Wijsheid komt met de biertjesquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:47 schreef Patch het volgende:
[..]
Mijn limiet staat om en de nabij 25 vaasjes bier.
Maar ik ben zo iemand die dan ineens weg is, op weg naar huis, zonder afscheid te nemen.
Ik kan wel zeggen: "ik wil zo gaan", maar meestal duurt het wachten, ook al is het 30 seconden, dan nog te lang.
Heeft jaren en vele biertjes geduurt voordat ik deze zelfkennis had.
Nog niets over toegezegd eigenlijkquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:50 schreef Patch het volgende:
Hornage, nam jij nu weer een filmquizje mee?
Ik wil ook best een poging wagen andersquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:13 schreef picodealion het volgende:
Ik zat daar ook nog over te denken, maar ik weet niet of ik daar nog tijd voor ga vinden. Zou wel leuk zijn als we een quizje hadden.
Misschien om wat tijd te besparen:quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:54 schreef hornage het volgende:
[..]
Nog niets over toegezegd eigenlijk
Wil ik wel weer doen, maar staat me iets van bij dat Asap ook wel zoiets wou doen....
Is zeker een leuk ideequote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:15 schreef Asap het volgende:
[..]
Misschien om wat tijd te besparen:
Een idee, maar beetje laat wellicht. We kunnen iedereen vragen om 10 movie vragen te maken, we kunnen dan Genres toekennen aan de mensen die langskomen en dan na de film in de middag een soort quiz doen in een kroegHebben we 90 vragen, kijken wie de filmguru is
.
Gezien de opkomst hoeven we in ieder geval geen klassieke films te vragen
Is dat een idee?
Bijvoorbeeld genres verdeeld, waar mensen relatief sterk in zijn (wat ik denk dan):
Robby87, Jaren 2000 tot nu
hornage, Actie films
picodealion, Stoner films/ komedies
FireFox1, Jaren 90
Dragon, Science Fiction
victorinox, Random?
Asap, Horrors
Lonewolf2003, Aziatische films/ Anime?
Patch, Animatie / Jaren 80
Prima, goed ideequote:
vorige keer deden we 'weten = roepen'.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:18 schreef DragonFodder het volgende:
Goed idee!
Moet ik denken aan vragen die in de FMT ook relatief gangbaar zijn? Werken we met powerpoint? Is er een laptop? Werken we met scoreformulier, of is het antwoordbingo (weten=roepen)?
Leuk idee! Ga ik regelen!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:15 schreef Asap het volgende:
[..]
Misschien om wat tijd te besparen:
Een idee, maar beetje laat wellicht. We kunnen iedereen vragen om 10 movie vragen te maken, we kunnen dan Genres toekennen aan de mensen die langskomen en dan na de film in de middag een soort quiz doen in een kroegHebben we 90 vragen, kijken wie de filmguru is
.
Gezien de opkomst hoeven we in ieder geval geen klassieke films te vragen
Is dat een idee?
Bijvoorbeeld genres verdeeld, waar mensen relatief sterk in zijn (wat ik denk dan):
Robby87, Jaren 2000 tot nu
hornage, Actie films
picodealion, Stoner films/ komedies
FireFox1, Jaren 90
Dragon, Science Fiction
victorinox, Random?
Asap, Horrors
Lonewolf2003, Aziatische films/ Anime?
Patch, Animatie / Jaren 80
Mag je zelf wetenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 09:41 schreef dyonvbaal het volgende:
Tot wanneer kan je laten weten of je wel of niet komt
Jammer. Maar begrijpelijk. Succes met je klus.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:01 schreef Patch het volgende:
Ik moet helaas afzeggen.
Krijg een klus aangeboden die ik niet kan laten schieten.
Vind het wel heel erg klote, maar uiteindelijk heb ik liever een zaterdag die flink wat geld oplevert in plaats van een zaterdag die me wellicht veel gaat kosten.
Sorry sorry sorry
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:01 schreef Patch het volgende:
Ik moet helaas afzeggen.
Krijg een klus aangeboden die ik niet kan laten schieten.
Vind het wel heel erg klote, maar uiteindelijk heb ik liever een zaterdag die flink wat geld oplevert in plaats van een zaterdag die me wellicht veel gaat kosten.
Sorry sorry sorry
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:33 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Jammer. Maar begrijpelijk. Succes met je klus.
+1quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:33 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Jammer. Maar begrijpelijk. Succes met je klus.
Je kan altijd anekdotes vragen aan Hornage & Victorinoxquote:
Mail je ook de FMT-quiz opzet erbij?quote:Op maandag 23 januari 2012 08:31 schreef hornage het volgende:
Jammer dat je niet komt Patch!
Details over as zaterdag staan trouwens zsm op de pm mensen!
Ik heb er iig zin in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |