Nee, ik moet echt verstek laten gaanquote:Op donderdag 12 januari 2012 11:11 schreef Asap het volgende:
[..]
Zeker, kom op Dopekoe. Je moet er ook bij zijn
Sundquote:Op donderdag 12 januari 2012 11:13 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Nee, ik moet echt verstek laten gaan
Ik heb geen rijbewijs en daarnaast heb ik de volgende dag een belangrijke voetbalwedstrijd om 10.30 ....
Het ironische is nog dat de wedstrijd tegen Dames 1 van Eendracht Arnhem isquote:
Als je op of nabij de route Helmond-Arnhem woont, heb je een lift. Ik ga ook niet al te laat terug.quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:13 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Nee, ik moet echt verstek laten gaan
Ik heb geen rijbewijs en daarnaast heb ik de volgende dag een belangrijke voetbalwedstrijd om 10.30 ....
Tegen Dames 1? Dopekoe = vrouw?quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:17 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Het ironische is nog dat de wedstrijd tegen Dames 1 van Eendracht Arnhem is
Nee, niet bepaaldquote:Op donderdag 12 januari 2012 11:19 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Als je op of nabij de route Helmond-Arnhem woont, heb je een lift. Ik ga ook niet al te laat terug.
Dat zou een grote verrassing zijn maar neequote:
Hehe dacht ik al, een vrouwelijke IT'er, die van voetbal en films houdt als Jurassic Park, ID4, en nog meer SF's en actiefilms, klinkt niet al te logischquote:Op donderdag 12 januari 2012 11:25 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Dat zou een grote verrassing zijn maar nee
Ik ben coach/trainer/grensrechter
Als zo'n vrouw zou bestaan.....quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:28 schreef Asap het volgende:
[..]
Hehe dacht ik al, een vrouwelijke IT'er, die van voetbal en films houdt als Jurassic Park, ID4, en nog meer SF's en actiefilms, klinkt niet al te logisch
quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:28 schreef Asap het volgende:
[..]
Hehe dacht ik al, een vrouwelijke IT'er, die van voetbal en films houdt als Jurassic Park, ID4, en nog meer SF's en actiefilms, klinkt niet al te logisch
Vergeet ook wielrennen en langebaanschaatsen nietquote:Op donderdag 12 januari 2012 11:28 schreef Asap het volgende:
[..]
Stargate SG-1 en Atlantisquote:Op donderdag 12 januari 2012 11:33 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Vergeet ook wielrennen en langebaanschaatsen niet
Oh en als het ff kan, stargate
SG-1quote:
Nee, het is ook zeker niet slecht maar ik vind het verhaal zo traag...quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:49 schreef DragonFodder het volgende:
Universe is op zich niet echt slecht, al hebben ze zich laten verleiden door de Lost-manier van verhalen vertellen. Waar ik vooral moeite mee heb, is dat de "fun-factor" ontbreekt. SG-1 en Atlantis zijn door de humor lekker weg te kijken, Universe vraagt meer investering, en valt qua toon totaal uit de.. naja, toon.
2e deel wordt wel beter, seizoen 2 ook. Ze hadden overduidelijk geluisterd naar de fans, maar het was too little. too late. Duistere (humorloze) toon bleef trouwens wel.quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:59 schreef Dopekoe het volgende:
Ik heb op syfy het eerste deel van seizoen 1 gekeken maar het boeide me niet genoeg om door te gaan met het 2e deel....
Ik hoop nog wel dat er ooit een nieuwe sg1 film of Atlantis film komt en misschien een vervolg op SG1 ....quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:06 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
2e deel wordt wel beter, seizoen 2 ook. Ze hadden overduidelijk geluisterd naar de fans, maar het was too little. too late. Duistere (humorloze) toon bleef trouwens wel.
hebben ze toch allemaal afgeblazen? films bedoel ik dan, game wist ik niet eensquote:Op donderdag 12 januari 2012 12:13 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik hoop nog wel dat er ooit een nieuwe sg1 film of Atlantis film komt en misschien een vervolg op SG1 ....
Er zou echt een geweldige game van gemaakt kunnen worden ook denk ik, maar die is dacht ik vorige jaar gecancelled ....
Er staat nog wel een Atlantis film in de planning en ik hoorde laatst ook iets over een allerlaatste sg1 film....quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:46 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
hebben ze toch allemaal afgeblazen? films bedoel ik dan, game wist ik niet eens
Geef eens antwoord op mijn vraagquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |