Ik had je toch al eerder aangeboden dat je mee kan rijden? Als je mijn auto maar niet onderkotstquote:
Da's die film over een vrouw met tanden tussen haar lippen, toch?quote:Op maandag 16 januari 2012 09:23 schreef picodealion het volgende:
Ik ben sowieso voor Teeth trouwens.
Heb ik al gezien, beetje suf, veel afgebeten snikkelsquote:Op maandag 16 januari 2012 09:23 schreef picodealion het volgende:
Ik ben sowieso voor Teeth trouwens.
Aan groene, rookbare plantjes geen gebrek, want daar neem ik ook genoeg van meequote:Op donderdag 19 januari 2012 20:04 schreef hornage het volgende:
Jow pico, wat zullen we doen qua eten & drinken bij jou thuis?
Iedereen neemt wat mee?
Ik neem dan wel een treetje hj mee en wat te smoken met een groen, fris tintje eraan
Als ik stoned ben, maakt het geen flikker uit welke film wordt opgezet. Ik ga toch wel lachenquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:13 schreef DragonFodder het volgende:
Met jullie wordt elke film een stonerfilm! (opa preekt)
dan zullen we maar geen Schindler's list opzetten. Dat wordt zo awkward dan.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als ik stoned ben, maakt het geen flikker uit welke film wordt opgezet. Ik ga toch wel lachen
Nee, dan kunnen we altijd nog lachen omdat ze in die film zo'n kleurloos bestaan leidenquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:16 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
dan zullen we maar geen Schindler's list opzetten. Dat wordt zo awkward dan.
Ik vind het altijd erg moeilijk om in te schatten hoeveel ik in huis moet halen. Neem maar wat lekkers mee als je zin hebt, ik zorg iig wel voor een paar kratjes bier + genoeg snacks om een heel eind mee te komen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:04 schreef hornage het volgende:
Jow pico, wat zullen we doen qua eten & drinken bij jou thuis?
Iedereen neemt wat mee?
Ik neem dan wel een treetje hj mee en wat te smoken met een groen, fris tintje eraan
Primaquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Aan groene, rookbare plantjes geen gebrek, want daar neem ik ook genoeg van mee
Ik wist dat je dat ging zeggenquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:16 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
dan zullen we maar geen Schindler's list opzetten. Dat wordt zo awkward dan.
Je kent mijn grote interesse in WW2, dus is de link zo gemaaktquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:57 schreef DragonFodder het volgende:
Ik en mijn voorspelbare grappen..
en dat was zelfs nog een extra laag ín de grap!quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je kent mijn grote interesse in WW2, dus is de link zo gemaakt
Hoe ziet jouw planning er die dag uit?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:06 schreef DragonFodder het volgende:
ik ook, ik ben wel benieuwd naar jullie
Ik weet niet precies hoe laat we beginnen, maar ik was dus van plan vanaf het begin erbij te zijn. Ik ga alleen 's avonds weer naar huis. Hoe laat precies weet ik niet, hangt een beetje af van hoe het loopt, maar ik ga zeker niet de nacht blijven. Je kunt ook altijd mee heen, en op eigen gelegenheid terug natuurlijk als je wil.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:07 schreef Patch het volgende:
[..]
Hoe ziet jouw planning er die dag uit?
Misschien dat ik toch met de trein moet gaan anders.
Prima!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:20 schreef Patch het volgende:
Dat is wel een strak plan.
Ik ga na de film flink wat biertjes drinken en dan kan ik beter met de trein naar huis wellicht.
We bespreken van de week wel een keer via de PM hoe we het dan regelen met afspreken en hoe laat enzo.
Het komt er dus eigenlijk op neer dat je nog niet precies weet wanneer je omvalt?quote:Ik ga na de film flink wat biertjes drinken en dan kan ik beter met de trein naar huis wellicht
Mijn limiet staat om en de nabij 25 vaasjes bier.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:41 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Het komt er dus eigenlijk op neer dat je nog niet precies weet wanneer je omvalt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |