Een Fok! shirt in bezit hebbenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:56 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik doe m'n FOK! shirt wel aan.
En dat durf je in het openbaar aan? Wordt je dan niet in elkaar geslagen door GS reaguurders? Of wilde je daarom een meet in Arnhem? Zijn wij je posse? We zijn je posse hè?quote:
Moet ik dan een fightclub met mezelf doen?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:31 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
En dat durf je in het openbaar aan? Wordt je dan niet in elkaar geslagen door GS reaguurders? Of wilde je daarom een meet in Arnhem? Zijn wij je posse? We zijn je posse hè?
automutulatie lost niks op Ran!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:09 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Moet ik dan een fightclub met mezelf doen?
As Soon As Possible?quote:
Zeker! Vooral die Italiaanse film was een pareltjequote:Op zondag 29 januari 2012 13:12 schreef victorinox het volgende:
Picodealion bedankt voor je gastvrijheid.
Het was gezellig met leuke films.
Graag gedaanquote:Op zondag 29 januari 2012 13:29 schreef picodealion het volgende:
Jij bedankt voor het Movie Trivia spel he FF1. En hornage voor het fleece dekentje.
Maar inderdaad, het was gezellig en het waren leuke slechte films.
Oh, en de rest was niet moe? Victorinox zat al tijdens Dellamorte behoorlijk te snurkenquote:Op zondag 29 januari 2012 14:26 schreef picodealion het volgende:
Nee, na Mortal Kombat! en Dellamorte Dellamore was FF1 moe dus zijn we gaan slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |