we iig daar ook eten
Ik neem for tha rest aan dat het wel ok is als ik je mobiele nummer ff pm naar de mensen die komen? Misschien ook handig om je adres te geven? Ik kom nl met de auto en dan kan ik mijn auto alvast bij jou parkeren
Kijk maar gewoon hoever je komt met die vragen johquote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:15 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik vind 10 vragen wel wat veel. Wil best wel wat vragen verzinnen, maar denk niet dat ik er aan 10 kom.
Als het een Pathé Theater is; ik heb een unlimited pas.
iddquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:20 schreef picodealion het volgende:
Wat mij betreft is 21:00 ook geen harde deadline hoor, als het gezellig is blijven we nog lekker naborrelen oid. We zien wel.
Ik nog nooit niemand. Misschien dat het vreselijk tegen gaat vallen dus (voor jullie)quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:02 schreef RanTheMan het volgende:
wat ik me nu af vraag he, hoeveel van jullie hebben elkaar in het echt al eens gezien
Pico, Hornage, Lonewolf en Firefox (met Mike erbij, heb je ze allemaal gehad die ik ooit heb gezienquote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:02 schreef RanTheMan het volgende:
wat ik me nu af vraag he, hoeveel van jullie hebben elkaar in het echt al eens gezien
Met de laatste meet heb ik picodealion, asap en firefox voor het eerst gezien.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:02 schreef RanTheMan het volgende:
gewoon komen!quote:
ditquote:
Door je sprankelende persoonlijkheid?quote:
Gewoon doen, is zeker wel gezellig. En mocht het niet leuk zijn, kan je altijd weer naar huis gaanquote:
willekeurige voorbijgangers vragen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:14 schreef RanTheMan het volgende:
maar als ik kom, hoe moet ik dan opzoeken tijdens de quiz? laptop mee ofzo?
nee die geef ik al wasknijpers zaterdag morgen...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:17 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
willekeurige voorbijgangers vragen.
Dit dus. Mike had ik al eens eerder gezien ook.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:19 schreef Asap het volgende:
[..]
Pico, Hornage, Lonewolf en Firefox (met Mike erbij, heb je ze allemaal gehad die ik ooit heb gezien)
zunde, zo mis je een mooie filmquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:59 schreef DragonFodder het volgende:
Kleine change of plans voor mijik blijk ook een verjaardag te hebben die dag (hoor ik net pas), maar daar kan ik ook 's middags naartoe. Ik sluit na de film, ergens rond 5, 6 uur aan.
Die kan ik makkelijk een andere keer inhalen, de quality time met jullie nietquote:
true truequote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:13 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Die kan ik makkelijk een andere keer inhalen, de quality time met jullie niet
Als je komt, mag je me tot Jehova bekerenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:19 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
nee die geef ik al wasknijpers zaterdag morgen...
Mag je dan überhaupt films kijken? Volgens mij is dat duivels entertainmentquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als je komt, mag je me tot Jehova bekeren
Voor eventjes dan
Ditquote:Op donderdag 26 januari 2012 10:37 schreef picodealion het volgende:
Ik weet van beide even weinig, dus mij maakt het niet uit.
Gewoon meenemen op een blaadje. De opsteller is de vraagsteller en dan kunnen de anderen antwoorden. We zien wel hoe we het dan doen met punten of dat het gewoon fun is etcquote:Op donderdag 26 januari 2012 11:10 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Hoe werkt het met die quiz nou? Moet ik die vragen inleveren bij iemand. Moet ik zelf een blaadje met wat vragen meenemen? Moet ik ze kopiëren en uitdelen aan iedereen?
Supergoedquote:Op donderdag 26 januari 2012 16:32 schreef DragonFodder het volgende:
Ik heb mezelf misschien een beetje laten gaan
Ik heb 10 80's vragen en 10 Science Fiction vragen. Ik heb ze over het algemeen redelijk mainstream gehouden
Ik zit 's middags op een verjaardag, dus ik rij zelf wel. Maar tnx!quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:03 schreef victorinox het volgende:
Ik kom met de auto vanaf Eindhoven en blijf de hele filmnacht aanwezig, maar ben niet van plan om in slaap te vallen.Voor de zekerheid neem ik wel een slaapzak en matje mee.
@DragonFodder: Ik kan je eventueel wel ophalen, maar je blijft niet de hele avond? Dan zou je met openbaar vervoer terug moeten gaan.
Ik zal wel de animatievragen van Patch overnemen.
Enkel als je met live voorbeelden komtquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:39 schreef hornage het volgende:
Mag ik mijn "vakgebied" van triviavragen voor zaterdag veranderen in "vrouwelijk schoon in films"?
Screenshots! Ik zal ze morgen op werk met de kleur-laserprinter groot uitdraaienquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Enkel als je met live voorbeelden komt
LIVEquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:43 schreef hornage het volgende:
[..]
Screenshots! Ik zal ze morgen op werk met de kleur-laserprinter groot uitdraaien
Misschien moet je je opgeven voor de KPD meet?quote:
Misschien moeten we gewoon geld bij elkaar leggen, en 3 hoeren bestellen die de vragen oplezenquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:46 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Misschien moet je je opgeven voor de KPD meet?
quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Misschien moeten we gewoon geld bij elkaar leggen, en 3 hoeren bestellen die de vragen oplezen#wishfullthinking
Als je ze doorstuurt kan ik ze wel kleur afdrukkenquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:45 schreef DragonFodder het volgende:
Hihi. De screens die ik bij heb zijn z/w voor extra moeilijkheid (en omdat ik in de verste verte geen kleurenprinter kon vinden)
Neenee!quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:51 schreef hornage het volgende:
[..]
Als je ze doorstuurt kan ik ze wel kleur afdrukken
quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Misschien moeten we gewoon geld bij elkaar leggen, en 3 hoeren bestellen die de vragen oplezen#wishfullthinking
What the fuck is that supposed to meanquote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:28 schreef Patch het volgende:
Ik zou wel jullie gezichten willen zien als jullie Hornage voor het eerst zien en dan concluderen dat hij de Hunk-Award heeft gewonnen;P
Dat The Elephant Man die award ook zo had kunnen winnen, jonguh !quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:49 schreef hornage het volgende:
[..]
What the fuck is that supposed to mean
Ah, nee, duidelijkquote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:56 schreef Patch het volgende:
[..]
Dat The Elephant Man die award ook zo had kunnen winnen, jonguh !
Nee, niks, ben gewoon jaloers, dat ik 'm niet heb gewonnen.
En aangezien ik na de film pas kom, ik ook ;-)quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:10 schreef hornage het volgende:
Mmm, aangezien ik blijf slapen parkeer ik maar in die garage Velperplein
Aangezien je wat later bent, kan je ook gewoon aan straat parkeren, na 18:00 is het gratis (zondag natuurlijk ook)quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:12 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
En aangezien ik na de film pas kom, ik ook ;-)
Da's een stuk interessanter idd!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:54 schreef Asap het volgende:
[..]
Aangezien je wat later bent, kan je ook gewoon aan straat parkeren, na 18:00 is het gratis (zondag natuurlijk ook)
Wanneer moet er voor parkeren worden betaald?
Maandag: 09.00 - 18.00 uur
Dinsdag: 09.00 - 18.00 uur
Woensdag: 09.00 - 18.00 uur
Donderdag: 09.00 - 21.00 uur
Vrijdag: 09.00 - 18.00 uur
Zaterdag: 09.00 - 18.00 uur
Dank u! Jammer dat je er niet bentquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:34 schreef Mike het volgende:
Ik wens jullie heel veel plezier toe morgen! Erg jammer dat ik er niet bij kan zijn (de eerste keer geloof ik dat ik niet van de partij kan zijn), maar hopelijk de volgende keer weer!
En? Hoe laat ben je er?quote:
Als je nou gewoon komt, dan ben ik tenminste niet de enige overjarige meetnoob!quote:
Haha, maar om nou in mn vrije tijd 80 film vragen te beantwoordenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:18 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Als je nou gewoon komt, dan ben ik tenminste niet de enige overjarige meetnoob!
Want dat doe je voor je werk ook al?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:30 schreef RanTheMan het volgende:
Haha, maar om nou in mn vrije tijd 80 film vragen te beantwoorden
nee tijdensquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Want dat doe je voor je werk ook al?
Joh, zo'n quiz is toch alleen maar de katalysator voor leuke gesprekken met mensen die zich stuk voor stuk leuker, slimmer en knapper voordoen dan ze in werkelijkheid zijn?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:30 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Haha, maar om nou in mn vrije tijd 80 film vragen te beantwoorden
ik sidder van angstquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:41 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Joh, zo'n quiz is toch alleen maar de katalysator voor leuke gesprekken met mensen die zich stuk voor stuk leuker, slimmer en knapper voordoen dan ze in werkelijkheid zijn?
Of ben je bang door de mand te vallen?
Niet zeuren, gewoon komenquote:
Ik doe m'n FOK! shirt wel aanquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:56 schreef RanTheMan het volgende:
maar jij bent er ook om 13.15 bij de bios? kijk een dunne surinamer met een holster en de geur van een joint herken ik welMaar de rest....
Oh ja die herinner ik me van de foto van vorige meetquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:56 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik doe m'n FOK! shirt wel aan.
Een Fok! shirt in bezit hebbenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:56 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik doe m'n FOK! shirt wel aan.
En dat durf je in het openbaar aan? Wordt je dan niet in elkaar geslagen door GS reaguurders? Of wilde je daarom een meet in Arnhem? Zijn wij je posse? We zijn je posse hè?quote:
Moet ik dan een fightclub met mezelf doen?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:31 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
En dat durf je in het openbaar aan? Wordt je dan niet in elkaar geslagen door GS reaguurders? Of wilde je daarom een meet in Arnhem? Zijn wij je posse? We zijn je posse hè?
automutulatie lost niks op Ran!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:09 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Moet ik dan een fightclub met mezelf doen?
As Soon As Possible?quote:
Zeker! Vooral die Italiaanse film was een pareltjequote:Op zondag 29 januari 2012 13:12 schreef victorinox het volgende:
Picodealion bedankt voor je gastvrijheid.
Het was gezellig met leuke films.
Graag gedaanquote:Op zondag 29 januari 2012 13:29 schreef picodealion het volgende:
Jij bedankt voor het Movie Trivia spel he FF1. En hornage voor het fleece dekentje.
Maar inderdaad, het was gezellig en het waren leuke slechte films.
Oh, en de rest was niet moe? Victorinox zat al tijdens Dellamorte behoorlijk te snurkenquote:Op zondag 29 januari 2012 14:26 schreef picodealion het volgende:
Nee, na Mortal Kombat! en Dellamorte Dellamore was FF1 moe dus zijn we gaan slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |