Met de laatste meet heb ik picodealion, asap en firefox voor het eerst gezien.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:02 schreef RanTheMan het volgende:
wat ik me nu af vraag he, hoeveel van jullie hebben elkaar in het echt al eens gezien
gewoon komen!quote:
ditquote:
Door je sprankelende persoonlijkheid?quote:
Gewoon doen, is zeker wel gezellig. En mocht het niet leuk zijn, kan je altijd weer naar huis gaanquote:
willekeurige voorbijgangers vragen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:14 schreef RanTheMan het volgende:
maar als ik kom, hoe moet ik dan opzoeken tijdens de quiz? laptop mee ofzo?
nee die geef ik al wasknijpers zaterdag morgen...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:17 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
willekeurige voorbijgangers vragen.
Dit dus. Mike had ik al eens eerder gezien ook.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:19 schreef Asap het volgende:
[..]
Pico, Hornage, Lonewolf en Firefox (met Mike erbij, heb je ze allemaal gehad die ik ooit heb gezien)
zunde, zo mis je een mooie filmquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:59 schreef DragonFodder het volgende:
Kleine change of plans voor mijik blijk ook een verjaardag te hebben die dag (hoor ik net pas), maar daar kan ik ook 's middags naartoe. Ik sluit na de film, ergens rond 5, 6 uur aan.
Die kan ik makkelijk een andere keer inhalen, de quality time met jullie nietquote:
true truequote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:13 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Die kan ik makkelijk een andere keer inhalen, de quality time met jullie niet
Als je komt, mag je me tot Jehova bekerenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:19 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
nee die geef ik al wasknijpers zaterdag morgen...
Mag je dan überhaupt films kijken? Volgens mij is dat duivels entertainmentquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als je komt, mag je me tot Jehova bekeren
Voor eventjes dan
Ditquote:Op donderdag 26 januari 2012 10:37 schreef picodealion het volgende:
Ik weet van beide even weinig, dus mij maakt het niet uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |