Dames en heren, bij deze alle details
We gaan zaterdag
The Girl With The Dragon Tattoo kijken om
14:00 in het
Rembrandt Theater te Arnhem.
Programma van de dag13:15 Verzamelen bij de bios
14:00 Film
16:30 Richting
Mick O'Connols17:00 Biertjes drinken, ouwehoeren, filmquiz
19:00 Eten
21:00 Naar picodealion zijn huis voor een heuse filmnacht
FilmquizVoorgaande keren had ik wat filmvragen voor alle aanwezigen voorbereid zodat we real-life konden FMT'en. Idee voor deze keer is dat iedereen 10 vragen in een bepaald genre voorbereidt en meeneemt zodat we een uitgebreide filmquiz kunnen doen!
Voorstel qua genres van Asap was:
Robby87, Jaren 2000 tot nu
hornage, Actie films
picodealion, Stoner films/ komedies
FireFox1, Jaren 90
Dragon, Science Fiction
victorinox, Random?
Asap, Horrors
Lonewolf2003, Aziatische films/ Anime?
FilmnachtZoals bekend gaan we 's avonds / 's nachts bij picodealion nog lekker gezellig films kijken. Er is de mogelijkheid om te blijven slapen, maar geef dit even aan zodat er daar rekening mee gehouden kan worden.
Er zullen drinken en hapjes oid aanwezig zijn, maar neem zelf ook vooral nog wat mee
AanwezigenRobby87, hornage, picodealion, FireFox1, Dragonfodder, victorinox, Asap en Lonewolf2003
Sta je hier niet tussen en wil je toch nog komen? Geen probleem uiteraard. Wel uiterlijk vrijdag laten weten zodat we rekening met je kunnen houden.
Ik zal woensdag reserveren voor eten bij de kroeg. Reserveren bij de bios lijkt me niet nodig, maar zal ik ook even doen voor de zekerheid

Ik stuur de aanwezigen even een PM met mijn en picodealion zijn nummer erin zodat je ons kan bereiken indien nodig. Picodealion zijn adres zal ik hier ook in zetten zodat je bijv alvast de auto daar kan parkeren.

Zin in mensen
Test je filmkennis! Speel mee met
FOK! Movie Trivia en win
prijzen!