Kijk elke serie zoquote:Op woensdag 24 december 2008 12:14 schreef Intrepidity het volgende:
Atlantis in een 350MB versie kijken![]()
Zeer matige kwaliteit
quote:Op woensdag 24 december 2008 12:18 schreef Intrepidity het volgende:
Dus? Zijn ze dan ineens wel van goede kwaliteit?
het stoort mij ook niet.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..].
Maar voor mij wel ja, ik vind het erg prettig. Dat 720p gebeuren erg vervelend.
quote:Op woensdag 24 december 2008 12:43 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Overigens het laatste topic
20 is net afgelopen:quote:Op woensdag 24 december 2008 12:43 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
het stoort mij ook niet.
Overigens het laatste topic gok
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je suis Charlie Sheen
Ik kijk 'm ook op 350 mb formaat.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:43 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
het stoort mij ook niet.
Overigens het laatste topic gok
ja dat hebbenw e bij sg1 wel gezien dat zijn er 2 geweest en finitoquote:Op woensdag 24 december 2008 18:50 schreef Sessy het volgende:
[..]
Ik kijk 'm ook op 350 mb formaat.
Nou, d'r komen nog films. Dus wie weet.
Ik denk dat ze dit laatste 1,5 jaar vrij veel gedaan hebben voor ons fans qua matriaalquote:Op woensdag 24 december 2008 18:52 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ja dat hebbenw e bij sg1 wel gezien dat zijn er 2 geweest en finito
als ik die van 720 bekijk, dan is het geluid zo slecht (zacht), en ik kom er niet achter hoe dat op te lossen.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:14 schreef Intrepidity het volgende:
Atlantis in een 350MB versie kijken![]()
Zeer matige kwaliteit
Dat vroeg ik me dus ook al af...quote:Op woensdag 24 december 2008 19:08 schreef Pek het volgende:
Wie was die ene meid bij Ronon op het laatst? Moet ik die kennen?
Ik ook, en toen dacht ik die piloot met de eeuwige knot en nu los haarquote:Op woensdag 24 december 2008 19:32 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me dus ook al af...
Wat gebruik je? Ik weet niet precies hoe je met windows media player moet omgaan, ik heb zelf KMplayer, maar het klinkt als een probleem met de boxen. Dan staat hij standaard op surround sound afgesteld, die je niet hebt, en bij surround doet hij de stemmen over de middelste box, die je dus niet hebt, dus dat werkt dan niet. Die hoor je dan niet.quote:Op woensdag 24 december 2008 18:56 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
als ik die van 720 bekijk, dan is het geluid zo slecht (zacht), en ik kom er niet achter hoe dat op te lossen.
quote:Op donderdag 25 december 2008 00:47 schreef Sessy het volgende:
[..]
Wat gebruik je? Ik weet niet precies hoe je met windows media player moet omgaan, ik heb zelf KMplayer, maar het klinkt als een probleem met de boxen. Dan staat hij standaard op surround sound afgesteld, die je niet hebt, en bij surround doet hij de stemmen over de middelste box, die je dus niet hebt, dus dat werkt dan niet. Die hoor je dan niet.
Het staat in Windows media player denk ik ergens onder tools - options, dan moet je nog ergens naar advanced doorklikken trouwens. Misschien onder DVD? Weet 't niet zeker. Heb 't al tijden niet gebruikt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |