Gewoon meenemen op een blaadje. De opsteller is de vraagsteller en dan kunnen de anderen antwoorden. We zien wel hoe we het dan doen met punten of dat het gewoon fun is etcquote:Op donderdag 26 januari 2012 11:10 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Hoe werkt het met die quiz nou? Moet ik die vragen inleveren bij iemand. Moet ik zelf een blaadje met wat vragen meenemen? Moet ik ze kopiëren en uitdelen aan iedereen?
Supergoedquote:Op donderdag 26 januari 2012 16:32 schreef DragonFodder het volgende:
Ik heb mezelf misschien een beetje laten gaan
Ik heb 10 80's vragen en 10 Science Fiction vragen. Ik heb ze over het algemeen redelijk mainstream gehouden
Ik zit 's middags op een verjaardag, dus ik rij zelf wel. Maar tnx!quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:03 schreef victorinox het volgende:
Ik kom met de auto vanaf Eindhoven en blijf de hele filmnacht aanwezig, maar ben niet van plan om in slaap te vallen.Voor de zekerheid neem ik wel een slaapzak en matje mee.
@DragonFodder: Ik kan je eventueel wel ophalen, maar je blijft niet de hele avond? Dan zou je met openbaar vervoer terug moeten gaan.
Ik zal wel de animatievragen van Patch overnemen.
Enkel als je met live voorbeelden komtquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:39 schreef hornage het volgende:
Mag ik mijn "vakgebied" van triviavragen voor zaterdag veranderen in "vrouwelijk schoon in films"?
Screenshots! Ik zal ze morgen op werk met de kleur-laserprinter groot uitdraaienquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Enkel als je met live voorbeelden komt
LIVEquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:43 schreef hornage het volgende:
[..]
Screenshots! Ik zal ze morgen op werk met de kleur-laserprinter groot uitdraaien
Misschien moet je je opgeven voor de KPD meet?quote:
Misschien moeten we gewoon geld bij elkaar leggen, en 3 hoeren bestellen die de vragen oplezenquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:46 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Misschien moet je je opgeven voor de KPD meet?
quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Misschien moeten we gewoon geld bij elkaar leggen, en 3 hoeren bestellen die de vragen oplezen#wishfullthinking
Als je ze doorstuurt kan ik ze wel kleur afdrukkenquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:45 schreef DragonFodder het volgende:
Hihi. De screens die ik bij heb zijn z/w voor extra moeilijkheid (en omdat ik in de verste verte geen kleurenprinter kon vinden)
Neenee!quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:51 schreef hornage het volgende:
[..]
Als je ze doorstuurt kan ik ze wel kleur afdrukken
quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Misschien moeten we gewoon geld bij elkaar leggen, en 3 hoeren bestellen die de vragen oplezen#wishfullthinking
What the fuck is that supposed to meanquote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:28 schreef Patch het volgende:
Ik zou wel jullie gezichten willen zien als jullie Hornage voor het eerst zien en dan concluderen dat hij de Hunk-Award heeft gewonnen;P
Dat The Elephant Man die award ook zo had kunnen winnen, jonguh !quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:49 schreef hornage het volgende:
[..]
What the fuck is that supposed to mean
Ah, nee, duidelijkquote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:56 schreef Patch het volgende:
[..]
Dat The Elephant Man die award ook zo had kunnen winnen, jonguh !
Nee, niks, ben gewoon jaloers, dat ik 'm niet heb gewonnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |