Toen ik hem later nogmaals zag merkte ik toch de diepere boodschap in de film die in some ways wel lijkt op American History X, maar dan anders. Dit is in ieder geval goedquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:29 schreef hornage het volgende:
Deze had ik ook gedownload omdat het een raamvertelling is. In deze film gebeurt er meer dan in bovenstaande. Ook zit er in deze film een minder zware lading dan wat meestal normaal is in dit genre. Er gebeuren wel genoeg dramatische dingen maar toch voelt de film minder zwaar aan. De verhaallijn van de jonge hooligan vond ik erg sterk en verrassend. Zeker een aanrader. Ook omdat er een stukje Amsterdam in zitEen 7,5.
Yupquote:Op maandag 5 december 2011 21:46 schreef DragonFodder het volgende:
Middagfilm kiezen we neem ik aan tegen die tijd uit?
Mag ik deze stem noteren en daarnaast uw aanwezigheid daarmee bevestigen?quote:Op maandag 5 december 2011 22:24 schreef DragonFodder het volgende:
Haywire lijkt me wel leuk, ondanks tatum channing
Daar mag je vanuit gaan. Hesher was trouwens mijn tweede keuze.quote:Op maandag 5 december 2011 22:26 schreef hornage het volgende:
[..]
Mag ik deze stem noteren en daarnaast uw aanwezigheid daarmee bevestigen?
Voor mij met name de laatstequote:Op maandag 5 december 2011 22:31 schreef hornage het volgende:
Haywire Dragonfodder
Machine Gun Preacher
Maakt mij niet uit
Je kan/mag maar op 1 film stemmen Asapquote:
Haywire idd, Girl with the Dragon Tattoo, eerst maar eens het origineel bekijkenquote:Op dinsdag 6 december 2011 08:35 schreef hornage het volgende:
[..]
Je kan/mag maar op 1 film stemmen Asap
Kan ik Haywire noteren voor jou?
Euj niet dubbel stemmen hequote:Op dinsdag 6 december 2011 17:34 schreef victorinox het volgende:
The Girl with the Dragon Tattoo hornage, Robby87
Haywire Dragonfodder, Asap, victorinox
Hesher picodealion
The Darkest Hour victorinox
The Iron Lady
The Lady
Perfect Sense
My Week with Marilyn
Machine Gun Preacher
Maakt mij niet uit
Niemand anders voor The Darkest Hour? Het lijkt me een leuk simpel sf-filmpje.
Oh, ik dacht dat je meerdere keuze's mocht maken.quote:
Maar je mag wel een voorstel doen voor een film voor de filmnacht!quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:14 schreef victorinox het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je meerdere keuze's mocht maken.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:18 schreef picodealion het volgende:
Als we meer dan 1 film kijken wil ik best Mortal Kombat eens een poging geven hoor.
Verder heb ik niet veel voorkeur. Een leuke horror ala Ginger Snaps zou tof zijn.
Mag ik met jouw poesjes spelen?quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:19 schreef picodealion het volgende:
Ohja, voor de filmnachtblijvers: Ik heb twee katten. Allergieën op tijd melden.
Verder hopelijk geen bezwaar bij iedereen tegen binnen roken?
*steekt zijn joint nog eens aanquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:38 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Mag ik met jouw poesjes spelen?
Viespeuken, beetje binnen lopen smoken.
En Joe's Apartment. Ooit met een maat gedurende 3 kratjes bier 3x achter elkaar gekeken. en elke keer werd ie meliger (waarschijnlijk vind ik er nuchter geen kont aan)quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:54 schreef hornage het volgende:
My idea,
En in die categorie zijn Baseketball en Beerfest ook leuk
Stem nu door FILM2HOR naar 3333 te sms'enquote:Op zondag 28 mei 2006 18:18 schreef hornage het volgende:
Wederom een mooie martial art film met Jet li. De laatste keer dat hij in een oostere martial arts film zat was Hero. In die film was hij echt super dus ik was benieuwd deze keer. De film is supermooi weergegeven in omgeving, landschap maar ook de gevechten zien er een voor een spectaculair uit. Het verhaal is eigenlijk een heel standaard verhaal maar wordt erg omhoog gehaald door de mooie uitvoering. Een 9.
Waar is Mike?quote:Op donderdag 22 december 2011 15:39 schreef hornage het volgende:
Mensen die waarschijnlijk toch wel zeker aanwezig zullen zijn:
Robby87
hornage
picodealion
FireFox1
Dragon
victorinox
Asap
Lonewolf2003
Weet niet, hij heeft zich nog niet gemeldquote:
Nou kom dan tenminste een biertje pakken en de middagfilm zienquote:Op donderdag 22 december 2011 16:11 schreef Mike het volgende:
Hier ben ik!
Ik vond het een heel leuk idee, maar de 28ste gaat niet lukken, helaas. Heel misschien 's middags, maar ik heb 's avonds een andere afspraak staan.
Ik zou zeggen, maak je pleidooi voor je filmquote:Op donderdag 22 december 2011 18:54 schreef victorinox het volgende:
Dellamorte Dellamore is een erg leuke film.
Een andere aanrader voor de filmnacht is Teeth.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |