Toen ik hem later nogmaals zag merkte ik toch de diepere boodschap in de film die in some ways wel lijkt op American History X, maar dan anders. Dit is in ieder geval goedquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:29 schreef hornage het volgende:
Deze had ik ook gedownload omdat het een raamvertelling is. In deze film gebeurt er meer dan in bovenstaande. Ook zit er in deze film een minder zware lading dan wat meestal normaal is in dit genre. Er gebeuren wel genoeg dramatische dingen maar toch voelt de film minder zwaar aan. De verhaallijn van de jonge hooligan vond ik erg sterk en verrassend. Zeker een aanrader. Ook omdat er een stukje Amsterdam in zitEen 7,5.
Yupquote:Op maandag 5 december 2011 21:46 schreef DragonFodder het volgende:
Middagfilm kiezen we neem ik aan tegen die tijd uit?
Mag ik deze stem noteren en daarnaast uw aanwezigheid daarmee bevestigen?quote:Op maandag 5 december 2011 22:24 schreef DragonFodder het volgende:
Haywire lijkt me wel leuk, ondanks tatum channing
Daar mag je vanuit gaan. Hesher was trouwens mijn tweede keuze.quote:Op maandag 5 december 2011 22:26 schreef hornage het volgende:
[..]
Mag ik deze stem noteren en daarnaast uw aanwezigheid daarmee bevestigen?
Voor mij met name de laatstequote:Op maandag 5 december 2011 22:31 schreef hornage het volgende:
Haywire Dragonfodder
Machine Gun Preacher
Maakt mij niet uit
Je kan/mag maar op 1 film stemmen Asapquote:
Haywire idd, Girl with the Dragon Tattoo, eerst maar eens het origineel bekijkenquote:Op dinsdag 6 december 2011 08:35 schreef hornage het volgende:
[..]
Je kan/mag maar op 1 film stemmen Asap
Kan ik Haywire noteren voor jou?
Euj niet dubbel stemmen hequote:Op dinsdag 6 december 2011 17:34 schreef victorinox het volgende:
The Girl with the Dragon Tattoo hornage, Robby87
Haywire Dragonfodder, Asap, victorinox
Hesher picodealion
The Darkest Hour victorinox
The Iron Lady
The Lady
Perfect Sense
My Week with Marilyn
Machine Gun Preacher
Maakt mij niet uit
Niemand anders voor The Darkest Hour? Het lijkt me een leuk simpel sf-filmpje.
Oh, ik dacht dat je meerdere keuze's mocht maken.quote:
Maar je mag wel een voorstel doen voor een film voor de filmnacht!quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:14 schreef victorinox het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je meerdere keuze's mocht maken.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:18 schreef picodealion het volgende:
Als we meer dan 1 film kijken wil ik best Mortal Kombat eens een poging geven hoor.
Verder heb ik niet veel voorkeur. Een leuke horror ala Ginger Snaps zou tof zijn.
Mag ik met jouw poesjes spelen?quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:19 schreef picodealion het volgende:
Ohja, voor de filmnachtblijvers: Ik heb twee katten. Allergieën op tijd melden.
Verder hopelijk geen bezwaar bij iedereen tegen binnen roken?
*steekt zijn joint nog eens aanquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:38 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Mag ik met jouw poesjes spelen?
Viespeuken, beetje binnen lopen smoken.
En Joe's Apartment. Ooit met een maat gedurende 3 kratjes bier 3x achter elkaar gekeken. en elke keer werd ie meliger (waarschijnlijk vind ik er nuchter geen kont aan)quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:54 schreef hornage het volgende:
My idea,
En in die categorie zijn Baseketball en Beerfest ook leuk
Stem nu door FILM2HOR naar 3333 te sms'enquote:Op zondag 28 mei 2006 18:18 schreef hornage het volgende:
Wederom een mooie martial art film met Jet li. De laatste keer dat hij in een oostere martial arts film zat was Hero. In die film was hij echt super dus ik was benieuwd deze keer. De film is supermooi weergegeven in omgeving, landschap maar ook de gevechten zien er een voor een spectaculair uit. Het verhaal is eigenlijk een heel standaard verhaal maar wordt erg omhoog gehaald door de mooie uitvoering. Een 9.
Waar is Mike?quote:Op donderdag 22 december 2011 15:39 schreef hornage het volgende:
Mensen die waarschijnlijk toch wel zeker aanwezig zullen zijn:
Robby87
hornage
picodealion
FireFox1
Dragon
victorinox
Asap
Lonewolf2003
Weet niet, hij heeft zich nog niet gemeldquote:
Nou kom dan tenminste een biertje pakken en de middagfilm zienquote:Op donderdag 22 december 2011 16:11 schreef Mike het volgende:
Hier ben ik!
Ik vond het een heel leuk idee, maar de 28ste gaat niet lukken, helaas. Heel misschien 's middags, maar ik heb 's avonds een andere afspraak staan.
Ik zou zeggen, maak je pleidooi voor je filmquote:Op donderdag 22 december 2011 18:54 schreef victorinox het volgende:
Dellamorte Dellamore is een erg leuke film.
Een andere aanrader voor de filmnacht is Teeth.
Staat genoteerdquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:25 schreef Lonewolf2003 het volgende:
The Girl with the Dragon Tattoo sluit ik me bij aan. Al maakt het me niet zoveel uit. Hesher heb ik alleen al gezien dus daarvoor een anti-stem
+ nog een stem voor The Girl with the Dragon Tattooquote:
Staat ook genoteerdquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
+ nog een stem voor The Girl with the Dragon Tattoo
Net de trailer nog eens gezien, maar ziet er wel heftig uit!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:23 schreef DragonFodder het volgende:
Girl with the dragon tattoo vind ik ook prima hoor. Heb alleen het origineel nog niet gezien. Ik zit te twijfelen of ik die ervoor of erna ga kijken.
Ik (als het kan/mag) Ik hou wel van een biertje (en jointjequote:Op maandag 9 januari 2012 15:00 schreef picodealion het volgende:
Welke mensen blijven er nou voor de filmnacht? Ik moet toch even gaan kijken of ik genoeg ruimte heb als er mensen wat slaap willen vatten.
Uiteraard, maar daarom wilde ik even weten op hoeveel plek ik moet rekenen.quote:Op maandag 9 januari 2012 18:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik (als het kan/mag) Ik hou wel van een biertje (en jointje) ...
... maar niet als ik onder invloed 110 km. moet terugrijden
Omg, hopelijk mono geluid?quote:Op maandag 9 januari 2012 19:35 schreef picodealion het volgende:
Oh, ik heb trouwens net een lading horrorfilms op VHS binnen. Voor een echte ouderwetse kijkervaring.
Ik blijf iig niet slapen. Of ik nog film blijf kijken hangt af van hoe laat we eten enz. Ik neem aan dat er tot een uur of 12 gewoon treinen gaan van Arnhem naar de mooiste stad achter de duinenquote:Op maandag 9 januari 2012 15:00 schreef picodealion het volgende:
Welke mensen blijven er nou voor de filmnacht? Ik moet toch even gaan kijken of ik genoeg ruimte heb als er mensen wat slaap willen vatten.
Half 1 gaat de laatste meen ik, maar in de woorden van onze verlosser: pin me er niet op vast.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:25 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik blijf iig niet slapen. Of ik nog film blijf kijken hangt af van hoe laat we eten enz. Ik neem aan dat er tot een uur of 12 gewoon treinen gaan van Arnhem naar de mooiste stad achter de duinen
Baseketballquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:01 schreef picodealion het volgende:
Overigens moeten we wel vooraf een kleine voorselectie maken zodat ik kan gaan downloaden.
Ik heb dat allemaal wel in HD of DVDRip hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:01 schreef picodealion het volgende:
Overigens moeten we wel vooraf een kleine voorselectie maken zodat ik kan gaan downloaden.
Drinken & eten staat zeker in de planningquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:31 schreef Patch het volgende:
Damn, Arnhem...
Maar goed.
Film overdag maakt mij niet uit.
Filmnacht gaat 'm niet worden, dan ben ik hoogstwaarschijnlijk niet meer aanspreekbaar.
Tenminste, ik neem aan dat we na de film ergens wat gaan drinken / eten?
verzamelaar? Ik heb er nog 100-en... horror that is.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:35 schreef picodealion het volgende:
Oh, ik heb trouwens net een lading horrorfilms op VHS binnen. Voor een echte ouderwetse kijkervaring.
Heb ik ook nog op video !quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:37 schreef DragonFodder het volgende:
Dito, en ik blijf bij Joe's Apartment. Zingende kakkerlakken FTW!
Smoesjes.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:50 schreef Njosnavelin het volgende:
Tombolafan had toch gezegd dat ze misschien zou komen? Of verzin ik dat nu ter plekke?
Ik had graag willen komen maar ik kan die dag niet![]()
Ik heb hem in geen 10 jaar gezien. Ik ben erg bang dat ie vreselijk tegenvalt als ik hem nu weer zou kijken.quote:
Ik heb 'm ook al een dikke 10 jaar niet meer gezien, maar dat liedje en deuntje van "welcome to Joe's appartment, we're glad that.... et cetera" kan ik nog steeds tevoorschijn toveren....quote:Op donderdag 12 januari 2012 09:45 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik heb hem in geen 10 jaar gezien. Ik ben erg bang dat ie vreselijk tegenvalt als ik hem nu weer zou kijken.
het was toch: "welcome to Joe's apartment, the place where we have fun?" Tenminste, dat zing ik de afgelopen 10 jaar als ik aan deze film denkquote:Op donderdag 12 januari 2012 09:48 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook al een dikke 10 jaar niet meer gezien, maar dat liedje en deuntje van "welcome to Joe's appartment, we're glad that.... et cetera" kan ik nog steeds tevoorschijn toveren....
denk dat ze het over de intro hebben, deze...quote:
Ik kan hier geen geluid aan, maar hier ga ik vanavond even weer van genietenquote:Op donderdag 12 januari 2012 10:06 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
denk dat ze het over de intro hebben, deze...
Neh, maar ik heb toevallig sinds een tijdje weer een speler, en iemand had nog een paar banden die ze weg wilde doen dus die heb ik maar geadopteerdquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:34 schreef Patch het volgende:
[..]
verzamelaar? Ik heb er nog 100-en... horror that is.
1000-en videobanden, maar nog steeds geen zin gehad om ze uit te zoeken en de 'zeldzamere' op marktplaats ofzo te zetten...
JP, Event Horizon... I like your style!quote:
Of Serenityquote:Op donderdag 12 januari 2012 10:44 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
JP, Event Horizon... I like your style!
Altijd Shiny!quote:
Vergeet Cube nietquote:Op donderdag 12 januari 2012 10:45 schreef Asap het volgende:
[..]
Of Serenity
Of Pandorum
Death Race ook mooie actie film
Dat zijn in mijn ogen klassiekersquote:Op donderdag 12 januari 2012 10:44 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
JP, Event Horizon... I like your style!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |